Најдобри дизел мотори...

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
според мене мерцедесите 123 и 124 ги имаа најдобрите мотори Дизел секако не зборувам за бензин
2 000 000 ретко кој друг дизел оди без ремонт
голфовите 1 2 3 исто така добри иако тешко стигнуваат до 500 000 километри
опелите со исузу исто така доста издржуваат
бмв и така и така и тие тераат до 500 000 без некои скапи поправки
пежо рено цитроен фиат и тн и тн 200 000 и толку почнал уље да троши
погоре малку на темава добро кажа еден голема кубикажа со мала коњажа и бес турбо едноставно ( нема смрт ) и овие новите голф 1.3 мултиџет и 1.4 тди исфорсирани мотори краток век

:)
 
според мене мерцедесите 123 и 124 ги имаа најдобрите мотори Дизел секако не зборувам за бензин
2 000 000 ретко кој друг дизел оди без ремонт
голфовите 1 2 3 исто така добри иако тешко стигнуваат до 500 000 километри
опелите со исузу исто така доста издржуваат
бмв и така и така и тие тераат до 500 000 без некои скапи поправки
пежо рено цитроен фиат и тн и тн 200 000 и толку почнал уље да троши
погоре малку на темава добро кажа еден голема кубикажа со мала коњажа и бес турбо едноставно ( нема смрт ) и овие новите голф 1.3 мултиџет и 1.4 тди исфорсирани мотори краток век

:)

Од кај ти се овие информации?
 
Од кај ти се овие информации?

Брат информациите од леви рукав:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:...Со ТДИ самобендисани не се излегува на крај.За нив само ТДИ и ништо друго.А забораваат дека целата технологија на дизел моторите е од Мерцедес.
--- надополнето: 7 април 2013 во 21:27 ---
според мене мерцедесите 123 и 124 ги имаа најдобрите мотори Дизел секако не зборувам за бензин
2 000 000 ретко кој друг дизел оди без ремонт
голфовите 1 2 3 исто така добри иако тешко стигнуваат до 500 000 километри
опелите со исузу исто така доста издржуваат
бмв и така и така и тие тераат до 500 000 без некои скапи поправки
пежо рено цитроен фиат и тн и тн 200 000 и толку почнал уље да троши
погоре малку на темава добро кажа еден голема кубикажа со мала коњажа и бес турбо едноставно ( нема смрт ) и овие новите голф 1.3 мултиџет и 1.4 тди исфорсирани мотори краток век

:)

:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
 
I ja se slagam deka starite partizanski mercedesi se top ako ne i podobri od dizelite na VW,posebno 290td i 300td,ama tie baagi trošat,i tuka završuva prikaznata.
 
I ja se slagam deka starite partizanski mercedesi se top ako ne i podobri od dizelite na VW,posebno 290td i 300td,ama tie baagi trošat,i tuka završuva prikaznata.

Па што очекуваш од 2,5тона ауто да троши 7литри,а?Порано беа правени да траат,а сега е се шминка и ништо повеке.
 
Па што очекуваш од 2,5тона ауто да троши 7литри,а?Порано беа правени да траат,а сега е се шминка и ништо повеке.
Šo k*r ke ti se 2.5 tona? Prvo sto se gleda e potrosuvackata.
Inace zemi nekoe kamionce mercedes,skania ili volvo motorot cel vek nema da zastane.
:D
 
Првиот ТДИ мотор на светот е на ФИАТ Хрома 2.5 тди,исто како и првиот common rail 1.9 вграден во Алфа 156.Сепак вероватно трајноста им е помала него кај германските мотори,што вероватно зависи од квалитетот на вградените делови и материјалите,а не од технологијата на изведба на моторот

VW тргна по сопствен пат со сосема различен концепт на пумпа-дизна за секој цилиндар,што после 10 години се покажа за полош и поскап него комонот на сите други фирми.

Иначе за Мерцедес важи правилото дека во ништо не се најдобри гледано во сегменти,но све заедно ги прави бр.1.Ни мотори им се нај,ни дизајн,ни технологија(за BMW се мали деца во оваа тема),ама сепак се многу ценети
 
Првиот ТДИ мотор на светот е на ФИАТ Хрома 2.5 тди,исто како и првиот common rail 1.9 вграден во Алфа 156.Сепак вероватно трајноста им е помала него кај германските мотори,што вероватно зависи од квалитетот на вградените делови и материјалите,а не од технологијата на изведба на моторот

VW тргна по сопствен пат со сосема различен концепт на пумпа-дизна за секој цилиндар,што после 10 години се покажа за полош и поскап него комонот на сите други фирми.

Иначе за Мерцедес важи правилото дека во ништо не се најдобри гледано во сегменти,но све заедно ги прави бр.1.Ни мотори им се нај,ни дизајн,ни технологија(за BMW се мали деца во оваа тема),ама сепак се многу ценети

Ај на Википедиа малку прочитај пред да почнеш да пишуваш нешто.Јавна тајна е дека Мерцедес почна да става прв дизел мотор во автомобилска каросерија.Сите се сложуваат дека дизелите на Мерцедес се најиздржливи.Има случаи кога лугето поминувале по 1.000.000км без генералка.БМВ технологијата за дизел ја развиваше сам,и му требаше време да ја усоврши.

Волксваген прв вгради дизел мотор во класа на мали градски авомобили,и тоа е факт.Со Голф 1 направи бум на пазарот на автомобили,и практично после него сите почнаа да ги копираат.

Но кога е во прашање издржливоста,тука без конкуренција е Мерцедес.Инаку за технологија не трескај зелени.Првиот АБС е вграден во Мерцедес,првиот аирбаг,првите системи за пасивна и активна безбедност се вградени во Мерцедес......

Инаку дизајнот е релативен поим.А ти кола купуваш да ти стои на фармерките,или кога ти е паркирана во двор дали ти одговара со фасадата?
 
Јас зборувам за дизел мотори со дирекно вбризгување или тогаш популарните ТДИ,и после тоа common rail-от кои денес сите го употребуваат.Во двата случаи Фиат прв ги промовираше,и нема потреба да гледам во Википедиа,бидејќи ова го знам можеби и подобро од нив(иако сум завршил друг факултет,имам напишано дипломска работа за `современи дизел мотори со дирекно вбризгување` и сум прочитал еден тон литаратура)
 
Мала дигресија на муабетот од погоре
Production diesel car history started in 1933[2][3] with Citroën's Rosalie, which featured a diesel engine option (the 1,766 cc 11UD engine) in the Familiale (estate or station wagon) model.[4] The Mercedes-Benz 260D and the Hanomag Rekord were introduced in 1936.

Значи Цитроен е првиот еве и слика
ricardo12.jpg


Извор тетка Вики се разбира :cool:
--- надополнето: 11 април 2013 во 18:28 ---
 
Првиот ТДИ мотор на светот е на ФИАТ Хрома 2.5 тди,исто како и првиот common rail 1.9 вграден во Алфа 156.Сепак вероватно трајноста им е помала него кај германските мотори,што вероватно зависи од квалитетот на вградените делови и материјалите,а не од технологијата на изведба на моторот

VW тргна по сопствен пат со сосема различен концепт на пумпа-дизна за секој цилиндар,што после 10 години се покажа за полош и поскап него комонот на сите други фирми.

Иначе за Мерцедес важи правилото дека во ништо не се најдобри гледано во сегменти,но све заедно ги прави бр.1.Ни мотори им се нај,ни дизајн,ни технологија(за BMW се мали деца во оваа тема),ама сепак се многу ценети
Tocno e deka prv TDI e fiat 2.0td. Megutoa site ostanati isto taka eksperimentiraa so direct injection tehnologiite od benzinskite motori. Pokraj toa sto uste togas VW gi imase najdobrite dizeli,im uspea i so TDi tehnologijata i vo pocetokot na 90tite godini ja pregazi konkurencijata vo dizel segmentot so prviot 2.5tdi i podocna legendarniot 1.9tdi.
btw PD sistemot e 100 pati podobar i poizdržliv od common rail tehnologijata,problemot e sto ne možeše da gi ispolni strogiite euro 5 normativi i VW beše primoran da prešalta na CR tehnologija.
 
предноста на common rail-от е што притисокот на горивото во доводните цевки до цилиндрите и бризгалките се држи константен. се започна со 1360 б,1600 па сега околу 1800 бари.

додека кај класичните ТДИ мотори во моментите кога дизната(бризгалка) ќе се отвори,притиосокот на горивото во доводните цевки нагло паѓа,така што последните капки гориво се вбризгуваат со многу мал притисок,и нормално нема фино да се распрнат во комората(вдлабнатината во клипот)

тоа предизвикува тие нераспршени делови од гориво да не согорат целосно,се јавува чад поради тоа,а снагата што е добиена е помала во однос на потполното согорување што можи да се направи.

кај common rail-от друга предност е што можи да се симулира ефектот на `свеќица`,така што пред да се вбризга главната количина на гориво во цилиндарот,се вбризгува 1-2 мм3 гориво кое гориво во средина на висок притисок одма се запалува ама нема моќност да го придвижи клипот туку само да ја зголеми температурата.тогаш во веќе загреана средина се вбризгува главната количина на гориво и доаѓа до комплетно согоревање.`за секој случај` да биде согорувањето да биде поцелосно во фаза на движење на клипот надолу се вбризгува дополнителна количина на гориво.така доаѓаме да во еден такт да се изврши и до 7 вбризгувања на гориво се со цел целосно искористување на топлинската моќност на горивото.

ова кај класичните ТДИ мотори не е можно
 
предноста на common rail-от е што притисокот на горивото во доводните цевки до цилиндрите и бризгалките се држи константен. се започна со 1360 б,1600 па сега околу 1800 бари.

додека кај класичните ТДИ мотори во моментите кога дизната(бризгалка) ќе се отвори,притиосокот на горивото во доводните цевки нагло паѓа,така што последните капки гориво се вбризгуваат со многу мал притисок,и нормално нема фино да се распрнат во комората(вдлабнатината во клипот)

тоа предизвикува тие нераспршени делови од гориво да не согорат целосно,се јавува чад поради тоа,а снагата што е добиена е помала во однос на потполното согорување што можи да се направи.

кај common rail-от друга предност е што можи да се симулира ефектот на `свеќица`,така што пред да се вбризга главната количина на гориво во цилиндарот,се вбризгува 1-2 мм3 гориво кое гориво во средина на висок притисок одма се запалува ама нема моќност да го придвижи клипот туку само да ја зголеми температурата.тогаш во веќе загреана средина се вбризгува главната количина на гориво и доаѓа до комплетно согоревање.`за секој случај` да биде согорувањето да биде поцелосно во фаза на движење на клипот надолу се вбризгува дополнителна количина на гориво.така доаѓаме да во еден такт да се изврши и до 7 вбризгувања на гориво се со цел целосно искористување на топлинската моќност на горивото.

ова кај класичните ТДИ мотори не е можно

А каква е разликата помеѓу електронска бош пумпа,и механичка?
 
E ama pod dejstvo na toj ogromen pritisok trpi se,i glavata,i CR pumpata,i diznite (ako pocne da pluka mesto da prska so 2000 bara moze da go probusi klipot,ova cestopati se slucuva kaj renovcite),uzasna osetlivost na kvalitetot na naftata.... Vo pogled na izdrzlivost na komponentite nema sansa so TDi i PD ubrizguvanjeto. I ako mene me prasas nema teorije ni da se podobri.
 
E ama pod dejstvo na toj ogromen pritisok trpi se,i glavata,i CR pumpata,i diznite (ako pocne da pluka mesto da prska so 2000 bara moze da go probusi klipot,ova cestopati se slucuva kaj renovcite),uzasna osetlivost na kvalitetot na naftata.... Vo pogled na izdrzlivost na komponentite nema sansa so TDi i PD ubrizguvanjeto. I ako mene me prasas nema teorije ni da se podobri.

Истово прашање и за тебе.Која е разликата меѓу механичка и електронска бош пумпа?Еве разлика меѓу JTD и TD моторите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom