- Член од
- 21 декември 2012
- Мислења
- 924
- Поени од реакции
- 452
Што означува изразот „ Божји Син“ во Библијата?!
Зборот “син” во говорот “ Божји Син” неможе да има свое реално значење, бидејќи правото значење на зборот“син”, на сите јазици во светот,е оној кој е роден од два родитела, што во случајот на Иса а.с. (Исус) , е невозможно. Тоа значи дека во тој случај се работи за метафора, чие значење е : “добар и безгрешен човек”.
Доказ за таквото метафоричко значење се зборовите на војсководецот стотник, наведени во Евангелијата според Марко и Лука. Евангелието според Марко (15 : 39) бележи: “…рече:”Навистина,овој човек беше Божји Син”.
А во Евангелието според Лука (23 : 47) се вели вака: “А кога стотникот виде што се случи,почна да го слави Бога, велејки:,,Навистина , овој човек беше праведен”.
Така зборот “праведен” , на Лука, е заменет со зборот на Марко ” Божји Син” . И ако се занемари противречјето помеѓу овие два текста кое се случило поради континуираното искривување на Евангелијата, со цел да се докаже Божественоста на Исус, а ако се претпостави дека двата текста се исправни, па тогаш во нив постои доказ дека е дозволено праведниот и добар човек да се нарекува“Божји Син” , на тоа првенствено што стотникот веќе на две места рекол дека Исус е човек.
Во Евангелијата, сем Исус, со изразот “Божји Син” се ословуваат и многу други добри луѓе, како што се ословуваат и сторителите на злодела со зборот ” Сотонини синови”.
Во Евангелието според Матеј (5 : 9, 44, 45) се вели:
“(9)Блажени се миротворците, зошто тие ќе бидат наречени синови Божји! (44) А јас ви велам љубете ги своите
непријатели и молете се за оние, кои ве гонат; (45) за да бидете синови на вашиот Татко, Кој е во небесата, …”.
И така, според претходните реченици, Исус ги нарече миротворците “синови Божји”, а Бога Го нарече ” Татко “.
Ќе наведеме неколку фрагменти од разговорот на Исус
со евреите, прибележени во Евангелието според Јован (8:41,
42,44) :
“(41)Вие ги вршите делата на татка си.,,Ние не сме родени од блудство; имаме еден Татко Бог.” (42) Исус им рече:,,Ако Бог беше ваш Татко, ќе ме љубевте мене;(44)Вие потекнувате од вашиот татко – ѓаволот, и сакате да ги исполнувате желбите на татка си.”
Евреите тврдат дека се Божји синови, односно дека се добри и на Аллах покорни, а Иса а.с. (Исус) им возвраќа дека се измамници, на ѓаволот предани и негови синови; а тој (ѓаволот) е само измамник и татко на измамниците.
А во буквален смисол, без сомневање, ниту Бог ниту ѓаволот не им е татко. Затоа мора да се прифати метафоричното значење на тие изрази. Потребата на ваквото разбирање го потврдуваат многубројните извадоци.
Продолжува...
Зборот “син” во говорот “ Божји Син” неможе да има свое реално значење, бидејќи правото значење на зборот“син”, на сите јазици во светот,е оној кој е роден од два родитела, што во случајот на Иса а.с. (Исус) , е невозможно. Тоа значи дека во тој случај се работи за метафора, чие значење е : “добар и безгрешен човек”.
Доказ за таквото метафоричко значење се зборовите на војсководецот стотник, наведени во Евангелијата според Марко и Лука. Евангелието според Марко (15 : 39) бележи: “…рече:”Навистина,овој човек беше Божји Син”.
А во Евангелието според Лука (23 : 47) се вели вака: “А кога стотникот виде што се случи,почна да го слави Бога, велејки:,,Навистина , овој човек беше праведен”.
Така зборот “праведен” , на Лука, е заменет со зборот на Марко ” Божји Син” . И ако се занемари противречјето помеѓу овие два текста кое се случило поради континуираното искривување на Евангелијата, со цел да се докаже Божественоста на Исус, а ако се претпостави дека двата текста се исправни, па тогаш во нив постои доказ дека е дозволено праведниот и добар човек да се нарекува“Божји Син” , на тоа првенствено што стотникот веќе на две места рекол дека Исус е човек.
Во Евангелијата, сем Исус, со изразот “Божји Син” се ословуваат и многу други добри луѓе, како што се ословуваат и сторителите на злодела со зборот ” Сотонини синови”.
Во Евангелието според Матеј (5 : 9, 44, 45) се вели:
“(9)Блажени се миротворците, зошто тие ќе бидат наречени синови Божји! (44) А јас ви велам љубете ги своите
непријатели и молете се за оние, кои ве гонат; (45) за да бидете синови на вашиот Татко, Кој е во небесата, …”.
И така, според претходните реченици, Исус ги нарече миротворците “синови Божји”, а Бога Го нарече ” Татко “.
Ќе наведеме неколку фрагменти од разговорот на Исус
со евреите, прибележени во Евангелието според Јован (8:41,
42,44) :
“(41)Вие ги вршите делата на татка си.,,Ние не сме родени од блудство; имаме еден Татко Бог.” (42) Исус им рече:,,Ако Бог беше ваш Татко, ќе ме љубевте мене;(44)Вие потекнувате од вашиот татко – ѓаволот, и сакате да ги исполнувате желбите на татка си.”
Евреите тврдат дека се Божји синови, односно дека се добри и на Аллах покорни, а Иса а.с. (Исус) им возвраќа дека се измамници, на ѓаволот предани и негови синови; а тој (ѓаволот) е само измамник и татко на измамниците.
А во буквален смисол, без сомневање, ниту Бог ниту ѓаволот не им е татко. Затоа мора да се прифати метафоричното значење на тие изрази. Потребата на ваквото разбирање го потврдуваат многубројните извадоци.
Продолжува...