Ford доктор за Ford прашања

Вршено е сервисирање во Мида Моторс при што е променето некое црево кое било дупнато и свејчици но проблемот си остана. И други мајстори ја имаат видено колата и никој нема видено никаков квар во неа.

Прво разбери дека нема мотор на Форд било 1.25, 1.4, 1.6, 1.8 кој трпи плин. Кај сите страдаат вентилите. Ни капалка не те спасува. Едноставно плин не е пожелно на тие мотори.
Така се проектирани тие мотори.
 
Прво разбери дека нема мотор на Форд било 1.25, 1.4, 1.6, 1.8 кој трпи плин. Кај сите страдаат вентилите. Ни капалка не те спасува. Едноставно плин не е пожелно на тие мотори.
Така се проектирани тие мотори.
Ама никаде не спомнав дека колата е на плин. На бензин си е
 
да не ти е прљав иберлауфот па се дупнало едно од двете тенки цревца?
Вака сега, бидејќи сум аналфабет за коли абер немам шо ми зборуваш но моја претпоставка е дека проблемот не е толку очигледен (ми личи на очигледен проблем дупнато цревце). После толку сервисирања ќе се откриеше такво нешто
 
Прво разбери дека нема мотор на Форд било 1.25, 1.4, 1.6, 1.8 кој трпи плин. Кај сите страдаат вентилите. Ни капалка не те спасува. Едноставно плин не е пожелно на тие мотори.
Така се проектирани тие мотори.
Ford fusion 1.4i на плин без капалки го издишаа во такси компанија.
Доказ дека капалките се жива превара.
 
Ford fusion 1.4i на плин без капалки го издишаа во такси компанија.
Доказ дека капалките се жива превара.
Ako bil 1.4 16v nema teorije da napravil kojznae kolku km na plin bez da gi smenat ventilite (i sedalata). Toj ti e eden od najskart motorite na ford.
 
Ako bil 1.4 16v nema teorije da napravil kojznae kolku km na plin bez da gi smenat ventilite (i sedalata). Toj ti e eden od najskart motorite na ford.
Месечно поминува 4-5к км а како такси се вози скоро 3 години без никаков дефект,па сеа види дали моторот е шкарт.
Него што ќе кажеш за најубавите и најфалените коли фолксваген на кои им се кршат/пукаат клипови и клипњачи(фолксваген широко) или целосно цркнување на шалт таблата(фолксваген голф 6)
 
Zadniot VW(audi) so jas bi go zel e a6 do 2003. Sve so e nad 2005 e gjubre, bez razlika na znackata. Najarni se korejcite.
 
Pred nekoj den zemav Ford focus 2003 godina tdci so fabrickoto radio 6000cd rds e.o.n. i koga go smenivme akumulatorot se restartirase radioto i bara kod. Kodot go imam, ali na radioto ne moze da se pritiska nisto osven on/off, ako znae nekoj kako da se napravi neka pomaga...
 
Pred nekoj den zemav Ford focus 2003 godina tdci so fabrickoto radio 6000cd rds e.o.n. i koga go smenivme akumulatorot se restartirase radioto i bara kod. Kodot go imam, ali na radioto ne moze da se pritiska nisto osven on/off, ako znae nekoj kako da se napravi neka pomaga...
Здраво,
во принцип треба да го внесете кодот кој го пишува во фиоката, внесете го кодото и би требало да стартува радиото со работа.
Поздрав[DOUBLEPOST=1443521653][/DOUBLEPOST]
Pred nekoj den zemav Ford focus 2003 godina tdci so fabrickoto radio 6000cd rds e.o.n. i koga go smenivme akumulatorot se restartirase radioto i bara kod. Kodot go imam, ali na radioto ne moze da se pritiska nisto osven on/off, ako znae nekoj kako da se napravi neka pomaga...
Здраво,
во принцип треба да го внесете кодот кој го пишува во фиоката, внесете го кодот и би требало да стартува радиото со работа. Како и да е во секое време сме на располагање да ја донесете колата да го ѕирнеме.
Поздрав
 
Каблите и Бобините биле проблем ... 100евра за да се средат :)
Кога опиша одма знаев. Како да возев Тамче 40 години старо а колата релативно нова кога ми се деси првпат (3-4 год стара). Е сега на мојата имаше како 2 комплети бобини или така нешто и мислам дека исто пари беше 100 евра. после 3-4 години пак ги менував.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom