аллександар
Вечно ненаспан
- Член од
- 5 мај 2006
- Мислења
- 7.381
- Поени од реакции
- 2.523
дечки од кај да си нарачам КОМПЛЕТ пластики за мотор? може нови може и половни ( да се зачувани барем )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Повели прочитај, немој да се истрчуваш непотребно ако не си прочитал
KYMCO or Kwang Yang Motor Co, Ltd (Chinese: 光陽工業; pinyin: Guāng Yáng Gōng Yè), is a Taiwanese company that manufactures motor scooters, motorcycles, and ATVs for worldwide distribution. Founded in 1963 after splitting from Honda, KYMCO originally made parts for Honda. The company built its first complete scooter in 1970 and began marketing under the "KYMCO" brand name in 1992. In the 2000s, Kymco became the largest scooter manufacturer in Taiwan, and the fifth largest scooter and manufacturer worldwide.[1] KYMCO's headquarters and factory are located in Kaohsiung, Taiwan, with about 3000 employees, and producing more than 570,000 vehicles per year. The company has production facilities in Jakarta, Shanghai, Changsha and Chengdu.
In early 2008, KYMCO was chosen by BMW to supply the engines for their G450 X Enduro bike
Линк до статијата
не е производ на хонда значи, туку е изум на хонда и тоа во минатото кој кимко го користи сега. како и скоро сите останати кинези што се копии на други машини
Хммм сега малце ми го матите умот дека Kymco agility би бил некако мал за мене. Случајно го загледав Peugeot Speedfight на официјалната страна http://www.peugeot.com.mk/index.php/izberi_Peugeot/skuteri/speedfight кој на лик ми е преубав, дали некој знае карактеристики за него како е потрошувачката, издржливоста и општо мислење дали вреди да го разгледувам.
Дај жити се не треси зелени, ако вадиш некоја информација вади ја како што треба. Повели малку ЕДУЦИРАЈ се а не само да се резилишАбе знам ја што е Кимко. Знам како почнале и знам дека првично праеле делови за Хонда. А Википедија е поверлив извор знаеш колку ? Секој може да закачи текст таму. Моделот на машината ти викам види го. И онаа машина кај кинезите од 150цц е производ на Хонда, само од 80-тите години е моделот, исто како што Саанг Јонг носи машина од Мерцедес, ама 1 или 2 генерации постара... Исто ти е и кај Кимко... Зашто кај големиве скутери од Кимко страда се околу машината освен самата таа... Преносот страда на неполни 1000 км, грани се кршат на 1500, плочките на кочниците се како хартија после 5000 км ( не за џабе земаа сега Брембо да ставаат ), пластиките се со ист квалитет како кај кинезите, само поубаво зашравени, оние мат пластики после 1 година изгледаат како да се стари 10 години... Све у свему Кимко како целосен склоп е само просечен производ, реално не е ни блиску до рејтингот што го има добиено овде... Еден Xciting надвор кошта нешто преку 3 000 евра, а кај нас овде 4 500, абе ајдеее...
Да не има извадено нов модел Aprilia? Или Динамикс ке чека некој што незнаеГледам на сајтот на Dynamixnја имаат само априлијата со инџекшн, колку што се сеќавам целосно ја повлекоа од МК ради проблемите што ги имаше, што им текнало сега пак да ја вратат, уште умот не им дојде![]()
Колку што знам и го пратам форумот на априлиа, нема некоја промена, уште е истата машина. Пошто кај нас се правдаа со горивото, читам дека и во УСА имаат страшни проблеми со инџекшнот (а таму само такви се продаават) и многу порачуваат карбуратор па ги преправаат.Да не има извадено нов модел Aprilia? Или Динамикс ке чека некој што незнае))
Е ама бре, да е од кинез ајде, ама од Априлиа? Бар они имаат одлична репутација.Колку што знам и го пратам форумот на априлиа, нема некоја промена, уште е истата машина. Пошто кај нас се правдаа со горивото, читам дека и во УСА имаат страшни проблеми со инџекшнот (а таму само такви се продаават) и многу порачуваат карбуратор па ги преправаат.
Сепак ако ти се погоди ќе извозиш 10.000 кмво спортивно биди среќен една сезона да истуркаш
Да не споменувам дека тјунинг е речиси невозможен кај инџекшнот.
За карбуратор верзијата не треба да се коментира![]()
Априлиа има сменето 3 машини, карбуратор верзиите биле од секогаш одлични, маката кај нив е со инџекшнот кој упорно сакаат да го протуркаат на 50cc.Е ама бре, да е од кинез ајде, ама од Априлиа? Бар они имаат одлична репутација.
И тој е мал, види кимко агилити сити, супер 8, пијаџо либерти, сим симплисити и сличноХммм сега малце ми го матите умот дека Kymco agility би бил некако мал за мене. Случајно го загледав Peugeot Speedfight на официјалната страна http://www.peugeot.com.mk/index.php/izberi_Peugeot/skuteri/speedfight кој на лик ми е преубав, дали некој знае карактеристики за него како е потрошувачката, издржливоста и општо мислење дали вреди да го разгледувам.
Абе знам ја што е Кимко. Знам како почнале и знам дека првично праеле делови за Хонда. А Википедија е поверлив извор знаеш колку ? Секој може да закачи текст таму. Моделот на машината ти викам види го. И онаа машина кај кинезите од 150цц е производ на Хонда, само од 80-тите години е моделот, исто како што Саанг Јонг носи машина од Мерцедес, ама 1 или 2 генерации постара... Исто ти е и кај Кимко... Зашто кај големиве скутери од Кимко страда се околу машината освен самата таа... Преносот страда на неполни 1000 км, грани се кршат на 1500, плочките на кочниците се како хартија после 5000 км ( не за џабе земаа сега Брембо да ставаат ), пластиките се со ист квалитет како кај кинезите, само поубаво зашравени, оние мат пластики после 1 година изгледаат како да се стари 10 години... Све у свему Кимко како целосен склоп е само просечен производ, реално не е ни блиску до рејтингот што го има добиено овде... Еден Xciting надвор кошта нешто преку 3 000 евра, а кај нас овде 4 500, абе ајдеее...