Anco
За солун ДА, ЗА срем НЕ
Не ја знам причината за оваа состојба на штотуку поставениот електричен уличен столб...................................................
.
еве ја и местоположбата,гледате каде е......
Поточно дали е тоа силниот ветер,или некоја голема птица, или некоја градежна машина.
Но се запрепастив дека резултатот од ова паѓање на овој електричен столб може да бил фатален за некого,а такви има уште многу поставени во Н.Лисиче и реонски центар Аеродром, по новите улици,поточно тротоари.
Едно време и јас ги изработував овие столбови во 60-ите години во тогашен Дизел и сум направил стотина и вакви и поголеми што се уште стојат и после 40 години,како оној големион ,т.с. 2 од двете страни на Камени мост, или оние пред и по мостот Гоце Делчев.
Да ама тогаш имаше некој стандард за изработка на овие столбови и добри мајстори
повеќе мајстори и еден техничар и инжињер еден.
А сега оди било каде види на 20 мајстори уште толку „недоучени“ мозоци.
Како може еден столб да има ваква завршна изработка.
1- Материјалот од кој е направен - челикот,дали одговара за таа намена, цврстината ит.н.
2- Веројатно не од 11 октомври Куманови, можеби некој китајски цевки за вентилација.
3- Изработката - составот, преминување од помало Ф на поголемо Ф, тоа порано во таа работилница под Калето го правевме со дебелозидни цевки и со вланши во големата цевка
Ф,каде пак влегува помалата цевка со помало Ф. Така да може да ја држи тежината и на поголем ветер. Не сум чул да паднала вака некоја „бандера“ од тие нашите мајсторски.
Веднаш треба да се испита еден нов ваков столб(а сите се нови) во Уким-МФ, и ако се покаже дека не ги задоволуват стандардите,сите да се извадат и доработат.
Додека не паднал уште некој врз нечија глава.
--------------------------
Пазете кога поминувате покрај овие електрични столбови, посебно деца во колички.
Се мислев т.с. прво ја ставив темава во ДЏА, ама овде да се проработи е подобро.





Поточно дали е тоа силниот ветер,или некоја голема птица, или некоја градежна машина.
Но се запрепастив дека резултатот од ова паѓање на овој електричен столб може да бил фатален за некого,а такви има уште многу поставени во Н.Лисиче и реонски центар Аеродром, по новите улици,поточно тротоари.
Едно време и јас ги изработував овие столбови во 60-ите години во тогашен Дизел и сум направил стотина и вакви и поголеми што се уште стојат и после 40 години,како оној големион ,т.с. 2 од двете страни на Камени мост, или оние пред и по мостот Гоце Делчев.
Да ама тогаш имаше некој стандард за изработка на овие столбови и добри мајстори
повеќе мајстори и еден техничар и инжињер еден.
А сега оди било каде види на 20 мајстори уште толку „недоучени“ мозоци.
Како може еден столб да има ваква завршна изработка.
1- Материјалот од кој е направен - челикот,дали одговара за таа намена, цврстината ит.н.
2- Веројатно не од 11 октомври Куманови, можеби некој китајски цевки за вентилација.
3- Изработката - составот, преминување од помало Ф на поголемо Ф, тоа порано во таа работилница под Калето го правевме со дебелозидни цевки и со вланши во големата цевка
Ф,каде пак влегува помалата цевка со помало Ф. Така да може да ја држи тежината и на поголем ветер. Не сум чул да паднала вака некоја „бандера“ од тие нашите мајсторски.
Веднаш треба да се испита еден нов ваков столб(а сите се нови) во Уким-МФ, и ако се покаже дека не ги задоволуват стандардите,сите да се извадат и доработат.
Додека не паднал уште некој врз нечија глава.
--------------------------
Пазете кога поминувате покрај овие електрични столбови, посебно деца во колички.
Се мислев т.с. прво ја ставив темава во ДЏА, ама овде да се проработи е подобро.