wot
њ
- Член од
- 20 мај 2008
- Мислења
- 19.504
- Поени од реакции
- 33.662
Да не преведувам, повеќето тука сме запознаени, но што е DRM:
Тоа што е вистинскиот проблем е што и да се одлучиш да ги купуваш игрите во иднина што ќе доаѓаат со таа заштита, комплетно си го сјебуваш хардверот.
Wanna know average number of times parts of LotF exe code are fucked around between RAM and HDD in the span of one hour? 150000 copy/write iterations. That's about 10000 times more than usual. DRM constantly decrypts the game code into the memory and encrypts it back. This is the most bullshit usage of encryption software I've ever stumbled upon. And even though code chunks are quite small(couple of kilobytes per go at worst), they are all stored in one memory block. And playing the game for 4-8 hours(depends on SSD quality) means that you can say goodbye to that block.
Koлку е точно ова, тек ќе се види. Но што е тука е, сериозна пречка за пиратеријата. За сега.
E сеа новaтa (Denuvo) е причилно успешен начин за заштита од пиратерија. Пример е последната Фифа 15, која е излезена пред точно два месеци - а уште не е кракната. Ретардираните од ЕА кои никогаш не се ни грижиле за потрошувачите изгледа ова ќе им стане во пракса поради успешноста и веќе го има и во Dragon Age: Inquisition за која веќе требаше да има исто крак. Исто така, тука е и Lords of the Fallen од Square Enix која е излезена пред еден месец и сеуште не е кракната. И освен што оваа заштита излезе за игрите кои конкретно планирав да ги играм, се шушкаше дека ќе ја има и на GTA V, играта која уште еднаш излезе за конзолите. Но, иако овие негираа дека не работат на GTA V, Rockstar соработуваат со овие и не значи дека нема да го купат кодот и лиценцата и да биде исто имплементирана и на GTA.Digital rights management (DRM) is a systematic approach to copyright protection for digital media. The purpose of DRM is to prevent unauthorized redistribution of digital media and restrict the ways consumers can copy content they've purchased. DRM products were developed in response to the rapid increase in online piracy of commercially marketed material, which proliferated through the widespread use of peer-to-peer file exchange programs. Typically DRM is implemented by embedding code that prevents copying, specifies a time period in which the content can be accessed or limits the number of devices the media can be installed on.
Although digital content is protected by copyright laws, policing the Web and catching law-breakers is very difficult. DRM technology focuses on making it impossible to steal content in the first place, a more efficient approach to the problem than the hit-and-miss strategies aimed at apprehending online poachers after the fact.
Тоа што е вистинскиот проблем е што и да се одлучиш да ги купуваш игрите во иднина што ќе доаѓаат со таа заштита, комплетно си го сјебуваш хардверот.
Wanna know average number of times parts of LotF exe code are fucked around between RAM and HDD in the span of one hour? 150000 copy/write iterations. That's about 10000 times more than usual. DRM constantly decrypts the game code into the memory and encrypts it back. This is the most bullshit usage of encryption software I've ever stumbled upon. And even though code chunks are quite small(couple of kilobytes per go at worst), they are all stored in one memory block. And playing the game for 4-8 hours(depends on SSD quality) means that you can say goodbye to that block.
Koлку е точно ова, тек ќе се види. Но што е тука е, сериозна пречка за пиратеријата. За сега.