Македонија... Судбина те еба...

  • Креатор на темата Креатор на темата TpH_Bo_OkO
  • Време на започнување Време на започнување
:angry1::angry1::angry1::angry1::angry1::angry1::angry1::angry1:
Александар бил мешан, ама тате му Филип бил 100% наш, македонец, а Самоул, сака нејќел е наш крал, кој друго каже, гомна нека јаде.
АБЕ ти .......... ФИЛИП И МАРИЈА МАКЕДОНСКИ , отпосле и е дадено името ОЛИМПИЈА како титула
 
секогаш ќе има слободно дрво за ЈУДА..
и коноп на него..
Слушај бре, мил човеку.
Иди на некој американски Историчар му кажи дека Александар не е Грк, а Цар Самоил не е Бугарин, па ќе видиш тебе кое дрво ќе те спаси.
 
Слушај бре, идиоту некој.
Иди на некој американски Историчар му кажи дека Александар не е Грк, а Цар Самоил не е Бугарин, па ќе видиш тебе кое дрво ќе те спаси.
Писмо на цар Калојан до папа Инокеннтиј III

1202г. На п'рво мјасто ние като лјубим син искаме от нашата мајка, Римската ц'рква, царска корона и достојнство, според както са го имали нашите стари императори. Както намираме записано в нашите книги, един е бил Пет'р, втори Самуил и други, които са ги положили за царуване

Отговор на папа Инокентиј

1202г. Ти обаче смирени поиска Римската ц'рква да ти даде корона както се чете в твојте книги, че е дала на Пет'р, Самуил и на други твој знатно паметни предци... Ние прочее, за да се уверим в това по - добре, наредихме да б'дат прочетени внимателно нашите регисти, от които јасно узнахме, че в подчинената ти земја са били короновани много царе...



Оригинал'т е на латински

Дуклјански летопис 1

По това врем в б'лгарското племе се издигнал нјакој си Самуил, којто се пров'згласил за цар.Тој водил д'лги војни с г'рците и ги изгонил от цјала Б'лгарија, така че през негово време г'рците не смеели да приближат там.
... Младеж'т Владимир заел престола и растјал, украсен с всестранна
м'дрост и свјаност.А по с'штото време, докато Владимир бил оште младеж и управлјавал вместо башта си, гореспоменатијат б'лгарски цар Самуил с'брал голјама војска и пристигнал в пределите на Далмација, нападајки земјата на кнјаз Владимир.Кнјаз'т п'к, којто бил свјат м'ж и не искал никој от хората му да загине в'в војна, скромно се оттеглил и заедно с цјалото си племе се в'зкачил на планината, којато се нарича Облик...Между това царјат посредством пратеници предложил на кнјаз Владимир да слезе от планината заедно с всички онија, които били при него.Но кнјаз'т не се
с'гласил.Местнијат жупан подобно на предателја јуда изпратил на
б'лгарскија цар писмо в което казвал: "Господарју, ако на твое
величество е угодно, аз ште ти предм кнјаза." Царјат му отговорил: " Ако успееш да сториш това, ти ште б'деш богато в'знаграден от мен и удостоен с големи почести."
....
Между това Владимир, окован в'в вериги, денем и ноштем се отдавал на пост и молитва.јавил му се в'в видение ангел господен, којто го ободрил и му в'звестил онова, което предстојало да се сб'дне: как Господ ште го освободи от затвора и как тој чрез м'ченичество ште отиде в царството небесно, гдето ште получи неувјахвашт венец и наградата на вечен живот.Тогава блаженија Владимир, ободрен от ангелското видение, все повече и повече се отдавал на пост и молитва. И т'ј един ден д'штерјата на цар Самуил, на име Косара, подбудена и вд'хновена от Светија дух, отишла при башта си и изјавила желание да слезе с'с својте слуги и да умие главите и нозете на окованите в'в вериги затворници.Когато башта ј позволил това, тја слјазла в затвора и изв'ршила добродетелната си пост'пка.Между това тја с'гледала Владимир и като видела че е хубав, скромен, крот'к, умерен, спрјала се и поговорила с него.След това желаеки да го освободи от затвора тја отишла при царја и казала следното: " Ако е угодно на твое величество , или ми дај за м'ж кнјаз Владимир, или да знаеш, аз по - скоро ште умра от колкото да приема друг".Като чул това, царјат се зарадвал и се с'гласил да изп'лни желанието на д'штерја си.
....
И т'ј след см'ртта на б'лгарскија цар Владислав император Василиј като с'брал голјама војска и множество кораби, започнал да завојува страната и завладјал цјала Б'лгарија, Рашка, Босна, Далмација и всички крајбрежни области чак до пределите на Долна Далмација.

Летопис Попа Дуклјанина
Белград - Загреб 1928, с 300, 331, 334, 342, 344
Латински извори за б'лгарската историја III 173 - 175, 179
оригиналт е на латински

1. С'ставен през 12 век на славјански, през 1510 преведен на латиски.

Автор ср'бски свештенник от областта Дукла.

БИБЛИОГРАФИја

Андреев, ј., Ив. Лазаров, Пл. Павлов. Кој кој е в средновековна Б'лгарија. Софија, 1994; 1999 (Второ доп'лнено издание).
Антолjак, Ст., Бр. Панов. Средновековна Македониjа, т. 1-3. Скопjе, 1985.
Божилов, Ив., В. Гјузелев. Историја на Б'лгарија, т. І. Софија, 1999.
Византиjски извори за историjу народа Jугославиje, т. III, Београд, 1966.
Гр'цки извори за б'лгарската историја, т. V. Софија, 1963; VI, 1965; VIII, 1972; X, 1980.
Димитров, Хр. Македонија в б'лгарското средновековие. Софија, 2001.
Заимов, ј., В. Заимова. Битолскијат надпис на Иван Владислав, самод'ржец б'лгарски. С., 1970.
Златарски, В. Историја на б'лгарската д'ржава през средните векове, т. I, част 2. С., 1918; т. II. С., 1934 (1972, 1995)
Иванов, ј. Б'лгарски старини из Македонија. Софија, 1930 (1970).
Иречек, К. Историја на б'лгарите. Софија, 1978.
Историја на Б'лгарија, т. II. П'рва б'лгарска д'ржава. Софија, 1981.
Карајанопулос, ј. Бележки в'рху в'станието на Комитопулите.- В: Б'лгарија в света от древността до наши дни, т. I. С., 1979.
Латински извори за б'лгарската историја, т. II, Софија, 1963.
Микулчик, Ив. Средновековни градови и тврдини во Македониjа. Скопjе, 1996.
Мутафчиев, П. Историја на б'лгарскија народ. Софија, 1986.
Острогорски, Г. Историjа Византиjе. Београд, 1959. Б'лг.преводи: Скопjе, 1992 (македонска служебна ез. норма); Софија, 1998.
Павлов, Пл. Залез'т на П'рвото б'лгарско царство (1015-1018). Софија, 1999.
Петров, П., В. Гјузелев. Христоматија по историја на Б'лгарија, т. I. С., 1978
Пириватриh, С. Самуилова држава. Београд, 1997 (Б'лг. превод - Софија, 2000).
Розен, В. Император Василиј Болгаробојца - извлеченија из летописи јах'ја Антиохијскаго. Санкт Петербург, 1883.
Стара б'лгарска литература, т. 3. Исторически с'чиненија. Софија, 1983.
Т'пкова- Заимова, В., Д. Димитров, Пл. Павлов. Хронологична енциклопедија на света, т. VІ (Византија). В. Т'рново, 1995.

* * *
Annales Anonymi Presbyteri de Dioclea. Zagreb, 1928.
Cheynet, J.-Cl. Pouvoir et contestations a Byzance (963-1210). Paris, 1990.
Iohannis Scylitzae Synopsis Historiarum (Rec. I. Thurn). Berlin - Nеw York, 1973.
Kravari, V. Villes et villages de Macedoine occidentale. Paris, 1989.
Popkonstantinov, К. - O. Kronsteiner. Староб'лгарски надписи / Altbulgarische Inschriften, vol. 1. Salzburg-Wien, 1994 (=Die Slawischen Sprachen, 36).
Runciman, St. The History of First Bulgarian Empire. London, 1930 (Б'лг.превод - Софија, 1993).
Schlumberger, G. L'epopee byzantine a la fin du X-me siecle, t. 2 (Basile II-eme - le Tueur des Bulgares). Paris, 1900.
Stephanos von Taron. Armenische Geschichte. Leipzig, 1907.
# Fine, Jr., John V.A. (1991). "6 Bulgaria after Symeon, 927–1018", The Early Medieval Balkans: A Critical Survey from the Sixth to the Late Twelfth Century. Ann Arbor: University of Michigan Press, pp. 188-200. ISBN 978-0472081493.
# Lalkov, Milcho (1997). "Tsar Samuil (997–1014)", Rulers of Bulgaria. Kibea. ISBN 954-474-098-8.
# Runciman, Steven (1930). "The end of an empire", A history of the First Bulgarian Empire. London: George Bell & Sons. OCLC 832687.
# Делев, Пет'р; Валери Кацунов, Пламен Митев, Евгенија Калјанова, Искра Баева, Бојан Добрев (2006). "12. Залез'т на П'рвото б'лгарско царство", Историја и цивилизација ца 11. клас (in Bulgarian). Труд, Сирма. ISBN 9549926729.
# Златарски, Васил [1927] (1971). "Част II. От славјанизацијата на д'ржавата до падането на П'рвото царство (852—1018). VI. Борба за независимост", Историја на б'лгарската д'ржава през средните векове. Том I. Историја на П'рвото б'лгарско царство., 2 (in Bulgarian), Софија: Наука и изкуство. OCLC 67080314.
# Пириватрић, Срђан; Божидар Ферјанчић (1997). Самуилова држава: обим и карактер (in Serbian). Београд: Византолошки институт САНУ. OCLC 41476117. Excerpt from the Bulgarian translation.
# Цанев, Стефан (2006). "Глава XIII. (972–1014). Героическата агонија. Цар Роман, цар Самуил.", Б'лгарски хроники (in Bulgarian). Софија, Пловдив: Труд, Жанет 45. ISBN 954-528-610-5.
* Латински извори за б'лгарската историја (ЛИБИ), T. 3. Софија, 1967
* Љетопис Попа Дукљанина, приредио Фердо Шишић, Београд-Загреб, 1928
* Љетопис Попа Дукљанина, приредио Владимир Мошин, Загреб 1950
* Љетопис Попа Дукљанина, приредио Славко Миjушковић, Подгорица 1967
* Драгова, Надежда. Мавро Орбини и б'лгарските историци през ХVІІІ век, в: Мавро Орбини. Царството на славјаните, Софија 1983, с. 15-18
* Peričić Eduard, Sclavorum regnum Grgura Barskog-Ljetopis Popa Dukljanina, Zagreb, 1990
* Ferluga, Jadran. Die Chronic des Priesters von Diokleia als Quelle fur die byzantinische Geschichte, Byzantina 10 (1980), 429-460

Четете докат не го избришат
 
Писмо на цар Калојан до папа Инокеннтиј III

Aми та цар Калојан не ли е ВЛАВ??? Tа и Асан и Петар - "Христоматија по историја на Блгарија, стр. 241-253.

Читајте за ВЛАСИТЕ, б'лгарите некако ги истриват од мемото си.

Kој блгарски...пишеше до ПАПАТА дали да си мавта и понатаму со КОЊСКАТА ОПАШКА?
 
какви власи по това време бре,ти историја учил ли си изобшто?

Бил е женен за Куманка и тја накраја му вижда сметката

През 1207г. цар Калојан отново се отправил к'м Солун и обсадили града. Една ношт тој бил убит от п'рвија си военачалник - куманина Манаст'р. Предполага се, че Калојан е станал жертва на заговор, в којто е в'зможно да е участвала и с'пругата му, с'што куманка.

Ет ти малко историја докат мисирков не ја избриша

цар на Б'лгарија от 1197 до 1207 г. Тој е нај-малкијат брат на б'лгарските царе Асен и Теодор Пет'р. Веројатно след обсадата на Ловеч 1187 г. е пратен в Константинопол като заложник. Там прекарва около 2 години. Калојан успјал да избјага от Византија к'м краја на 1189 г. Оттогава цар Асен го д'ржал постојанно при себе си. След см'ртта на Асен, цар Пет'р го взел за помоштник в управлението. Когато и тој станал жертва на заговор, Калојан изпреварил заговорниците и бил коронјасан за б'лгарски цар в началото на 1197г.
Оште през 1198г. Калојан започнал дејствија против Византија, като привлјак'л на своја страна самостојателни владетели на области. Б'рзо успели да превземат силната тракијска крепост Констанција (Симеоновград). След това се отправили к'м Варна. Тја се заштитавала от голјам гарнизон. Б'лгарските војски обсадили града и на третија ден (24 март 1201г.) овладели крепостните стени и нахлули в града. В краја на 1201г. започнали преговори за мир и тој бил подписан првз 1202 година.

Пр'стен'т на цар Калојан, намерен в'рху р'ката на владетелја и използван като д'ржавен печат



Храм-паметник „Свети Четиридесет м'ченици “, к'дето е открит гроб'т на цар Калојан, препогребан с д'ржавни почести на 19 април 2007 г.


В краја на 1199г. Калојан получил писмо от папа Инокентиј III, којто се надјавал да прис'едини Б'лгарија к'м католическата ц'рква. Калојан отговорил след около три години като настојавал за царска корона и самостојателна ц'рква. На 15 октомври 1204г. кардинал Л'в пристигнал в Т'рново. Тој миропомазал архиепископ Василиј за примас на б'лгарската ц'рква, а от името на папа Инокентиј III пров'згласил Калојан за крал и му вр'чил корона и скипт'р. Калојан изпратил писмо на Инокентиј III, че е коронјасан за император, а п'рвосвештеника му - за глава на б'лгарската ц'рква. По този начин далновиднијат крал Калојан склјучил унија (от лат. - с'јуз, обединение) и признал в'рховенството на католическата ц'рква. Така и двете страни били удовлетворени, а папската благословија и коронација придали голјам авторитет на б'лгарскија владетел в цјала Европа.
През с'штата година рицарите от четв'ртија кр'стоносен поход нахлуват в'в Византија. Калојан предложил својата помошт на рицарите, но те ја отхв'рлили. На 12 април 1204г. западните рицари превзели Константинопол и пров'згласили Латинската империја. Те отново отхв'рлили предложената от цар Калојан подкрепа. Неочаквано гр'цката аристокрација в Тракија се об'рнала за помошт к'м цар Калојан. Ромеите се заклели да го имат за свој владетел, ако им помогне да се избавјат от рицарите. В'станието на гр'цката аристокрација избухнало в началото на 1205г. Император Балдуин тр'гнал да накаже непокорните градове. Когато стигнал до Одрин на 29 март 1205г., тој видјал над крепостните стени да се вее знамето на цар Калојан. Рицарите обсадили града, като се опитвали да подкопајат крепостните стени. Междувременно били подложени на нападенија от куманската конница. На 14 април куманите отново нападнали. Част от рицарите се втурнали да ги преследват и увлекли и други след себе си, вклјучително и император Балдуин. Така куманите ги отвели до мјастото, к'дето в засада чакала основната част от б'лгарската армија. "Непобедимите" западни рицари били нап'лно разгромени, а в плен паднал самијат император. Тој бил ослепен и отведен в Т'рново, к'дето останал пленник т.нар. Балдуинова кула в Царевец до краја на дните си, когато е хв'рлен от т.нар. "Лобна скала" в пропастта.

Гроб'т на цар Калојан в'в Велико Т'рново. Саркофаг'т е изработен от нер'ждаема никелирана стомана, в'рху којто е гравиран личнијат знак на владетелја


След това цар Калојан повел војските си к'м владенијата на солунскија крал Бонифациј. Военната кампанија през 1205г., приклјучила с влизането му в Пловдив. Град'т му бил предаден от пловдивските павликјани.
През 1207г. цар Калојан отново се отправил к'м Солун и обсадили града. Една ношт тој бил убит от п'рвија си военачалник - куманина Манаст'р. Предполага се, че Калојан е станал жертва на заговор, в којто е в'зможно да е участвала и с'пругата му, с'што куманка.
След като костите на Калојан са стојали от откриването им през 1972 г. в'в Великот'рновскија музеј, на 19 април 2007 г., те се пренасјат с д'ржавни почести до реставрираната ц'рква "Свети Четиридесет м'ченици в'в Велико Т'рново". На церемонијата прис'стват президент'т Георги П'рванов, висшите представители на армијата, ц'рквата и науката. Спазен е протокол'т на д'ржавно погребение, т'ј като цар Калојан е бил един от нај-далновидните владетели на б'лгарската д'ржава и в'рховен главнокомандвашт.

Семејство [редактиране]

Калојан има син и д'штерја:
 
какви власи по това време бре,ти историја учил ли си изобшто?
Бил е женен за Куманка и тја накраја му вижда сметката ...


Bизантискиот писател Георги Скутариот, кој бил современик на водачите на востанието Петар, Асан и Калојан, запишал дека востаниците биле - Власи! Пишувајќи за византиската реакција против востаниците, тој запишал:


"Откако работите на запад станале лоши и Власите, заедно со Куманите, почнале да ја пљачкосуваат ромејската земја, императорот презел поход против нив." (ГИБИ, т. 8. стр. 230).

Kуманка жена а?

Куманите се народ од туркско потекло што упатувал свои воени наемници во времето на Втората бугарска држава. (Христоматија по историја на Блгарија, стр. 423).

И за кореспонденцијата со ПАПАТА. Папата, на 13. 11.866 година го испраќа својот одговор до царот Борис. Во одговорот на 33-тото прашање, папата пишува:

" Вие велите дека кога сте влегувале во борби, досега обично сте носеле КОЊСКА ОПАШКА како воено знаме и сакате да знаете што треба да носите наместо неа..." (ЛИБИ, т. 2, стр. 87).


3начи: болгарите се микс од Власи, Турки, татаро-монголи итн. ...
 
Engineering an Empire - The Byzantine Greeks 5/5

Jas ne kazah nishto,tova e programa na History Channel
Kako mislite vie zashto sa tie hora tolko zabuneti,pa ne q znaat istoriata?
 
Македонија... Судбина те еба...
...но важно си модерна, носиш цвикери Рејбан :)

Парадигмов, кај е ова снимено бе? На Бојана?
 
Na Disney Channel imashe neshto slichno, samo beshe so Tom i Jerry. :wink:

Nauka treba, chitanje, a ne evtina propaganda za da si go pravdash tatarskoto ime preku TV emisii. Eve nekolku fundamentalni izvori za pochetok:

1. George Ostrogorsky, "Istorija na Vizantiskata drzhava", Rutgers University Press, New Brunswick, New Jersey, 1969.

2. John Julius Norwich, "Vizantija: Uspon i Pad", Alfred Knopf, 1997.

Inaku tekstot vo emisijata pretezhno e zamen od John Haldon (od Princeton University) koj rutinski jade kjotek na debati za vakvi izlaganja.
 
Писмо на цар Калојан до папа Инокеннтиј III

1202г. На п'рво мјасто ние като лјубим син искаме от нашата мајка, Римската ц'рква, царска корона и достојнство, според както са го имали нашите стари императори. Както намираме записано в нашите книги, един е бил Пет'р, втори Самуил и други, които са ги положили за царуване

Отговор на папа Инокентиј

1202г. Ти обаче смирени поиска Римската ц'рква да ти даде корона както се чете в твојте книги, че е дала на Пет'р, Самуил и на други твој знатно паметни предци... Ние прочее, за да се уверим в това по - добре, наредихме да б'дат прочетени внимателно нашите регисти, от които јасно узнахме, че в подчинената ти земја са били короновани много царе...


Aбе зборуваш за години кога Бугарија непостоела.
3боруваш за Трајанија !
 
Odlicen naslov..sudbina ne eba od aleksandar pa navaka..
Nema pleme na svetot sto ne doslo tuka i pustoselo od katalonci do turci do Albanci!
Air da ne vidi toj sto ne prokolna..
Ne delea ne palea se tepavme za avtonomija za nezavistnost ja dobivme i sea neznaeme 17godini sto da pravime so nea..
Ama vazno moze gordi da sem deka drzavata ne ni ja napravi rusija(kako bugarite), anglija(kako grcite) i sl..
Bugarceta moze da se furaat kolku sakaat faktot e deka ima Makedonci vo dijasporata koi se deklariraat kako takvi dolgo pred "tito da ne sozdade"!!
Vistina e deka ima mnogu Makedonci sto se vistinski Makedonci i vo Bugarija mislam na krvni Makedonci ama rabotata e sto oni mislat deka Makedonija e Bugarska..mozebi ke im dojde pamet nekogas :)
 
Engineering an Empire - The Byzantine Greeks 5/5

Jas ne kazah nishto,tova e programa na History Channel
Kako mislite vie zashto sa tie hora tolko zabuneti,pa ne q znaat istoriata?
абе добро како може некој Американец да знае подобро од Македонецот за Македонската историја(во случајов со Самуил)
:tapp:А вие Бугарите колку и да кажвите дека Самуил е ваша историска личност не верувам да сте до толку глупави за да не сватите дека тоа не така!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Мај обаче ти не знаеш историјата, не американците.
ште ми кажеш ли как се казва наследника на Самуил?
 
Мај обаче ти не знаеш историјата, не американците.
ште ми кажеш ли как се казва наследника на Самуил?
Наследникот на МАКЕДОНСКИОТ цар Самоил е никој друг туку првородениот негов син Гаврил Радомир, подоцна убиен од неговиот братучед Јован Владислав, кој го продолжил владеењето со Самоиловото царство на територијата на МАКЕДОНИЈА и на делови(пази блгарину само делови) од Албанија, Србија, Грција и Бугарија.
 
Ако исклјучим една голјама грешка којато си написал с големи букви, заслужаваш почти отлична оценка. Отлична штеше да б'де ако беше прод'лжил с'с сина на Јован Владислав, којто се казва . . . Пресиjан /Пресијан II/.
Предполагам това име ти говори нешто.
:smir:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom