CN – Народна Република Кина

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.560
Поени од реакции
38.682
Мерцедес не ја става више пошто они одамна прешле преку тоа. Па сега демоде им е да ставаат такви стари технологии во Мајбахот.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.039
Поени од реакции
4.696
Небитно е дали постои како технологија, финтата е што добиваш за парите. Ете ги другите не ја имплементираат, овде ја ставиле, и гарант со цела опрема се поефтини.
Во постот пишува дека инвентивноста ја надминала Германската.
Ја надминала 40 години старата инвентивност, да. :)

И таа суспензија, ако ја имплементираат во кола тоа ќе биде кола од 150 000 евра нагоре со 50 производствени примероци годишно. ;)
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.560
Поени од реакции
38.682
Во постот пишува дека инвентивноста ја надминала Германската.
Ја надминала 40 години старата инвентивност, да. :)

И таа суспензија, ако ја имплементираат во кола тоа ќе биде кола од 150 000 евра нагоре со 50 производствени примероци годишно. ;)
тоа што го користи НИО нема врска од видеото твое. Тоа на Bose e електромагнетна суспензија. Ова на НИО е активна суспензија со помош на хидраулика, тип на суспензија која се користи у оф-роуд и не е нешто научна фантастика да се имплементира, поготово не у такви скапи лимузини.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.230
Поени од реакции
29.693
Штета што не прават Мајбах лимузини. Пошто во евентуална војна баш тоа се важи. Башка гледаме како државата каде е производителот на Лада, сега ја губи војната од државите каде се произведуваат „супериорни“ лимузини... Уф, чекај малку. :unsure:


Во меѓувреме во реалноста:

 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.606
Поени од реакции
34.827
Во постот пишува дека инвентивноста ја надминала Германската.
Ја надминала 40 години старата инвентивност, да. :)

И таа суспензија, ако ја имплементираат во кола тоа ќе биде кола од 150 000 евра нагоре со 50 производствени примероци годишно. ;)
Така де, ете тие сфатиле дека е поарно да продаваат пајтон наместо лимузина ;) Што значи или не разбираат како, или ги дупат муштериите во здрав памет со штедење и користење на инфериорни делови.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.039
Поени од реакции
4.696
Така де, ете тие сфатиле дека е поарно да продаваат пајтон наместо лимузина ;) Што значи или не разбираат како, или ги дупат муштериите во здрав памет со штедење и користење на инфериорни делови.
Би му продале тие и кочија, ако најдат такви што ќе ја купат.
Ама нема гајле, се додека економијата оди на ракети место лимузини, нели? :D
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.606
Поени од реакции
34.827
Би му продале тие и кочија, ако најдат такви што ќе ја купат.
Ама нема гајле, се додека економијата оди на ракети место лимузини, нели? :D
Едно е да сме иронични, друго е реална ситуација. Не секогаш нова технологија е подобра од нешто што постои, во случајов и да било стара технологија, излегува дека е далеку покомотна од оваа другата што се продава како најлуксузен модел.

Економијата ми изгледа дека им оди прилично добро, ако се изразам во твоја терминологија: Германија ми изгледа дека користи уште пропелери, а Кина ќе да префрлила на рамџет.

1712017414110.png
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.039
Поени од реакции
4.696
Едно е да сме иронични, друго е реална ситуација. Не секогаш нова технологија е подобра од нешто што постои, во случајов и да било стара технологија, излегува дека е далеку покомотна од оваа другата што се продава како најлуксузен модел.

Економијата ми изгледа дека им оди прилично добро, ако се изразам во твоја терминологија: Германија ми изгледа дека користи уште пропелери, а Кина ќе да префрлила на рамџет.

Прегледај го приврзокот 411517
Рамџетот е економски неисплатлив. :D

Види, никој не спори за економијата, за прогресот и за сите работи каде Кинезите имаат невиден раст.

Муабетот ми беше дека предосадни се вакви маркетинг досетки дека Кинезите измислиле нешто wow, што видовме дека веќе постоело пред 40 години.
На светот му треба навистина инвентивна Кина (или друга земја што не е САД) за забрзан прогрес и корист на сите на планетава. А не маркетнг трикови.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.271
Поени од реакции
22.472
Рамџетот е економски неисплатлив. :D

Види, никој не спори за економијата, за прогресот и за сите работи каде Кинезите имаат невиден раст.

Муабетот ми беше дека предосадни се вакви маркетинг досетки дека Кинезите измислиле нешто wow, што видовме дека веќе постоело пред 40 години.
На светот му треба навистина инвентивна Кина (или друга земја што не е САД) за забрзан прогрес и корист на сите на планетава. А не маркетнг трикови.
sto tocno vidovme? "germanska jebivetar tehnologija" sto nikad ne se koristela i ostanalo samo proben eden modificiran automobil kade kolata skoka prepreka i sosema razlicna tehnologija sto veke se koristi, znacajno poeftina i komercijalizirana varijanta.

jas od videata uste ednas zaklucuvam deka svabite se inovativni idioti sto nemaat poima od vodenje biznis. neka si teraat inzinerstvo i nega rabotat za kinezi, ameri, japonci, evrei onie popametnite narodi sto koga pravat nesto go pravat kako treba i go izvezuvaat na cel svet.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.606
Поени од реакции
34.827
Рамџетот е економски неисплатлив. :D

Види, никој не спори за економијата, за прогресот и за сите работи каде Кинезите имаат невиден раст.

Муабетот ми беше дека предосадни се вакви маркетинг досетки дека Кинезите измислиле нешто wow, што видовме дека веќе постоело пред 40 години.
На светот му треба навистина инвентивна Кина (или друга земја што не е САД) за забрзан прогрес и корист на сите на планетава. А не маркетнг трикови.
Искрено не го ни отворив видеото што си го ставил, гледаш ти верувам на збор дека било постојна технологија.

Финтата е што не секогаш ти треба нова технологија за да ги подобриш работите, ова е стандарден проблем кој е баш воден од конзумеризмот и маркетингот, поголем дел од времето се форсираат нови гаџети кои ниту се испробани, и во најголем дел од случаеви не носат ништо подобро.
Последните 30 години поголем дел и од иновативноста е фокусирана на начини како да манипулираш некој, отколку на работи кои решаваат реални проблеми. Со дигитализацијата имаш илјадници работни места кои освен поттикнување на конзумеризмот, не носат апсолутно никаков реален бенефит.

На светот му треба поефтина технологија, небитно дали е последната што постои. Од А до Б се стигаше и со возилата во 2010та, ако истите се подостапни и доаѓаат од Кина, е сеедно, битно да може да си ги дозволиш без да ти го исцицаат секој денар. Истото е и за во ИТ, истото е и за со телефони, а и за многу други работи. Она што треба да го подобри Кина е квалитетот, дури и да ја зголеми цената за 10-20%, ако се приближи на квалитет ќе се добитна комбинација, па макар и да имаат 2-3 генерации постара технологија од западот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom