Грчки Докази дека Македонија НЕ Е "грчка во последните 4000 години"

  • Креатор на темата Креатор на темата Bratot
  • Време на започнување Време на започнување
Белки ние си ја знаеме повеќе нашата историја од другите?

За првпат (во последните дваесет години) Македонците ја проучуваат самостојно и без туторство сопствената историја.

Туѓите толкувања на нашата историја се обременети со антимакедонска политика, нашите толкувања се изворни, ослободени од негаторска политика (кон било кого) и токму тие ја откриваат вистинската историја за Македонија (и сите оние кои се на некој начин поврзани со неа).

Ете затоа се јавува дискрепанца помеѓу нашите толкувања на нашата историја и туѓите толкувања на нашата историја.
 
-дадени и потрошени 130 милиони американски долари за една лага
да кажат дека е нивно нешто што не е нивно- и успеава ли
-кај мене не
 
Еве уште неколку парчиња кои одамна беа постирани и на форумов, ама вреди на темава повторно да се соберат сите историски вивисекции на грчката пропаганда.

Грција: Made in Germany (1)
http://macedonianspark.com/mk/vesti/statii/393--made-in-germany-1

Новата држава не се надоврзува на непосредното минато, како што било зачувано во популарната меморија, туку се адаптира себе си врз популарната слика за античкото грчко минатото која беше создадена од Западот.
Таткото на Ото, кралот Лудвиј Први од Баварија, беше опседнат со античка Грција и ги израсна своите деца со аспирацијата дека еден ден едно од нив ќе царува со оваа славна земја. (1)
Германската опсесија со Елинските антички градови-држави започна во 18 век и почна да циркулира преку општествените кругови и образовните системи. Конечно, овој нов култ на личноста ќе изврши влијание врз народните маси на новата земја маса и ќе стане познат како “Грција“ во 1821. Со други зборови Германците со сила ја создале модерна Грција и современите Грци врз романтичарската германска аријанистичка филологија. (2)

Тоа истиот оној Аријанизам кој Мартин Бернал го стави под знак прашање во 1987 година, со кој страста на јавноста беше подигната од модерните Грци и научници од целиот свет. (3)

Писателор Никос Димоу го искажа следново во едно неодамнешно интервју за Њујорк Тајмс:
„Тоа е вина на Германците“, рече г-дин Димоу за грчката гордост во овој случај. Обраќајќи се кон Johann Winckelmann, германскиот историчар на уметноста од 18-тиот век во чијашто визија за античка Грција напишал: „населена со убави, високи, руси, мудри луѓе, претставувајќи совршенство“, како што г-дин Димоу истакна, тоа и беше наметнато на земјата за да го обликува на модерниот грчки идентитет. (4)

„Ние порано зборувавме албански и се нарекувавме себеси Ромејци, но тогаш Винкелман, Гете, Виктор Хуго, Делакроа, сите тие ни рекоа: „Не, вие сте Елини, директни потомци на Платон и Сократ“ и тоа беше доволно. Ако на еден мал, сиромашен народ му ставите толкав товар на неговите рамења, тој никогаш нема да оздрави.“(5)

Она што доведе до големо ширење на овој феномен на Аријанистички вредности беше „Науката за Антиката“ во училиштата каде што учењето на класичната цивилизација ја фалсификуваше дисциплината со фикцијниот, измислен Елинистички модел. Научникот Stathis Gourgouris го напишал следново во својата книга „Нација од соништата“:
„Во практична смисла, сепак, историската апсурдност на прогласувањето хеленска цивилизациjа изразувајќи ја културата како незагадена од странските елементи може да се објасни со еден едноставен факт дека обично тие имаат тенденција да се занемаруваат,имено, како што знаеме хеленската цивилизација беше изум на “Науката за Антиката“од класиката [катедрата]. Како таква таа можела да биде (и беше) обдарена со какво и да е значење кое што би и било од корист на нејзината [академска] дисциплина.“ (6)

Со помошта од Западот модерна Грција ја доби својата независност и беше ставена под Баварската монархистичка власт со ново крунисаниот крал на Грција, кралот Ото.
Ако се вратиме во времето на местото наречено Атина пред тоа да биде претворено во германско кралство, што ли би нашле звиснато околу урнатините? Според Едмонд Абот блиску до средината на XIX век „Атина, дваесет и пет години, беше само едно албанско село“ и дека „Атина е брзо населена со луѓе од различни народи“. Тој, исто така вели „Турското село кое претходно ја зафаќаше основата околу акрополот, не исчезна, тоа претставува цела четвртина од градот .... огромно мнозинство на населението во оваа четвртина е составено од Албанците.“ (7)

Конечно новата баварска монархија ќе ја подобри оваа ситуација не само во Атина, но во сите делови на германски создадената модерна Грција. Албанците од Атина и другите мешанки од раси, не се совпаѓаа со онаа фантазија на Wincklemann која беше манифестирана во Германија и Западна Европа. Во 1834 година, беше одлучено Атина да биде новиот главен град на Кралството на Ото. Еден германски архитект, Schaubert, бил најмен да се создадат широките улици, плоштадите и булеварите: и така Атина, која во 1834 била село од 5000 жители во 1936 година станала град на над 450.000 жители (8)

Во суштина гледаме дека Германците ја создадоа модерна Грција буквално од корен. Но, Атина беше само една област. А што е со Спарта?
Според нашиот извор, Едмонд Абот, „Нова Спарта е креација на кралот Ото, кој го формирал бескорисниот проект на спасување на сите големи имиња на Грција.“ (9)

Се разбира дека Спарта едно време беше не само албански доминирана, туку и главна дестинација за населување на словенските племиња кои се појавија на Балканот во 6 век. Peter Edmund Laurent патувал низ Словено-Спарта пред да избие војната за независност. Тој запишал: „Од нивните манири, нивните карактеристики, како и имињата на голем број од соседните места, сум ставен на искушение да сметам дека водат потекло од словенска крв: многу минувачи се преправаат, дека сепак, ги откриле трагите на спартанско потекло во овие варварски орди.“ (10)

Можеме да видиме зошто кралот Ото сакал да се создаде Нова Спарта. Бидејќи Словено - Спарта, никако не се вклопуваше во ариевскиот германско-хеленски идеал, со сите свои словенски имиња на места и нерафинирани манири.
Но, повторното создавање на мртвата античка цивилизација од земјата нагоре не беше единствената намера која кралот Ото ја имал на ум. Баварските господари ја прогласија црквата на Грција за независна од Вселенската патријаршија во Цариград. Новосоздадената црква на Грција од самиот почеток беше затвореник на автократската грчка држава владеена од Баварија (11).


Според историчарот William St.Claire германскиот производ - Грција: „беше во суштина баварска колонија“



Грција: Made in Germany (2)
http://macedonianspark.com/mk/vesti/statii/450--made-in-germany-2


"Доволно е за Грците да ги имитираат Германците за повторно го добијат она што порано го имале" - Лудвиг фон Маурер, „Das griechische Volk“(1834).
Последниот пат застанавме читајќи за влијанието на Германците кое го имале во германски производената - Грција. Од Кралевите па се до Претседателите денешните Нео-Хелени се целосна креација на она што нивните германски господари сакале да бидат.
Без да го изоставиме супер херојот на 19-от век Лорд Бајрон, кој ја катапултираше каузата за нивната војна за независност, но Германците го беа престигнале за цел еден век. Тие отидоа дури дотаму што ја пуштија Елада во производство уште пред Грција да постои како таква (1). Според научникот Statis Gourgouris "Силата на ова културно преконструирање во Грција не може да се потцени, земајќи во обѕир дека особено социополитичките услови кои преовладуваат на крајот од војната за независност посочуваат на социјално редуцирање и културен дисконтинуитет, нултата точка во операциите на овие показатели беа разбирливи да се подбутне и почитува сликата на новиот национален идентитет ..... „Курсот“ на новиот имиџ на Елада (како културната конструкција така и општествениот систем) започна веднаш по краткото владеење на гувернерот Kapodistrias и ефикасно се имплементираше со преземање од баварската монархија и нејзините експлицитни желби за централизација и хеленизација. Всушност, културниот имиџ на модерна Грција е ставен во производство со многу поголема итност отколку што тоа беше политичко-економската инфраструктура, и покрај очигледната важност во подоцна новосоздадената држава. (2)
Германското „производство“ беше во полн ефект уште пред жителите на модерна Грција да дознаат кој бил Зевс. Она што се случуваше во Грција беше измислување на митот за националноста кој овозможи, до крајно ниво, метафизичко образложение за животот и смртта: значење без кое се’ би било залудно, бесмислено постоење. Без разлика дали митот зеде различни форми, секој мит е секогаш збир на неговите варијации. (3)
Семето беше засадено а германските „производните погони“ никнуваа насекаде во германски производената - Грција. Универзитетот во Атина (1837 -) е првата институција од високо образование во Новото Кралство и е основана од страна на кралот Ото според германскиот модел (4). Баварец беше и оној кој осигура дека кралството на Ото ќе биде снабдено со одлично пиво достапно за сите ново креирани Грци - името на нивниот зачетник Фухс беше хеленизирано за да се вклопи во она што е достапно денес во модерна Грција (5).

Но, ни недостига најважниот аспект од германското производство на модерна Грција ... Германец го измисли терминот “Хеленизам“.
Хеленизмот кој беше создаден од Германецот Johan Gustav Droysen, беше водечката сила за експанзионизам на Megali идејата (за Голема Грција).
Националистичкиот квази-историчар од тоа време беше Constantinos Paparrigopoulos кој се обидуваше да го состави митот за еден непрекинат културен развој од античка Елада до - германскиот производ - модерна Грција. За жал, тој се соочи со многу критики од еден Германец, верувале или не, по име Jakob Phillip Fallmerayer. Fallmerayer обвинуваше дека модерните Грци не се потомците на античката раса на Хелените. Според него, и со право, модерните жителите на Грција биле мешавина на Словени и Албанци и се друго што се населило на Балканот. Paparrigopoulos мораше да докаже не само дека Мегали идејата е валидна, но тој исто така требаше да докаже дека Fallmerayer греши. Како и да е, тој не можешеше да ги поврзе деловите. Во неговите дела пред 1850тите, древна Македонија беше посебна нација неповрзана со античките хеленски "градови-држави“, македонската нација остварила, во општата историја [на цивилизацијата], различна мисија од онаа на Хелените "(6).
Paparrigopoulos се наоѓаше на крстосница. Тој не можеше да објасни како да се премости времето на Филип Македонски и Александар Велики како и Римската империја и Источната Римска Империја (Византија) до модерните времиња. Droysen конечно му даде на Paparrigopolous наводно тешки аргументи дека античките Македонци се всушност древните Хелени кои ја ширеле хеленската култура кон исток со владеењето на Александар Велики. Droysen го инспирираше во Paparrigopoulos префинетото разбирање за користење на теоретските принципи на германскиот историцизам (7). Преку Johan Gustav Droysen квази-историчарот Paparrigopoulos го измисли лажниот термин "македонски хелинизам" и ги состави парчињата на една непрекината митолошка култура заедно, култура која се протегала со милениуми се’ до денешни модерни времиња. И ете што добивме. Германците го измислија сето нео-хеленско за нео – Хелените.
Но сеуште не сме завршиле со ова. Постојат многу повеќе работи кои треба да се изнесат за германскиот производ “Грција“ како нивното знаме, нивниот ран германски правен систем, германските библиотеки, германската централизирана политика итн.
Сета оваа модернизација и сеуште Германците мора да ги влечат Грците, врескајќи, во 19-от век(8). Има уште толку многу да се разотркива пред Вас читателите кои попрво би завршиле со читање на книга со 5 минутен краток преглед.
Сепак ќе изложам уште еден мит на виделина бидејќи она што сум го оставил надвор од оваа равенка која се промешува со митот за континуацијата ( на германски произведениот Хеленизам) е оној мит кој денешниот Грк се учи уште од раѓање. Дека тие се потомци на мртвата раса на античките Елини бидејќи го зборуваат истиот јазик ( уште една лажна претстава бидејќи античките и денешните јазици не се идентични)
Историчарот Andrew Baruch Wachtel дава објаснување за потеклото на овој вид на размислување;
"На Балканот ... се создадени првите нации, благодарение на напорната работа на неколку европски ориентирани луѓе; државите за овие нации се создадоа подоцна. Моделот за градителите на балканската нација не беше Франција, туку Германија, каде интелектуалците внимателно го негуваа чувството на националната свест и пред постоењето на обединета држава.
Според германскиот модел, главната дефиниција на една нација е лингвистичка: нацијата претставува нација (и можеше, затоа, да се надева за независна политичка егзистенција во форма на една држава), доколку нејзините граѓани зборуваа заеднички јазик. Иако балканските интелектуалци и лингвисти, со тенденција тврдеа дека соодветниот јазик веќе постоел од памтивек и со тоа е обезбеден потребниот лепак за една нација, сепак ова не беше случај."

Секој наводен јазик е всушност составен од повеќе дијалекти на подеднакво лошо дефинирани соседни јазици. Бидејќи домашниот говорен јазик беше користен за ограничени цели по Отоманската инвазија, мораше многу работа да се направи за да ги трансформираат овие јазици во превозни средства соодветни за цела палета на модерни административни, комерцијални и културни цели. "(9)
И Wachtel ни даде совршен пример како модерните Грци го применија овој германски лингвистички градежен процес на нацијата со објаснување на работата на еден Григорис Заликоглу (најверојатно Влав) кој пишува во продолжение дека нивниот јазик е ист со јазикот на античките Елини. Wachtel пишува:
„Заликоглу инсистира дека современиот и античкиот Грчки се ист јазик, иако како автор на граматиката тој морал да препознае дека постојат огромни разлики меѓу нив. Но бидејќи му беше потребен јазичен континуитет за да ги поддржи своите тврдења за историскиот континуитет на грчката нација, тој го занемарува овој факт.
И покрај тоа што тој го користи јазикот на потомците (“крвни потомци“), го исклучува секој кој тоа го прави. Конечно, јазикот триумфира над сите други потенцијални маркери на националниот идентитет – така што Муслиманот ќе се смета за Грк доколку го зборува јазикот, но Православниот Христијанин кој го зборува турскиот нема да биде, дури и доколку може да докаже директно потекло од Платон.“(10)

Се разбира дека правилата се променија подоцна со доаѓањето на Влавот Ригас Веленстинлис кој тврдеше дека секој Православен Христијанин е Грк.

Од она кое го дознавме можеме да ја видиме вистинската природа на германски произведената Грција и како тие целосно ги произведоа новокомпонираните етнички Грци пред да биде креирана и грчката држава.
„Грција е највештачката од сите вештачки нации кои произлегоа со распадот на Отоманската империја“ – Јерасимос Какламанис (Analysis of Neohellenic Bourgeois Ideology, стр.13).
 
Зошто ми се избришани пораките?
... едит ...
мда, прочитано и оправдано се тргнати ... иако не по моја вина сепак само ќе беа спам како одговор на провокација во една ваква добра тема.
 
Сврти една страна назад и прочитај ја опомената до Бугарот.
 
Кога е формирана современа Грција, пред нешто повеќе од век и половина, никој не знаел да зборува грчки. Побогатите власи, плаќале учители, научиле грчки и почнале са се кажуваат за грци, а посиромашните останале власи. Ова го слушнав од еден Влав од Струга и мислам дека е сосема точно. И се согласувам, дека современата Грчка нација, како вештачки формирана нација, е идеја на романтичните западни филозофи и писатели од 18. век. Но историски факт е дека Грчката нација сега постои.
Се работи за нешто сосема друго. Јас сум Македонец и ниту јас, ниту моите предци не сме паднале од Марс, па да сега немаме свое минато и своја историја. Ни сме живееле тука од секогаш, вистина е, сме се мешале со други, имало разни влијанија, но во суштина ние сме тие истите. Јас не мислам дека Македонскиот народ треба да биде со нешто привилегиран и меѓу нас има и арамии и пијаници, како и кај другите народи, но ние сме дел од заедницата на европските народи и не се согласувам некакви грчки политиканти-историчари да не негираат, за сопствени дневно политички цели. Да ве подсетам дека и во сегашна Грција има, не малку, интелектуалци и политички партии кои го осудија ова негирање.
 
хмм...нејасно е како власите плаќале да зборуваат грчки, кога никој не зборувал грчки?
Атина зборувала албански? јазикот , повторно, не е обележје на народот, турските маџири ака гејци се пример.

Tоа со мешањето...нема чисти нации но има претерувања.
Генетското јадро на Македонците е формирано одамна, мешањата се минорни.
Грците (атињаните) се барем 50% со потекло од балканот (славси) - Батаглиа 2008.

Бернал заборавил еден факт: ако гејците се африканци, тогаш како тие се вметнати во ИЕ групата?

Најголем грчки доказ се самите Грци.
Тие се во Македонија од 1913 год. и потоа со размената од 1923 год. ...па Вилена 2001.


P.S.
Aко Атина зборувала шќиптарски јазик, зошто тогаш во гејскиот јазик нема шќип зборови, а врие од Македонски зборови?!
 
абе за тоа дека македонија не е грчка и македонците не се грци има безброј докази, еве јас си најдов збирка од извадоци:


5th century BC, Thrasymachus, On Behalf of the Lariasaeans
Quote:
"Shell we being Greeks, be slaves to Archelaus (note: a Macedonian king), a barbarian?"
5th century BC, Herodotus, Histories (8-142)
Quote:
"Do not let Alexander's smooth-sounding version of Mardonius' proposals seduce you; he does only what one might expect of him--a despot himself, of course he collaborates with a despot. But such conduct is not for you - at least, not if you are wise; for surely you know that in foreigners there is neither truth nor trust."

5th century BC, Thucydides, Peloponnesian War (4-124)
Quote:
Perdiccas' army consisted of the forces of his Macedonian subjects together with a force of hoplites from the Hellenes living in Macedonia........

4th century BC, Isocrates, Letters to Phillip (106-8)
Quote:
..........entirely aloof from Hellenic territory.....the throne of Macedon.......

4th century BC, Isocrates, Letters to Phillip (154)
Quote:
I assert that it is incumbent upon you to work for the good of the Hellenes, to reign as king over the Macedonians, and to extend your power over the greatest possible number of the barbarians.

4th century BC, Demosthenes, Phillipics (3-31)
Quote:
......Philip......is not only no Hellene, nor related to the Hellenes, but not even a barbarian from any place that can be named with honor, but a pestilent knave from Macedonia.......

1st century AD, Quintus Curtius Rufus, Alexander (8, 5, 5-7)
Quote:
To feed this desire of his there was no lack of pernicious flattery – ever the curse of royalty, whose power is more often subverted by adulation than by an enemy. Nor were the Macedonians to blame for this, for none of them could bear the slightest deviation from tradition; rather it was the Greeks, whose corrupt ways had also debased the profession of the liberal arts.
1st-2nd century AD, Plutarch, Flaminius

Quote:
.........the Romans came not to fight against the Greeks, but for the Greeks, against the Macedonians......having vanquished king Philip and the Macedonians, restored the Corinthians, Locrians, Phocians, Eubœans, Achæans of Phthiotis, Magnetians, Thessalians, and Perrhæbians to their own lands, laws, and liberties; remitting all impositions upon them, and withdrawing all garrisons from their cities........all were only eager to leap up and salute and address their thanks to the deliverer and champion of Greece.

1st-2nd century AD, Plutarch, Alexander (51)
Quote:
Then Alexander, turning to Xenodochus of Cardia and Artemus of Colophon, said: "Do not the Greeks appear to you to walk about among Macedonians like demi-gods among wild beasts?"

2nd century AD, Arrian, Alexander (Book 2)
Quote:
The fight was further embittered by the old racial rivalry of Greek and Macedonian.

2nd century AD, Marcus Justinus, Epitome of Phillip (8,1-4)
Quote:
The states of Greece, while each sought to gain the sovereignty of the country for itself, lost it as a body...........for Philip, king of Macedonia....obliged victors and vanquished alike to submit to his royal yoke.........It was a shameful and miserable sight, to behold Greece.....a country that had constantly been the conqueror of kings and nations, and was still mistress of many cities, waiting at a foreign court to ask or deprecate war…….

2nd century AD, Marcus Justinus, Epitome of Phillip (30,3)
Quote:
Philip....allowed that “he might be induced to submit to the Romans, but that it was intolerable that the Greeks, who had been subdued by his ancestors Philip and Alexander, and brought under the yoke of the Macedonian empire, should dictate articles of peace to him, as if they were conquerors; and that they ought to give an account of their conduct in their state of slavery, before they sought to recover their liberty.”

2nd century AD, Pausanias, Description of Greece (2.8.4)
Quote:
........all the Greeks were afraid of the Macedonians and of Antigonus, the guardian of Philip, the son of Demetrius........

2nd century AD, Pausanias, Description of Greece (7.7.5)
Quote:
When Philip, the son of Demetrius, reached man's estate, and Antigonus without reluctance handed over the sovereignty of the Macedonians, he struck fear into the hearts of all the Greeks. He copied Philip, the son of Amyntas.........

2nd century AD, Pausanias, Description of Greece (7.15.6)
Quote:
.........the Greeks who were struggling at Chaeroneia against the Macedonians under Philip.........

2nd century AD, Pausanias, Description of Greece (9.6.5)
Quote:
.......the defeat at Chaeroneia was a disaster for all the Greeks……….
 
абе за тоа дека македонија не е грчка и македонците не се грци има безброј докази, еве јас си најдов збирка од извадоци ...

Одлична збирка, а таквите сознанија ги има и во книгите на германите кои како што покажува Bratot погоре, се втемелувачите на нео-хеленизмот.

Во книгата Vorlesungen über die Alterthumswissenschaft од 1835 на страна 28 го пишува следното:


Die Macedonier muss man nicht zu den Griechen ziehen;
sie wurden auch von den Alten nicht zu denselben gerechnet
und Barbaren genannt; ja Macedo war ein Schimpfname.
Македонците не треба да се сметаат за Грци; од старите тие не беа сметани за исти и ги нарекуваа Варвари; да Macedo беше пцовка-име.


Sie unterschieden sich von den Griechen in den Sitten und hatten
noch lange viel Barbarisches, als die Griechen schon cultivirt
waren.
Тие се разликуваа од Грците во етиката и имаа во себе уште долго време многу варварско, додека грците беа култивирани.


Das erstemal wo wir Macedonien glänzen sehen, ist zur Zeit des Archelaus zu Sokrates Zeit. Dieser hat einen, Hof, wo griechische Cultur, und eine Mengen junger Leute, um sich. Im Lande selbst war keine Bildung; diese wurde erst zu Philipps Zeiten bewerkstelligt.
За прв пат каде што ја гледаме Македонија да „блеска„, е во времето на Aрхеалус во Сократово време. Тој имаше еден двор, каде што грчката култура и многу млади луѓе покрај себе. Во државата немаше образование; тоа се појави за времето на Филип.


Auch waren die Macedonier von den Griechen durch die Sprache unterschieden.
Македонците беа и по јазикот различни од Грците.


Es wargar kein rein griechischer Dialekt. ef. Strabo 6, pag. 326. Curtius lib. 9, cap. 9, 34 übertrebt es so, dass man einen Macedonier gar nicht hätte verstehen können.
Не беше ниту грчки диалект ef. Strabo 6, pag. 326. Curtius lib. 9, cap. 9, 34претерува дури, дека Македонецот не можеше воопшто да се разбере.


Allein dieser Mann weiss nichts. So viel ist aber gewiss, die Macedonier waren von den Griechen sehr verschieden in Regierungsform, Sitten und Sprache; deshalb geht uns hier Macedonien als Macedonien nichts an.
Сам тој човек не знае ништо. Толку се знае, Македонците се разликуваа од Грците; затоа Македонија како Македонија овде не нè интересира повеќе.

http://books.google.de/books?id=hRE...den Griechen ziehen&ei=L-1iSdOdE52EzgSLw7ClDQ


.
 
Одлична збирка, а таквите сознанија ги има и во книгите на германите кои како што покажува Bratot погоре, се втемелувачите на нео-хеленизмот.

.


исто така најдов и објаснување на
Arrian II.14.4: "Macedonia and the rest of Greece" (..Είς Μακεδονίαν και είς την άλλην Ελλάδα)
Polybius 7.9.3: "Macedonia and the rest of Greece" (..Μακεδονίαν και τήν άλλην Ελλάδα)
Strabo, 7.9: "Macedonia, of course, is a part of Greece[..]without taking her [Macedonia] from the rest of Greece" (..έστι μεν ουν Ελλάς και η Μακεδονίαν[...]χωρίς έγνωμεν αυτήν από της άλλης Ελλάδος )
Polybius 7.9.5: "Philip and Macedonians and the rest of Greeks“ (..Φιλίππον και Μακεδόνων και υπό τών άλλων Ελλήνων)
Julius Valerius Alexander Polemios I.18: omni Macedonia et et reliqua Graecia conspirante
Polybius 7.9.7: "Macedonians and the rest of Greeks" (..και Μακεδόνες και των άλλων Ελλήνων)
Plutarch, Alexander's Fortune 99.3.6: "Macedonians and the rest of Greeks" (...Μακεδόνες και οι άλλοι Έλληνες)
Arrian Ι.16.7: "Alexander, son of Philip and the Greeks.." (Αλέξανδρος Φιλίππου και οι Έλληνες )
Strabo, 10.2.23: "to the Macedonians and the rest of Greeks" (...πρός τε τους Μακεδόνας και τους άλλους Έλληνας )
Dio Chrysostom, Discourse on Kingship no. 4; 9 and 48:, Macedonians and the rest of Greeks(...Μακεδόνας τε και τους άλλους Έλληνας )
IG XII,2 525: "...Alexander and the Greeks.." (..καὶ πόλεμον ἐξε[νι]- [κ]άμενος πρὸς Ἀλέξανδρον καὶ τοὶς Ἔλλανας τοὶς μὲν πολίταις παρελόμενος τὰ ὄπλα ἐξε- κλάϊσε) (Eresos 332 BC)
IG X(2.1) no.1031 lines 6-7: "..Macedonians and the rest of Greeks.." (..και τους λοιπούς Μακεδόνας και τους άλλους Έλληνας) (Olympia, Damon the Macedonian, 143 BC)
Syll. 3 nos. 372, lines 6 kai 7: "Kings and the rest of Greeks", (..[υ]πό των βασιλέων και /[τ]ών άλλων Ελλήνων) (Samothrace 288-281 BC)
Magnesia 6, 557, lines 30-31: "of the kings and the rest of Greeks“ (..των βασιλέων [κ]αί των άλλ[ων] Ελλήνων απάν]τωμ) (Magnesia et Maian.: Artemis Leukofryni, 207/6 BC)
Syll.³ 398 590, line 30, "of the kings and the rest of Greeks" (..τοίς βασιλεύσι και τοις άλλοις Έλλησι) (SbBerlin 24 (1905) 979-993, 196 BC)
Ephesos 163: ”..Macedonians and the rest of Greek ethne" (..εἶναι μῆνα καλούμενον παρ̣’ ἡ̣[μ]ῖν μὲν Ἀρτεμισ[ι]-ῶνα, παρὰ δὲ Μακεδόσιν καὶ τοῖς λοιποῖς ἔθνεσιν τοῖς Ἑλληνικοῖς) (Ephesos 160 BC)

го најдов ова:
1_bmp15.jpg

From Arrian to Alexander: studies in historical interpretation By A. B. Bosworth
 
Дали добро читам, тема со докази колку нео-хеленизмот придонел за создавање на Грција со вештачки хеленски историски континуитет, наменета за на исто толку вештачки начин да се покаже историски континуитет на нашата нација?
И историчари сте, дајте реагирајте на тој мит дека исказите од античките мислители и филозофи кои разграничуваат Македонци од Хелени, не e никаков аргумент за нашата позиција.
 
Па нормално бе луѓе дека не е,само што обичниот Грк е инструиран и задоен со омраза дека на север од нив живеат пагани и фиромјани.Други поголеми играчи од страна ги влечат конците и ги прават сите фрки.А и нивните историчари и политичари многу добро ја знаат вистината.Над 5000 артефакти и писмени докази за Пелазгите строго се чуваат во тајност во Атина-зашто е тоа така?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom