Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Зошто ова ми го јавува на капачето за масло? На шипката за проверка нема ништо.
Колата е претежно возена во средно голем град, на пример од А до Б нема повеќе од 2-3 км
btw користи ликви моли мос2
 

Attachments

  • IMG_20210430_202151.jpg
    IMG_20210430_202151.jpg
    2,2 MB · Прегледи: 44
Последно уредено:
Зошто ова ми го јавува на капачето за масло? На шипката за проверка нема ништо.
Колата е претежно возена во средно голем град, на пример од А до Б нема повеќе од 2-3 км

смени го маслото за почеток.....има некои масла кои во себе содржат малку влага, и се ствара емулзија на капачето.

ако и со друго масло вака прави....имаш негде прснат дихтон или семеринг, и влегува вода/течност за ладење во маслото
 
Зошто ова ми го јавува на капачето за масло? На шипката за проверка нема ништо.
Колата е претежно возена во средно голем град, на пример од А до Б нема повеќе од 2-3 км
btw користи ликви моли мос2
мислам дека е конденз и тоа ти е поради честите возења на кратки релации со не зазгреан мотор, извози подолга релација треба да го снема ако е од ова на што се сомневам.
 
Зошто ова ми го јавува на капачето за масло? На шипката за проверка нема ништо.
Колата е претежно возена во средно голем град, на пример од А до Б нема повеќе од 2-3 км
btw користи ликви моли мос2


Зошто му стави масло мос2? Колку троши масло на 1000 км?


Инаку ако ти троши и антифриз 100 % е диктонот или главата е пукната.
 
Dali nekoj ima vakvo iskustvo ova e kabelot od klapnata i celo vreme se polni so nekakva tecnost sto neznam od kade doagja se raboti za golf 4inace
 

Attachments

  • BEF2CBA9-5226-49FF-BB92-BB9FD6D0C612.jpeg
    BEF2CBA9-5226-49FF-BB92-BB9FD6D0C612.jpeg
    1,1 MB · Прегледи: 37
Здраво
Имам пежо 206 1.4 хди 2004 година и имам проблем со вклучувањето на жмигавците. Кога светлата ми се ставени на 0 тогаш се вклучуваат жмигавците, но кога светлата се вклучени тогаш жмигавците не се вклучуваат. Читав на нет дека може со рестарт на BSI проблемот да се реши. За рестарт на бси има неколку чекори и еден од нив е да се држе на копчето за заклучување, но далинското за заклучување кај мене не работи, па дали знаете на кој начин би можел да го рестартирам BSI.
 
Здраво
Имам пежо 206 1.4 хди 2004 година и имам проблем со вклучувањето на жмигавците. Кога светлата ми се ставени на 0 тогаш се вклучуваат жмигавците, но кога светлата се вклучени тогаш жмигавците не се вклучуваат. Читав на нет дека може со рестарт на BSI проблемот да се реши. За рестарт на бси има неколку чекори и еден од нив е да се држе на копчето за заклучување, но далинското за заклучување кај мене не работи, па дали знаете на кој начин би можел да го рестартирам BSI.


Би требало да може со дијгностика да се ресетира бси. Инаку може и во ракетата да проблемот, чест проблем е тоа, особено ако некој дивјачки се бесел на рачката или има некогаш сок/вода истурено врз воланот.
 
Dali nekoj ima vakvo iskustvo ova e kabelot od klapnata i celo vreme se polni so nekakva tecnost sto neznam od kade doagja se raboti za golf 4inace
Попрскај му контакт спреј и ако пак има на автоелектричар да провери од каде дојде. Како и да е ако ти работи електриката нормално тогаш не е страшно,но контакт спреј му е мајката

Sent from my Samsung Note 20 Ultra 5G SM-N986U using Tapatalk
 
Друштво иам едно прашање? Дали некој од вас е правел remap на 1,9 тди 105 кс БКЦ модел на мотор на VW и ако правел кои се последиците и предностите од тоа. Знам дека иде од 105 на 125 кс и толук. Ај искуства ако има некој.
 
Ко и секој ремап за да потрае моторот треба турбото и самиот мотор да се здрави и пред ремапот и плус треба малку исав во возење, да не се гази нон стоп колата, да се пази на температура на моторот, редовно одржување и ставање на квалитетно масло.

Исто не треба држење на високи вртежи долго време...се оштетува турбото кое и така е додатно оптеретено со ремапот.
 
Za da remapiras vozilo staro 20 god imaj nastrana nekoj denar zs sekako ke ti otkaze nesto, cevka od turbina i slicni raboti pa se do zamaec i turbina.
Друштво иам едно прашање? Дали некој од вас е правел remap на 1,9 тди 105 кс БКЦ модел на мотор на VW и ако правел кои се последиците и предностите од тоа. Знам дека иде од 105 на 125 кс и толук. Ај искуства ако има некој.
 
Каде можам да најдам вакво црево? Од интеркулер до усисна за Opel Astra J 1.7cdti
d2daea4c56a0eb67231a9834376a3173.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Друштво иам едно прашање? Дали некој од вас е правел remap на 1,9 тди 105 кс БКЦ модел на мотор на VW и ако правел кои се последиците и предностите од тоа. Знам дека иде од 105 на 125 кс и толук. Ај искуства ако има некој.
Slobodno napravi remap. Nema da imas problem ni so turbina ni so zamaec.
Stage 1 od 105ks idi 140ks ke osetis razlika mnogu. Vo sporedba so 2.0tdi, 1.9 remapiran e posnazen. Isprobano, vozeno. Koga ke pravis remap gasnis dpf ako ima ili katalizatoro go vadis. Isklucvas egr obavezno. Problem so mozi da se desi e ili nekoe crevo da go duvni ili dihtung na izduvna grana ali kaj vw e redok slucaj da duvni dihtung na grana.
 
Zdravo drushtvo, sakam da slushnam vashi mislenje vo shto e sledniot problem :

Imam Honda Acord 2009 godina 2.0 ivtec 156 ks so pominati 120 000 km i ja vozam na benzin.
Problemot e sleden : vo prva i vtora brzina poagjanjeto, zabrzuvanjeto se si e normalno.
No vo 3-ta, 4-ta, 5-ta i 6-ta brzina se javuva seckanje pri menuvanje na brzina i zabrzuvanje.
Primer od 2-ra stavam vo 3-ta brzina i dodavam gas, prvite 3/4 sekundi e se vo red i posle se javuva samo edno seckanje i tolku, ponataka kolku i da vozam vo 3-ta da odzimam gas ili dodavam se si e normalno. Istoto se javuva pri sekoe menuvanje na naredni brzini, znachi kako zabrzuvam i menuvam brzini vo site brzini osven prva i vtora se javuva samo edno seckanje posle 3/4 sekundi.
:-\


Imam probano so aditivi vo benzin, tocheno benzin na razlichni benzinski i posledno smeneto novi svekjici no problemot si ostanuva ...

Soveti i mislenje ?
 
Или некоја бобина или vtec-от. Само дијагностика и да се вози колата поврзана на дијагностика, да се види што дава кога сецка.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom