Ford доктор за Ford прашања

После колку секундно верглање?5-10 колку секундно?Да не ти е акумулаторот,алансер,алтернатор.контакт бравата за палење?На Фордовите такво им е палењето,сепак мислам дека немаш никаков проблем.
Би се сложил дека немам никаков проблем доколку секогаш пали после ете 5 секундно верглање нека биди. Но тоа е во најдобар и поредок случај. Како што кажав најчесто колата пали на 2-3 пат а на жешко време и после 30 минутно мачење.
 
Би се сложил дека немам никаков проблем доколку секогаш пали после ете 5 секундно верглање нека биди. Но тоа е во најдобар и поредок случај. Како што кажав најчесто колата пали на 2-3 пат а на жешко време и после 30 минутно мачење.

Не те сфаќам?Ја возиш колата на пример 1 саат..После тоа ја палиш,и несака да запали?Туку само вергла,и тек по 30 минути сака?
 

Колата е дизел или бензин,не ја пратам од почеток темата..Се мислам дека имаш проблем со воздухот,ти влегува воздух во системот за палење,во некое црево,и затоа тешко ја палиш колата..Провери ги цревата од резервоарот,низ дизните,околу филтерот,некоја стега да не попуштила.Ако е дизел постои голема шанса да ти ја враќа нафтата во резервоарот..Па како најефтина варијанта се препорачува да се стави неповратен вентил на цревото од филтерот за нафта,значи кога ја гасиш,не се враќа нафтата назад,туку тој неповратен вентил ја држи до филтерот..Пумпица за друкање имаш,ако имаш вградено пред да ја запалиш надрукај и после пали?Не е убаво и не чини да ја верглаш,и акумулаторот ќе го ослабиш,и алансерот,и алтернаторот..Не чини НИКАКО..
 
Колата е дизел или бензин,не ја пратам од почеток темата..Се мислам дека имаш проблем со воздухот,ти влегува воздух во системот за палење,во некое црево,и затоа тешко ја палиш колата..Провери ги цревата од резервоарот,низ дизните,околу филтерот,некоја стега да не попуштила.Ако е дизел постои голема шанса да ти ја враќа нафтата во резервоарот..Па како најефтина варијанта се препорачува да се стави неповратен вентил на цревото од филтерот за нафта,значи кога ја гасиш,не се враќа нафтата назад,туку тој неповратен вентил ја држи до филтерот..Пумпица за друкање имаш,ако имаш вградено пред да ја запалиш надрукај и после пали?Не е убаво и не чини да ја верглаш,и акумулаторот ќе го ослабиш,и алансерот,и алтернаторот..Не чини НИКАКО..
Немора неповратен вентил да се монтира.Доволно е да се најде кое црево и пукнато и да се смени.
Мислам дека е поевтина варијанта.
 
Имам 1.6 бензинец со вграден плин (плимонт), од пред недела дена чудно се однесува колата, нема сила слабо забрзува и во место не работи мирно колата(се тресе многу), и нонстоп како да трохира и ко секој момент да ќе изгаси. До пред недела дена ништо од ова што го наведов го немав како проблем. Некоја идеја што може да е пред да ја носам на сервис?
 
Имам 1.6 бензинец со вграден плин (плимонт), од пред недела дена чудно се однесува колата, нема сила слабо забрзува и во место не работи мирно колата(се тресе многу), и нонстоп како да трохира и ко секој момент да ќе изгаси. До пред недела дена ништо од ова што го наведов го немав како проблем. Некоја идеја што може да е пред да ја носам на сервис?
Плинот е со многу слаб(никаков)квалитет
 
Бобини се викаат иначе.
Се претопив со мнозинството по ова прашање. 99% од мајсторите така ги викаат, па ај да не ме гледаат бледо кога ќе кажам бобини почнав и јас така. Нешто како случајот со стартки и старки ама добро што ме опомена:-)
 
Се претопив со мнозинството по ова прашање. 99% од мајсторите така ги викаат, па ај да не ме гледаат бледо кога ќе кажам бобини почнав и јас така. Нешто како случајот со стартки и старки ама добро што ме опомена:)
и алнасер :D
 
Имам 1.6 бензинец со вграден плин (плимонт), од пред недела дена чудно се однесува колата, нема сила слабо забрзува и во место не работи мирно колата(се тресе многу), и нонстоп како да трохира и ко секој момент да ќе изгаси. До пред недела дена ништо од ова што го наведов го немав како проблем. Некоја идеја што може да е пред да ја носам на сервис?
Здраво, во принцип прво возилото ќе треба да се провери на плинар и доколку плинскиот уред е во ред потребна е проверка на свеќици, кабли и бомбини. Поздрав[DOUBLEPOST=1443178778][/DOUBLEPOST]
На Ford Focus 1.4 од 2007 веќе неколку години не може да се реши проблемот со палењето. Во најдобар случај колата пали после неколку секундно верглање, но најчесто по втор или трет пат. Проблемот е поизразен во летно време на високи температури кога се случува колата да не пали 30-40 минути. Фокусот има моќност 55 kW. Сум слушал случаи слични на мојот каде проблемот се решил со менување на сензорот на радилицата но кај нив се случувало и возилото да изгасне за време на возење што кај мене не е случај. Исто така автомобилот не покажува никакви грешки на компјутер. Дали сте сретнале ваков проблем на други фокуси и кој би бил лекот за истиот? @Мида Гранд Моторс
Здраво,
значи кога возилото стои подолго време на сонце доаѓа до евапоризација на горивото при што се создава воздушен џеб и при првото палење наместо да дојде гориво доаѓа воздух. Затоа возилото на првото палење промашува а потоа треба да запали. Доколку не е вака најверојатно влегува вишок воздух од скинато црево или слично. Во принцип ова не е проблем за грижа но стоиме на располагање за дополнителни информации.
Поздрав
 
Здраво, во принцип прво возилото ќе треба да се провери на плинар и доколку плинскиот уред е во ред потребна е проверка на свеќици, кабли и бомбини. Поздрав[DOUBLEPOST=1443178778][/DOUBLEPOST]
Здраво,
значи кога возилото стои подолго време на сонце доаѓа до евапоризација на горивото при што се создава воздушен џеб и при првото палење наместо да дојде гориво доаѓа воздух. Затоа возилото на првото палење промашува а потоа треба да запали. Доколку не е вака најверојатно влегува вишок воздух од скинато црево или слично. Во принцип ова не е проблем за грижа но стоиме на располагање за дополнителни информации.
Поздрав

Тоа и јас му предложив да провери,воздух има во системот за палење,90% сум сигурен дека е до тоа..
 
Здраво, во принцип прво возилото ќе треба да се провери на плинар и доколку плинскиот уред е во ред потребна е проверка на свеќици, кабли и бомбини. Поздрав[DOUBLEPOST=1443178778][/DOUBLEPOST]
Здраво,
значи кога возилото стои подолго време на сонце доаѓа до евапоризација на горивото при што се создава воздушен џеб и при првото палење наместо да дојде гориво доаѓа воздух. Затоа возилото на првото палење промашува а потоа треба да запали. Доколку не е вака најверојатно влегува вишок воздух од скинато црево или слично. Во принцип ова не е проблем за грижа но стоиме на располагање за дополнителни информации.
Поздрав

Вршено е сервисирање во Мида Моторс при што е променето некое црево кое било дупнато и свејчици но проблемот си остана. И други мајстори ја имаат видено колата и никој нема видено никаков квар во неа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom