Opel Club Macedonia

  • Креатор на темата Креатор на темата Bojan2000
  • Време на започнување Време на започнување
opel vectra b 2.0 dti koga e zagreana mi pravi pritisok na crevata od ladnjakot a koga e ladna ednoto crevo se sobira na ednata strana i koga go otvoram kapaceto se vrajka vo prvobitnata sostojba. antifriz negubi no pocna da kreva temperatura do 98stepeni bez klima a koga bea zestinite od 93stepeni neodese nagore temperaturata so klima pustena i vozenje 130 na gjavato. nekoj dali znae kolku pari e promena na dihton na glava? da necekam do slednata plata.
 
Drushtvo, nekoj avtomehanichar dobar da ne znaete vo kisela vida.

Sent from my SM-J400F using Tapatalk
 
Опел Астра 97г 1.7 испуштат доста чад при палење и возење, менати се сите филтри, што може да е проблемот ?

Исто и ујле капит, пред да ги мениме филтрите тоа не беше случај.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Опел Астра 97г 1.7 испуштат доста чад при палење и возење, менати се сите филтри, што може да е проблемот ?

Исто и ујле капит, пред да ги мениме филтрите тоа не беше случај.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

Носи ја на мајстор, некој што се разбира подобро. Има милион причини зошто може да ти прави така. Или може да ставиш лепенка позади rolling coal, да не ти замеруваат луѓето
 
Носи ја на мајстор, некој што се разбира подобро. Има милион причини зошто може да ти прави така. Или може да ставиш лепенка позади rolling coal, да не ти замеруваат луѓето
Јас се мислам дали е дихтонот или како и да се вика па ујлето да навлегува кај нафтата во клиповите и да чади, и така кога е при крај улјето помалку чади, ова мајсториве само нагаѓаат.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Јас се мислам дали е дихтонот или како и да се вика па ујлето да навлегува кај нафтата во клиповите и да чади, и така кога е при крај улјето помалку чади, ова мајсториве само нагаѓаат.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

ако мислиш дека е диктонот смени го, не верувам да е скапо за тие коли
 
Опел Астра 97г 1.7 испуштат доста чад при палење и возење, менати се сите филтри, што може да е проблемот ?

Исто и ујле капит, пред да ги мениме филтрите тоа не беше случај.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Diznite se pri kraj i zato cadi. Vidi i boso dali e mrsen na samoto leziste.
za to sto kapi maslo treba da se smeni toj dihtonot na blokot. Kaj site postari pa i ponovu koli mu kapi nekoja kapka maslo
 
поздрав до сите.
мислам дека имам проблем со мојот опел,model opel astra h gtc 1.9 cdti 2006. би сакал некој да помогне со совет, пред се со избор на сервисер или слично.

1. неколку дена наназад почнува сијаличката за греач да трепка, и во упатство https://www.opel.mk/content/dam/Opel/Europe/macedonia/nscwebsite/mk/04_Owners/02_Manuals/00_Owners/Manual_Astra_H_2010_5_mk.pdf, стои дека се работи за Филтер за дизелски честички DPF. Покрај што трепка таа сијаличка , се вклучува некој пригушен звук од моторот од време на време ( кога манипулирам со гас тоа исчезнува) и се пали сијаличката за сервис.
Во упатство викаат дека системот имал можност за регенерација со издувување на отворен пат, со оглед дека по СК возам кратки растојанија овие денови не сум пробал да ја издувам. Исто вака се случуваше претходна зима и по промена на масло и филтри за масло, горриво,водух и клима овој проблем го снема на 10 месеци за сега пак да се појави,

кај да ја носам на сервис, ваши искуства?
 
Diznite se pri kraj i zato cadi. Vidi i boso dali e mrsen na samoto leziste.
za to sto kapi maslo treba da se smeni toj dihtonot na blokot. Kaj site postari pa i ponovu koli mu kapi nekoja kapka maslo
Sto pari bi kostale diznite i bosot ako sakam da gi menam, opel astra 97ma 1.7.
Nisto cudno da se diznite, toj od kaj so ja zedov ja imase terano i na crvena nafta.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Sto pari bi kostale diznite i bosot ako sakam da gi menam, opel astra 97ma 1.7.
Nisto cudno da se diznite, toj od kaj so ja zedov ja imase terano i na crvena nafta.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Negogibaj bosot,samo diznite treba da se reparirat ali najprvo rasprasajse za dobar bosista i da gi proveri prvo i ako ne se vo red da gi reparira. Samo diznite repariranje bez zamena na semerinzi ke te kosta okolu od 5000 do 8000 denari a komplet 12 000 kosta se nase so se semerinzi i repariranje dizni. Isto taka da se proveri i EGR ventilot slucajno da ne e zatnat itoj. Ovie raboti prvo proverigi i posle repariraj ako e potrebno[DOUBLEPOST=1539217808][/DOUBLEPOST]
поздрав до сите.
мислам дека имам проблем со мојот опел,model opel astra h gtc 1.9 cdti 2006. би сакал некој да помогне со совет, пред се со избор на сервисер или слично.

1. неколку дена наназад почнува сијаличката за греач да трепка, и во упатство https://www.opel.mk/content/dam/Opel/Europe/macedonia/nscwebsite/mk/04_Owners/02_Manuals/00_Owners/Manual_Astra_H_2010_5_mk.pdf, стои дека се работи за Филтер за дизелски честички DPF. Покрај што трепка таа сијаличка , се вклучува некој пригушен звук од моторот од време на време ( кога манипулирам со гас тоа исчезнува) и се пали сијаличката за сервис.
Во упатство викаат дека системот имал можност за регенерација со издувување на отворен пат, со оглед дека по СК возам кратки растојанија овие денови не сум пробал да ја издувам. Исто вака се случуваше претходна зима и по промена на масло и филтри за масло, горриво,водух и клима овој проблем го снема на 10 месеци за сега пак да се појави,

кај да ја носам на сервис, ваши искуства?
Ili e DPF ili leptirot na izduvnata grana. Koga se zema polovna kola prvo se vadi DPF ili katalizator i da bides rajat. Mozi da se iscisti filterot ali najdobro resenie e da go izvadis i da bidi resen problemot zasekogas. Sijalickata so se pali kola so kluc e dosta zaebana rabota i ja ima kaj site CDTI opelovi motori. Seriski problem........
Sijalickata kola so kluc se pali koga e problem so EGR,vakum,problem so vakumot na turbina,nekoj senzor za turaza.
So duvanje nisto nema da resis samo mozi da si ja frlis turbinata posto koga nema dovolno izduv,strada turbinata. Odi namajstor i neka ti dade mislenje dali da se vadi ili da se cisti DPF.
 
Последно уредено:
Negogibaj bosot,samo diznite treba da se reparirat ali najprvo rasprasajse za dobar bosista i da gi proveri prvo i ako ne se vo red da gi reparira. Samo diznite repariranje bez zamena na semerinzi ke te kosta okolu od 5000 do 8000 denari a komplet 12 000 kosta se nase so se semerinzi i repariranje dizni. Isto taka da se proveri i EGR ventilot slucajno da ne e zatnat itoj. Ovie raboti prvo proverigi i posle repariraj ako e potrebno[DOUBLEPOST=1539217808][/DOUBLEPOST]
Ili e DPF ili leptirot na izduvnata grana. Koga se zema polovna kola prvo se vadi DPF ili katalizator i da bides rajat. Mozi da se iscisti filterot ali najdobro resenie e da go izvadis i da bidi resen problemot zasekogas. Sijalickata so se pali kola so kluc e dosta zaebana rabota i ja ima kaj site CDTI opelovi motori. Seriski problem........
Sijalickata kola so kluc se pali koga e problem so EGR,vakum,problem so vakumot na turbina,nekoj senzor za turaza.
So duvanje nisto nema da resis samo mozi da si ja frlis turbinata posto koga nema dovolno izduv,strada turbinata. Odi namajstor i neka ti dade mislenje dali da se vadi ili da se cisti DPF.
фала мартин, дали знаеш некој да препорачаш? или на сервис во аутомакедонија
 
Кардаш растура поправа во Радишани
Ето поправа карши Бриколаш
Позади Олимписки базен има фален Опелов сервис
Бојан во Лисиче го фалат
Сашо во Аеродром кај Вучко комп јас го имам посетено...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom