Нови цени на ЈСП, бесплатен превоз за студентите

  • Креатор на темата Креатор на темата Xibalba
  • Време на започнување Време на започнување
10 strani palamudenje za cenite a jsp izlaga so demant! ...drama sme!
On topic... Promashaj se karticive totalen!! Trebashe samo so mobilen da se plakja i aj chao..redovna cena..so mobilen i chao dzaci!!
Не баш. Кога ќе заврши процесот на електронизирање на приватниците, цените ќе стапат на сила. Нема сега одма.
 
Ама работата е да нема карти веќе,ако има автомати за билети никој нема да земе електронска. Исклучок да се овие поскапи карти за странците кој ќе купуваат карта од автобус.


Види, мене воопшто не ми се допаѓа концептов на наплата. Можеше тоа поинаку да се среди, али македонска работа како и секогаш. Со мобилен, ок, ако ова добро го разбрав тогаш наплатата ќе се одвива со одбивање парични средства од сметка, нели? А што правиме со оние корисници кои имаат при-пејд броеви? Има и такви, да бидеме реални, не сите се на претплата. Некој што наполнил 100 денари на телефонот за да зборува ќе троши за да си го плати возењето во ЈСП.

Друго, со оваа наплата преку мобилен ќе се зголемат само повеќе шансите за возење на црно. Еве ти пример, сега можам да си влезам комотно во автобус, во просторчето на телефонот каде што се пишува пораката само да го вметнам бројот од кој ќе ми бидат одбиени парични средства и ќе се осмелам да не ја испраќам пораката, и ако дојде некој контролор можам едноставно само да му кажам дека „штотуку влегов и не стигнав поради луѓето да пратам порака“ и слично. А ако бара доказ ќе му го покажам само тоа што ми е напишано и вметнато на телефонот. Што ми може тука? Ништо.

И автомати треба да постојат, баш поради туристите на крај крајава. Планираат да го прават Скопје еден вид на туристички град, ок, тогаш треба да им се олесни и пристапот до билет и на туристите. И не треба да плаќаат поскапо туристите зошто тоа е еден вид на дискриминација. Реално гледано ќе оставиме така само лоша слика кај луѓето. Во европските земји за сите важат исти цени на билетите (барем таков беше мојот впечаток од оние земји каде што сум бил), без разлика дали си ти странец или не, тоа треба да биде така и кај нас. Друго, еве на пример ти се случило нешто и приморан си едноставно да купиш билет, што, ќе плаќаш шеесет денари? Претеруваат... а дневница македонска 350 денари од кои 100 денари отишле за јадење на работа.
 
Последно уредено од модератор:
Значи поише ти се исплати да упишеш втор факултет. Боље ќе беше да земат од вратарине по дискотекиве и да кажуваат кој смее кој не смее да влезе, "дечки ај тргни се, само девојки и пензионери", па да стаат и менаџерчиња да можеме и по некој гратис да лапнеме.
Ааабе Ј$П.....
 
Цениве ги направиле како да живееме во Париз.
Цена за стоење 60 денари, плус ако си 185+ ќе се искривиш како краставица.
 
Види, мене воопшто не ми се допаѓа концептов на наплата. Можеше тоа поинаку да се среди, али македонска работа како и секогаш. Со мобилен, ок, ако ова добро го разбрав тогаш наплатата ќе се одвива со одбивање парични средства од сметка, нели? А што правиме со оние корисници кои имаат при-пејд броеви? Има и такви, да бидеме реални, не сите се на претплата. Некој што наполнил 100 денари на телефонот за да зборува ќе троши за да си го плати возењето во ЈСП.

Друго, со оваа наплата преку мобилен ќе се зголемат само повеќе шансите за возење на црно. Еве ти пример, сега можам да си влезам комотно во автобус, во просторчето на телефонот каде што се пишува пораката само да го вметнам бројот од кој ќе ми бидат одбиени парични средства и ќе се осмелам да не ја испраќам пораката, и ако дојде некој контролор можам едноставно само да му кажам дека „штотуку влегов и не стигнав поради луѓето да пратам порака“ и слично. А ако бара доказ ќе му го покажам само тоа што ми е напишано и вметнато на телефонот. Што ми може тука? Ништо.

И автомати треба да постојат, баш поради туристите на крај крајава. Планираат да го прават Скопје еден вид на туристички град, ок, тогаш треба да им се олесни и пристапот до билет и на туристите. И не треба да плаќаат поскапо туристите зошто тоа е еден вид на дискриминација. Реално гледано ќе оставиме така само лоша слика кај луѓето. Во европските земји за сите важат исти цени на билетите (барем таков беше мојот впечаток од оние земји каде што сум бил), без разлика дали си ти странец или не, тоа треба да биде така и кај нас. Друго, еве на пример ти се случило нешто и приморан си едноставно да купиш билет, што, ќе плаќаш шеесет денари? Претеруваат... а дневница македонска 350 денари од кои 100 денари отишле за јадење на работа.
Не верувам да пројдеш со планов пошто не се толкави морони да не видат кој се качил со нив на станицата :icon_lol: Моменталните техники се далеку понапредни, пример секој што се вози има бекап откуцана картичка без дата бидејки секое второ апаратче не куца дата.
И пак со автомати нема да се реши ништо,нема будала што ќе извади електронска ако има хартиени картички.
 
и да е автобусот ФРЕЕ за сите, пак нема да чини.... гужва ќе има во автобусите секој ден, не само 4 дена... но и сега има гужва од ученици со слободни, кога се враќаат од училиште или искачаат во град... можам да замислам како ќе биде кога ќе добијате фрее возење и ученици и студенти...
 
Глуп е аргументот што го даваат, “за да се намали работата на шоферите ја поскапуваме цената, бидејќи тие се шофери, а не продавачи“. А тоа што партиски војничиња од ДУИ и ВМРО седат дома и земаат административна плата без да одат на работа, тоа не го спомнуваат, као демек немало работа - немало доволно фотелји.
Па нека ги ангажираат, нека продаваат они карти во ЈСП, и онака платата ја земаат.

Ама не, ќе дојде брутус сеа и ќе ми каже како тоа било за доброто на граѓаните, а испод чест им е на административциве да изиграваат продавачи.
 
Во Белград знам беше дупло поскапо да купиш карта во автобус него во билетара. Кај нас тоа треба да се направи али откако ќе има билетара на секое место, вака не!!! Него сеа ја вадам месечна за градска зона, а накај дома често се возам и со приградски автобус кој поминува покрај моето место на живеење. Сеа автоматски коа ќе влезам во приградски автобус за накај дома и коа ќе поминам со електронската картица, тоа би значело дека ќе бидам одбиен поради тоа што имам карта за зона1. Кој ќе ми свети дека се симнувам во градска зона :pipi:
 
и да е автобусот ФРЕЕ за сите, пак нема да чини.... гужва ќе има во автобусите секој ден, не само 4 дена......
Гужва ќе има затоа што нема доволно автобуси, не затоа што некој од кејф се возика низ градот. На булеварот А Македонски во 1998 дневно биле евидентирани просек по 86.000 возила. Што мислиш ако само четвртина (под претпоставка да една половина се камиони и автобуси) престанат да возат заради загаденоста (како што се заговара последно време мада и автобусите немаат солиден еколошки стандард), колку се тоа патници по линија и колку вкупно во градот. Минимум 20 во просек 30.000. И тоа во 1998 кога немаше толку доселби и дуплирана администрација. Сега е гужва кога добар дел одат со коли, а да одат со автобус? За ден-два ќе се блокира цел град.
 
Не се зголемува цената на билетите во ЈСП со новиот систем за наплата

Цената на билетот во автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие ЈСП Скопје што се купува кај возачот и по воведувањето на новиот електронски систем нема да се промени и ќе изнесува 35 денари, а не 60 денари како што беше најавено претходно, предвидува Предлог одлуката за која Советот на Град Скопје треба да расправа на седница во вторник.

- Цената останува иста. Првичната предлог одлука за цена од 60 денари за билет беше за да се намали чекањето при вадење карта кај возачот бидејќи ако има поголем број патници во тој случај се зголемува времето на чекање на автобусот на автобуската станица додека возачот ги извади картите, рече денеска на прес-конференција градоначалникот на Скопје Коце Трајановски.

Трајановски и директорот на ЈСП Игор Јанушев тврдат дека нема нема зголемување туку намалување на цените со новиот електронски систем за наплата со електронски билети во автобусите на ЈСП од следниот месец. - Категорично тврдам дека буквално секоја цена што ја имаме моментално на билетите кои се во употреба се намалува. Исто така, воведуваме нови билети со цел да овозможиме полесно да се користи јавниот транспорт, рече Јанушев.

Цената на билетот за едно возење, информира, останува 35 денари и се прави унификација со цената во приградските линии која се намалува од 40 на 35 денари. Останува иста и цената на ноќното возење, 40 денари, а има намалување на месечниот билет кој за првата зона чинеше 1.650 денари на 1.400 денари. - Исто така, имаме големо намалување на годишните билети од 16.060 денари на 15.400 денари. Со новиот тарифник годишниот билет ќе важи точно една година од датумот кога е изваден, а не како досега до крајот на годината без огле дкога е извадена. Ве воведува билет за менување автобуси, кој ќе биде со важност од час и половина чија цена е 60 денари. Доколку земете во просек дека со овој билет секој патник ќе може да оствари најмалку три патувања, ачесто и повеќе цената на поединечно возење од 35 денари се намалува на 25 денари, рече Јанушев.

Се воведува, додаде, и дневен билет за неограничен број возења од 5 часот изутрина до полноќ кој ќе чини 120 односно 150 денари во зависност дали е во прва или втора зона. Ако се земе предвид дека може да се остварат минимум пет возења во текот на денот, а често пати и двојно повеќе тогаш просечната цена на едно возење е под 20 денари, односно 15 денари поевтино од моменталната цена на билетот, укажа Јанушев, истакнувајќи и дека се воведуваат и тримесечен билет со цена од 4.000 и 4.500 денари и шестмесечен од 7.800 и 8.600 денари.

Откако во целост ќе се имплементира системот, како што рече, ќе нема билети во хартиена форма. Сите електронски билети ќе се впишуваат во два вида електронски картички што се воведуваат: неперсонализирана и персонализирана. - Неперсонализираната картичка може да се купи во сите билетари на ЈСП, во сите осум инфо центри или на кое било продажно место. Оваа картичка чини 150 денари со две гратис возења. На нае може да се стави одредена сума пари во вид на електронски паричник и при секое влегување во автобус затоа што валидацијата е задолжителна парите ќе се одземаат од картичката и тоа ќе чини 35 денари за возење колку што е сегашната цена, рече Јанушев, посочувајќи дека оваа картичка може да ја користат повеќе лица.

Персонализираната картичка, појасни, може да се извади во осумте инфо центри низ Скопје, а се што е потребно граѓаните да носат со себе документ за лична идентификација. Таму ќе бидат фотографирани и картичката ќе се изработи најмногу за две минути. На оваа картичка може да се запишат и месечни, три месечни, сезонски или какви било билети и ја заменеува т.н слободна карта, рече Јанушев.

Градоначалникот Трајановски истакна дека станува збор за историска реформа во јавниот превоз на која се работело долги години. Апелира граѓаните да извадат што повеќе електронски картички за да се намали метежот кај возачот и манипулацијата со давање готови пари кај возачите. Според Трајановски, особено се зголемува можноста за манипулирање ако се плаќа во готово кога со системот ќе се поврзат и приватните превозници на кои Град Скопје ќе им плаќа по километар. Уредите за електронскиот систем за наплата ќе почнат да се инсталираат во автобусите на приватните превозници од јануари и според Јанушев се очекува од почетокот на мај и тие да станат дел од системот. Интегрираниот тарифен систем за наплата, потенцира Јанушев, ќе важи и за автобусите на ЈСП и за автобусите на приватните превозници.

ЈСП Скопје моментно има 30-ина билетари, но наскоро, според директорот Јанушев, врз основа на договорот со Мастер дилер ќе има повеќе од 60 продажни места. Таму ќе може да се купи неперсонализрана картичка и да се врши надополнување на двата вида картички. Бројот на автобуски постојки на ЈСП Скопје изнесува 3.000.
 
Не е точно дека цената останува иста, досега еден билет купен во билетара беше 30 денари а додека билет со десет возења беше 250 денари без рок на користење, а после нова година еден билет ке чини 35 денари (услов: електронска картица) а додека билетот за десет возења останува со иста цена ама со рок на користење од само 15 дена што според мене не би требало да има рок помал од година дена.
 
Последно уредено:
Какви морони се овие мајко мила. Кој ќе им даде 100че за картица кога шоферот ги продава картите по иста цена?
 
Значи ем имало предлог за 60 денари ем се качува од 30 на 35, 16-17%.
Градоначалникот Трајановски истакна дека станува збор за историска реформа во јавниот превоз на која се работело долги години.
уау, македонецот конечно го измисли тркалото.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom