Воз побрз од авион

  • Креатор на темата Креатор на темата BOJ@N
  • Време на започнување Време на започнување

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
Локација
Во блиската далечина.
Воз побрз и од авион. Кинезите се пофалија со светски рекорд за најбрз патнички воз. Ако досега се патуваше од Пекинг до Шангај 10 часа сега тоа е скратено на помалку од 5 часа.

На тест возењето беше измерена брзина од 486,1 километри на час, со што се сруши светскиот рекорд за најбрз патнички воз. Оваа брзина возот ја постигна на специјални шини поставени помеѓу градовите Заожунг и Бенгбу.

Кина најавува дека е можно оваа патничка линија да профункционира во јули идната година.

Оваа линија е од суштинско значење за Кина бидејќи ги поврзува најголемите два града во најразвиените економски области, па така оваа релација е една од најексплоатираните.

Досега Кина има пуштено во употреба повеќе брзи возови, меѓутоа овој ќе биде најзначаен и најкорисен.

А1

27.10voz1.jpg


Една од најголемите железнички линии помеѓу Пекинг и Шангај, која е во изработка и чини 32,5 милијарди долари, со должина од 1.326 км, ќе биде отворена во 2012. Времето на патување помеѓу овие два града ќе биде намалено дури за 5 часа.

__________________________________

1300 км за 5 часа.
Тоа не е ништо во споредба со нашата железница
180 км за 6 часа.* (БТ-СК)

__________________________________
* ако воопшто стигне до Скопје.
 
Па шознам оти јас мислам дека авионите се побрзи од 486,1 километри на час ?
знае ли некој точна брзина на авионите да ми каже баш ме интересира збораме за патничките авиони?
 
Па шознам оти јас мислам дека авионите се побрзи од 486,1 километри на час ?
знае ли некој точна брзина на авионите да ми каже баш ме интересира збораме за патничките авиони?
Епа мерната единица е јазли(чворови)...и стандард за патничките авиони е некаде 220 јазли,или во превод приближно 407km/h ....значи јас како што знам толку е отприлика брзината на комерцијалните летови...е сега за другите е посебна приказна!:salut:
 
Епа мерната единица е јазли(чворови)...и стандард за патничките авиони е некаде 220 јазли,или во превод приближно 407km/h ....значи јас како што знам толку е отприлика брзината на комерцијалните летови...е сега за другите е посебна приказна!:salut:

800-900 km/h.....што воопшто не го намалува успехот на кинезиве.....
 
Епа мерната единица е јазли(чворови)...и стандард за патничките авиони е некаде 220 јазли,или во превод приближно 407km/h ....значи јас како што знам толку е отприлика брзината на комерцијалните летови...е сега за другите е посебна приказна!:salut:
На патнички авиони take off speed е околу 150 knots(+/- 20) или 280км/ч а кога е на cruising altitude околу 458 knots или 850км/ч (варира од моделот на авионот)
 
Во време добиваш со воз, влегуеш во воз и тргнуваш и железничите се обично во центар негде, а аеродромите се 30-60 минути надвор од градов...


Гледав еднаш таква емисија за брзите возови во Германија, и мереа дали е побрзо од Келн до Дизелдорф со воз или со авион.

Возовиве ќе ги победат меѓуградските авионски линии.
 
Воз побрз од авион (што се вели зборот).
Не е побрз од авион бидејќи истата рута со авион трае околу 2 часа, но резулатот е импресивен бидејќи според она јас што го видов се работи за TGV, a не Maglev воз.
Од друга страна најбрзиот TGV во светот постигнува 574,8 km/h (меѓутоа тоа е максимумот, реално, оперативната брзина на TGV-то во Франција е некаде 300-350 km/h). Кинезиве целата рута возот го цедат речиси на максимум.

800px-Cd41-0015g.gif



 
Me интересира што ќе кажеше extreme1 за ова.Сигурно возов оди во 4-та димензија.
 
A TGV test train driven by Eric Pieczak set the record for the fastest wheeled train, reaching 574.8 km/h (357.2 mph) on 3 April 2007

http://en.wikipedia.org/wiki/Tgv

Ах пусти новинари...хаха

It was the fastest speed recorded by an unmodified conventional commercial train. Other types of trains in other countries have travelled faster.
Telegraph.co.uk

Chinese engineers celebrated Friday after setting a new world record for the fastest unmodified passenger train speed of 302mph.
The train reached the speed on the recently completed high-speed line linking Beijing to the coastal city of Shanghai.
From a standing start, the Chinese-built locomotive reached the top speed in just 22 minutes, and when it starts operating next year, it will cut the journey time between the two cities to just fours hours from the current 10 hours.
The route will open 12 months ahead of schedule and is part of the country's massive $313.5 billion program to create the world's most advanced and extensive railway system by 2020.
The line is expected to carry 80 million passengers a year, double the current capacity on the 818-mile route.
In 2007, a heavily modified French train operated by SNCF reached 357mph. It had bigger wheels and a stronger engine that a conventional locomotive.

FoxNews

Стандардна верзија.
 
Нешто поразлично. Маглев воз во Јапонија - 581 км/ч. Со оглед на тоа дека брзината на комерцијалните летови (според моето скромно искуство) е некаде 500-600 км/ч, овој воз е навистина брз како авион.


Навистина импресивно.

maglev-train-in-japan.jpg


Иначе, TGV и Маглев не се кинеска работа, туку Француско-Германска.
 
Нешто поразлично. Маглев воз во Јапонија - 581 км/ч. Со оглед на тоа дека брзината на комерцијалните летови (според моето скромно искуство) е некаде 500-600 км/ч, овој воз е навистина брз како авион.

Просечна брзина на авионите е 800 км/ч.
Треба да поработат уште малку за и возовите да ја достигнат таа брзина. А дотогаш.... веќе се најавуваат изградба на патнички авиони побрзи од звукот, а се најавуваат и такви кои ќе летаат со огромни брзини на голема висина.

А за возовите.... треба да се постигне суперпроводливост на собна температура. Е тогаш растојанието Пекинг - Шангај ќе биде поминато за саат - два.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom