Нови цени на ЈСП, бесплатен превоз за студентите

  • Креатор на темата Креатор на темата Xibalba
  • Време на започнување Време на започнување
Како ми го начукаа здраво алал нека им е ... Работам во Порта Влае а живеам во населба Аеродром мене основно стретство за транспорт ми е автобус на ЈСП со број 5 кој што ме носи од врата до врата. Сеа вака си седам на пц и читам ова и си викам до кај им отиде паметот, абе говеда не сме Лонодон па да плаќаме едно евро за гратски превоз магариња едни скапани да им се намочам у тие "новите" лименки aвтобуси поубаво би се мрзнел у саноснон шо дихтуе од сите страни него вас да ви давам 120 ден у два правци за да стигнам до мојата дестинација, секој вторник и петок ги трпам пензионерине шо идат од Ѓорче да пазари на зелено пазарче зашо таму празот му бил 15 а оваму 19 денари.Ова е капак шо све неам истпено овие две години одкако се возам со ЈСП ова е крајот ке си купам точак ако треба ке се лизгам по мразон 2 саати ке возам за до работа ама мојов газ нема да седне повише у јсп .... УА КРИМИНАЛЦИ


/рант овер
 
сега еве ви шанса да побарате воведување на маршуртки - незнам на македонски соодветен збор( ги има низ светов, @fmi нека каже за Бугарија, Франција, Украина, Норвешка, Естонија...) нешто ко минибус, комбиња за градски превоз
Ем нема да се гужвате, ем за мали пари и без билети ќе стасате до сакана дестинација
https://hr.wikipedia.org/wiki/Maršrutka
на тој начин ЈСП ќе го зае*ете вие, а не они вас ,бидејќи средствата од продажбата на електронските билети ќе ги собира градот, кој на превозниците ќе им исплаќа по поминат километар. па Коце нек се слика и понатаму со „Скопска„ или „Моја Скопска„
„Иноваторот„ на оваа „генијална идеја“ екс мин.за инф.општество Иво Ивановски НАВРЕМЕ ја здувна пред самото воведување на новиот систем:ROFLMAO:
Во Бугариja - Софиja, карката за едно патуване 30 денари, без везе, дали ке купиш картата от возач или от друго место. Нема значане дали ке користиш метро, автобус, трамваj или тролеj. Постоjaт талон со 10 карти, каде има попуст и талонот чини 240 денари(талонот не важи само за метро,тамо има друга схема и картите са различни). Имаш можност да купиш и дневна карта за сите транспорти,коja чини 120 денари. Нема зони, нема потреба и да рачунаш,колко и како. Дори една станица да поминеш - една карта, 20 станици да поминеш,отново е 1 карта. Нема и безплатно возене на пензионери или коjто и да е. Има пониски цени за месечните карти за пензионери, ученици и студенти,но не и безплатно.
1 Мецес 1 линиja - 690 денари
1 Месец сите линии - 1500 денари
Тоа са цени за обичен граганин без попусти.
Треба да се каже,дека мрежата на гардскиот транспорт во Софиja изобшто не е мала.
Marshrutna%20mrezha%20MGT%2015122015.jpg

Како цело от многу години цените во Софиja не са покачени и рано или касно, се очекува зголемуване на цената та картата. Нема карти за време,кое е донекаде проблем.
 
Последно уредено:
Знаеш ли колку луѓе од внатрешноста секој ден доаѓаат во Скопје за во Клинички центар или Воена болница? Што со нив? И да бараат билетара, на сета мака, ете, да речеме и да ја најдат, билет од таму не можат да купат. Единствена опција им е - 60 денари од кај возачот. Грабеж!
Колку пати у денот се возиш со автобус ? Знаеш колку време се чека да тргне автобусот ако има 5-6 луѓе да купат карта ? Преку 2 станици да имаш 5-6 луѓе за карта и добиваш 10 минути плус возење до таму каде треба да стигнеш.
Проблемот со ЈСП е што често се користи за политички цели т.е популизам, па ако се смени власта да се надеваме дека и тоа ќе се смени.
Не е голем проблем да ги зголемат местата каде ќе се продаваат билетите и картите, да се надеваме дека ќе го направат тоа бидејќи во некои населби навистина фали тоа.
Подобра маркетинг стратегија ќе беше да забранат возачите да продаваат билети, отколку да ги стават на 60 денари, бидејќи како што гледаш/читаш сите погрешно ги сфаќаме работите дека било покачуваме, а уствари е подобрување на ефикасноста на возењето во автобус.
 
Работата е сите што се возат почесто да извадат електронска картичка. Апаратчињата и картите за куцање ќе ги тргнат,и ако шоферот шитка со иста цена никој нема да вади картица туку ќе биде калакурница пред кабината на секоја станица.
проблем е што во некои населби едвај да има 1 трафика. Хром каде има да се извади, Бутел од полициска до Радишани (негде 2 км) нема такво нешто... Проблем е и што ги тргнаа и од центарот не само од населбите. А за електронски самото ЈСП воопшто не е ни спремно, електронска за студенти се вади битпазар, аеродром...3-4 места, што значи и обична месечна електронска во моментов може да се вади само таму. Вчера завчера гледам гужва пензионери кај Козмо кај мин за финансии, отпосле ми текна дека пола Скопје стари луѓе мора да одат километри за да извадат карта. Греота е како ги зезаат.

Ако сакаат подобрување и ако сакаат повеќе користење јавен превоз наместо приватни возила (кои наводно загадуваат) нека ги заменат бураго кинеските со нормални зглобни автобуси и нека воведат барем 30-40% повеќе и почесто автобуси и повеќе автобуски линии што ќе поврзе различни населби. Колку за споредба во еден европски (порано југословенски) град, пресметале дека 93% од жителите живеат на помалку од 500м од најблиската станица, а покрај трафиките имаат и урбаномати на скоро секоја станица.
Скопје е премногу далеку од така оптимално поставена автобуска мрежа, уште подалеку по бројот на автобуси во минута за да ги собере патниците. Да не зборам за староста на автобусите и одлуката да се набават до толку нефункционални и автобуси со застарен стандард на моторите. Со ваков пристап кон јавниот превоз не треба да се чудиме зошто толку коли по улици низ Скопје и зошто толку загадување.
 
Последно уредено:
Колку пати у денот се возиш со автобус ? Знаеш колку време се чека да тргне автобусот ако има 5-6 луѓе да купат карта ? Преку 2 станици да имаш 5-6 луѓе за карта и добиваш 10 минути плус возење до таму каде треба да стигнеш.
Проблемот со ЈСП е што често се користи за политички цели т.е популизам, па ако се смени власта да се надеваме дека и тоа ќе се смени.
Не е голем проблем да ги зголемат местата каде ќе се продаваат билетите и картите, да се надеваме дека ќе го направат тоа бидејќи во некои населби навистина фали тоа.
Подобра маркетинг стратегија ќе беше да забранат возачите да продаваат билети, отколку да ги стават на 60 денари, бидејќи како што гледаш/читаш сите погрешно ги сфаќаме работите дека било покачуваме, а уствари е подобрување на ефикасноста на возењето во автобус.
Се согласувам дека шоферот треба да се ослободи од продавање билети и да се фокусира на возењето, но 60 денари не е решението, решението е иста цена на билет со картичка и билет платен со мобилен телефон.
 
Поскапен е 5 денари дневниот билет,а и тоа со 15 те дена за картицата со 10 возења исто нема логика. Другото си е на место,мора да се растеретат возачите со продавањето карти па затоа и дупло поскапа карта.

За да се растеретат возачите треба да се купат автомати за билети и да се постават ширум градов, а не да се трошат пари за да се постават палми на бул. Иво Лола Рибар. Или пак не мора ширум градов, можат по автобусите внатре да се стават, плус ќе бидат под видео-надзор.
 
Се согласувам дека шоферот треба да се ослободи од продавање билети и да се фокусира на возењето, но 60 денари не е решението, решението е иста цена на билет со картичка и билет платен со мобилен телефон.

Решението напишав што е (според мене) а тоа е: поставување на автомати за билети ширум градов или пак внатре во автобусите. Како што има во секој европски град. Само ние од инает на другиве правиме поинаку зошто ние сме подобри. Барем да имаше некоја логика македонскиов систем на наплаќање што ќе се воведе од први јануари па да речеш...
 
10 strani palamudenje za cenite a jsp izlaga so demant! ...drama sme!
On topic... Promashaj se karticive totalen!! Trebashe samo so mobilen da se plakja i aj chao..redovna cena..so mobilen i chao dzaci!!
 
Во Бугариja - Софиja, карката за едно патуване 30 денари, без везе, дали ке купиш картата от возач или от друго место. Нема значане дали ке користиш метро, автобус, трамваj или тролеj..
fmi, тоа е ок, но да кажеше нешто повеќе и за маршуртките во Софија
 
За да се растеретат возачите треба да се купат автомати за билети и да се постават ширум градов, а не да се трошат пари за да се постават палми на бул. Иво Лола Рибар. Или пак не мора ширум градов, можат по автобусите внатре да се стават, плус ќе бидат под видео-надзор.
Ама работата е да нема карти веќе,ако има автомати за билети никој нема да земе електронска. Исклучок да се овие поскапи карти за странците кој ќе купуваат карта од автобус.
 
Колку пати у денот се возиш со автобус ? Знаеш колку време се чека да тргне автобусот ако има 5-6 луѓе да купат карта ? Преку 2 станици да имаш 5-6 луѓе за карта и добиваш 10 минути плус возење до таму каде треба да стигнеш.
Проблемот со ЈСП е што често се користи за политички цели т.е популизам, па ако се смени власта да се надеваме дека и тоа ќе се смени.
Не е голем проблем да ги зголемат местата каде ќе се продаваат билетите и картите, да се надеваме дека ќе го направат тоа бидејќи во некои населби навистина фали тоа.
Подобра маркетинг стратегија ќе беше да забранат возачите да продаваат билети, отколку да ги стават на 60 денари, бидејќи како што гледаш/читаш сите погрешно ги сфаќаме работите дека било покачуваме, а уствари е подобрување на ефикасноста на возењето во автобус.
Секој ден менувам по минимум 2 автобуси. Знам колку се чека и за што се чека. Покачувањето на билетите на 60 денари ништо нема да смени. Се согласувам дека е подобро возачите да не продаваат воопшто билети, но да може ХАРТИЕН билет да се купи во секоја можна трафика, на секоја станица. Не ми одговори на прашањето од претходното мислење, туку политички го избегна: што е со болните луѓе од други градови кои секој ден ги има низ Скопје за прегледи?

И: како мислиш нема поскапување туку подобрување на ефикасноста, кога билетот за едно возење е поскапен од 25 на 35 во прва зона кај приватните превозници? Тоа не е поскапување?
 
проблем е што во некои населби едвај да има 1 трафика. Хром каде има да се извади, Бутел од полициска до Радишани (негде 2 км) нема такво нешто... Проблем е и што ги тргнаа и од центарот не само од населбите. А за електронски самото ЈСП воопшто не е ни спремно, електронска за студенти се вади битпазар, аеродром...3-4 места, што значи и обична месечна електронска во моментов може да се вади само таму. Вчера завчера гледам гужва пензионери кај Козмо кај мин за финансии, отпосле ми текна дека пола Скопје стари луѓе мора да одат километри за да извадат карта. Греота е како ги зезаат.

Ако сакаат подобрување и ако сакаат повеќе користење јавен превоз наместо приватни возила (кои наводно загадуваат) нека ги заменат бураго кинеските со нормални зглобни автобуси и нека воведат барем 30-40% повеќе и почесто автобуси и повеќе автобуски линии што ќе поврзе различни населби. Колку за споредба во еден европски (порано југословенски) град, пресметале дека 93% од жителите живеат на помалку од 500м од најблиската станица, а покрај трафиките имаат и урбаномати на скоро секоја станица.
Скопје е премногу далеку од така оптимално поставена автобуска мрежа, уште подалеку по бројот на автобуси во минута за да ги собере патниците. Да не зборам за староста на автобусите и одлуката да се набават до толку нефункционални и автобуси со застарен стандард на моторите. Со ваков пристап кон јавниот превоз не треба да се чудиме зошто толку коли по улици низ Скопје и зошто толку загадување.
Тоа со неефикасноста е друга работа,ја 3 пати идев до аеродром и 1 до железничка за да си ја извадам картичката која требаше да почне од септември. Ама ова е добра мерка ако функционира како што треба,ќе се намалат малверзациите со картичките и нефункционалните апарати ако ништо друго.
 
Решението напишав што е (според мене) а тоа е: поставување на автомати за билети ширум градов или пак внатре во автобусите. Како што има во секој европски град. Само ние од инает на другиве правиме поинаку зошто ние сме подобри. Барем да имаше некоја логика македонскиов систем на наплаќање што ќе се воведе од први јануари па да речеш...
Ако постават автомати, кој ќе прави панорамски тркала?[DOUBLEPOST=1450518732][/DOUBLEPOST]
10 strani palamudenje za cenite a jsp izlaga so demant! ...drama sme!
On topic... Promashaj se karticive totalen!! Trebashe samo so mobilen da se plakja i aj chao..redovna cena..so mobilen i chao dzaci!!
Демантот на ЈСП е смешки. Тие само намалувањата на некои од цените ги спомнале: „билетот за едно возење ќе биде со унифицирана цена за сите зони и ќе чини 35 денари, што значи во втора зона ќе биде намален од 40 на 35” (а и до сега беше 35, но нејсе). А тоа што е поскапен во прва зона од 25 на 35 не го спомнуваат. И тоа демант ли е?
 
fmi, тоа е ок, но да кажеше нешто повеќе и за маршуртките во Софија
Маршрутките са приватни фирми,кои беха удрени многу силно от метрото. Тамо картата е 1,5 лева или 45 денари.
Тоа са мали комбита,кои имат многу долги маршрути. Целта е да обфанат големи дестинации,за кои обично ти требат 2-3 градски транспорта (како цело во Софиja, идеjaта на гардскиот транспорт е от точка А до точка Б да можеш наjмногу со 3 различни транспорта да стасаш).
 
^
токму такви и им требаат на Скопје, плус нема метро - така да ќе бидат одлична конкуренција на ЈСП
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom