C/C++

  • Креатор на темата Креатор на темата Драган
  • Време на започнување Време на започнување
Ova e tekstot ako znae nekoj neka mi pise so kako da ja napravam (mi treba hitno ) fala na site :D




Да се напише програма во која од тастатура се внесуваат вредности за страните на триаголник. Програмата треба да провери дали триаголникот е правоаголен. Внесените вредности не се подредени по големина.


Се ближи колоквиум а? Види на овој начин ништо нема да постигнеш со copy paste. Иначе околу задачата искористи ја Питагоровата теорема.
 
kakvi vrednosti vnesuvas ??? daj bidi precizen... vrenostite moze da se tocki u ramnina, dolzina na strani...
 
epa znaci deka treba da sodrzi vrednosti za:
должини на страни
синус, косинус....
агли
 
Де бре... еве ја идејата. Не треба ни синус ни ветар.

Од 3-те страни ја наоѓаш најголемата. Ваљда знаеш како да најдеш од 3 броја најголем.

На крај споредуваш дали двата помали, дигнати на квадрат се еднакви со најголемиот на квадрат. Ако се, принташ правоаголен е. Ако не... не е. Да ја искодирам во Ц?

Боже какви боза задачки ви даваат....
 
Задачава ти е за колоквиум ??

Иначе ... ке пробам да ја пишам па ако е тоа шо го бараш ... на ПП ке ти го пратам (ако го завршам)
 
Де бре... еве ја идејата. Не треба ни синус ни ветар.

Од 3-те страни ја наоѓаш најголемата. Ваљда знаеш како да најдеш од 3 броја најголем.

На крај споредуваш дали двата помали, дигнати на квадрат се еднакви со најголемиот на квадрат. Ако се, принташ правоаголен е. Ако не... не е. Да ја искодирам во Ц?

Боже какви боза задачки ви даваат....




Druze rabotata e vo C++ pa ako ne ti e tesko prati. Fala
 
Научи ги прво основите на C/C++ а потоа учи windows програмирање...
Еве ти склопив набрзинка програмче шо ќе ти послужи, би требало да се снајдиш...
Иначе се послужив со ова и ова
Повеќе за windows програмирање можи да најдиш овде
Линк до програмчето шо ти го склопив овде
 
Добро бе друже, не знаеш да вчиташ 3 броја од тастатура? Е ајде кажими како мислиш да полагаш, кога не ги знаеш основните синтаксички команди?

Па идејата ја имаш... единствено што ти треба е да ја претвориш во код.

int a,b,c,d;
(со ова се читаат податоци од тастатура)
cin<<a;
cin<<b;
cin<<c;
(со ова се споредуваат кој е најголем и се реди а да биде најголем ако не е)
if(a>b)
{
if(a>c)
else
{d=a;
a=c;
c=d;
}
}
else
{
d=a;
a=b;
b=d;
}
if(a<c)
{d=c;
c=a;
a=c;
}
(со ова а е најголем)
if((а*а)==((b*b)+(c*c)))
{
cout<<"pravoagolen e";
}
else
{
cout<<"ne e pravoagolen ";
}


(мислам дека cin и cout ми се утнати, немам ц++ компајлер да пробам)
 
Не се нервирај џиш плис :helou:
Едит: cin ти е утнат само
 
Ако ова е колоквиумска задача за објектно-ориентирано програмирање(дека ц++) јас се фрлам од камени мост....
Многу лесна задача е ова за колоквиум....или грешно сватив нешо, не е колоквиумска ?!?! Кај учиш/студираш ?!?!

Патем Џиш, кога на човек што незнае cin и cout да искористи ке му напишеш онаква програма(на таков начин), мислиш дека ке ја свати и ке научи нешо од неа ?? :):):)
 
Ако ова беше за мене.....не немислам така, баш напротив, свесен сум дека знам малце, само 1 година имам контакт со програмирање, предходно скоро ништо....1 година реално е многу малце за да научиш се :).

Не ми беше поентата да те навредам, нормално е да те збуни онака напишана програма, посебно ако си почетник. Не е поентата само копи-пејст да напраиш нели, треба и да го сватиш....еве ај ке пробам да напишам посватлив код па ке ти го пратам по ПП :)
 
Според приложеното ( а богами и според студиските програми во моментов) колку е сигурен авторот дека C++ е тоа што му треба?

п.с. ФЕИТ или ПМФ?

пп.с. Спојка со C++ темата.
 
ПМФ предпоставувам, зашто таму учат структурно во Ц.
 
Еве најдов нешто за на факс што сум правел ќе му се најди оти гледам нема појма многу :)

Код:
#include <iostream>
#include <string>
#include <cmath>
#include <iomanip>
using namespace std;
class point
{
private:
int x, y;
public: 
point(){}
point(int tx, int ty){x=tx;y=ty;}
int getx(){return x;}
int gety(){return y;}

};
void main()
{
point pointer;
int tempX,tempY;
double a, b, c, s, area;
cout<<"Enter the x coordinator for 1st point";
cin>>tempX;
cout<<"Enter the y coordinator for 1st point";
cin>>tempY;
point p(tempX,tempY);
cout<<"\nEnter the x coordinator for 2nd point";
cin>>tempX;
cout<<"Enter the y coordinator for 2nd point";
cin>>tempY;
point p1(tempX,tempY);
cout<<"\nEnter the x coordinator for 3rd point";
cin>>tempX;
cout<<"Enter the y coordinator for 3rd point";
cin>>tempY;
point p2(tempX,tempY);
if(p.getx()==p1.getx() && p1.getx()==p2.getx() || (p.gety()==p1.gety() && p1.gety()==p2.gety()))
cout<<"\nThe points are collinear"<<endl;
else{
/* Compute distance between p1 and p2. */
a = sqrt((p1.getx() - p.getx())*(p1.getx() - p.getx()) + (p1.gety() - p.gety())*(p1.gety() - p.gety()));
/* Print distance. */
cout<<"Distance between points p1 and p2: "<<a<<endl;

/* Compute distance between p2 and p3. */
b = sqrt((p2.getx() - p1.getx())*(p2.getx() - p1.getx()) + (p2.gety() - p1.gety())*(p2.gety() - p1.gety()));
/* Print distance. */
cout<<"Distance between points p2 and p3: "<<b<<endl;
/* Compute distance between p1 and p3. */
c = sqrt((p2.getx() - p.getx())*(p2.getx() - p.getx()) + (p2.gety() - p.gety())*(p2.gety() - p.gety()));
/* Print distance. */
cout<<"Distance between points p1 and p3: "<<c<<endl;


s = 0.5*( a + b + c );
area = sqrt( s*(s-a)*(s-b)*(s-c) );
cout<<"The area of the <strong class="highlight">triangle</strong> is : "<<area<<endl;

if(a==b && b==c && a==c)

cout<<"It is an equilateral <strong class="highlight">triangle</strong>."<<endl;
else
if(a==b || b==c || a==c)
cout<<"It is an isosceles <strong class="highlight">triangle</strong>."<<endl;

else
if(c==sqrt(a*a + b*b) || a==sqrt(b*b + c*c) || b==sqrt(a*a + c*c))
cout<<"It is a right-angled <strong class="highlight">triangle</strong>."<<endl;
}
}
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom