Јас размислувам да се префрлам од А1 на Лајка ама ми е страв да не згрешам и да си го изгубам бадијала бројот после тоа. Е сега ми текна на една опција ама не знам колку е возможна. Јас сум на А1 постпејд. Сакам да го задржам бројот и се префрлам на Лајка. Е сега дали е можно после некој период повторно да се вратам на А1 постпејд (или друг оператор) со истиот број?
Јас размислувам да се префрлам од А1 на Лајка ама ми е страв да не згрешам и да си го изгубам бадијала бројот после тоа. Е сега ми текна на една опција ама не знам колку е возможна. Јас сум на А1 постпејд. Сакам да го задржам бројот и се префрлам на Лајка. Е сега дали е можно после некој период повторно да се вратам на А1 постпејд (или друг оператор) со истиот број?
Можеш да си го префрлиш бројот, ама сметај дека можеш да имаш поголеми проблеми како на пример: неможиш да активираш пакет преку апликацијата или кредит, да ти повлечат средства од сметката без да знајш и си имал веќе автоматско активирање штиклирано и после да се чудиш и за крај снемува мрежа. Затоа припазливо ако се префрлиш и сметај дека нема да можиш да ги добиеш операторите лесно или се со работно време од 9 - 18h од понеделник до петок.
ako si povrzan so brojot odnosno telefonot i ti e povrzana i rabotata sedi si na Mno, vamu nemas parking,nemas jsp,nemas donacii i portirani broevi mozi da imaat povejke problemi od 079 brojcina , sto problem od a1 potoa aek i na kraj nekoj problem so Lyca.....
Можеш да си го префрлиш бројот, ама сметај дека можеш да имаш поголеми проблеми како на пример: неможиш да активираш пакет преку апликацијата или кредит, да ти повлечат средства од сметката без да знајш и си имал веќе автоматско активирање штиклирано и после да се чудиш и за крај снемува мрежа. Затоа припазливо ако се префрлиш и сметај дека нема да можиш да ги добиеш операторите лесно или се со работно време од 9 - 18h од понеделник до петок.
paket se aktivira preku web so najava samo na brojceto, ne stegas auto obnova i nema sto da ti povlekuva...
problemot minatata nedela koj bese problem od a1 e resen...
Јас размислувам да се префрлам од А1 на Лајка ама ми е страв да не згрешам и да си го изгубам бадијала бројот после тоа. Е сега ми текна на една опција ама не знам колку е возможна. Јас сум на А1 постпејд. Сакам да го задржам бројот и се префрлам на Лајка. Е сега дали е можно после некој период повторно да се вратам на А1 постпејд (или друг оператор) со истиот број?
Kakvi problemi?i koj reon ?bidejki Prilep-pelagonija-Bitola ima +2meseci problem.. sega e prosireno i Ohrid-Struga....
i na a1 e isto....
Ako e nesto drugo,pisi mozi ke ti pomognime...
Ako ne 1212
Kakvi problemi?i koj reon ?bidejki Prilep-pelagonija-Bitola ima +2meseci problem.. sega e prosireno i Ohrid-Struga....
i na a1 e isto....
Ako e nesto drugo,pisi mozi ke ti pomognime...
Ako ne 1212
Probaj sim vo dr.telefon mozi sim ot da tie problem...(stavi airplane mod/i vrati normal-prebaraj manuelno mrezi)
izgleda poslednive sim(namesto so reseni problemi) golem % se defektni vcera 3sim,za portirajne mi vadese sim eror/no sim. Cetvrtata vednas praboti...
Preku web na chat konektiraj se i pisi im go brojot ...neka ti proverat ...
Probaj sim vo dr.telefon mozi sim ot da tie problem...(stavi airplane mod/i vrati normal-prebaraj manuelno mrezi)
izgleda poslednive sim(namesto so reseni problemi) golem % se defektni vcera 3sim,za portirajne mi vadese sim eror/no sim. Cetvrtata vednas praboti...
И втората сим карта е со исто известување и е во другиот мобилен. Користам Лајка од по одамна, стар корисник сум. Ресетирам, избришав и поново ги ставив поставките во мобиле дата и сим менаџмент и прва дифолт сим е Лајка. Пред некоја ден беше исто еве и од синоќа нема мрежа и не може да се извршат повици.
И втората сим карта е со исто известување и е во другиот мобилен. Користам Лајка од по одамна, стар корисник сум. Ресетирам, избришав и поново ги ставив поставките во мобиле дата и сим менаџмент и прва дифолт сим е Лајка. Пред некоја ден беше исто еве и од синоќа нема мрежа и не може да се извршат повици.
ова е од чат на лајка
и пак ништо..се по старо
и еве кои мрези ги дава и не се поврзува...Telekom MK4G,A1MK4G,A1MK3G,TelekomMK3G,TelekomMK2G i A1MK2G...no ne prifaca nitu edna meza
Martin: Доколку на броевите енма мрежа, системски ќе ја рестартираме од наша страна. После разговорот ќе ги рестартирате телефоните и ќе проверите дали ќе има промена. Доколку нема, ќе отидете во Settings/Connections/Mobile Network/Network Operator и мануелно ќе направите телефонот самиот да пребара кои му се достапни мрежи на територијата на која што се наоѓа. Доколку сеуште има проблем, ќе не побарате на 1212 за понатамошни инструкции.
ова е од чат на лајка
и пак ништо..се по старо
и еве кои мрези ги дава и не се поврзува...Telekom MK4G,A1MK4G,A1MK3G,TelekomMK3G,TelekomMK2G i A1MK2G...no ne prifaca nitu edna meza
Martin: Доколку на броевите енма мрежа, системски ќе ја рестартираме од наша страна. После разговорот ќе ги рестартирате телефоните и ќе проверите дали ќе има промена. Доколку нема, ќе отидете во Settings/Connections/Mobile Network/Network Operator и мануелно ќе направите телефонот самиот да пребара кои му се достапни мрежи на територијата на која што се наоѓа. Доколку сеуште има проблем, ќе не побарате на 1212 за понатамошни инструкции.
Vrati mu na chat,deka nema pak, i zvoni od dr, broj 1212 zemi prazni sim i sim swap, brzo odi za 5/10min, ke ti gi vratat broicinata na novite sim...
Iskluci go tel,ili reset ili izvadi ja kartickata fizicki na isklucen telefon, vrati se nazad ,ako i taka ne saka imas problem so sim kartickata
Vrati mu na chat,deka nema pak, i zvoni od dr, broj 1212 zemi prazni sim i sim swap, brzo odi za 5/10min, ke ti gi vratat broicinata na novite sim...
Iskluci go tel,ili reset ili izvadi ja kartickata fizicki na isklucen telefon, vrati se nazad ,ako i taka ne saka imas problem so sim kartickata
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.