.Sky.
Заменик министер без титула
- Член од
- 15 февруари 2013
- Мислења
- 6.857
- Поени од реакции
- 7.241
Алфа Ромео 164 е автомобил од висока класа, кој за прв пат е преставен во франкфурт во далечна 1987 год.
како наследник на моделите: Алфа 6, 90 и Алфета, се произведуваше во различни верзии се до 1998 кога престана да се произведува и како наследник на 164 беше 166ката.
Од 1983 како што можев да прочитам на интернет започнале да размислуваат за овој модел 164ка, на почетокот е тестиран во екстремни климатски услови како Африка и Шведска.
Значајно е кај овој автомобил е тоа што е развиен додека Алфа Ромео беше самостоен и независен од Фиат групацијата. 164ката е и прв модел кој е направен на преден погон што е изворедно добар потег но од оние страсни спортски возачи, пишуваат дека би било сосема подобро доколку би бил на заден погон.
За дизајнот секако е задолжен е славниот Pininfarina, кој предходно го дизајнираше Ферари, модел - Testarossa, доколку го погледнете одблизу и внимателно ќе можете да воочите дека алфа ромео 164 има и некоја идејно решение од ферари.
Исто така Алфа 164 дели и компјутерски дизајнирана платформа со Lancia Thema, Fia Croma и Saab 9000.
Алфа ромео 164 исто така од сите тие погоре напишани е најаеродинамичен и за него исто така особено е да се истакне дека има предно вешање.
Се смета дека Алфа 164ка е прва од технолошките напредни Алфи и е технолошки и дизајнерски предходник на сите Алфи модели до тоа време.
Со моделот Алфа ромео 164 за прв пат по многу години е направен голем чекор во однос на квалитетот на производството, како поцинкувани, челични рамења и делови од каросеријата исто така и решавањето на проблемите со рѓата, што еве и кај мене нема грам рѓа иако е од 95та година.
Интересно е да се напомене дека моделите од 92ра година па натака носат висока опрема а да се напомене дека во тоа време реткос било да се има клима уред, исто така и електронско управување на вешање кој допринесува за постабилно возење и преставува идаален компромис помеѓу спортско и удобно вешање.
Алфа ромео 164 поседува неколку типа на мотори:
2.0 L TS I4 (petrol)
2.0 L I4 Turbo (petrol)
2.0 L V6 Turbo (petrol)
3.0 L V6 (petrol)
2.5 L I4 TD (diesel)
Исто така да се напомене дека има по две свеќици на секој цилиндер и за тоа време Алфа моторите биле врв во технологијата што подоцна резултираше да се вградуваат и во поновите модели на Алфа Ромео.
Моторите се тестирани на преку Милион километри во најсурови услови во Африка и Мароко.
Да се напомене дека и тогаш во 1986 година е тестирано возилот на електромагнетна стабилност, за кое во тоа време беше необично и сосема неразумно. Што подоцна го прифатија и тоа другите марки на автомобили кои денеска го прават тој тест.
Интересен е моделот кој е спортска верзија со 230 коња, мотор 3,0 V6 24v - Quadrofoglio
Ова е мојата Алфица која патем е фрабрички спуштена и со највисока опрема.
Кога сакав да зимам да разгледувам коли сакав нешто што не е секојдневно и што ќе ми ги врши сите мои потребни. Гуглајќи на интернет ја начекав 164кава иако тогаш имав веќе 156ка која е 156ката е навистина нежно возило не е за овој тип на патишта. Ја земав оваа 164ка која мајсторите во секој поглед ми кажуваа негативни ствари како демек нема делови за неа премногу се скапи и таков тип на моабет. Откако разговарав со луѓе кои ја имаат сфатив дека е изворедно возило, го купив и не се покајав, а верувам дека и нема да ја продадам. За ефитини пари добивате огромен плус и автомобил од висока класа.
Иако препоставувам дека можеби нема моментално некој на форумов со 164ка но доколку имал веќе нека сподели свое мислење во врска со автомобилот предности - мани и слични работи. Веќе има неколку што се на оглас, јас две знам што се во одлична состојба а се продаваат така да доколку сака некој може да му дадам контакт. и сл.
како наследник на моделите: Алфа 6, 90 и Алфета, се произведуваше во различни верзии се до 1998 кога престана да се произведува и како наследник на 164 беше 166ката.
Од 1983 како што можев да прочитам на интернет започнале да размислуваат за овој модел 164ка, на почетокот е тестиран во екстремни климатски услови како Африка и Шведска.
Значајно е кај овој автомобил е тоа што е развиен додека Алфа Ромео беше самостоен и независен од Фиат групацијата. 164ката е и прв модел кој е направен на преден погон што е изворедно добар потег но од оние страсни спортски возачи, пишуваат дека би било сосема подобро доколку би бил на заден погон.
За дизајнот секако е задолжен е славниот Pininfarina, кој предходно го дизајнираше Ферари, модел - Testarossa, доколку го погледнете одблизу и внимателно ќе можете да воочите дека алфа ромео 164 има и некоја идејно решение од ферари.
Исто така Алфа 164 дели и компјутерски дизајнирана платформа со Lancia Thema, Fia Croma и Saab 9000.
Алфа ромео 164 исто така од сите тие погоре напишани е најаеродинамичен и за него исто така особено е да се истакне дека има предно вешање.
Се смета дека Алфа 164ка е прва од технолошките напредни Алфи и е технолошки и дизајнерски предходник на сите Алфи модели до тоа време.
Со моделот Алфа ромео 164 за прв пат по многу години е направен голем чекор во однос на квалитетот на производството, како поцинкувани, челични рамења и делови од каросеријата исто така и решавањето на проблемите со рѓата, што еве и кај мене нема грам рѓа иако е од 95та година.
Интересно е да се напомене дека моделите од 92ра година па натака носат висока опрема а да се напомене дека во тоа време реткос било да се има клима уред, исто така и електронско управување на вешање кој допринесува за постабилно возење и преставува идаален компромис помеѓу спортско и удобно вешање.
Алфа ромео 164 поседува неколку типа на мотори:
2.0 L TS I4 (petrol)
2.0 L I4 Turbo (petrol)
2.0 L V6 Turbo (petrol)
3.0 L V6 (petrol)
2.5 L I4 TD (diesel)
Исто така да се напомене дека има по две свеќици на секој цилиндер и за тоа време Алфа моторите биле врв во технологијата што подоцна резултираше да се вградуваат и во поновите модели на Алфа Ромео.
Моторите се тестирани на преку Милион километри во најсурови услови во Африка и Мароко.
Да се напомене дека и тогаш во 1986 година е тестирано возилот на електромагнетна стабилност, за кое во тоа време беше необично и сосема неразумно. Што подоцна го прифатија и тоа другите марки на автомобили кои денеска го прават тој тест.
Интересен е моделот кој е спортска верзија со 230 коња, мотор 3,0 V6 24v - Quadrofoglio
Ова е мојата Алфица која патем е фрабрички спуштена и со највисока опрема.
Кога сакав да зимам да разгледувам коли сакав нешто што не е секојдневно и што ќе ми ги врши сите мои потребни. Гуглајќи на интернет ја начекав 164кава иако тогаш имав веќе 156ка која е 156ката е навистина нежно возило не е за овој тип на патишта. Ја земав оваа 164ка која мајсторите во секој поглед ми кажуваа негативни ствари како демек нема делови за неа премногу се скапи и таков тип на моабет. Откако разговарав со луѓе кои ја имаат сфатив дека е изворедно возило, го купив и не се покајав, а верувам дека и нема да ја продадам. За ефитини пари добивате огромен плус и автомобил од висока класа.
Иако препоставувам дека можеби нема моментално некој на форумов со 164ка но доколку имал веќе нека сподели свое мислење во врска со автомобилот предности - мани и слични работи. Веќе има неколку што се на оглас, јас две знам што се во одлична состојба а се продаваат така да доколку сака некој може да му дадам контакт. и сл.