Совети за батерии (акумулатори) за возила

  • Креатор на темата Креатор на темата Nupser
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
8 февруари 2012
Мислења
83
Поени од реакции
3
Имам акомулатор 75Ah и го имам полнето.Сега во него има струја, но колата неќе ни да почне да вергла ни па да запали. Мора да ја бутнам колата и на 1-2 метар запалува..
П.С се прави муабет за Голф 1.
 
Имам акомулатор 75Ah и го имам полнето.Сега во него има струја, но колата неќе ни да почне да вергла ни па да запали. Мора да ја бутнам колата и на 1-2 метар запалува..
П.С се прави муабет за Голф 1.
Провери анласерот или динамо и чест случај
клемите не е добро затегнато ;)

Sent from my iPad 3 using Tapatalk HD
 
акУмулатор*
grammatik macht frei
 
утре планирам да земам акомулатор се двоумам мегу ТОПЛА ексид и варта според вас кој е најдобар од искуство ? поздрав
 
утре планирам да земам акомулатор се двоумам мегу ТОПЛА ексид и варта според вас кој е најдобар од искуство ? поздрав
Варта од мое и од искуството на колеги/пријатели
 
Не мора споредба само на Варта и Топла ... кои се најдобри, а кои се најлоши акумулатори кај нас?
 
Како е правилно акумулира или акомулира; акумулација или акомулација?
Изгледа дека се истрча ко прле пред магаре,убаво си каза дечкото акумулатор.
Види го насловот на темата: акомулатори има напишано. Затоа јас го поправам и му кажуам дека треба да биде акумулатори.
Глеај убаво.
 
Види го насловот на темата: акомулатори има напишано. Затоа јас го поправам и му кажуам дека треба да биде акумулатори.
Глеај убаво.
Попраено.
 
Пред 2 дена колата не ми палеше, земав струја од друга кола и ми запали. По извозени 7-8 километри ја изгасив и ја оставив 10 секунди, дадов контакт и си работеше шал таблата без проблем, ама не ни пробав да ја запалам. После 15 минути дадов контакт и шал таблата светеше ама кога го свртев клучот не ни завергла. Вчера само дадов контакт и исто шал таблата проработе, ама не пробав да ја запалам мислејќи дека има струја. Сега еве дадов контакт и шал таблата само што се уклучи веднаш за една секунда се изгаси. Светнав со блицот од телефонот на тоа крукчето на акумулаторот и беше зелено, а нели ако е потрошен треба да биде сиво.
 
Пробај од некој пријател земи акумулатор,и повози го ден-два..Ми личи дека ти влече струја од некаде.
 
Ај ова малку образложи го

Имаш некој потрошач,дали неизгасено радио,не исклучени светла и тие работи..Не е проблем кога ја возиш често,проблем е кога ќе отстои 2-3 дена,се празни акумулаторот,колата не се вози и логично акумулаторот нема од каде да се наполни..Али пробај како што ти пишав,земи акумулатор,провози го ден-два-три и ќе си видиш..Ако колата и по ден-два стоење си пали убаво,значи ТВОЈОТ акумулатор не е исправен..Ако не ти пали и со туѓ акумулатор,ама гледај да биде здрав,ќе отидеш кај автоелектричар,кај Кире-Пикот,и ќе провери од кај ти влече струја.
 
Имаш некој потрошач,дали неизгасено радио,не исклучени светла и тие работи..Не е проблем кога ја возиш често,проблем е кога ќе отстои 2-3 дена,се празни акумулаторот,колата не се вози и логично акумулаторот нема од каде да се наполни..Али пробај како што ти пишав,земи акумулатор,провози го ден-два-три и ќе си видиш..Ако колата и по ден-два стоење си пали убаво,значи ТВОЈОТ акумулатор не е исправен..Ако не ти пали и со туѓ акумулатор,ама гледај да биде здрав,ќе отидеш кај автоелектричар,кај Кире-Пикот,и ќе провери од кај ти влече струја.
7-8 километри доволни се за да се наполни?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom