Метро и Трамваи во Cкопје?

  • Креатор на темата Креатор на темата Stefanos_M
  • Време на започнување Време на започнување
JASMIN напиша:
Тањушка, колку години имаш?:icon_eek::smir:

Инаку, да, трамвај е одлична идеја и изводлива, т.е. ми се чини, секоја идеја за спасување на сообраќајново лудило во Скопје би била добра.
Што бидна со идејата за обиколницата не знам? Не се реализираше.

Обиколницата се града иако јас би рекол со грдни маки ама сепак се гради, оди на Google Earth ќе видиш дека има веќе изградени деловии ќе видиш како се простира, но таа би го решила проблемот најмногу со камионите кои воглавно го закочуваат сообраќајот во скопје.

Апропо pearl,
има само еден начин како да се натераат луѓето да користата трамвај , а тоа е едноставно овозможи ми со трамвајот на патникот побрзо да стигне до целта отколку со кола, на пример кво градов во германиај кај што сум иако ги нема гужвите ко во скопје и нормално има многу повеќе ред во возењето, побрзо се стига со трамвај дод кај мене до факултет одколку со кола и тоа на моменти достигнува и до 50% побрзо. нормално мора да се има предвид дека трамваите не се на коловозите туку во средина на улиците каде неможат да возат коли, а бидејќи според правила на сообраќај Трамвај има секогаш предност на минување, а и некој и да не ги почитува правилата пак постои општиот страв и стравопочит кон трамвајот пошто самиот е 100 пати потежок од еден автомобил, па ќе се пазат возачите од него, освен тоа самиот шински начин на сообраќај има фора за поголеми брзини на движење, пошто не се штеди на гуми.
Е сега исто така многу битен дела кој на жалост сеуште многу се запоставува кај нас е тоа што наместо да загаува воздухот со автобуси на дизел кои немаат каков и да било филтер, што е причина и за поголема појава на астма како и на рак на бели дробови, кога се врши јавен транспорт со трамваи се користи електрична енергија која не и штети на околната средина ама воопшто, добро освен амлата бужава на трамвајот што ја произведува ама тоа е ништо во споредба со големокубикажните дизел мотори кои тропаат ко луди.
 
pearl напиша:
Се е тоа во ред Балилус, го разбирам и така треба да биде. Се знае што е функцијата на јавниот превоз, да те пренесе побрзо од едно на друго место, ја олеснува гужвата бидејќи може да пренесе повеќе патници и нормално пофтин е од возење сопствена кола. Но, таа филозофија кај нас за жал не функционира. Нашиот народ е мрзлив народ, да им кажеш да препешачат три блока, мутав ќе те направат. Јас познавам луѓе кои палат кола за да стигнат до Бисер трговскиот во Аеродром, а самите живеат кај Три Бисери ресторанот. Затоа велам, дали мислиш дека ќе се откажат од комодитетот на кожните седишта и еркондишенот, за да ги заменат со јавен превоз и покрај тоа што ќе стигнат побрзо и поефтино.

Друга идеја е да се воведат автобуси на струја. Ќе го прават истиот трошок како трамвајот, а нема да треба да се копаат улици. Уште нешто што ќе треба да се воведе е да има посебни ленти, само за нив, каде ќе биде забрането да се врви со кола. Е сега, за ова да функционира кај нас ќе треба дополнително изгледа огради да се ставаат, за да може тоа да биде некако заштитено. Aма тоа е, додека самите не ја промениме културата на однесување, може да си летаме со паметот колку сакаме :)

Тоа е најголемиот проблем, менталитетот, тоа треба да се смени, а тоа бара време, за џабе не ја отвараме тогаш темата со фолксваген
„да објавиме војна“
Мора да се изврши револуција на начинот на кој просечниот македонец резонира, друго решение за целата ситуација во која се наоѓа македонија нема.
 
pearl напиша:
Се е тоа во ред Балилус, го разбирам и така треба да биде. Се знае што е функцијата на јавниот превоз, да те пренесе побрзо од едно на друго место, ја олеснува гужвата бидејќи може да пренесе повеќе патници и нормално пофтин е од возење сопствена кола.
Да ама во моментов не е вака. Со автобус до град имам 12-13 минути возење плус чекање да дојде автобусот, а со кола сум за 5 минути и не чекам ни секунда.
За трамвај незнам како ќе биде.
 
Jane напиша:
Да ама во моментов не е вака. Со автобус до град имам 12-13 минути возење плус чекање да дојде автобусот, а со кола сум за 5 минути и не чекам ни секунда.
За трамвај незнам како ќе биде.
Па автобусите ја прават најголемата гужва.
Вака со трамвајче има посебна лента нема гужви супер е.
 
metro se gradi edno 10 god taka da ne treba ni da pomisluvame na metro,nie uste tramvaj ne sme pocnale da pravime,a glaven grad bez tramvaj ne e grad iako sum od sk :(taka mislam
 
Tramvaj e mnogu dobra rabota, no mnooogu skapa i bara odredena kultura na ziveenje koja nazalost ni vo MKD , a posebno vo Skopje ja nema. Trolejbus e eftino resenie i eventualno trolejbusi , ako po cena mozat da bidat konkurentni...moze da se kompletiraat i lokalno ( Sanos???) Posebno interesni se onie koi se naveduvani, taka da zafakaat minimalen del od ulicata i so precizna regulacija na brzinata imaat golema protocnost......no toa bara umstven i drug napor...mogu nepopularno nesto vo MKD...
Za metro...vo nekoj drug svet....
Mislam deka prva , itna rabota treba da bide ogranicuvanjeto na dvizenje vozila vo posirokiot centar na Skopje, duri i voveduvanje na transponderi na vozilata i naplata na prestojot vo delovi na gradot.Dovolno soleno za da nema rezon da se koristi avtomobil. No toa isto taka verojatno ne igra sega za sega....:):)!!
Koj be mene ke me regulira....e reakcijata...:)...neli..??
 
и јас сум за некој нов начин на масовен транспорт.Но,мојот предлог е малце поразличен: Во Источен Лондон има еден систем кој се вика Docklands Light Railway и е всушност метро кое е издигнато над земја со челични стубови,така да се што треба доле е основа од некој 4м ширина,а горе на платформата е фала Богу пошироко.Овој систем според мене би бил мн корисен во Скопје,пошто и така немаме којзнае колку место по улиците,а сепак толку ширина на основата би можела да се одвоие од централниот дел на Партизанска,Јане Сандански,шумичката покрај Иво Лола Рибар,по течението на Вардар,по бул. Србија,и ваљда по 11 Октомври.

Уште нешто што би сакал да додадам,може ќе биде малце off topic.Во скопје Автобускиот превоз е мн неефикасен од 2 Причини: 1.пошто имаме само еден вид на линии-по должината на градот;2 Имаме премногу долги линии.

1. Што ако на пр сакам да одам од Александар Палас до Козле, или од едниот крај на Рузвелтова до другиот,или од државна болница до Влада (кејот)? Пак ќе кажам во Лондон (единствено за таму од Европските метрополи знам да кажам) покрај "главните" линии има и споредни кои одат по должината на цели споредни улички,и иако се поретки сепак некогаш за да стигнеш од дома до Тинекс или Веро (условно кажано) немора да идеш до главната улица и да чекаш туку се симињаш пред врата и ете ти автобуска.

2.Ако имаме пократки линии иако ќе треба да мењаме автобуси,помалце ќе се чека пошто ќе ги има повеќе (тука ќе мора и малку да се прилагоди билетниот систем-слободна на 1 ден,3 дена,недела) и ќе можеш побрзо да стигнеш до каде сакаш (честопати мора за било кај да идеш до центар па да менуваш автобус за крајната дестинација).

Конец
 
Vaka sega bi bilo ubavo nie vo skopje da imame metro(iako skopje e malo za metro) ili da si imame tramvai(iako trolejbus e najdobra varijanta). Za ovie dve prevozni sredtsva da se ostvarat i da bidat realnost treba temelno i precizno planiranje na gradenjeto i infrastructurata na gradot(kaj nas vrie od divi gradbi i urbana mafija radi 24 saati). Kolegata nad mene rece nesto za kratki linii za avtobusi i e vo pravo. No celiot proces na gradenje na metro ke trae mnogu godini i mnogu pari treba da se investiraat. Zatoa nesto kako trolejbus bi bilo najekonomicno i efikasno.
 
Мислам дека не ни треба тоа. Нема да биде исплатливо. Скопје е сеуште мал град.
 
Мислам дека Скопје е сеуште мал град за трамвај. Иако би било убаво да го имаме.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom