L
.Lost Angel.
Гостин
АКО Е ОВА БИЗНИС КЛАСА, КАКВИ ЛИ СЕ ДРУГИТЕ?!
На бизнис-линијата од Гевгелија до Скопје сообраќа само еден автобус, којшто веднаш се полни со дозволениот број патници, а потоа и се преполнува со уште толку патници. Карта за седење и за три часа стоење има иста цена
Ако си доволно брз и умешен, а имаш и среќа, ќе најдеш место во автобусот и како човек ќе се возиш до Скопје. Ако не, ќе си стоиш два-три часа иако имаш автобуска карта". Вака изреволтираните граѓани реагираат на секојдневните турканици со кои се соочуваат при патувањето од Гевгелија до Скопје.
Всушност, на бизнис-линијата од Гевгелија до Скопје сообраќа само еден автобус, којшто веднаш се полни со дозволениот број патници, а потоа и се преполнува со уште толку патници. Карта за седење и за три часа стоење има иста цена. Бизнис-автобусот од Гевгелија до Скопје тргнува во шест часот наутро и вози директно до главниот град без запирање во Демир Капија, Неготино и Велес. Оваа линија обично ја користат најголемиот број гевгеличани, бидејќи им е битно навреме да стигнат до Скопје на работа, факултет или да завршат некоја деловна обврска. И никој од нив не сака цели два часа да стои на нозе. Еден од возачите за Вечер изјави дека иако знае дека превезувањето поголем број патници од дозволеното е строго забрането, немал друг избор, бидејќи секој што дошол дента да се качи во автобус, морал да стигне навреме во Скопје. А на прашањето зашто автобускиот превозник не пушти уште еден автобус кога заинтересираноста на граѓаните е голема, тој изјави дека тоа засега не е можно поради кризата во која се наоѓаат веќе подолг период, додавајќи дека се надева дека ситуацијата набрзо ќе се реши.
Од Министерство за транспорт и врски велат дека се запознаени со овие случаи и дека преземаат мерки за нивно санкционирање.
- Во согласност со Законот за безбедност на патиштата со моторно возило можат во сообраќај на пат да се превезуваат лица во оној број што е означен во сообраќајната дозвола, односно во потврдата за регистрација. За правното лице кое ќе нареди или дозволи да се превезуваат лица спротивно на овие одредби е предвидена глоба во износ од 480 евра во денарска противвредност, глоба во износ од 300 евра во денарска противвредност е предвидена за одговорното лице во правното лице и глоба во износ од 200 евра во денарска противвредност е предвидена за возачот кој постапува спротивно овие одредби, велат од Министерството за транспорт и врски.
Освен со превозот граѓаните на Општина Гевгелија се соочуваат со уште еден сериозен проблем - немаат автобуска станица, па жителите буквално немаат каде да се информираат дали, кога и каде има автобус. Освен што не можат да дојдат до потребните информации жителите не можат да си купат ни билети, па тоа е решено така што билети се издаваат во автобус и без фискална сметка. Од Општината во Гевгелија велат дека се свесни за проблемот со којшто се соочува градот и жителите, меѓутоа засега се уште се бара соодветна локација.
- Постојат две опции за новата автобуска станица. Едната локација е местото каде што беше старото училиште Владо Кантарџиев", а другата е транспортниот центар на железничката станица. Мора да напоменам дека Општината нема да ја гради и нема да инвестира во самата автобуска, туку инвеститорот кој ќе биде заинтересиран и ќе се јави на распишаниот јавен повик, вели Виктор Гавровски, советник во Советот на Општина Гевгелија. ( И.Р.)
Билетот од Гевгелија до Скопје, што се добива во автобусот во еден правец чини 290 денари, а повратен е 480. Ваков проблем немаат само оние кои патуваат од Гевгелија до Скопје. За илустрација, некои од превозниците кои возат на релација Крушево - Скопје наместо 27, колку што има седишта во минибус, превезуваат и до 40 патници. Цените за повратен билет купен од автобуска станица на оваа релација чини 630 денари, за неколку километри помалку, купен билет во автобус, од Кривогаштани до Скопје чини 500 денари, но без место за седење. Прилепчани пак, стоечки да стигнат до Крушево плаќаат 100 денари.
Извор http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=D54D7D1D9FE8F344BE698F64D79439E2
На бизнис-линијата од Гевгелија до Скопје сообраќа само еден автобус, којшто веднаш се полни со дозволениот број патници, а потоа и се преполнува со уште толку патници. Карта за седење и за три часа стоење има иста цена

Всушност, на бизнис-линијата од Гевгелија до Скопје сообраќа само еден автобус, којшто веднаш се полни со дозволениот број патници, а потоа и се преполнува со уште толку патници. Карта за седење и за три часа стоење има иста цена. Бизнис-автобусот од Гевгелија до Скопје тргнува во шест часот наутро и вози директно до главниот град без запирање во Демир Капија, Неготино и Велес. Оваа линија обично ја користат најголемиот број гевгеличани, бидејќи им е битно навреме да стигнат до Скопје на работа, факултет или да завршат некоја деловна обврска. И никој од нив не сака цели два часа да стои на нозе. Еден од возачите за Вечер изјави дека иако знае дека превезувањето поголем број патници од дозволеното е строго забрането, немал друг избор, бидејќи секој што дошол дента да се качи во автобус, морал да стигне навреме во Скопје. А на прашањето зашто автобускиот превозник не пушти уште еден автобус кога заинтересираноста на граѓаните е голема, тој изјави дека тоа засега не е можно поради кризата во која се наоѓаат веќе подолг период, додавајќи дека се надева дека ситуацијата набрзо ќе се реши.
Од Министерство за транспорт и врски велат дека се запознаени со овие случаи и дека преземаат мерки за нивно санкционирање.
- Во согласност со Законот за безбедност на патиштата со моторно возило можат во сообраќај на пат да се превезуваат лица во оној број што е означен во сообраќајната дозвола, односно во потврдата за регистрација. За правното лице кое ќе нареди или дозволи да се превезуваат лица спротивно на овие одредби е предвидена глоба во износ од 480 евра во денарска противвредност, глоба во износ од 300 евра во денарска противвредност е предвидена за одговорното лице во правното лице и глоба во износ од 200 евра во денарска противвредност е предвидена за возачот кој постапува спротивно овие одредби, велат од Министерството за транспорт и врски.
Освен со превозот граѓаните на Општина Гевгелија се соочуваат со уште еден сериозен проблем - немаат автобуска станица, па жителите буквално немаат каде да се информираат дали, кога и каде има автобус. Освен што не можат да дојдат до потребните информации жителите не можат да си купат ни билети, па тоа е решено така што билети се издаваат во автобус и без фискална сметка. Од Општината во Гевгелија велат дека се свесни за проблемот со којшто се соочува градот и жителите, меѓутоа засега се уште се бара соодветна локација.
- Постојат две опции за новата автобуска станица. Едната локација е местото каде што беше старото училиште Владо Кантарџиев", а другата е транспортниот центар на железничката станица. Мора да напоменам дека Општината нема да ја гради и нема да инвестира во самата автобуска, туку инвеститорот кој ќе биде заинтересиран и ќе се јави на распишаниот јавен повик, вели Виктор Гавровски, советник во Советот на Општина Гевгелија. ( И.Р.)
Билетот од Гевгелија до Скопје, што се добива во автобусот во еден правец чини 290 денари, а повратен е 480. Ваков проблем немаат само оние кои патуваат од Гевгелија до Скопје. За илустрација, некои од превозниците кои возат на релација Крушево - Скопје наместо 27, колку што има седишта во минибус, превезуваат и до 40 патници. Цените за повратен билет купен од автобуска станица на оваа релација чини 630 денари, за неколку километри помалку, купен билет во автобус, од Кривогаштани до Скопје чини 500 денари, но без место за седење. Прилепчани пак, стоечки да стигнат до Крушево плаќаат 100 денари.
Извор http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=D54D7D1D9FE8F344BE698F64D79439E2