ARCELOR-MITTAL, мојата борба за квалитет

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
Mislam deka ovie denovi bea za bezbednost,i bas togas se proglasuvaa nekoj pobednici vo VASITE akcii za najdobra idea.Dali ke se setite i na ova deka jas toa go barav so godini koga vie i ne bevte tuka,i vo toa vreme uste davav takvi idei,na nekoj duri i ne neaglasuvav nisto za podnesitelot.Gi stavav taka skicite pod VAS prag.Nekoj od tie idei se brzo napraviva nekoj se i denes vo upotreba.
Dali ke se setite deka moze i sega da bidam povikan na edna takva proslava,bar za pocit prema napravenoto,a za nagradi se drugi rodeni(da mi izvinis i za pari kako za ona stapce,ama si zemaa iljadarce).
Taka i pred dve godini moja ideja nagradivte a nagradi zemaa drugi...bez sram...sto pisuvaa za toa vo biblijata neznam.
Mozebi i ovaa godina nekoja moja idea ke bide podnesena od nekoj so za vam prilagodivo ime i prezime, jas i onaka kazam site tie idei MOJ vi gi ostavam vam...a imav uste tolku mnogu spremeni i vo priprema da dadam ama..?
Dali ke se setite deka samo vo toj mart-april podnesov 20-ina novi idei...no VIE veke nesto drugo ste spremale.
SO pocit.......anco
---------------------
prepis...isprateno vcera do menagerite i direktorite vo Arcelor Mittal
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
i ova podole e prepis ispraten pred nekoj den do sefovite
-
Velite vie jas ke im ostavam na decata zidovi,(objasnete im na drugite za sto se raboti).
Znaci tie ke imaat zidovi,ne treba da go imaat ona sto pak vie go imate i vi e dadeno,.
A sto ke im se zidovi,koga nemaat zivot (zivi se zakopani) bez toa sto go nemaat kako vas.
Sega pa i so ovaa moja sostojba,uste poveke i nema da im trebaat,ne se zivee od zidovi.Poleka sigurno propagaat, taa iako e veke pet godini bar proodi ama ne sum ja cul da zbori.
Dali treba da ja donesam do zica i da se uverite vo minarnata nejzina stava i tezina.Zadovolen li e nekoj od seta ovaa sostojba,dali bila i posakuvana od nekoj ne mi se veruva.
So lagi i nevistini i zastita na drugi se dojde do seto ova,sto veli biblijata za ova neznam.
Od povredite napraveni vo tek na rabotno vreme i mesto,se uste ne mozam ni raat da spijam a kamoli drugo, tesko se oporavuva na ovie godini.
Treba da gi slikam i da im ispratam slika na rabota ili da zakacam na kapija kako sto oni ja zakacija mojata na site strani i mi zabraniva vlez tamu.
So pocit......anco
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
Molba...(do sefovite ke ispratam)
moze li da mi ispratite nekako edna novina od taa sto iskaca periodicno
i tamu da procitam kako pomina ovaa godina proslavata za bezbednost i kvalitet i koj e nagraden.
----
prepis od edno pismo do sefovite
Здраво пријатели
За ова подоле сигурно сте чуле и сте биле сведители (освен вие Марија, ова беше одамна).
Долго време се декласираше материјалот на ППЏ и се абеа деловите на линијата и конструкцијата.
Поради: повеќе причини-недобро припремена линија за процес беше една од главните.
----
Од горниот дел на акумулаторот се ронеа деловите-пиксните на макарите и тие паѓаа врз траката и валците.
Како ова го знам: се качувам на акумулатор,(3 см.)каде долго време никој не стапнал и посматрам што таму се прави кога акумулаторот е во движење. По една недела одам пак горе се познаваат само мојте стапки.
---
Ова го кажувам на СИТЕ
На менаџерот на линијата, на менаџерот на М.О. на менаџерот на процесни линии, а секако и го пишувам во извештаиите за квалитет, дека има отисоци и остатоци од ситни месингани-бронзени струготини во траката.
Акумулаторот пишти при секое подигање и спуштање,не се ништо презема само се менуваат пиксните.
---
Од истрошеност а и поголем обем на работа,дојде време за промена на сајлите на акумулаторот.
Се направи грешка,веројатно од некоја фирма.се променива сајлите се ставија нови,но на барабанот во средина остана многу празен простор,над 7-9 празни намотки. Така со голем агол на движење од барабанот до макарата тие сајли издржаа многу кратко,само едвај неколку месеци (со што се направи штета на А.М.) па потоа пак нови.
---
Вака долго време се работеше,а по некое време почна и целата конструкција да се витка,усукува и крши. Тоа веднаш го кажав на директорот и се повика Факом да го смени тој дел на десна страна од конструкцијата со што компанијата се даде на дополнителни трошкови. Но наскоро и левата страна почна да попушта па и таа се смени, веќе беше сигурно дека нешто мора да се подетално преземе за овој случај со чести застои поради дефкти и промена на пиксни,макари и сајли, а јас бев тука најупорен иако долго време.
---
Ја гледав лошата работа, кажував и носев и оставав цели кеси со струготини пред врата на менаџерите.
Конечно се најде начин,етапно се сменива пиксните со лежишта,кое и јас го барав, се сменива пак и сајлите до душа пак по мое не баш правилно, но сепак многу подобро него ли што беше до тогаш.Давав и некој идеи.
---
сл. 2
Поради голем агол на влез на сајлата во макарата, силата ја влече на десна страна,па така таму се јавува поголемо триење и абење на ѕидот на макарата,кинење на жиците од сајлата и закосување на макарата.
сл.3
Поради закосување на макарата објаснето погоре доаѓа до поголем притисок на краевите од пиксните па таму имаме побрзо трошење при вртење на макарите.
сл.1
Оваа е трета по ред слика.тука е видлива грешката при промена на сајлите на барабаните.Неправилно е да во средина на барабаните имаме празен простор-празни намотки за сајлите, со што се зголемува аголот на влез на сајлите во макарите на акумулаторот и се појавува таму поголемо триење и абење.На вториот дел од истата слика е покажано како тоа правилно би требали да се направи при повторна промена на сајлите.Тоа е идеа.
сл.4
Ова не го предвидел ни производителот, на мислење сум дека може на ова место да се постави овој дел а тоа е насочник-водилка на сајлата за влез во макарата по вертикала со што би немало притисок на ѕидовите на макарата туку тој ќе биде само по средината по вертикала и ќе се зголеми векот на работа и траење на макарите, ова е уште една моја идеа не сфатена-и не е разгледувана ниту во примена.Но имам уште вакви или слични,а некој кој и не сум ги поднел до сега,како онаа за оштетувањето на Н 68.
----
Со почит ....ан..
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
еве слики
Picture 2190.jpg . Picture 2191.jpg . Picture 2192.jpg
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
еве како денес изгледа зглобот на ногата
(спомен од АрчелорМиттал) и никако да се подобри туку оди и на полошо, дури имам потешкотии и при движење.
Picture 2746.jpg ... Picture 2747.jpg
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
пред некој ден ова им го пратив,,, препис од Јаху
..................................................
Здраво пријатели
Буричкајќи низ домов некој скици кој ги најдов ме потсетива на ова.
А тоа сум го кажувал и пред над 30 години, не еве сега Официјално.
Знам дека тогаш не ми верувале и залудно сум се обидувал да ги поправам нештата а се во врска со подобрување на квалитетот на материјалот. Некој нешта кај мене не ги разбираа,чинам така,иако се надевам дека во повеќето случаеви сум во право,поточно секогаш,па така и за ова.
Котури со телескопични намотки наменети за Жарни.
Такви котури не треба да ги има примено линијата Жарни, но бидеиќи сепак се случува да Тандем испорачува како такви,тогаш бар таквиот котур со тие намотки треба да се стави најозгора. И тие намотки така да не се оштетат.
Но не е така, се редат котурите без да се ова запази и телескопичните намотки се оштетуваат,извиткуваат,сплеснуваат,залепуваат меѓусебно,закинуваат и двопластувааат.
Потоа таквите котури со тие намотки тешко оштетени се испорачуваат на Двостан за доработка.
Што се случува таму е веќе познато: Декласирање на материјалот, исфлање отпад,ненаменски производ и сл.
Следува и оштетување на работните валци,нивна замена и изгубено работно време и намален век на траење.
А баш вака ова сум го пишувал безрој пати во извештаите за квалитет.
Подметачи-решетки за телескопични намотки на котурите наменети за Жарни.
Најчесто таа грешка е изразена 20-30 мм, и најчесто на неколку намотки 4-5 до 10.
Котури со поголема телескопичност од една страна, во почеток е објаснето за ним а ако е тоа од двте страни,најдобро би било премотување дури и делење на два дела.
нашето МО треба да изработи такви решетки-подметачи за телескопични намотки (таков сличен предлог давав и за подметачи за подигање на котурите со телескопични намотки),тие може да бидат од еден дел со жлеб за телескопичните намотки,но може и од повеќе делови,меѓусебно споени.
Треба да се проба ова на некој таков котур,но можеби овој проблем и сте го решиле до сега.
со почит...анчо
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
денес му пратив на шефот што лапна 100 еври за украдена идеа
моја,дека може овде да види и други идеи и да ги УКРАДЕ, поточно пријави како свој и пак да лапне некоја пара,а можеби овој пат ќе му ја одобрат за годишна награда а таа е 1000 е.
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
Zdaravo prijateli
segasna sostojba na levata noga sl.1 isto kako porano loso, kako koga bev na TL i kazav deka mi smeta za tamu.
ete ja i taa sl.3. ,no i 2.desnata za sporedba, a na prvata kartonceto od zavod po vase baranje.
No jas sam ne sakav(i nikogas ne sum sakal) boleduvanje,a trebalo togas miruvanje i longeta.
A ramoto...beter.i za toa trebalo miruvanje,vo mitela i boleduvanje, a sega ne mi dava ni son.
-------------
2 април ова сум им го пишал.
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
1985 година-борба за квалитет
Здраво.Текстов со чуден наслов ќе ви одзеде малку од вашето работно време, но содржината во него,нешто е во склоп и со сегашниве случувања во компанијава,односно тие што и поминаа а за некој од нив баш сега актуелно дискутираме,а тоа е квалитетот на материјалот и неговата заштеда односно намалување на отпадот, за што ете некој се дрзна дури и да поднесе идеја за напредок во негово име, а со што направи невидена до сега кражба.
Еве да не должам за што се работи.
Јас оваа БОРБА за квалитет,а потоа и БОРБА за тежина,а сега и БОРБА за вистина не ја почнав годинава или лани, или сега со вас овде. Јас се борам од кога влегов сефте тука на старата лужилница. А потоа секаде.
Поцинкална тоа време работеше само финален производ во табли. Кон средина или нешто пред на осумдесетите рекоа ќе се работи во котури,што беше нешто чудно за нас и ново.
И почнавме. Некој тука видоа и добар „бизнис“.
На секој котур, т.с. помеѓу секој два котури се вадеше и еден мал котур(без број) со тежина од 350 -700 кгр.
Тој котур беше со еден спој во средина и уште 1-2 намотки со груба наслага,другото се беше 1 кл,поточно над 90%-99%.
Пролета 1985 година,јас работев таму и веднаш ја увидов оваа грешна појава и реагирав.
Почнав прво да правам извештаи и за тие мали котури,па во моја смена да ги терам да се корегира рачно неколку намотки, а не со мал котур(исти случај значи и како овој актуелниов на ппџ).
Ова го кажував и јавно дека не чини и на состанок и дека треба да се престане со таква корекција и правење голема штета на фабриката, фрлање на материјал од 1 кл во отпад. И.
И ме обвинија мене,па немаа ниту друга одбрана ниту опција.Не им се допаѓаше на некој дека тој извор ќе пресуши наскоро. Секојдневно се полнеше и празнеше плацот со мали котури од 1кл. а продавани како 2-3кл.
Ме судеа,ме даваа на дисциплински.
Јас продолжив. Не успеаваа да ме скршат.Имав веќе некој адреси каде одат тие мали котури.Бев и во МВР.
Се стеснуваше обрачот. На капија стопирав шлепери со мали котури и тоа без испратница. Во нив товарени и по некој со тежина од 1,5-2 Т,околу 100 мм. Стана гунгула тој ден,се растрчаа тука насекаде.
Ме отстранија од работа десет дена на чуден начин.
Се вратив да ја продолжам борбата. Го затекнав погонот празен без ниедно мало котурче. Се очистиле.
Потоа почнаа прво да се прават тие мали котури со исаф-тежина минимални,а полека почнавме и со корекции во табли на излез,на влез се стави и микрометар за дебелина,за конечно некогаш и се сфати таа грешка на фрлање на мали котури дека не води кон НАПРЕДОК и се прифати идеата корекција во табли.
Некој потоа ја напуштија тука работата и си отворива приватни погони за поцинкуван лим, можеби уште некое време снабдувани од тука.
--------------------
Борбата овие последни 7-8 години и на ППЏ беше со иста тематика како да се намали отпадот,т.с. тие мали котури, затоа и ја предложив идеата за гуми на рампата на влез на ППЏ,оти само јас го знаев тоа, а кое беше и главен причинител на декласирање на надворешните намотки на секој котур со голема тежина.
-------------------
Но тука а и со ова не треба да се престане,се уште мислам дека имаме голем отпад,т.с. во отпадот голем процент ма материјал од 1кл со бараните димензии, може и да се провери на било кое такво острането мало парче, во секое има дел што треба да е дел на основниот котур за купувачот.
Оваа година е потребна акција: Да го зголемиме секој котур за две намотки
----------
Тоа ли им сметаше што барам.
 

Wap

Член од
26 јануари 2016
Мислења
61
Поени од реакции
14
Slucajno naletav na temive..me vikaat na praksa da im odam, mi vrtea 4-5 pati.ocigledno nikoj nejke da im ide, spored ova sto go citam jasno mi e zosto.
 
Член од
27 декември 2010
Мислења
40
Поени од реакции
17
ПРИЈАВИ ГО НА КАПИЈА ДЕКА УКРАЛ НЕШТО ОД ПОГОН
(ОВА Е САМО ОСВЕТА)
ДОДЕКА ЗА ТВОЈОТ СЛУЧАЈ МНОГУ ТЕШКО (ОСВЕН АКО ИМАШ ОД БЕЗБЕДНОСНИТЕ КАМЕРИ СНИМКА АКО НЕ Е ИЗБРИШАНА), И ПОВТОРНО СВЕДОЦИ.
ПА НЕЛИ ИМАВТЕ ЈАК СИНДИКАТ????
 
Член од
27 декември 2010
Мислења
40
Поени од реакции
17
koga se navrakam na tvojot tekst, ne mi e jasno zasto si go napustil tvoeto rabotno mesto?
posto se znae deka rabotno mesto NESMEE da se napusti, (dodeka ne te smeni nekoj) pogotovo vo organizacii kade se raboti 24-casa na proizvodstvena linija.
posto napustajki go tvoeto rab-mesto (bez nasoka/odobruvanje od pretpostaven) si ja narusil procedurata, a toa predizvikuva moznosti za steta havarija ....
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
за повреди ја отворив темава(и тоа за мојот случај)
но да спомнам па може ќе се разврзе и дискусија за ова друго
смртните случаеви при повреди на работно место тука во погон.
А ги имаше повеќето овие години...бог да ги прости-лесна им земја.
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
Picture 2044.jpg џеб во када.... секако дека некогаш и кога ќе ме нема ќе се спомне таму во погон дека ова беше моја ИДЕА,еднаш и покојниот колега тоа го спомна..;па тоа Анчо го кажа;
ама таму не се успева со знаење и кажување...
Среќна ви 2017 Миттал.
(веројатно за овој пронајдок кој не можеше ни АЦО да го реши а му правеше многу проблеми,па кога ретко ќе ме сретне ме поздравува,свака му част..добар човек)
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
Picture 2056.jpg со оваа ИДЕА која ја направив сам пред да заминам со АМИН на Миттал,спасив сигурно некој повреди или Живот.
Дали е се уште во употреба незнам но дали и некој ја пријавил како своја па и ја парајлисал незнам.
А како е тоа било дозволено пак незнам,до сега,до тогаш.
Ама не е само тоа имам и уште вакви идеи по фиокиве или кутииве.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom