Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
дечки од кај да си нарачам КОМПЛЕТ пластики за мотор? може нови може и половни ( да се зачувани барем )
 
Дали има некој искуство со половни мотори увезени од Бугарија или било која друга земја ? Која е процедурата ? Што треба да направам ? На пример гледав во Бугарија половни мотори КТМ , и се поприлично ефтини отколку што очекував, бидејќи истите на ново се преку 6000 евра за 150 кубици , а на бугарскиов сајт мобиле.бг се продаваат по 600 до 1000 евра во зависност од тоа колку има поминато , а што се тиче тоа како се сочувани , како што можам да приметам некои од моторите и се убаво сочувани а можеби и гаражирани незнам. Ако има некој искуство , или знае нешто повеќе може овде а може и во инбокс да ме контактира.:)
 
Хммм сега малце ми го матите умот дека Kymco agility би бил некако мал за мене. Случајно го загледав Peugeot Speedfight на официјалната страна http://www.peugeot.com.mk/index.php/izberi_Peugeot/skuteri/speedfight кој на лик ми е преубав, дали некој знае карактеристики за него како е потрошувачката, издржливоста и општо мислење дали вреди да го разгледувам.
 
Повели прочитај, немој да се истрчуваш непотребно ако не си прочитал
KYMCO or Kwang Yang Motor Co, Ltd (Chinese: 光陽工業; pinyin: Guāng Yáng Gōng Yè), is a Taiwanese company that manufactures motor scooters, motorcycles, and ATVs for worldwide distribution. Founded in 1963 after splitting from Honda, KYMCO originally made parts for Honda. The company built its first complete scooter in 1970 and began marketing under the "KYMCO" brand name in 1992. In the 2000s, Kymco became the largest scooter manufacturer in Taiwan, and the fifth largest scooter and manufacturer worldwide.[1] KYMCO's headquarters and factory are located in Kaohsiung, Taiwan, with about 3000 employees, and producing more than 570,000 vehicles per year. The company has production facilities in Jakarta, Shanghai, Changsha and Chengdu.
In early 2008, KYMCO was chosen by BMW to supply the engines for their G450 X Enduro bike

Линк до статијата


Абе знам ја што е Кимко. Знам како почнале и знам дека првично праеле делови за Хонда. А Википедија е поверлив извор знаеш колку ? Секој може да закачи текст таму. Моделот на машината ти викам види го. И онаа машина кај кинезите од 150цц е производ на Хонда, само од 80-тите години е моделот, исто како што Саанг Јонг носи машина од Мерцедес, ама 1 или 2 генерации постара :D... Исто ти е и кај Кимко... Зашто кај големиве скутери од Кимко страда се околу машината освен самата таа... Преносот страда на неполни 1000 км, грани се кршат на 1500, плочките на кочниците се како хартија после 5000 км ( не за џабе земаа сега Брембо да ставаат ), пластиките се со ист квалитет како кај кинезите, само поубаво зашравени, оние мат пластики после 1 година изгледаат како да се стари 10 години... Све у свему Кимко како целосен склоп е само просечен производ, реално не е ни блиску до рејтингот што го има добиено овде... Еден Xciting надвор кошта нешто преку 3 000 евра, а кај нас овде 4 500, абе ајдеее...
 
не е производ на хонда значи, туку е изум на хонда и тоа во минатото кој кимко го користи сега. како и скоро сите останати кинези што се копии на други машини
 
не е производ на хонда значи, туку е изум на хонда и тоа во минатото кој кимко го користи сега. како и скоро сите останати кинези што се копии на други машини


Добро де, тоа сакав да кажам, лошо сум се изразил со тоа "производ"... моја грешка, се извинувам...
--- надополнето: 11 март 2013 во 11:35 ---
Хммм сега малце ми го матите умот дека Kymco agility би бил некако мал за мене. Случајно го загледав Peugeot Speedfight на официјалната страна http://www.peugeot.com.mk/index.php/izberi_Peugeot/skuteri/speedfight кој на лик ми е преубав, дали некој знае карактеристики за него како е потрошувачката, издржливоста и општо мислење дали вреди да го разгледувам.


Овој ти е 2 тактен, ja повише би земал Априлиа или Гилера стара 1-2 години за тие пари, отколку ново Пежо или Кимко... Еве ти и убаво 4 тактно Пијаџо, со оглед на тоа дека уште не е почната сезоната може и добар попуст да добиеш
http://www.dynamix.com.mk/index.php/piaggio/liberty-50-4t-detail
 
Абе знам ја што е Кимко. Знам како почнале и знам дека првично праеле делови за Хонда. А Википедија е поверлив извор знаеш колку ? Секој може да закачи текст таму. Моделот на машината ти викам види го. И онаа машина кај кинезите од 150цц е производ на Хонда, само од 80-тите години е моделот, исто како што Саанг Јонг носи машина од Мерцедес, ама 1 или 2 генерации постара :D... Исто ти е и кај Кимко... Зашто кај големиве скутери од Кимко страда се околу машината освен самата таа... Преносот страда на неполни 1000 км, грани се кршат на 1500, плочките на кочниците се како хартија после 5000 км ( не за џабе земаа сега Брембо да ставаат ), пластиките се со ист квалитет како кај кинезите, само поубаво зашравени, оние мат пластики после 1 година изгледаат како да се стари 10 години... Све у свему Кимко како целосен склоп е само просечен производ, реално не е ни блиску до рејтингот што го има добиено овде... Еден Xciting надвор кошта нешто преку 3 000 евра, а кај нас овде 4 500, абе ајдеее...
Дај жити се не треси зелени, ако вадиш некоја информација вади ја како што треба. Повели малку ЕДУЦИРАЈ се а не само да се резилиш :tapp:
http://www.kymco.com
http://www.kymco.com/news/content.asp?NewsId={A483F4DC-C36E-4B55-AED7-4FC06B6E5320}
Изворот од wiki
http://www.kymco.com/news/content.asp?NewsId={90EC11BF-AD91-45A7-BCE2-D72F576238BC}
И прашај некој што има кимко...
 
Гледам на сајтот на Dynamixnја имаат само априлијата со инџекшн, колку што се сеќавам целосно ја повлекоа од МК ради проблемите што ги имаше, што им текнало сега пак да ја вратат, уште умот не им дојде :)
 
Гледам на сајтот на Dynamixnја имаат само априлијата со инџекшн, колку што се сеќавам целосно ја повлекоа од МК ради проблемите што ги имаше, што им текнало сега пак да ја вратат, уште умот не им дојде :)
Да не има извадено нов модел Aprilia? Или Динамикс ке чека некој што незнае :)))
 
Да не има извадено нов модел Aprilia? Или Динамикс ке чека некој што незнае :)))
Колку што знам и го пратам форумот на априлиа, нема некоја промена, уште е истата машина. Пошто кај нас се правдаа со горивото, читам дека и во УСА имаат страшни проблеми со инџекшнот (а таму само такви се продаават) и многу порачуваат карбуратор па ги преправаат.

Сепак ако ти се погоди ќе извозиш 10.000 км :) во спортивно биди среќен една сезона да истуркаш :) Да не споменувам дека тјунинг е речиси невозможен кај инџекшнот.

За карбуратор верзијата не треба да се коментира :cuc:
 
Колку што знам и го пратам форумот на априлиа, нема некоја промена, уште е истата машина. Пошто кај нас се правдаа со горивото, читам дека и во УСА имаат страшни проблеми со инџекшнот (а таму само такви се продаават) и многу порачуваат карбуратор па ги преправаат.

Сепак ако ти се погоди ќе извозиш 10.000 км :) во спортивно биди среќен една сезона да истуркаш :) Да не споменувам дека тјунинг е речиси невозможен кај инџекшнот.

За карбуратор верзијата не треба да се коментира :cuc:
Е ама бре, да е од кинез ајде, ама од Априлиа? Бар они имаат одлична репутација.
 
Требит да менувам ауспух. Што препорачувате? Не сакам да брмчи како лудо, сакам да е потивко :)
 
Е ама бре, да е од кинез ајде, ама од Априлиа? Бар они имаат одлична репутација.
Априлиа има сменето 3 машини, карбуратор верзиите биле од секогаш одлични, маката кај нив е со инџекшнот кој упорно сакаат да го протуркаат на 50cc.
Исто априлиа има неприкосновен пренос, поим кај сите 50ки
 
Хммм сега малце ми го матите умот дека Kymco agility би бил некако мал за мене. Случајно го загледав Peugeot Speedfight на официјалната страна http://www.peugeot.com.mk/index.php/izberi_Peugeot/skuteri/speedfight кој на лик ми е преубав, дали некој знае карактеристики за него како е потрошувачката, издржливоста и општо мислење дали вреди да го разгледувам.
И тој е мал, види кимко агилити сити, супер 8, пијаџо либерти, сим симплисити и слично
 
Абе знам ја што е Кимко. Знам како почнале и знам дека првично праеле делови за Хонда. А Википедија е поверлив извор знаеш колку ? Секој може да закачи текст таму. Моделот на машината ти викам види го. И онаа машина кај кинезите од 150цц е производ на Хонда, само од 80-тите години е моделот, исто како што Саанг Јонг носи машина од Мерцедес, ама 1 или 2 генерации постара :D... Исто ти е и кај Кимко... Зашто кај големиве скутери од Кимко страда се околу машината освен самата таа... Преносот страда на неполни 1000 км, грани се кршат на 1500, плочките на кочниците се како хартија после 5000 км ( не за џабе земаа сега Брембо да ставаат ), пластиките се со ист квалитет како кај кинезите, само поубаво зашравени, оние мат пластики после 1 година изгледаат како да се стари 10 години... Све у свему Кимко како целосен склоп е само просечен производ, реално не е ни блиску до рејтингот што го има добиено овде... Еден Xciting надвор кошта нешто преку 3 000 евра, а кај нас овде 4 500, абе ајдеее...

Druze ti do sea kolku kymco - vci si imal pa znaes kolku se rasipuvaat i deka imaat isti plastiki so kinezite nedaj boze da ne si padnal so kymco pa ti se iskrsile plastikite i slicno posto gledam ekspert si. Inace stom gi znaes tolku dobro skam da te prasam koga treba ja da menjam prenos kocnici plastiki posto do sega imam pominato 18 000 km (samo denes 50km na soncevo)a do sea nemam smeneto ama bas nisto nisto osven ulje , 3 pati rolni (posto go vozam so 2 ca ) i ednas svekjica , a plastikite se top iako imam padnato ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom