Добри/лоши авто плацеви низ МК

  • Креатор на темата Креатор на темата igor_80
  • Време на започнување Време на започнување
Kakva i od kade sakss da zemes kola koja e proizvedena 2005-2012 taa e vejke stara kola i normalno ke ima defeci. Da se vozela samo od tocka A do tocka B i da ima pominato samo 70,000km samoto vreme si pokazva defek a i samite delovi imaat vek. Drzac na motor,kompresor za klima,ladnjak i taka natamu i da javi problem ne e tolku strasno. Loso e ako skini lanec ili tropat lageri,trosi maslo ili e skapana karoseriski. To se skapi raboti. Dosea smenav preku 30 koli od razni marki i sam si uvezvav od germania licno zamene i baska za preprodazba. Ja vozam edna do dve godini bez problem i posle nekoe vreme pocnuva ili zamaec da tropka ili klima ne raboti ili ke gubi antifriz....
Inace kola na koja e udreno krilo,far,branik ili soferka go davaat vo otpad takozvani plac po nase i za niv cenata e poniska. Carinata e ista za uvoz. Tie so imaat problem so dpf se prodavaat za drasticno niska cena posebno germania,holandia,slovenia,bugaria. Germania se smetaat za neispravni vozila i nemozi da zeme tuv dokolku ima los dpf i skoro site gi prodavaat kolite a golem del od niv imaat se isprsvnino osven dpf ili egr...Zboram za koli 2005-2012. Da se vadi dpf neznam kolku e isplatlivo vo taja drzava iako imam ojdeno nekolku pati. Italia posebno bugarite se teski prevaranti. Vo bg nema nesto so ne e prepraeno na kolite. Od slovenia imam zemeno samo ednas kola. seat leon 1.9tdi 105ks edina mana so mi javi e so mi maglea staklata. Km gi vrajkaja sekade vo svetot poso sekade imame po nekoj balkanec so cacka po tie raboti. Sega so novite zaostreni zakoni neznam....jas koga zemav koli dali od mk ili od nadvor prvo gi sredvav so plocki,diskoj,cauri,masla filtri pa tek posle odea na prodazba za koj odev marza do max 200 evra kjar. Vo mejgu vreme si gi vozev ali mi bese kjef da cackam i bev posloboden. Se desavase da prodadam 2 koli vo rok od 1 mesec a imase i denoj kade so mi sedea kolite i po 6 meseci. Sega vo poslednive 2 godini mnogu ima so nosat koli i site baraat evtini koli kolku da se ima kola a i baska ima placoj koj so drzat samo ime a nosat udreni koli i sorabotvaat so limari koj so gi sminkat.
 
Нема врска тоа многу повеќе. Од 1990та до 2005та има масивен скок. Али од 2005та навака у глобала добиваме ист само малце порафиниран производ. Поефикасни, повише лед светла, сензори и електроники. Тоа е впрочем и разликата. Минимална. А како возат колите е скоро исто.
 
Koli od 2016 se veke 10 godini stari...
Ако се 10 години стари,најбитно е како се одржувани и како се возени а тоа најмногу зависи од претходниот газда.Каросериите се многу подобри од порано во смисол имаат подобра заштита од корозија така што и 20 години старо возило може да има каросерија без корозија на ниедно место без разлика дали е чувана надвор или во гаража бидејки има возила како Пежо 206 и Фиат Линеа односно Гранде Пунто чија лимарија им е поцинкувана.
 
Нема врска тоа многу повеќе. Од 1990та до 2005та има масивен скок. Али од 2005та навака у глобала добиваме ист само малце порафиниран производ. Поефикасни, повише лед светла, сензори и електроники. Тоа е впрочем и разликата. Минимална. А како возат колите е скоро исто.
Па и не баш, не се баш истиот производ во поглед на мотор и технологија. Новите се покомплицирани и заебани за поправање и често ќе се налага да одиш во овластен сервис за да ја средат пошто самото менување на делови не е доволно.

Постарите ќе сменеш дел и си раат.

Овие поновите ќе зеза колата и на крај ќе излезе некој некалибриран сензор кој не дава грешка и само овластен може да го калибрира.

До тогаш ќе мењаш кумпуг, замајци, дизни, егр, кулери и што ти не.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom