Словени

  • Креатор на темата Креатор на темата Svetovid
  • Време на започнување Време на започнување
ups....ne ide mi jutros...htjedoh reci da u onom gore naucnom radu pise 5 naucnika. svejedno, poenta je da je dokazano da nije bilo nikakve selidbe slovena.
a sto se mene tice ja sigurno znam da nisam sloven. mi gore smo od ilira. pa nije se bezveze pokret za ujedinjenje "juznih slovena" zvao ilirski preporod. a znam i genezu moga prezimena. pazi sad ovo.....prezime mi potice od keltskog plemena scordisci (prezivam se kordic). oko 250. AD su naselili prostor danasnje panonije i osnovali veliku keltsku drzavu. dio se plemena se odvojio i krenuo prema jugu (podrucje dalmatinske zagore i zap. hercegovine, stari mi je odatle) i osvojio domicilna ilirska plemena. i tako je prezime ostalo...evo i slika na ovom linku:
http://www.celticgrounds.com/chapters/appendix/celtic_tribes.htm
 
Нитков брате ми ги читаш мислите човеку. Баш сега чепкам нешто и за Келтите, кога...ти си ме испреварил хаха :wink: :D
 
hehehheh...evo jarane jos jedna mapa
62.jpg


pogledaj uz granicu provincije ilirija, jasno pise scordisci. upravo na tim mjestima gdje pise scordisci pouzdano znam da ima kordica. e sad kako je ko osvajao tako su oni preuzimali vjeru i naciju. pa su ovi gore sjeverni pravoslavni srbi, ovi od kojih sam ja su hrvati katolici, a ovi dole su pravoslavni crnogorci. ima ih i muslimana u bosni. al porijeklo nam je zajednicko, ilirsko. no dobro, dosta o tome, tema su anticki makedonci.
 
nitkov напиша:
ups....ne ide mi jutros...htjedoh reci da u onom gore naucnom radu pise 5 naucnika. svejedno, poenta je da je dokazano da nije bilo nikakve selidbe slovena.
a sto se mene tice ja sigurno znam da nisam sloven. mi gore smo od ilira. pa nije se bezveze pokret za ujedinjenje "juznih slovena" zvao ilirski preporod. a znam i genezu moga prezimena. pazi sad ovo.....prezime mi potice od keltskog plemena scordisci (prezivam se kordic). oko 250. AD su naselili prostor danasnje panonije i osnovali veliku keltsku drzavu. dio se plemena se odvojio i krenuo prema jugu (podrucje dalmatinske zagore i zap. hercegovine, stari mi je odatle) i osvojio domicilna ilirska plemena. i tako je prezime ostalo...evo i slika na ovom linku:
http://www.celticgrounds.com/chapters/appendix/celtic_tribes.htm

Есента бев во Стоби и баш затеков кога вршеа ископувања,па еден археолог ме прошета малку, убаво објаснуваше и ми кажа дека Стоби бил запален а потоа окупиран од келтите, докази веќе имаат најдено.

Би прашал само едно зошто не сум сигурен. Дали се најдени некакви докази за животот на словените зад карпатите или околу трансилванија пред наводната песелба на балканот? Не ме фаќајте за збор, но мислам дека не се најдени.
 
ајде сите со мене да бројме....п'рво, не/ второ, не/ трето, ?
третото нешто е б'лгари..ДА! браво! получавате награда от комисијата! елате в б'лгарија да си ја получите. :lol:
 
The people in Bulgaria in XVIII and XIX Cent were declaring themselves as Serbs and Greeks, but not as Bulgarians. Bulgarian history sources say that people of Bulgaria hated the Bulgarians and Bulgarian name (Source: Slavianob`lgarska Istoriya - <Славјаноб'лгарска историја><Паисиј Хилендарски> / Georgiev Kosta, “Filetizm ili proklyatie”, Sofia 1995 - Георгиев Коста, "Филетиз'м или проклјатие" Софија, 1995.)

je li be dejanche,
dedo ti bjashe srbin ili grk? :wink:
 
Дејане темата беше за антички Македонци. Чувашите инаку не испоганија во нашите краишта туку во Северна Бугарија! Ианку еве ти уште една теорија за Словените и дали тие навистина се доселиле на балканот во 6 век од Новата Ера, или се староседелци:

"Independent studies in correlation
Since both reviewers before me made a detailed review, I would like to interpret the content of this scientificaly very well supported scholar work in a larger context. First of all, I would like to inform/remind future readers that the concept of "Slavic migrations" is a residue of the 19-th century scholarship whose conclusions were "firmly based" on the scarcity of the archaeological material and the "prima facie" interpretation of the mediveal Byzantine texts. Curta uses: much more material artefacts, his common sense and analytical approach to the written material. Consequently, it is no surprise that he comes to the conclusion that there was no "arrival of the Slavs" and there were no "massive Slavic migrations" on the Balkans in the early middle ages. The reader will find it difficult to draw a different conclusion on the basis of the presented evidence in the book.
However, the conclusions of Dr. Curta concerning the Slavic ethnogenesis are supported by at least two more independent streams of scholar work.

The first one comes in a form of recent breakthroughs in the field of genetics. The analyses of genetic founder linages on the populations in the Balkans (and eastern Europe) showed that only 10% of the extant mt DNA genetic pool (maternal ancestry)is of recent date (recent = starting from Metal ages onwards). The rest (90%)of the lineages are from Paleo-Mezo-Neolithic migrations that ceased some 5000 -6000 years before present. Similar results were found for the Y-chromosome lineages (paternal ancestry). The second stream of scholar work that discards the idea of massive Slavic migrations in the early middle ages is the Theory of continuity of professor Mario Alinei. This theory (which is strongly corroborated by the above mentioned genetic findings)claims that the populations and languages in Europe are more or less geographically autohtonous. On several places in his two volume study ( Il Mulino editions 1996 & 2000) he points out that the idea of recent Slavic migrations is inconsistent and unsupported either by archaeological or linguistic evidence.(I hope that this extremly important and up to date study will be published in English soon).

Those strong correlations between Curta's and Alinei's evidence and conclusions, on the one side, and the genetic evidence on the other, make a really strong case against the concept of Slavic migrations and offers a much more supported model of the prehistory and history of Balkans.
Seen in this larger context, the content of Dr. Curta's book represents a basic component of the new paradigm that emerges in the scholar work.

We cordially hope that time has come to make significant changes in the elementary school and high school history textbooks which are still based on the interpretations of the 19-th century scholar work."
 
Нели пред вистината и боговите молчат, а магарињата рикаат. Да видиме кој ќе молчи, а кој ќе рика после постов:

GENOTIPI

Bugari
Eu19 (Balto- Slavenski ) 12%
Eu7 (Dinarsko- Vedoarijski) 4%
Eu18 (Zapadni- Prakeltski) 17%
HG2 (Altajsko-Anatolski ) 42%
HG9 (Avarski-Mongoloidni) 8 %
HG21 (Afro-- Hamitski ) 17%

SRBI
Eu19 (Balto- Slavenski ) 16%
Eu7 (Dinarsko- Vedoarijski) 5 %
Eu18 (Zapadni- Prakeltski) 11%
HG16 (Finsko-- Uralski ) 0 %
HG2 (Altajsko-Anatolski ) 49%
HG9 (Avarski-Mongoloidni) 6 %
HG21 (Afro-- Hamitski ) 13%

Makedonci
EU4………..15%
Eu7…………20%
Eu9…………15%
Eu10……….5%
Eu18……….10%
Eu19……….35%

Grci
Eu3, 1.3%
Eu4 – 22,4%
Eu6 – 1.6%
Eu7 – 7,9%
Eu9 – 21%
Eu10 – 1.3%
Eu11 – 2.6%
Eu15 – 1.3%%
Eu17 – 1.3%
Eu18 – 27,6%
Eu19 – 11.8%

HRVATI:

Eu19 (Balto-Slavenski) 29%
Eu7 (Dinarsko- Vedoarijski) 45%
Eu18 (Zapadni- Prakeltski) 10%
HG16 (Finsko- Uralski) 0%
HG2 (Altajsko-Anatolski) 9%
HG9 (Avarski-Mongoloidni) 2%
HG21 (Afro-Hamitski) 5%

SLOVENCI

Eu19 (Balto-Slavenski) 37%
Eu7 (Dinarsko-Vedoarijski) 6%
Eu18 (Zapadni- Prakeltski) 21%
HG16 (Finsko- Uralski) 0%
HG2 (Altajsko-Anatolski) 27%
HG9 (Avarski-Mongoloidni) 2%
HG21 (Afro-Hamitski) 7%

The Genetic Legacy of Paleolithic Homo Sapiens in Extand Europeans: A Y Chromosome Perspective by Ornella Semino and group of Genetic Scientists, published in “SCINCE” Vol 290, dtd 10.11.2000

http://hpgl.stanford.edu/publications/Science_2000_v290_p1155.pdf
 
Ah toj Otec Pajsija sto ne znael genetika, pa moral golema l'zga da stegne na vremeto! Konkretno, deloto vrz koe e graden bugarskiot nacional-romantizam vo 18 vek sodrzi NOTORNA LAGA deka Bugarite se Slavjani!!! Prasajte gi samo Batman Kiro i Velesanec kako se prelazani!

"Istorija Slavjanobugarska" e napisana od Makedonecot PENKO BANOV t.e. "Otec Pajsija" od Bansko vo Pirinska Makedonija, koj e monah vo srpskiot Hilendarski manastir. Negoviot brat Lavrentij pak e igumen vo istiot manastir. Sorabotnik na Otec Pajsija bil monahot Jovan Raic -- etnicki Bugarin od Vidin -- no toj sebesi se deklariral kako Srbin.

Dvajcata monasi dodeka prestojuvale na Sveta Gora bile krajno razocarani bidejkji elinizmot zemal golem zamav i duhovno gi porobuval narodite sto zboruvaat slovenski. Taka Pajsija i Raic dosle na ideja da pocnat da pisuvaat istorija na slovenskite narodi vo odbrana od elinizmot no i od turskoto ropstvo.

Bidejkji Otec Raic smetaal deka Bugarite se Srbi, toj se zafatil da ja pisuva glavno srpskata istorija (no i istorijata na drugi slovenski narodi na sever i zapad). Otec Paisija pak, najverojatno pod vlijanie na Raic, ja pisuva "Istorija Slavjanobugarska".

Za zal, originalnite negovi prepisi ne se zacuvani, a podocneznite bugarski prepisi se polni so romantizam i netocni istoriski podatoci za proizhodot na Bugarite -- fakt sto go priznava i denesnata bugarska istoriografija.

Najgolema zabluda prepisuvacite na "Istorijata" vnele koga turko-mongolskite Bugari gi proglasile za Sloveni! Taka, na primer, pocetniot argument vo "Istorijata" e:

"Od celiot slovenski rod najslavni bile Bugarite. Prvo tie imale svoi carevi, prvo tie imale svoj patrijarh, prvo tie se krstile..."

Faktickata netocnost na ova tvrdenje e povekje od ocigledna. Prvite Bugari sto se pokrstile i sto imale svoi carevi bile vladetelot Boris i negovite naslednici. Turko- Bugarite nemale nikakva etnicka vrska so slovenskiot rod so koj ovde se poistoveteni, duri ni po iznudenata hristijanizacija koga podocna nekoi se ottrgnuivale od nea i gi tormozele Hristijanite.

Medjutoa, tokmu vrz ovoj netocen podatok -- so nerealnoto prikazuvanje na Bugarite kako "Sloveni" t.e. so slovenstvoto kako pandan na elinizmot -- pocnal da se gradi bugarskiot nacionalen patriotizam.

Vo "Istorija Slavjanobugarska", Pajsija nikade sebesi ne se deklarira kako pripadnik na bugarskiot narod. Toj na Bugarite im se obrakja vo vtoro ili vo treto lice kako, na primer: "Ti Bugarinu", "za Vasite tatkovci", "Jas Vi pisuvam", "Ne dozvolete da Ve mamat", "Mnogu go zasakav bugarskiot rod" i sl.
 
Interesno e deka netocnostite vo vsrska so Bugarite vo "Istorijata Slavjanobugarska" se krijat od posirokata javnost vo Bugarija. Na primer, uporno se forsiraat samo Predgovorot i Pogovorotna "Istorijata", dodeka Prvata glava (chast) od knigata se izbegnuva.

Eve zosto: pisuvajkji za potekloto na Bugarite, otec Paisija tvrdi vo "Istorija Slavjanobugarska" deka posle Golemiot potop opishan vo Biblijata, dedo Noe ostanal so svoite tri sinovi: Sim, Ham i Jafet. Ponatamu otec Paisij ja opisuva nivnata sudbina:

"Jafet imal eden sin po ime Moshos. Od negovoto pleme i rod se oddelil naiot slovenski jazik, kojsto so rodot otprvin se narekuvale Moshov rod i jazik. Toj rod i jazik otisol na sever, kadesto sega se naodja Moskovskata zemja i spored imeto na svojot pradedo Moshos taka bila narecena rekata Moskva kadesto najprvo se naselile. Podocna i naselbata go dobila toa ime... Vo Moskovskata zemja ima edna zemja koja se narekuva Skandinavija. Koga se rasprsnale najprvo onie koi bile vo taa zemja, gi narekle Skandavlani. Po mnogu godini tie Skandavlani, otkako se nam¬nozile vo taa zemja, se krenale i trgnale na zapad, kadesto naisle na zemja kraj edno more. Toa more se vika Balticko i Pomorisko. I se naseslile tie Skandavlani tamu kraj Brandebur, a spored nivnoto ime Skandavlani, podocna toj narod bil nareen kako Slavjani, a taka e i do denes."

Znaci gledame vrz kakvi fantasticni objasnuvanja e gradena bugarskata prerodba. Bez razlika dali samiot Paisija (ili pak negoviot prepisuvac) go napisal pogresniot podatok deka turko-Bugarite bile Sloveni, ima osnova da se tvrdi deka toa ne e slucajno storeno. Sepak, da pretpostavime deka toa go napravil samiot otec Paisij. Zosto gi spomnal Bugarite, a ne Makedoncite?

Kako prvo, na otec Paisij dobro mu bil poznat faktot deka Bugarite bile edno, a Slovenite nesto sosema drugo (barem spored starite knigi od koi gi crpel podatocite za svojata "Istorija", vo koi ovie dva etnikuma se jasno razdeleni). No, nemu mu bile vazni Slovenite kako pandan protiv elinizmot, no i protiv turskoto ropstvo. Terminot Makedonci voopsto ne mozel da go spomne za Slovenite, bidejkji vo toa vreme makedonskoto ime napolno bilo uzurpirano od Grcite, protiv koi se borel (kako rezultat na pogresno informiraniot romantizam kaj nekooi Zapadnite krugovi togas togas, na priemer Bajron).

Zatoa Paisija kako Sloveni gi proglasil Bugarite bidejkji vo sprotivno, kje bil meta za slovenskiot patriotizam sto Paisij sakal da go razbudi. Vprocem, kakov bi bil toj bugarski patriotizam sto trebalo da se bori protiv turskoto ropstvo, do kolku Paisija bi ja napisal vistinata deka prvite etnicki Bugari bile bliski do Turcite? So toa samo bi im napravil usluga na Turcite.

Znaci, Otec Pajsija gi proglasuva Bugarite za "Sloveni", no im se obrakja na Slovenite zosto tie se pandan protiv elinizmot no i protiv turkoto ropstvo.

