Microsoft XNA

  • Креатор на темата Креатор на темата sveznajko
  • Време на започнување Време на започнување

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
Локација
A galaxy far far away
Веб-сајт
theoneswhoplayvideogames.blogspot.com
Замислена како библиотека за праење cross-platform игри(што ќе рече кодот може да се искомпајлира и за извршување на конзоли / мобилни уреди , како и за ПЦ).
На база на .NET („Инсталацијата“ додава нови референци у GAC до dll-ови)

Моето програмерско искуство (2д платформер) со XNA е дека е стварно релативно лесно за користење , кодот е прилично добро сегментиран , и прилично брз.
Конечно може да се искористи знаењето од C# за game development. :P

Пишете ваши искуства .. ако имате .
 
Замислена како библиотека за праење cross-platform игри(што ќе рече кодот може да се искомпајлира и за извршување на конзоли / мобилни уреди , како и за ПЦ).
На база на .NET („Инсталацијата“ додава нови референци у GAC до dll-ови)

Моето програмерско искуство (2д платформер) со XNA е дека е стварно релативно лесно за користење , кодот е прилично добро сегментиран , и прилично брз.
Конечно може да се искористи знаењето од C# за game development. :P

Пишете ваши искуства .. ако имате .

Нема леб у игри за мобилни...
 
Нема леб у игри за мобилни...

Не е само за мобилни ами и за windows и xbox 360. Иначе има пара и од тоа ама не кај нас, само ако ја продаваш во странство, пример преку App Store. Кај нас прво треба да се развија бизинс со игри на постандардниве платформи за игри (PC, конзоли), да почнат луѓето такви да купуваат па после за мобилни. Години се потребни.

---

Иначе јас планирам во блиска иднина да почнам да учам за развивање на игри. Прво ќе барам некоји книги со основи, теорија (математиките) па после на XNA да се префрлам. А веројатно има и нешто со теорија + XNA заедно. Па после можи и DirectX дирекно, кој е на прилично ниско ниво.

Многу слично на XNA е Unity 3D. Овие две некои ги сместуваат во game engine, но не се целосни енџини туку се библиотеки кои внатрешно користат DirectX (XNA, UNITY на Win) или OpenGL(Unity на останати) и доста го олеснуваат правењето на игрите. Unity дури има и свој визуелен едитор како Flash, кодот се пишува во C# а се компајлира преку Mono (можи да се користи и VS за кодот).
Толку знам засега. Значи немам никакво искуство само вакви информации. Кога ќе поднаучам нешто, ќе се јавам.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom