Ако е до струјомерот.... сериска фабричка грешка, ЕВН ќе ги повлече сите од таа серија...
па како Тојота за мала грешка, ги повлекува сите автомобили од таа серија.
--------------
ама да не е надолу од струјомерот,некоја грешка,преоптовареност,несоодветни преноси,спојници и сл.
Аха, споредба на ЕВН со Тојота е како споредба на Анчо и Тито. (и двете се регистрирани компании, и двајцата сте бравари со другарот)
ЕВН овие струјомери ги намести оти имаше законска обврска и клаузула во договорот да потроши одредена сума во извесен период за унапредување на компанијата.
Истите тие апаши во компанијата почнаа да го вкалукулираат цените на трафостаниците и приклучоците кои им ги наплаќаат на граѓаните во тие инвестиции.
Онака ти наплаќа 500 евра и повеќе за приклучок или пак 20.000 евра за трафостаница ако имаш потреба од тоа и тоа е нивна сопственост и се книжи како инвестиција во тековната мрежа на ЕВН.
Арно ама во Албанија каде што го имаат купено електростопанството истите апаши кои се на ниво на Хитлер и Фрицл добиваат правен шамар кога некоја невладина организација покренува тужба против нив и не му поминува планот да прикријат милиони евра.
И сега за да можат да стасаат набрзинка во предвидениот рок купуваат купишта струјометри и им ги менуваат на граѓаните пошто не можат да направат ништо друго во краток рок што би се оправдало како некаква инвестиција во компанијата.
Од друга страна пак секогаш може никој не може да потврди со сигурност колкава е вкупната вредност на тие струјомери и дали всушност е само голема измама.
За жал кај нас истражувачкото новинарство е на маргини и никој не се зафаќа сериозно да се распраша и побара колку чинат тие струјомери да се купат во гро форма, па потоа истражи колку струјомери се промениле, колку пари има инвестирано ЕВН и дали го исполнила таа клаузула или пак има неколку корумпирани вработени во државната служба кои потпишуваат дека се е во ред со тој договор итн, итн.