Vrz osnova na etnickata alhemija na Otec Pajsija, bugarskite prerodbenici se vnesuvaat so zhar da napisat brojni nacional-romanticarski statii. Na primer vo statijata "Za Slavjano b'lgarskata istorija" vo sp. "Mirozrenie" (Viena, 1850 godina) od Ivan Dobrovski od Sliven, doslovno se tvrdi deka predcite na Bugarite se Slovenite.

Kon krajot na 19 vek, bugarskata oficijalna istoriografija ja isprava greskata na prepisuvacite na Otec Paisija, pa proglasuva deka Bugarite ne se "cisti" Sloveni. No bugarskata prerodba vekje zema takov zamav sto beglo se preminuva preku ovoj podatok.

Karma kasha......
 
Еден од најголемите Македонци во 19 век, Ѓорѓи Пулевски пишува во неговото дело дека Македонците одсекогаш биле македонски Словени и се староседелци на Балканот и оти векови подоцна дошле Бугарите, а потоа и Србите. Тој е еден од ретките творци во 19 век што најдиректно се изјасниле како Македонец.

„За Македонци оту имале свои цареви и царствено управленије познаваме уште од Тројанскиот бој“, пишува тој во почетокот на „Историјата“.

Книгата денеска е отпечатена на оригиналниот јазик што го користел галичанецот, а содржи неколку дела: Славјанско-македонска историја од Потопот до 900 година пред Христа, од 900 година до 148 година пред Христа, од 148 година до 395 година во нашата ера, од 395 година до 1360 година и последната етапа до крајот на 19 век.

Тој наведува дека сите Словени во старо време живееле во Азија, а уште во антиката, македонските Словени се населиле на Балканот, а другите заминале преку Кафказ, зад Карпатите (во Сармација), од каде што и тие во 6 век по Христа се спуштиле кон Балканот.


---------------------------

Да не беа чистите Македонци како Пулевски денес ние Македонците како народ ќе бевме целосно уништени.
 
Leleeee, pak li ti bre spameru so mnogu nesrekjno odbran nick?! Ovoj se pojavuval porano so kilometarski postovi i ne znae dva unakrst, a ne pak da argumentira.

Od prilozenoto se gleda deka se fatile kako pijan za plot za tezata deka nemalo Makedonci tuku deka sme "Trako-Iliri" ili samo Iliri. :-))))

Samo nisto ne ve pere: bugarskiot nacional romantizam se temeli vrz lagata od Otec Pajsija, povtorena vo vtoroto vase istorisko delo (Zografska Istorija) pa se do Rakovski itn. A vie bas taa laga im go mudruvate na Makedoncite deka Bugarite se "Sloveni".


http://forum.tatarlar.ru/

Орлов А.М., "Нижегородские татары: этнические корни и исторические судьбы"

Нижегородскиј крај и булгары

1. Булгарские корни татар Нижегородского краја

Нижегородские татары свјазывајут своју историју и культуру с Булгариеј, суштествовавшеј как самостојательное государство до установленија власти Золотој Орды.
Правомерно полагать, что такое представление сохранјаетсја в памјати народа, благодарја признанију историческој роли Булгарии в истории татарского народа, в становлении и распространении ислама. ..........
 
Dobro be Bugari - neli gledate deka so flood-ovite ste dosadni kako muvi na g....o??? Nemate ni dva grama informacija kojashto bi bila konvergentna i neprotivrechivam a da ne zborime za nauchno dokazhana. Aj prestanete i pochnete, namesto da mu go drkate na mousse-ot na vashiot kompjuter, da chitate malce i da se instruirate!!!

Me nervira shto temive na site strani pochnaa da otkachuvaat!!!
 
Zonar

Византијскија историк јоан Зонара е живјал през п'рвата половина на ХII век. От хрониката му има и славјански преводи. Тој подробно описва војните между цар Самуил и византијците.

Ето какво пише јоан Зонара:
ХII век
"А сам тој (Василиј II Ал.М), като пристигнал, започнал да се приготвја за обсадата на Сердика, т.е. Триадица... А Самуил се настанил по в'рховете на планините , заштото не се осмелјавал да се сражава отблизо, и като видјал неочакваното отст'пление, решил, че го правјат от страх, и наст'пил срешту ромеите. След като ги изплашил всички, об'рнал ги в бјагство. Тој овладјал и лагера, и императорската палатка, и знаците на императорската власт... Предводителја на б'лгарите плјачкосвал не само земите на Тракија и Македонија (тогава с името Македонија се наричали земите около Одрин, днешна Македонија била наричана Б'лгарија Ал.М.), но и Елада, и самија Пелопонес..."
"След това императора тр'гнал на поход срешту б'лгарите и като разрушил нјакои укрепленија в Сердика, се в'рнал в Мосинопол..."
"Император'т подчинил под своја власт Видин и на вр'штане настигнал Самуил, којто станувал крај река Аксиос. Тази река се нарича от древните Вардар. Понеже реката била п'лноводна, варварите безгрижно станували, заштото никак не се надјавали, че ромејската војска може да мине реката. Но бил открит брод, през којто преминали и император'т, и војската. От б'лгарите загинали мнозина, а Самуил избјагал и неговата палатка, както и целија стан били разграбени. Император'т завзел и град Скопие, којто му бил предаден от Роман, сина на б'лгарскија владетел Пет'р. Самуил му бил поверил да пази този град."

ИЗТОЧНИЦИ:
1. Th. Buttner-Wobst. Op. cit., страници 548-549, 558-560.
2. Гр'цки извори за б'лгарската историја, VII, страници 186, 187-188.
(ОРИГИНАЛ'Т Е НА ГР'ЦКИ ЕЗИК)


јоан Зонар е византијски историк живјал през п'рвата половина на ХII век. От хрониката му има славјански преводи. Тук јоан Зонар разказва за в'станието на б'лгарите под водачеството на Пет'р Делјан.

Ето какво пише јоан Зонар:
XII век
"След като б'лгарите, както вече казах, били покорени от император Василиј и след като д'ржавата им била подчинена, известно време варварите понасјали игото на робството. След това те намислили да го отхв'рлјат и се надигнали, но липсата на вожд осуетил замис'ла им. Нјакој си м'ж от неизвестен род, наречен Делјан, изп'лнен с хитрост и изобретателност, којто се наричал син на Арон, брат на Самуил, предводителја на този народ, избјагал, както разказват, от Цариград и като убедил народа, че е син на Арон от неговата незаконна жена, а не от законната му с'пруга, бил избран за цар на варварите. Тогава народ'т вдигнал открито в'стание, насочил се к'м грабеж и опустошавал ромејските земи. Прочее изпратен бил един стратег с војска, за да прекрати техните нападенија и грабежи. Но понеже тој се отнасјал зле с подчинените си, в'збудил ги срешту себе си и штјал да загине, ако не бил избјагал през ношта. И т'ј подчинените му војници, като се изплашили, в'станили и избрали за свој вожд един от другарите си на име Тихомир, по род б'лгарин и го пров'згласили за цар на Б'лгарија. И така б'лгарите се разделили, като едни се прис'единили к'м Делјан, а други к'м Тихомир. Но Делјан си послужил с хитрост спрјамо противника. Тој го повикал да споделјат властта и борбата против ромеите. И Тихомир повјарвал. И т'ј, когато двамата вождове се срештнали и војската б'лгарска се с'брала, Делјан казал пред с'браните, че б'лгарскијат народ никога нјама да се спаси, докато го предвождат двама началници, и добавил: "Ако милеете за вашето спасение, премахнете един от нас. Понеже знаете, че аз с'м от рода на Самуил, отстранете Тихомир; ако ли не, подчинете се нему, а мене отстранете". Тогава се вдигнал шум и всички го приветствували за цар, а Тихомир бил убит с кам'ни."

ИЗТОЧНИЦИ
1. Th. Buttner-Wobst. Op. cit., страници 563-567.
2. Гр'цки извори за б'лгарската историја, VII, страници 188-190.
(ОРИГИНАЛ'Т Е НА ГР'ЦКИ ЕЗИК)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom