city
Модератор - технократ!
- Член од
- 1 март 2005
- Мислења
- 2.780
- Поени од реакции
- 276
- Возраст
- 37
Да, значи еден конкретен пример во секојдневнието, за кој горе-доле и можеби не сме свесни.
Многу компании се решаваат за агресивна кампања т.е. аграсивна промоција ан сопствениот производ или на самата компанија. Таквата аграсивна маркетинг-кампања со цел да ги врати парите кои се дадеани за неа директно се одразува на цената на производ.
Така што компаниите решааваат со енормно зголемување на цената на производот или услугата да ги повратат средствата кои се “фрлени“ за реклами.
И сега вие го оправдувате тоа? Што мислите за овој потег на компанииите?
Многу компании се решаваат за агресивна кампања т.е. аграсивна промоција ан сопствениот производ или на самата компанија. Таквата аграсивна маркетинг-кампања со цел да ги врати парите кои се дадеани за неа директно се одразува на цената на производ.
Така што компаниите решааваат со енормно зголемување на цената на производот или услугата да ги повратат средствата кои се “фрлени“ за реклами.
И сега вие го оправдувате тоа? Што мислите за овој потег на компанииите?