Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Верувај, скоро ништо нема да покаже на копјутер. Стар модел е и има премалку сензори за да ја каже вистинската грешка.
Само искусен механичар за Пежо друго ништо.
Ke ja pokaze mnogu ubavo greskata. Stom svetnal check engine znaci senzorite registrirale greska. Samo na majstor na kompjuter pa posle se drugo.
 
Компресорот исклучува кога перката не работи и не лади, што мислам дека е нормално на 40 степени надворешна темп, така ми и рекоа електричарите, проблемот е што перката наместо втора брзина да вклучи, она се гаси o_O
Некој совет?
Колата ми треба недела за на одмор а уште не е откриен проблемот.
Фала однапред на сите
 
Nekoj iskustvo so Audi A4 B7 8E 2.0 143ks i 2.7 v6 180ks manual i dvata motori.
 
Здраво на сите,
Проблем со Qashqai J10 1.5dci, перката за ладење не вклучува на втора и трета брзина. Прва си работи нормално, проверено од електричари, не е до релињата?
Некој совет?

Позз
За која перка се работи? Онаа во ентериерот за климата? Ако е така тоа се решава едноставно со промена на отпорникот ,кај мене на Лагуната го реши мајсторор едноставно, наместо отпорник намота една бакарна жица која глумеше отпорни к и та-дааа, успешно проработеа сите брзини
 

Attachments

  • Blower motor resistor.jpg
    Blower motor resistor.jpg
    56,6 KB · Прегледи: 3
Дали може софтверски да се изгаси катализатор (не е DPF) ,за Лагуна 1.9 DCi се работи од 2003, за EGR-от веќе знам дека може, на самиот катализатор има сензори за издувни гасови и поради нив може да ви светне чек енџин сијаличката, затоа на многу дизели софтверски ги гасат овие 2 компоненти а на EGR-от плус ставаат метална плочка за физичко блокирање на издувните гасови за да не одат кон турбото и на тој начин наводно се продужувал векот на траење на моторот
 
Дали може софтверски да се изгаси катализатор (не е DPF) ,за Лагуна 1.9 DCi се работи од 2003, за EGR-от веќе знам дека може, на самиот катализатор има сензори за издувни гасови и поради нив може да ви светне чек енџин сијаличката, затоа на многу дизели софтверски ги гасат овие 2 компоненти а на EGR-от плус ставаат метална плочка за физичко блокирање на издувните гасови за да не одат кон турбото и на тој начин наводно се продужувал векот на траење на моторот
Nema potreba softverski da se gasni sondata. Go krsis samo vnatre, ja vadis keramikata i ostanva lonecot. Najcesto se pravi down pipe na to mesto. Mada i da ja izvadis sondata nema razlika vo voznja.
Check engine nesveti od taja sonda.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom