CS:GO Кајгана микс?

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.452
Поени од реакции
20.210
тимовие беа небалансирани и јас се слагам со тоа, али ако си играш кур такаш да купуваш секоја рунда п90 и да им идеш руш а другите се на друга страна на мапа е тоа не го прифаќам јас брату комуникација и координација е клучот у играва знам ова го викам како на пари да играме ама подобро така да се договараме него да идеме како муи вез глави -.-
на dust полно пати им излегував позади грб ама пошто тимот беше презафатен со клечење во некое ќоше губевме баш ради тој факт што немаше барем уште еден со мене . на nuke кога беше бомбата кај мене идев rush и ја плентав за неполни 35 секунди додека вие стоевте на сосема друг крај од мапата повторно во некое ќоше а башка и кога беше ситуација 4 на 1 за нас имаше ситуации каде не можевте да поставите бомба цела рунда баш од добра координација . тип на играч сум што прави раш и го разбива противникот баш кога најмалце очекува, да се случува да ме начекаат позади некој ќош но се случува и да ги разлупам позади грб пола тим или да скинам некого уште на сам почеток на рунда ... каде ја претрчувам пола мапа а други имаше што не беа поместени 2 метра од spawn. поентата беше да се забавуваме а не да развивам стратегии на професионален тим кој прв пат игра nuke, a со тоа ќе изигравме повеќе мапи за кратко време наместо да кампираме по ќошиња. btw да не го кометирам играњето со awp , каде сигурен сум дека не можеше да се погоди во зграда а не па тек во човек битно се идеше мид со awp демек профи а cover на тимот нула .
 
Последно уредено:
А

Атомската мравка

Гостин
Од наша страна се си беше коректно и немаше никакви кавги, 2/2 имав среќа и победив вчера иако бев најтапа втората партија :)

небалансирани тимови катастрофална координација и тапа мапи . се форсира тимплеј мислиш NIP профи тим а уствари имаш луѓе у тим што прв пут играат мапа што е стара 20 години. затоа требаше и мораше да играме outbreak чисто да видиме дали некој некад играл нешто друго освен dust2 задниве 20 години ... па да видиме дали тогаш ќе мава хедови преку смоук или ќе јаде ножеви секоја 2 рунда.
Полека па и ти, за забава играме и не сме профи.. играме колку знаеме.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.846
џабе микрофон кога 4 на 1 никој не поставува бомба туку чучи у некој кош и чека убиство :)
на dust полно пати им излегував позади грб ама пошто тимот беше презафатен со клечење во некое ќоше губевме баш ради тој факт што немаше барем уште еден со мене . на nuke кога беше бомбата кај мене идев rush и ја плентав за неполни 35 секунди додека вие стоевте на сосема друг крај од мапата повторно во некое ќоше а башка и кога беше ситуација 4 на 1 за нас имаше ситуации каде не можевте да поставите бомба цела рунда баш од добра координација . тип на играч сум што прави раш и го разбива противникот баш кога најмалце очекува, да се случува да ме начекаат позади некој ќош но се случува и да ги разлупам позади грб пола тим или да скинам некого уште на сам почеток на рунда ... каде ја претрчувам пола мапа а други имаше што не беа поместени 2 метра од spawn. поентата беше да се забавуваме а не да развивам стратегии на професионален тим кој прв пут игра nuke, a со тоа ќе изигравме повеќе мапи за кратко време наместо да кампираме по ќошиња. btw да не го кометирам играњето со awp , каде сигурен сум дека не можеше да се погоди во зграда а не па тек во човек битно се идеше мид со awp демек профи а cover на тимот нула .
Брат :) Олади, живти се :D Бидејќи имам стигнато до DMG ранк, (далеку повеќе од просечно), ваљда знам некои работи кога станува збор за компетитив мапи. А реално кога играчите ги знаеме само по “ник“, едини показател за нивниот скил е ранкот, но не секогаш мора и да значи, но во повеќето случаеви, така е. Ајде идеме по ред.

1. На страна на терористите, не е логично некој да седи во ќош бидејки игра против времето, односно колку повеќе кампа, толку помали шанси да стигне да постави бомба на време. Верувам дека тука сите го знаат тоа. Кога си на страна на СТ, мораш да кампаш (читај: браниш бомб сајтови), бидејки ќе изгубиш. Едноставно таква е метата на играта и така се играат асални компетитив рунди. Не постои збор camp во CS, тоа постои во COD.

2. Бидејки игравме competitive и моуд и мапа - rush се игра ретко. А во случаеви кога се иде rush се прави баш така како што го правиш - се трча сам позади грб додека другите ги занимаваат на трета страна. Тоа е едини случај каде што нема да бидеш забележан, бидејки ако противниците знаат да чуваат, шансите да влезеш со rush се многу мали. Ако е веќе успешен rush, мораш да убиеш барем еден. Ако убиеш двајца е одличен трејд, ако не земеш ниту еден - тоа е твоја вина.

3. Ако поентата беше да се забавуваме, напротив, немаше да развиваме вакви дискусии тука после партијата туку ќе пишевме ГГ макар и едните да изгубеа 16:0. Од една страна викаш дека дечките твои не играле и им наоѓаш замерки а од друга страна викаш дека (не требало а сме развивале стратегии на профи тимови). Исто така се сложувам дека доколу сакавме да изиграме повеќе мапи односно да не го тупиме со кампирања и „стратегии“, требаше да земеме да играме breakout мапи каде што сите трчаме и пукаме без многу мислење. Само што, мене повеќе ми се свиѓа competitive моудот на играње бидејки и е понапето и бара далеку повеќе комуникација. За следен пат ќе играме друг моуд, одосно breakout мапи, па гледајте набавете си ако сакате микрофони за да го елиминираш оној недостиг на „комуникација“ за кој говориш.

4. Мислам и дека коментарот за AWP-то не ти е во ред. Како што кажа, ако вчера игравме за забава, може на некој му е забавано да зима AWP секоја втора рунда и да пуца од mid на dust2 и никој не може да му забрани. Без разлика дали пука како некој од fnatic или како BOT Hank :)

Така да, муабетот се сведува на: да не му ја мислиме многу многу кој што прави и како игра, туку следен пат да се договориме поубаво дали сакаме да играме сериозно односн о со добра комуникација и микрофони и competitive мод со сериозно бранење на бомба и пробивање на терористите ИЛИ да играме некоја помалку позната мапа каде што единствена „забава“ ќе ни биде трчањето и рокањето на кој прв го најде кој и така ќе се изиграат и повеќе мапи бидејќи рундите ќе се играат брзо и во твој стил (со рашови и без “кампирање“) и ќе се смееме повеќе.

Значи, уште еден заклучок: секој си има различен начин на играње и нема љутиш туку има договор дали да се игра competitive или casual затоа што меѓу овие два game mode-а има ОГРОМНА разлика, да не речам се како две различни игри. :) Толку од мене. :) Се надевам mix-от од вчера ќе се повтори. :)
 
Член од
6 септември 2008
Мислења
1.049
Поени од реакции
367
Ако ви фали играч за следниот пат steam id: smeXsa ранк заглавен на DMG
 

OMGWTFBBQ

Bone for Tuna
Член од
3 февруари 2007
Мислења
8.802
Поени од реакции
4.419
Изигравме лабави рунди, поише беа заебанции и смеење него сериозно, особено втората :D
Speak for yourself, ние Хитлер го имавме во тимот па неизбежен беше поразот. Историјата се повтори :icon_lol:
 
H

HoT IcE

Гостин
Шо ве гледам напнати бе, па ние вчера се заебававме максимално, кој играше озбилно бе? Секој си пукаше свој филм, на nuke неможевте да не чувате пошо тактката p90 ramp yolo rush е неодбранливо нешто :D
 

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.452
Поени од реакции
20.210
Брат :) Олади, живти се :D Бидејќи имам стигнато до DMG ранк, (далеку повеќе од просечно), ваљда знам некои работи кога станува збор за компетитив мапи. А реално кога играчите ги знаеме само по “ник“, едини показател за нивниот скил е ранкот, но не секогаш мора и да значи, но во повеќето случаеви, така е. Ајде идеме по ред.

1. На страна на терористите, не е логично некој да седи во ќош бидејки игра против времето, односно колку повеќе кампа, толку помали шанси да стигне да постави бомба на време. Верувам дека тука сите го знаат тоа. Кога си на страна на СТ, мораш да кампаш (читај: браниш бомб сајтови), бидејки ќе изгубиш. Едноставно таква е метата на играта и така се играат асални компетитив рунди. Не постои збор camp во CS, тоа постои во COD.

2. Бидејки игравме competitive и моуд и мапа - rush се игра ретко. А во случаеви кога се иде rush се прави баш така како што го правиш - се трча сам позади грб додека другите ги занимаваат на трета страна. Тоа е едини случај каде што нема да бидеш забележан, бидејки ако противниците знаат да чуваат, шансите да влезеш со rush се многу мали. Ако е веќе успешен rush, мораш да убиеш барем еден. Ако убиеш двајца е одличен трејд, ако не земеш ниту еден - тоа е твоја вина.

3. Ако поентата беше да се забавуваме, напротив, немаше да развиваме вакви дискусии тука после партијата туку ќе пишевме ГГ макар и едните да изгубеа 16:0. Од една страна викаш дека дечките твои не играле и им наоѓаш замерки а од друга страна викаш дека (не требало а сме развивале стратегии на профи тимови). Исто така се сложувам дека доколу сакавме да изиграме повеќе мапи односно да не го тупиме со кампирања и „стратегии“, требаше да земеме да играме breakout мапи каде што сите трчаме и пукаме без многу мислење. Само што, мене повеќе ми се свиѓа competitive моудот на играње бидејки и е понапето и бара далеку повеќе комуникација. За следен пат ќе играме друг моуд, одосно breakout мапи, па гледајте набавете си ако сакате микрофони за да го елиминираш оној недостиг на „комуникација“ за кој говориш.

4. Мислам и дека коментарот за AWP-то не ти е во ред. Како што кажа, ако вчера игравме за забава, може на некој му е забавано да зима AWP секоја втора рунда и да пуца од mid на dust2 и никој не може да му забрани. Без разлика дали пука како некој од fnatic или како BOT Hank :)

Така да, муабетот се сведува на: да не му ја мислиме многу многу кој што прави и како игра, туку следен пат да се договориме поубаво дали сакаме да играме сериозно односн о со добра комуникација и микрофони и competitive мод со сериозно бранење на бомба и пробивање на терористите ИЛИ да играме некоја помалку позната мапа каде што единствена „забава“ ќе ни биде трчањето и рокањето на кој прв го најде кој и така ќе се изиграат и повеќе мапи бидејќи рундите ќе се играат брзо и во твој стил (со рашови и без “кампирање“) и ќе се смееме повеќе.

Значи, уште еден заклучок: секој си има различен начин на играње и нема љутиш туку има договор дали да се игра competitive или casual затоа што меѓу овие два game mode-а има ОГРОМНА разлика, да не речам се како две различни игри. :) Толку од мене. :) Се надевам mix-от од вчера ќе се повтори. :)
ај да речеме дека си во право , зашто тогаш секој пат кога поставував бомба прашањето беше каде сум ја поставил бомбата .. стварно не ми е јасен тој дел .... најверојатно се заглавија некој играчи на dust2 па не им беше јасно каде е bomb place-то на nuke.
за breakout си тотална грешка и иди види што се играло на esl 2014 па збори на памет што е добро а што не.awp приказна за себе, не може ковер да направи мид пука како нуб му фрлаш смоук ауу паника го фати потшо предходно нели направил килинг спри на ѕидот и околните врати.
btw ова што го игравме вчера е се само компетитив не ... не беше ни забавно уопште барем за мене не.
 
Член од
4 мај 2007
Мислења
598
Поени од реакции
208
на dust полно пати им излегував позади грб ама пошто тимот беше презафатен со клечење во некое ќоше губевме баш ради тој факт што немаше барем уште еден со мене . на nuke кога беше бомбата кај мене идев rush и ја плентав за неполни 35 секунди додека вие стоевте на сосема друг крај од мапата повторно во некое ќоше а башка и кога беше ситуација 4 на 1 за нас имаше ситуации каде не можевте да поставите бомба цела рунда баш од добра координација . тип на играч сум што прави раш и го разбива противникот баш кога најмалце очекува, да се случува да ме начекаат позади некој ќош но се случува и да ги разлупам позади грб пола тим или да скинам некого уште на сам почеток на рунда ... каде ја претрчувам пола мапа а други имаше што не беа поместени 2 метра од spawn. поентата беше да се забавуваме а не да развивам стратегии на професионален тим кој прв пат игра nuke, a со тоа ќе изигравме повеќе мапи за кратко време наместо да кампираме по ќошиња. btw да не го кометирам играњето со awp , каде сигурен сум дека не можеше да се погоди во зграда а не па тек во човек битно се идеше мид со awp демек профи а cover на тимот нула .
Друже не ти е на место муабетов. Тимовите не беа избалансирани како што треба, ама, без навреда, и ти не беше којзнае што со рашовите на dust и nuke. Ќе влезеше низ тунел на dust и умираше за 10 секунди со едно или ниедно убиство. Функцинонираше на nuke rush-от низ вентилација 5 партии,ама па и ние не пиеме нафта, се поставувавме на А и знаевме од кај да ве чекаме. Тие 10тина души сме што играме,виде кој како игра, така да за следен четврток земи направи ги ти тимовите најизбалансирани според тебе. Ќе изиграме така па ќе видиме што како ќе се деси.
 
Член од
27 април 2011
Мислења
2.306
Поени од реакции
3.043
И јас сум за слободен сум утре вечер најверојатно.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom