„Микросам“ ќе произведува делови за нов руски комерцијален авион

  • Креатор на темата Креатор на темата bobipp
  • Време на започнување Време на започнување

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
12.056
Поени од реакции
7.238
„Микросам” од Прилеп ќе произведува делови за нов руски комерцијален авион, кој треба да биде изработен до 2014 година. Според менаџментот, руска фирма ќе ја купи производната технологија на „Микросам“ и со неа ќе ги произведе крилата на новиот авион. Самоил Самак, потпретседателот на Управниот одбор, најави дека „Микросам“ е во преговори да извезува ваква технологија и за други авиокомпании, меѓу кои „Боинг“ и „Ербас“.
- Наша цел е да влеземе во авионската индустрија. Засега произведуваме автоматски машини за производство на крилата на авионот. Во иднина, наш предизвик ќе биде производство на роботи за креирање на труп на авионот – изјави Самоил Самак, потпретседател на Управниот одбор на „Микросам“.
Новата зделка склучена од „Микросам“ се однесува на испорака на машини за производство на резервоари за гас за индискиот пазар.
Димитар Богдановски, директор на продажба во „Микросам,“ изјави дека во почетокот на идниот месец, за Германија ќе бидат натоварени 24 камиони со машини за производство на плинските боци, кај нивниот тамошен партнер во овој проект и потоа тие ќе патуваат за крајниот потрошувач, Индија.
- Наскоро ќе склучиме вакви договори за Русија, Бразил, Кина и Јужна Америка – рече Богдановски.
Менаџментот не сакаше да открие колку чини инвестицијата во новата производна линија и само наведе дека во неа вложиле неколку милиони евра. Според нив, цената на оваа технологија на пазарот чини од 6 до 20 милиони евра.
Менаџментот најави дека до крајот на годината ќе изгради нова хала за производство и монтажа и за таа цел дополнително ќе вработи 20 нови инженери и работници. Во моментов, во „Микросам“ работат 80 работници.

Веста ви ја пренесувам од плусинфо.мк а целта ми беше да се отвори дискусија околу последнава реченица околу вработувањата. Ме интересира да кажат искуства луѓе што биле таму, работеле, биле во академијата, на пракса и слично...јас бев онака информативно на разговор 3 месеци после дипломирањето во 2009 и практично ги “молев“ за пракса (НЕ ЗА РАБОТА) и ме одбија. Дали е вистина оваа вест околу проширувањето, барањето нови луѓе или пак се ќе си оди по мој-твој шемата?
 
Незнам,овие од Микросам како на Марс да работат..тотално се затворени за јавност. Гледам и веб страната им е само на англиски,ко од Масачусетс да им е седиштето,а не у Прилеп ебаго.
 
Прилепчани, кај им е фабриката на овие?Таму накај Дониа, Металец негде?

Инаку, можно е да е за Иркут МС-21 ( "Магистральныј Самолёт 21 века" )ако мислат на авион уште невлезен во производство.Според Википидија за 2015 е очекуван првиот лет, а 2017 влез во комерцијална употреба.
http://en.wikipedia.org/wiki/MS-21
Надворешен дизајн
800px-MS-21-Model-1821.jpg

Ова би требало да е пилотската кабина
800px-MS-21_cockpit_mock_up_Beltyukov.jpg

The Irkut MS-21 (Russian: МС‑21 "Магистральныј Самолёт 21 века" - "Magistralny Samolyot 21 veka" - "Airliner of the 21st Century") is a series of three twin-engine short-range and mid-range Russian jet airliners with a capacity of 150-212 passengers being developed and to be produced by Irkut and Yakovlev Design Bureau of the United Aircraft Corporation (UAC) group.[1]
The design is based on the never realized, two engined Yakovlev Yak-242 as a development of the three engined Yakovlev Yak-42.
Slated to replace the Tupolev Tu-154 and Tupolev Tu-204/214 in service,[2] the MS-21 certification and delivery was initially planned by 2016,[3]but delivery was delayed to 2017.[4]
 
Прилепчани, кај им е фабриката на овие?Таму накај Дониа, Металец негде?

Инаку, можно е да е за Иркут МС-21 ( "Магистральныј Самолёт 21 века" )ако мислат на авион уште невлезен во производство.Според Википидија за 2015 е очекуван првиот лет, а 2017 влез во комерцијална употреба.
http://en.wikipedia.org/wiki/MS-21
Надворешен дизајн
800px-MS-21-Model-1821.jpg

Ова би требало да е пилотската кабина
800px-MS-21_cockpit_mock_up_Beltyukov.jpg

The Irkut MS-21 (Russian: МС‑21 "Магистральныј Самолёт 21 века" - "Magistralny Samolyot 21 veka" - "Airliner of the 21st Century") is a series of three twin-engine short-range and mid-range Russian jet airliners with a capacity of 150-212 passengers being developed and to be produced by Irkut and Yakovlev Design Bureau of the United Aircraft Corporation (UAC) group.[1]
The design is based on the never realized, two engined Yakovlev Yak-242 as a development of the three engined Yakovlev Yak-42.
Slated to replace the Tupolev Tu-154 and Tupolev Tu-204/214 in service,[2] the MS-21 certification and delivery was initially planned by 2016,[3]but delivery was delayed to 2017.[4]
Ако не се лажам фабриката е на патот за Крушево.
 
Точно на патот за Крушево е фабриката, пред Коњари и дефинитивно е фирма која располага со висока технологија,ЦНЦ машини курци палци.Имаат многу јака академија за програмери, еден колега од факс сега брзо зеде сертификат од таму и имаат високи критериуми за вработување.
 
Поздрав до нив добри се луѓето само се се плашам дека некои кинези или индијци ќе понудат поефтина квалификувана работна сила и ќе им го земат бизнисот.

Но добро е и они да извадат некој профит од авионите
 
Поздрав до нив добри се луѓето само се се плашам дека некои кинези или индијци ќе понудат поефтина квалификувана работна сила и ќе им го земат бизнисот.

Но добро е и они да извадат некој профит од авионите

Ние сме рамо до рамо со кинезите и индијците кога се работи за евтина работна сила, така да не се секирај за тоа.
Него Самак ја лапнал фабрикава за време на транзицијата или стварно го бива човеков?
 
Ние сме рамо до рамо со кинезите и индијците кога се работи за евтина работна сила, така да не се секирај за тоа.
Него Самак ја лапнал фабрикава за време на транзицијата или стварно го бива човеков?

Имал привилегии така се вика а не лапнал мислам дека имал своја фирма отворено прво после што како тоа не знам
 
Ние сме рамо до рамо со кинезите и индијците кога се работи за евтина работна сила, така да не се секирај за тоа.
Него Самак ја лапнал фабрикава за време на транзицијата или стварно го бива човеков?

Па да за време на транзицијата, али па и факултетот му тежи на човекот
 
Ние сме рамо до рамо со кинезите и индијците кога се работи за евтина работна сила, така да не се секирај за тоа.
Него Самак ја лапнал фабрикава за време на транзицијата или стварно го бива човеков?
Не ја лапнал.
Благоја Самакоски, ако добро се сеќавам, едно време беше директор на фабриката за композитни материјали „Еурокомпозит“, која никако да престане да биде загубар и ден денес, иако има потенцијал за сериозен воено-индустриски комплекс (ако не е доцна, ако технологијата не е застарена итн.).
Микросам, ако не се лажам, е лично негова фирма почната од нула. Можеби имал привилегии, тоа не знам. Инаку, сегашната фабрика е нова градба и не е постара од 10тина години.... луѓето кои работеле таму велат дека се работи и по 25 саати на ден, се испорачуваат резултати, а јас имам слушнато навистина спротивставени коментари околу тоа каков е односот на сопственикот кон вработените.
Како и да е, таму израснаа генерации македонски инженери, од кои некои денес водат бизниси поврзани со висока технологија и не се толку експонирани во јавност.
 
Па да за време на транзицијата, али па и факултетот му тежи на човекот

Факултет значи нешто, али ја мислам дека факултет и пичка у Македонија се ептен преценета работа.
Машинец или електраш е човеков?
 
Си се здруживме со Русиве а? :P
 
Не ја лапнал.
Благоја Самакоски, ако добро се сеќавам, едно време беше директор на фабриката за композитни материјали „Еурокомпозит“, која никако да престане да биде загубар и ден денес, иако има потенцијал за сериозен воено-индустриски комплекс (ако не е доцна, ако технологијата не е застарена итн.).
Микросам, ако не се лажам, е лично негова фирма почната од нула. Можеби имал привилегии, тоа не знам. Инаку, сегашната фабрика е нова градба и не е постара од 10тина години.... луѓето кои работеле таму велат дека се работи и по 25 саати на ден, се испорачуваат резултати, а јас имам слушнато навистина спротивставени коментари околу тоа каков е односот на сопственикот кон вработените.
Како и да е, таму израснаа генерации македонски инженери, од кои некои денес водат бизниси поврзани со висока технологија и не се толку експонирани во јавност.
..сепак мислам дека се работи за многу рафинирано и вешто продавање на муда за бубрези....и евентуално.., во најдобар случај посредништво,препакување и реекспорт на опрема за пазари каде оригиналниот вендор не сака или несмее ЈАВНО да се појави. Ако при тоа успеваат да интегрираат некоја своја компонента и продадат некоја софтверска и практична обука... тоа е сепак за пофалба и почит...
Самакот , стариот има стари, долготрајни и матни врски и релации во тој свет....
Дали некој некаде видел нивна опрема во функција???? Посебно нешто што би можело да спастри композитно авионско крило????
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom