Jane
Кајганџија
- Член од
- 5 февруари 2006
- Мислења
- 3.394
- Поени од реакции
- 114
На страната wifi.on.net.mk имаше коментар дека му украле мегабајти. Го напишав следниов коментар но ми го бришат и не го објавуваат. Па затоа решив тука да го објавам нормално ако е дозволено, ако не нека ја избришат темава.
Ке се јавиш во оннет и ќе ти речат "Не е можно" како сто ми викаа мене. Имав картичка 7 дена гратис и вечерта претпоследниот ден си оставив 44МБ за утредента (последниот ден од гратисот). Доагам од школо, а цел ден дома никој, уклучувам интернетот и ми вика Login Failed. Пробав усте неколку пати но не сакаше. Идам да си ја видам состојбата и гледам преостанати МБ нула. Ѕвонам во оннет и ми се јавува некое женско што нема појма со интернетот (а не па да ми го реши проблемот) и ме прасува што е проблемот и кажав и ми вика она не знае и не може да ми помогне да се јавам за 15мин техничка поддршка е зафатена (па зошто 5мин ме испрашува на телефон за проблемот за на крај да ми рече она нема појма да се јавам за 15мин). По 15мин ѕвонам пак и се јавува истата и се претставив и и кажав дека требаше да се јавам за 15мин и ми вика да ја потсетам за што сме збореле. Ја потсетив и ми рече тој од техничка поддршка бил зафатен да се јавам за 10мин. Ѕвонам пак но овој пат се сети од прва и ми рече ќе ме префрли да разговарам со техничка поддршка. Музиката што ја пуштаат додека чекам ја научив на памет. Ме префрлија да разговарам со техничка поддршка и му објаснив на првиот што ми се јави и ми рече ќе ме префрли да разговарам со колегата зошто тој подобро знаел. Ме префрли и му објаснував од почеток на вториот колега за тој да ми рече дека не е надлежен за тоа и ме префрли на трет колега и се од почеток објаснував на сите колеги. Тој третиот колега ми рече дека мисли што е ама не е сигурен да оставам телефон ќе ми се јави. Оставив телефон (oвие разговори се одвиваа од 12 до 2:30) чекав да ми се јават. Го исполнија ветувањето и ми ѕвонеле во 23:23 кога телефонот ми беше исклучен зошто брат ми спиеше. Утредента видов дека барале од оннет и се јавив да прашам со тоа што им кажав дека ме барале на тој и тој број во 23:23 вечерта но пак морав да го објаснувам проблемот за таа женската за да ме поврзе со техничка поддршка. Пак иста приказна кај еден, кај втор, кај трет колега за на крај да им спуштам зошто разговорот траеше околу 40мин. Видов дека ТЕХНИЧКАТА ПОДДРШКА РАБОТИ 24 ЧАСА 7 ДЕНА ВО НЕДЕЛАТА и се спремни во секој момент да ми помогнат а тие 44МБ ги прежалив и го активирав вториот гратис но место да се активира пишуваше резервиран. Истиот ден, четвртокот иста приказна со техничка поддршка “До сега ни се нема случено тоа” префрлање од колега на колега и слушање музиката. Утредента исто така не ми помогнаа ме мотаа по телефонот и на крај ми рекоа да оставам телефон да ми се јават. Оставив и не ми се јавија. Им ѕвонам во саботата и наместо третиот колега да ме префрли на четврт фино лепо ми рече дека главниот (тој што демек ги исправал проблемите) си отишол на викенд во Маврово и ми затворија. Татко ми изнервиран се јавува во оннет и таа секретарката ко да не и е познат бројот пак прашуваше за проблемот и не поврза со техничка поддршка. Татко ми ги праша што да правиме сега зошто интернет стварно ни требаше. Тие ни рекоа дека два гратиса на еден компјутер не можело. Се испокаравме и што ни пропадна гратисот и за тие 44МБ но повеќе потрошивме за телефон отколку да си купевме 1000ден картичка. Но и откако ја купивме таа од 1000ден и таа беше резервирана и пак “не било можно” и пак не лажеа ова не може пробајте ова, пробајте она. Останавме без интернет цел викенд кога сум најслободен и кога највеќе ми треба. Во понеделникот околу 5 часот се јавија и ни кажаа дека не било нивна грешка туку дека системот ги украл тие 44МБ (кои не ни ги вратија) и дека првата картичка која не била истрошена, а МБ-ите украдени, пречела да се активира друга картичка. Кажаа дека тоа го знаеле само чекале да се врати главниот од викендот во Маврово. Но јас пак останав без интернет. Ми се јавија вечерта кон 8 часот и рекоа дека ми ја активирале картичката од 1000ден а гратисот го деактивирале и кога ќе сум ја потрошел таа од 1000ден да им се јавам да ми го активираат гратисот за да нема пак проблеми.
Сега чекам да ги дотрошам овие 2ГБ и потоа да го активирам гратисот. Се надевам нема да се погоди викенд за главниот да си отиде на викенд, а ние да чекаме да се врати за да добиеме интернет.
Епа народе пишувајте какви искуства имате со WiFi интренетот на оннет. Коментирајте ги високите цените и секогаш добро подготвената техничка поддршка. Единствено нешто што вреди е квалитетот но при толку мани исто како да го нема.
Ке се јавиш во оннет и ќе ти речат "Не е можно" како сто ми викаа мене. Имав картичка 7 дена гратис и вечерта претпоследниот ден си оставив 44МБ за утредента (последниот ден од гратисот). Доагам од школо, а цел ден дома никој, уклучувам интернетот и ми вика Login Failed. Пробав усте неколку пати но не сакаше. Идам да си ја видам состојбата и гледам преостанати МБ нула. Ѕвонам во оннет и ми се јавува некое женско што нема појма со интернетот (а не па да ми го реши проблемот) и ме прасува што е проблемот и кажав и ми вика она не знае и не може да ми помогне да се јавам за 15мин техничка поддршка е зафатена (па зошто 5мин ме испрашува на телефон за проблемот за на крај да ми рече она нема појма да се јавам за 15мин). По 15мин ѕвонам пак и се јавува истата и се претставив и и кажав дека требаше да се јавам за 15мин и ми вика да ја потсетам за што сме збореле. Ја потсетив и ми рече тој од техничка поддршка бил зафатен да се јавам за 10мин. Ѕвонам пак но овој пат се сети од прва и ми рече ќе ме префрли да разговарам со техничка поддршка. Музиката што ја пуштаат додека чекам ја научив на памет. Ме префрлија да разговарам со техничка поддршка и му објаснив на првиот што ми се јави и ми рече ќе ме префрли да разговарам со колегата зошто тој подобро знаел. Ме префрли и му објаснував од почеток на вториот колега за тој да ми рече дека не е надлежен за тоа и ме префрли на трет колега и се од почеток објаснував на сите колеги. Тој третиот колега ми рече дека мисли што е ама не е сигурен да оставам телефон ќе ми се јави. Оставив телефон (oвие разговори се одвиваа од 12 до 2:30) чекав да ми се јават. Го исполнија ветувањето и ми ѕвонеле во 23:23 кога телефонот ми беше исклучен зошто брат ми спиеше. Утредента видов дека барале од оннет и се јавив да прашам со тоа што им кажав дека ме барале на тој и тој број во 23:23 вечерта но пак морав да го објаснувам проблемот за таа женската за да ме поврзе со техничка поддршка. Пак иста приказна кај еден, кај втор, кај трет колега за на крај да им спуштам зошто разговорот траеше околу 40мин. Видов дека ТЕХНИЧКАТА ПОДДРШКА РАБОТИ 24 ЧАСА 7 ДЕНА ВО НЕДЕЛАТА и се спремни во секој момент да ми помогнат а тие 44МБ ги прежалив и го активирав вториот гратис но место да се активира пишуваше резервиран. Истиот ден, четвртокот иста приказна со техничка поддршка “До сега ни се нема случено тоа” префрлање од колега на колега и слушање музиката. Утредента исто така не ми помогнаа ме мотаа по телефонот и на крај ми рекоа да оставам телефон да ми се јават. Оставив и не ми се јавија. Им ѕвонам во саботата и наместо третиот колега да ме префрли на четврт фино лепо ми рече дека главниот (тој што демек ги исправал проблемите) си отишол на викенд во Маврово и ми затворија. Татко ми изнервиран се јавува во оннет и таа секретарката ко да не и е познат бројот пак прашуваше за проблемот и не поврза со техничка поддршка. Татко ми ги праша што да правиме сега зошто интернет стварно ни требаше. Тие ни рекоа дека два гратиса на еден компјутер не можело. Се испокаравме и што ни пропадна гратисот и за тие 44МБ но повеќе потрошивме за телефон отколку да си купевме 1000ден картичка. Но и откако ја купивме таа од 1000ден и таа беше резервирана и пак “не било можно” и пак не лажеа ова не може пробајте ова, пробајте она. Останавме без интернет цел викенд кога сум најслободен и кога највеќе ми треба. Во понеделникот околу 5 часот се јавија и ни кажаа дека не било нивна грешка туку дека системот ги украл тие 44МБ (кои не ни ги вратија) и дека првата картичка која не била истрошена, а МБ-ите украдени, пречела да се активира друга картичка. Кажаа дека тоа го знаеле само чекале да се врати главниот од викендот во Маврово. Но јас пак останав без интернет. Ми се јавија вечерта кон 8 часот и рекоа дека ми ја активирале картичката од 1000ден а гратисот го деактивирале и кога ќе сум ја потрошел таа од 1000ден да им се јавам да ми го активираат гратисот за да нема пак проблеми.
Сега чекам да ги дотрошам овие 2ГБ и потоа да го активирам гратисот. Се надевам нема да се погоди викенд за главниот да си отиде на викенд, а ние да чекаме да се врати за да добиеме интернет.
Епа народе пишувајте какви искуства имате со WiFi интренетот на оннет. Коментирајте ги високите цените и секогаш добро подготвената техничка поддршка. Единствено нешто што вреди е квалитетот но при толку мани исто како да го нема.