Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Decki edno prasanje za hamaci 50ccm 2T kolku pari moze da e kit cilindar i klip
Зависи шо сакаш да клајш... малоси и полини се околу 150 евра, мада китот сам по себе е 70 кубици... после ќе треба да смениш и карбуратор, да ја чачниш радилицата... то ти е екстра трошок.
 
Ne sum se dopisal sakam fabricki pak da bide 50ccm i nemora da e marka kitot
Шо не земиш само поголем клип и да го избушиш цилиндарот? Така најефтино ќе поминиш.
Ако е стандард, 50 кубици вози 38-ка клип, околу 1500 денари треба да е нов... И уште 400-500 денари за обработка треба да ти земат.
 
Decki edno prasanje za hamaci 50ccm 2T kolku pari moze da e kit cilindar i klip
За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
 
За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
И потрошња 6/100 :)
 
По негова километража можеби, јас се бркав со кинез на кој шо пишеше дека 75 иде, а на мојата километража 65 пишеше...
Јас кога го мерев мојот со априлиа што е без карбуратор кога мојата стрелка е на 80 на него му пишуваше 78. Знам дека лажат малку километражите на кинеските но не многу освен ако сајлата на километражата не е пред кинење.
--- надополнето: 14 август 2012 во 01:26 ---
И потрошња 6/100 :)
Уште полошо...... кога бензинот беше 75-76 ден литар за 100 поминуваше по 10-15 кил.
 
Јас кога го мерев мојот со априлиа што е без карбуратор кога мојата стрелка е на 80 на него му пишуваше 78. Знам дека лажат малку километражите на кинеските но не многу освен ако сајлата на километражата не е пред кинење.
--- надополнето: 14 август 2012 во 01:26 ---

Уште полошо...... кога бензинот беше 75-76 ден литар за 100 поминуваше по 10-15 кил.
Не ти се исплаќа толкав тјунинг да правиш, скап е и многу троши гориво. Доволно е само ауспух и ролни со малце поголема дизна, ќе ти скокне потрошња за 1 литар (~150 денари на резервар) а ќе добиеш 20-30% на сила/старт

Мада со денешниве цени на гориво било каков тјунинг е луксуз :icon_lol:

За километражникот, крадат кинеските од 50км/ч нагоре, тие што се појаки 4-тактните ги даваат со 80цц кит фабрички.
А имаше случаи од 2-тактните хамачи да им лапаат по 5-6 литра бензин на 100, најверојатно одат со поголеми дизни
 
Не ти се исплаќа толкав тјунинг да правиш, скап е и многу троши гориво. Доволно е само ауспух и ролни со малце поголема дизна, ќе ти скокне потрошња за 1 литар (~150 денари на резервар) а ќе добиеш 20-30% на сила/старт

Мада со денешниве цени на гориво било каков тјунинг е луксуз :icon_lol:
Имам слушнато дека на 2т да добиеш снага најмногу се исплаќа 70 килип и бушење цилиндар, а на 4т спортски филтер и нешто у пренос но незнам дали е точно. Јас имам 4т фабрички 80 се е стандар што предложуваш да му сменам за ефтини пари да добијам малку на снага бидејќи често се возиме 2ца на мотор ?
 
Имам слушнато дека на 2т да добиеш снага најмногу се исплаќа 70 килип и бушење цилиндар, а на 4т спортски филтер и нешто у пренос но незнам дали е точно. Јас имам 4т фабрички 80 се е стандар што предложуваш да му сменам за ефтини пари да добијам малку на снага бидејќи често се возиме 2ца на мотор ?
4т со 80ка кит фабрички прилично добро влечат мада на угорнини се слаби, има едно другарче и некаде 65 му е крајна. Немаш многу простор за тјунинг кај овие, види со ролните играј помали/поголеми, извади катализатор од аупух и спортски филтер стави. А ако сакаш да вложиш малце повеќе види кај преносот смени вариатор и ламела но мислам неможеш нешто страшно да извадиш
 
Vaka vcera menjavme rolni od 6gr. na 5gr. i sve toa ok ama koa zapalivme skuterot rabotese na visoki obrtai kako dae celo vreme pod sauh i ajde muja namalivme gasta se potsmiri ama nekako variraat obrtaite ne raboti ramnomerno....sto moze dane sme namestile ubavo ??????
нема врска тоа со ролните... нешто друго е проблем... сте го растресле кога со пиштол го отштрафувате и заштрафувавте капачето на ролните... проверете кај карбураторот и кај граната дали сите јебени цревца се на место...
 
Otvoriv svekjica ok e otvoriv filter za vozguh ok e filter za benzin isto ok arno ama koa probav da nasteluam karburator na sesata vrtam ne reagira si tera na visoki obrtai...gledam ona crevono za vozduh ne e skinato..neznam nemam pamet sto moze da bide
 
За 13 000 денари имаш комплет малоси клип,цилиндар,радалица,семеринзи некои лагери на раделицата се + околу 100-120 евра излегува комплет пренос малоси, а ако сакаш ептен да осетиш разлика ќе земес,џинели ауспух и спортски филтер за воздух. Ако му ги ставиш сите овие максималната ке ти е околу 100.
Nikade ne spomnav tuning prasav kit 50ka standart kolku e
 
Otvoriv svekjica ok e otvoriv filter za vozguh ok e filter za benzin isto ok arno ama koa probav da nasteluam karburator na sesata vrtam ne reagira si tera na visoki obrtai...gledam ona crevono za vozduh ne e skinato..neznam nemam pamet sto moze da bide
можно е и мембраната во карбураторот да те зеза.. ти тврдам дека ролните немаат никаква врска со високите обртаи во место...

а на карбураторотимаш 2 места за штеловање... едното е за воздухот а другото е штрафче кај самата сајла за гас.. и тука се средуваат обртаите... ако воздухот ти е наштелован, на тој штраф пробај намали ги обртаите...

а може и сајлата за гас да ти е престегната... види дали имаш малку луфта на рачката за гас.. значи треба да има малку празен од рачката... ама малку, зборам за 2-3 милиметри... ако нема попушти ја малку сајлата т.е. на кошулица олабави ја... имаш за попуштање и кај карбураторот и кај самата рачка... мислам дека со клуч бр. 10 беа штравчињата.. олабави го едното на кошулицата, па отшрафи го другото на кушулицата и олабави ја во правец да се опушти сајлата.. ке видиш како иде ке сконташ лесно, па првото штравче затегни го пак за да стегне кошулицата на држачот...
 
A ima vo hamaci i kit 47mm klip i cilindar 1500denari ama strav mi e na radilica posle da ne strada
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom