Vamos pa' la playa, pa' curarte el alma...
Шпанија
#27.
La Ley del Deseo (1987)
Не стигнав да изгледам ништо од Шпанија во рок, ради Синедејс и додатни обврски, ама не се испушта Еспања.
А еден од најпознатите шпански режисери на денешницата е Алмодовар. Човекот на кој треба да му благодариме за Синедејс. Грасиас маестро.
Back in 2001, on the initiative of the Spanish director Pedro Almodovar and Viviane Reding, serving at that time as a European Commissioner for Education and Culture, CINEDAYS was established as an idea of ‘celebrating the European cinematography’ in each of the major European capitals. Since then, only in Skopje, CINEDAYS evolved from a ‘week of celebrating the European cinema’ to a true, well established and recognized festival of European film.
Наиме, првиот пат кога се 'запознав' со Алмодовар беше преку Кика веќе далечната 2015 (или 2014), кога Скопскиот филмски фестивал направи негова ретроспектива.
Од тогаш до денес имам изгледано 13-14 негови филмови и од режисер со убав визуелен идентитет и интересни филмови, како се приближувам кон неговите почетоци ми станува сè поодбивен со транссексуалциве/педериве. Дали е до тоа што е доста репетитивен содржински или пак сум ја надраснал визуелноста и сега повеќе ценам приказна, не знам, веројатно од двете по малку.
Филмов почнува со една порно сцена на лик кој добива инструкции од друг лик (кој не го гледаме на екран) да мастурбира. После некоја минута се запознаваме со Пабло, филмски режисер - геј кој ја снимил сценава и тагувајќи по еден лик, се заплеткува со Антонио - лик кој манијакално се затрескува во Пабло, иако е на почеток стрејт?
Тоа ми е најсрање кај Алмодовар и мислам беше присутно и во други негови филмови, стрејт лик сака да се запознае со некој геј режисер да поразговараат за филмовите, гејов го вика дома на партија секс, овој како не сака, стрејт е и во рок од 30 секунди си вика што го ебам, ќе го примам. И во следна сцена го гледаме Бандерас како го шупчат.
Да не си на негово место, да те препознаваат по филмовите на Алмодовар кај што обично те шупчат или си манијак.
И секако неизбежно е тука да има транс лик, овојпат ко брат на геј режисеров, што се шупчел со татко им и сменил пол, па сега е сестра. Да не беше трагично, ќе беше смешно.
Нормално и фиксацијата кон поповите си ја има и тука, сцената со трансот што бил заљубен у попот додека учел школо, ја имаше и во друг негов филм (мислам La mala educacion беше).
Тешка мехчина од филм, филм кај што ни самиот Алмодовар не знае кај тера, филм што труе со инцест, педерлук, транспедерлук и што ли уште не.
Една 2/5 чисто ради визуелност и пар сцени во средината кога успори малку со ЛГБТИ промоцијата.