Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Што мислете на МотоБи Песаро да му сменам од стандарниот алспух во Лео Винч ГП дали ке дава подобри перформанси со промена на само Алспух
А во план сум и замена на ролни и каиш.
И дали Лео Винчот алспухот не ќини доколку е настаро купен со 7/8илјади извозени километри ?
 
Што мислете на МотоБи Песаро да му сменам од стандарниот алспух во Лео Винч ГП дали ке дава подобри перформанси со промена на само Алспух
А во план сум и замена на ролни и каиш.
И дали Лео Винчот алспухот не ќини доколку е настаро купен со 7/8илјади извозени километри ?

Само со алспух ќе добиеш нешто подобар старт (побрзо ќе ти забрзува), а ако сакаш нешто повеќе можеш со промена на голем федер на ламела и мали федерчиња на ламела, но кога ќе ги ставиш овие два вида на федери стандардната ламела ќе има поголеми оптеретувања и ќе страда, затоа ќе треба и подобра ламела, и кога ќе израчунаш све ќе ти искочи ѓавол ипол, најдобро стави му само алспух ќе добиеш на старт и веројатно подобар звук.
Иначе колку километри имаш пројдено ?
--- надополнето: 24 февруари 2013 во 00:06 ---
Да прашам нешто..
кај 2 тактно скутерче кое има уљна пумпа и преку таа го меша уљето со бензинот, сакам да прашам кои се знаците на нејзино откажување, како да се забележи дали во најскоро време таа ќе откаже и поради недостаток на подмачкување ќе ти зариба скутерот, секако најбезбедно е да се меша рачно али поради незнаење колку уље треба да се стави (секој различно) ќе ти дими ако ставиш повеќе и сл.
 
Што мислете на МотоБи Песаро да му сменам од стандарниот алспух во Лео Винч ГП дали ке дава подобри перформанси со промена на само Алспух
А во план сум и замена на ролни и каиш.
И дали Лео Винчот алспухот не ќини доколку е настаро купен со 7/8илјади извозени километри ?
Стави си ауспух не му ја мисли многу исто така смени и ролни полесни .. За почеток доста ти е толку , доколку сакаш нешто повеќе можеш да пробаш со комбинации на федери на ламела и централен федер , варијатор итн ..
 
Само со алспух ќе добиеш нешто подобар старт (побрзо ќе ти забрзува), а ако сакаш нешто повеќе можеш со промена на голем федер на ламела и мали федерчиња на ламела, но кога ќе ги ставиш овие два вида на федери стандардната ламела ќе има поголеми оптеретувања и ќе страда, затоа ќе треба и подобра ламела, и кога ќе израчунаш све ќе ти искочи ѓавол ипол, најдобро стави му само алспух ќе добиеш на старт и веројатно подобар звук.
Иначе колку километри имаш пројдено ?
--- надополнето: 24 февруари 2013 во 00:06 ---
Да прашам нешто..
кај 2 тактно скутерче кое има уљна пумпа и преку таа го меша уљето со бензинот, сакам да прашам кои се знаците на нејзино откажување, како да се забележи дали во најскоро време таа ќе откаже и поради недостаток на подмачкување ќе ти зариба скутерот, секако најбезбедно е да се меша рачно али поради незнаење колку уље треба да се стави (секој различно) ќе ти дими ако ставиш повеќе и сл.

Друже али шо викаш овој е настаро сакам да го купам алспухот дали послаби перофрманси ќе вади дали е можно да е издуван алспухот или нема врска тоа ?
 
Друже али шо викаш овој е настаро сакам да го купам алспухот дали послаби перофрманси ќе вади дали е можно да е издуван алспухот или нема врска тоа ?

Колку пари му бара ?
Од некој пријател го купуваш или од реклама5 - пазар3 го најде ?
Иначе за овој алспух се работи ?
 

Attachments

  • 0000_Leo_Vince_GP_Exhaust_Stainless_Steel.jpg
    0000_Leo_Vince_GP_Exhaust_Stainless_Steel.jpg
    73,8 KB · Прегледи: 15
Колку пари му бара ?
Од некој пријател го купуваш или од реклама5 - пазар3 го најде ?
Иначе за овој алспух се работи ?

Од интернет го најдов не од пријател дада за тој алспух се работи 3500денари му бара
 
Што мислете на МотоБи Песаро да му сменам од стандарниот алспух во Лео Винч ГП дали ке дава подобри перформанси со промена на само Алспух
А во план сум и замена на ролни и каиш.
И дали Лео Винчот алспухот не ќини доколку е настаро купен со 7/8илјади извозени километри ?



Ако не се лажам, ова ти беше некоја копија на Априлиа СР50, така? Со ауспух нема да добиеш ништо повише, т.е тоа што ке го добиеш нема да биде ништо осетно пошто скутерчево ти е само 5 коња, со промена на ауспух најголема промена ке има во зукот... Е сега ако ти е мерак, земи го и кога веќе ќе дадеш 3500, дај уште 1000-ка и оди од кај Јове земи си Dr. Pulley ролни, намести му и ќе добиеш поосетна разлика... мењавање на федери на ламели не ти препорачувам, пошто тогаш ламелата ќе се оптеретува повишеи многу побрзо ке ја истрошиш... Ако веќе си запнал да го правиш - имаш еден куп тјунинг китови, ама сето тоа кошта :D
 
Ако не се лажам, ова ти беше некоја копија на Априлиа СР50, така? Со ауспух нема да добиеш ништо повише, т.е тоа што ке го добиеш нема да биде ништо осетно пошто скутерчево ти е само 5 коња, со промена на ауспух најголема промена ке има во зукот... Е сега ако ти е мерак, земи го и кога веќе ќе дадеш 3500, дај уште 1000-ка и оди од кај Јове земи си Dr. Pulley ролни, намести му и ќе добиеш поосетна разлика... мењавање на федери на ламели не ти препорачувам, пошто тогаш ламелата ќе се оптеретува повишеи многу побрзо ке ја истрошиш... Ако веќе си запнал да го правиш - имаш еден куп тјунинг китови, ама сето тоа кошта :D

Воопшто не се сложувам. Било кое тјунирање на 2 тактен скутер (па и мотор воопшто) почнува од промена на ауспухот. Разлика ќе имаш ите како голема! А за ролни, обавезно ќе мора да смениш полесни ролни кога ќе го наместиш ауспухот. Тие ролни од Dr. Pulley се за да се лажат деца и да шибаат пари :) Имаш одлични мотофорс или малоси ролни кои доста траат.

Е сега, со тој ауспух конкретно (Leo GP) нема да има преголема разлика, но ќе има одличен звук. Подобра разлика во перформанси ќе осетиш со Giannelli Extra, Leo Vince ZX или останати entry-level ауспуси.

Извор: повеќегодишно искуство и спремање на скутери за трка :)
 
Воопшто не се сложувам. Било кое тјунирање на 2 тактен скутер (па и мотор воопшто) почнува од промена на ауспухот. Разлика ќе имаш ите како голема! А за ролни, обавезно ќе мора да смениш полесни ролни кога ќе го наместиш ауспухот. Тие ролни од Dr. Pulley се за да се лажат деца и да шибаат пари :) Имаш одлични мотофорс или малоси ролни кои доста траат.

Е сега, со тој ауспух конкретно (Leo GP) нема да има преголема разлика, но ќе има одличен звук. Подобра разлика во перформанси ќе осетиш со Giannelli Extra, Leo Vince ZX или останати entry-level ауспуси.

Извор: повеќегодишно искуство и спремање на скутери за трка :)


Абе ајде, сакаш да ми кажеш дека детево ако го стави овој ауспух на прпало од нецели 5 коња демек ке го тјунира и ракета ке му биде наспрема тоа сто му е сега со stock ауспух... ааа како не. Си наместил ти Dr.Pulley ролни некогаш, си возел ??? Мотофорс, малоси, полини никој не ги оспорува, ама ако стави полесни од стандардните ке добие на старт и еластичност, ама ке изгуби на крајна брзина. Со такви варијатори и ролни се спремаат скутери кои се тркаат на стаза, па од пресудно значење им е еластичноста. Кај Dr.Pulley ролните е сосема различна филозофијата... Кога се местат се комбинираат, значи идат 3 полесни од стандардните и 3 еднакви или малце потешки од стандардните ( зависно со колку канали е вариајторот, ако е со 6 тогаш иде 3 со 3, ако е со 8 тогаш 4 со 4 и тн ). Зашто така ? Затоа што прво ке се кренат полесните и ке го турнат варијаторот порано отколку стандардните кои се потешки, автоматски подобар старт. После кога ке се кренат потешките ке го држат варијаторот горе, пошто само лесните немаат сила да го турнат до крај - автоматски подобра и крајна брзина. Кажи ми ако ролните се да се лажат деца, зашто тогаш и Piaggio се "излажа" па во големите Gilera GP800 i Aprilia SRV850 на своите варијатори става Dr.Pulley ролни? Ја имам наместено такви ролни, на овој начин кај 4 SR 50, na mojata SR MAX 300ie и кај другар ми на Gilera Nexus 300ie... И да ти кажам дека не се само да се лажат деца по нив...
 
Барам мислење за lifan 200 cc, како се покажани, вреди да се земе половно?
 
Абе ајде, сакаш да ми кажеш дека детево ако го стави овој ауспух на прпало од нецели 5 коња демек ке го тјунира и ракета ке му биде наспрема тоа сто му е сега со stock ауспух... ааа како не. Си наместил ти Dr.Pulley ролни некогаш, си возел ??? Мотофорс, малоси, полини никој не ги оспорува, ама ако стави полесни од стандардните ке добие на старт и еластичност, ама ке изгуби на крајна брзина. Со такви варијатори и ролни се спремаат скутери кои се тркаат на стаза, па од пресудно значење им е еластичноста. Кај Dr.Pulley ролните е сосема различна филозофијата... Кога се местат се комбинираат, значи идат 3 полесни од стандардните и 3 еднакви или малце потешки од стандардните ( зависно со колку канали е вариајторот, ако е со 6 тогаш иде 3 со 3, ако е со 8 тогаш 4 со 4 и тн ). Зашто така ? Затоа што прво ке се кренат полесните и ке го турнат варијаторот порано отколку стандардните кои се потешки, автоматски подобар старт. После кога ке се кренат потешките ке го држат варијаторот горе, пошто само лесните немаат сила да го турнат до крај - автоматски подобра и крајна брзина. Кажи ми ако ролните се да се лажат деца, зашто тогаш и Piaggio се "излажа" па во големите Gilera GP800 i Aprilia SRV850 на своите варијатори става Dr.Pulley ролни? Ја имам наместено такви ролни, на овој начин кај 4 SR 50, na mojata SR MAX 300ie и кај другар ми на Gilera Nexus 300ie... И да ти кажам дека не се само да се лажат деца по нив...

Колку грамски предлагаш за мојот мотор ролни Dr.Pulley планирам онака за тест вожњна да ги земам
 
Ако не се лажам, ова ти беше некоја копија на Априлиа СР50, така? Со ауспух нема да добиеш ништо повише, т.е тоа што ке го добиеш нема да биде ништо осетно пошто скутерчево ти е само 5 коња, со промена на ауспух најголема промена ке има во зукот... Е сега ако ти е мерак, земи го и кога веќе ќе дадеш 3500, дај уште 1000-ка и оди од кај Јове земи си Dr. Pulley ролни, намести му и ќе добиеш поосетна разлика... мењавање на федери на ламели не ти препорачувам, пошто тогаш ламелата ќе се оптеретува повишеи многу побрзо ке ја истрошиш... Ако веќе си запнал да го правиш - имаш еден куп тјунинг китови, ама сето тоа кошта :D

Со ова првото не се сложувам баш, затоа што на 2 тактно скутерче со замена на стандардниот со било каков спортски издув ќе добиеш на старт и поинаков звук у позитивна смисла, а со ролни ако стави полесни секако ќе ја изгуби крајната али ќе добие уште појак старт, секако за да добиеш нешто прво треба да се откажеш од нешто, а во овој случај тоа е крајната брзина, сега зависи него што му е побитно, тоа со федер на ламела и мали федерчиња на ламела во горниот пост му кажав дека ќе му страда стандардната ламелата и ќе треба некоја подобра да си земе и тоа ќе го кошта + 50 евра, ако сака евтино да си пројде нека го земе алспухот и едни ролни и нека си тера, за алспуси сум слушнал дека во внатрешниот дел имало некоја стаклена волна сеа колку е точно незнам.
--- надополнето: 26 февруари 2013 во 01:02 ---
Абе ајде, сакаш да ми кажеш дека детево ако го стави овој ауспух на прпало од нецели 5 коња демек ке го тјунира и ракета ке му биде наспрема тоа сто му е сега со stock ауспух... ааа како не. Си наместил ти Dr.Pulley ролни некогаш, си возел ??? Мотофорс, малоси, полини никој не ги оспорува, ама ако стави полесни од стандардните ке добие на старт и еластичност, ама ке изгуби на крајна брзина. Со такви варијатори и ролни се спремаат скутери кои се тркаат на стаза, па од пресудно значење им е еластичноста. Кај Dr.Pulley ролните е сосема различна филозофијата... Кога се местат се комбинираат, значи идат 3 полесни од стандардните и 3 еднакви или малце потешки од стандардните ( зависно со колку канали е вариајторот, ако е со 6 тогаш иде 3 со 3, ако е со 8 тогаш 4 со 4 и тн ). Зашто така ? Затоа што прво ке се кренат полесните и ке го турнат варијаторот порано отколку стандардните кои се потешки, автоматски подобар старт. После кога ке се кренат потешките ке го држат варијаторот горе, пошто само лесните немаат сила да го турнат до крај - автоматски подобра и крајна брзина. Кажи ми ако ролните се да се лажат деца, зашто тогаш и Piaggio се "излажа" па во големите Gilera GP800 i Aprilia SRV850 на своите варијатори става Dr.Pulley ролни? Ја имам наместено такви ролни, на овој начин кај 4 SR 50, na mojata SR MAX 300ie и кај другар ми на Gilera Nexus 300ie... И да ти кажам дека не се само да се лажат деца по нив...

Со тој алспух нема да му биде ракета ама ќе има подобар старт и звук за разлика од стандардниот, а за тоа дека се комбинираат 3 тешки 3 лесни ролни сум слушнал но некој кажуваат дека е лага и дека не е баш така како што се збори.
 
Колку грамски предлагаш за мојот мотор ролни Dr.Pulley планирам онака за тест вожњна да ги земам
.
Незнам колку ти се стандардните, незнам што сакаш да добиеш можеш да земеш 3 кои се за грам полесни од стандардните и 3 кои се за грам потешки, или вторите 3 земи ги со иста грамажа како стандардните...

Со ова првото не се сложувам баш, затоа што на 2 тактно скутерче со замена на стандардниот со било каков спортски издув ќе добиеш на старт и поинаков звук у позитивна смисла, а со ролни ако стави полесни секако ќе ја изгуби крајната али ќе добие уште појак старт, секако за да добиеш нешто прво треба да се откажеш од нешто, а во овој случај тоа е крајната брзина, сега зависи него што му е побитно, тоа со федер на ламела и мали федерчиња на ламела во горниот пост му кажав дека ќе му страда стандардната ламелата и ќе треба некоја подобра да си земе и тоа ќе го кошта + 50 евра, ако сака евтино да си пројде нека го земе алспухот и едни ролни и нека си тера, за алспуси сум слушнал дека во внатрешниот дел имало некоја стаклена волна сеа колку е точно незнам.
--- надополнето: 26 февруари 2013 во 01:02 ---

Скоро неосетно ке е колку ке биде подобар стартот. Земи прогуглај најди дијагами со криви и слично... Другар ми сакаше за Nexus-от да земе Akrapovic од 400 евра, ама на снагата од 22.5 коња кои ги има му додава само уште нецел коњ, на моментот скоро па ништо не му качи, па излезе наисплатливо ( додека звукот е така брутален, што ти се чини како некој V od 800 кубика :D ). Добро ајде што викаш Nexus e 4 тактен, а ова е 2 тактно, па може да има некој ефект, бидејки кај 2 тактните мотори притисокот кој се јавува при издув игра и контра улога т.е го зголемува притисокот на воздух во цилиндарот, како турбината кај колите, мада на 5 коња тоа е незначително различно.. Друга е прикаската со 2 тактни мотори од 125 или 250 кубика, како што има кај кросевите, тие и така се бесни, ова ке им е плус само... За звук не правиме муабет, секако дека ке е различен со секој различен издув, бидејки секој издув има различна геометрија... Да во внатрешноста има стаклена волна, има и напречни прегради/ѕидови во самиот лонец и они заедно со волната го креираат т.е придушуваат звукот... Исто како кај лонец на ауспух на кола...

Со тој алспух нема да му биде ракета ама ќе има подобар старт и звук за разлика од стандардниот, а за тоа дека се комбинираат 3 тешки 3 лесни ролни сум слушнал но некој кажуваат дека е лага и дека не е баш така како што се збори.

Чиста физика ти е тоа друже, многу е едноставно и просто зошто тоа вункционира... Единствена мана е што малце побрзо ке се трошат полесните ролни, бидејки тие први факаат и туркаат и први се оптоваруваат..
 
Здраво,
Би сакал да ве замолам за совет околу купување на скутер од 50cc. Карактеристиките кои сакам да ги има се мала потрошувачка и да не биди премногу слабо со цена до 1.500 е. По можност да биде 4 тактно бидеќи разбрав дека тие биле нешто поекономични.
 
Здраво,
Би сакал да ве замолам за совет околу купување на скутер од 50cc. Карактеристиките кои сакам да ги има се мала потрошувачка и да не биди премногу слабо со цена до 1.500 е. По можност да биде 4 тактно бидеќи разбрав дека тие биле нешто поекономични.

kymco agility 50 cc 4 taktno potrosuvacka 2,5 litri na 100 km 3 godini garancija max brzina 62km/h ( na udolnica) :icon_mrgr: karakteristiki od licno iskustvo
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom