GOLF 4 TDI

  • Креатор на темата Креатор на темата gice
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
20 април 2009
Мислења
33
Поени од реакции
0
Me interesira iskustvata na lica koj se ili bile sopstvenici na ovoj model.Posebno bi gi cenel mislejnata na taksisti zato sto smetam deka podobar test od toj rezim na vozejne amin.
 
Можам да ти кажам дека таткоми работи со коли и голфот 4 се продава многу убаво, зш се вози добро не ти јади нофченикот и нека е дизел амин :)
 
Има проблеми со ребрестиот кајш.
 
Гољф е... и како секој Голф е преценет. Зборувам од економска гледна точка. Исто како секое возило и тие имаат мани, имаат дефеци и менување на потрошни матерјали и делови како кај секое друго возило. Но, кога ќе откаже Форд, Опел, Рено тогаш доаѓаме до моментот земи си Голф, има да те вози без ништо да смениш... Крастајци ќе те вози, ништо поразлично не е освен името и 1500-2000 евра повеќе во споредба со останатите автомобили кои не го носат логото на VW.
 
Кола-тезгере, што сакаш прави и нема гајле ;) Мала потрошувачка, ефтини делови, нема смрт. Нема да згрешиш ако купиш.
 
Кола-тезгере, што сакаш прави и нема гајле ;) Мала потрошувачка, ефтини делови, нема смрт. Нема да згрешиш ако купиш.
сакам да ја возам без масло... викаш дека нема да цркни по 10 мин?
 
Јас имам Голф 4 ама бензин сега немам време да пишам за колата утре најверојатно ке пишам добри/лоши страни.
 
сакам да ја возам без масло... викаш дека нема да цркни по 10 мин?


Ех сега ајде да вози и без гориво :)
Но има и таков случај со еден мој пријател...
Возе тој и кога да провери фатил `рѓа мерачот :pos: Бааѓи време ја возел без масло, може да се рече. Си рекол дај да дотурам масло, купил едно литро, го истурил цело, ништо на мерачот...и така се до кај 5 литри мислам :)
 
Секој ден ме вози Golf 4 TDI на факултет со 130КС (има верзии и од 90 и 110КС). Има екстра забрзување на автопат се држи стабилно и на 170км/х. Колата е со 170,000км поминато, менувани се зглобовите, а моторот е ненормално издржлив и троши 4,5 - 5 литри на автопат 6 во град според борд комјутерот. Внатре е некако премногу тесна поради масивната борд табла.Се надевам ти помогнав малку :)
 


Ех сега ајде да вози и без гориво :)
Но има и таков случај со еден мој пријател...
Возе тој и кога да провери фатил `рѓа мерачот :pos: Бааѓи време ја возел без масло, може да се рече. Си рекол дај да дотурам масло, купил едно литро, го истурил цело, ништо на мерачот...и така се до кај 5 литри мислам :)
[Sarkasm ON]Oва во Голф... само тие така можат. Друга кола нема теорија ова да се деси.[Sarkasm OFF]
Прашање број 1. Каде отиде маслото?
Прашање број 2. Како рѓосала шипката?
Прашање број 3. Свесен си шо се дешава во мотор ако нема масло?
Прашање број 4. Свесен си шо се дешава во мотор ако го преполниш со масло?

Кај мене во ескордот, чудно, кога да кренам шипката, стално на максимум е... Сакаш да се обложиме во 600 евра дека иако е полн до максимум уште 5 литри масло ќе собери без проблем?
 
Гољф е... и како секој Голф е преценет. Зборувам од економска гледна точка. Исто како секое возило и тие имаат мани, имаат дефеци и менување на потрошни матерјали и делови како кај секое друго возило. Но, кога ќе откаже Форд, Опел, Рено тогаш доаѓаме до моментот земи си Голф, има да те вози без ништо да смениш... Крастајци ќе те вози, ништо поразлично не е освен името и 1500-2000 евра повеќе во споредба со останатите автомобили кои не го носат логото на VW.
Амин!!!!
 
Прашање број 4. Свесен си шо се дешава во мотор ако го преполниш со масло?

Малку офтопик, но ме интересира што би се десило доколку во моторот има повеќе уље од потребното?
Макар и да се 300, 400 милилитри повеќе.. Ќе почне да го исфрла од негде? Ќе зезне нешо у моторот или? :kesa:
 
Малку офтопик, но ме интересира што би се десило доколку во моторот има повеќе уље од потребното?
Макар и да се 300, 400 милилитри повеќе.. Ќе почне да го исфрла од негде? Ќе зезне нешо у моторот или? :kesa:
Кратко образложение... радилицата и клиповите наместо да шлапкаат во масло и да се цедат, пливаат. Вртливиот момент создава центрифугална сила и притисокот на маслото во горниот дел на моторот опаѓа. Ризикуваш моторот ќе остане без подмачкување во делот на главата и клипните прстени (кариките) поради намалениот притисок на масло. Од друга страна имаш одвишок на масло во долниот дел на кој делува центрифугална сила. Се на се, очекувај дека има шанса сите симеринзи и диктони на долниот дел да почнат да течат, а има и една цевка која издувните гасови од картерот ги насочува во усисната грана (дишник), и има голема веројатност дека низ неа моторот ќе исфрли дел од одвишокот на масло.

Е сега ако фрли макар и 300 грама (што со сигурност ги фрла по 3-5 минути работа), доаѓаш до моментот дека моторот наместо да компресира воздух, компресира течност која има поголема густина од воздухот. Да не должам многу, поради течноста во делот измеѓу клипот и главата (онаму каде што согорува горивото), клипот не е во можност да ја достигне нултата точка на палење, а клипницата сака да го тукра нагоре, и доаѓаш до делот на искривување на клипницата. Е после иди заебаниот дел, кога едниот цилиндар нема да доаѓа до точката на палење, па имаш ем намалена компресија, ем изместено палење.

Дали се оправа? Јасно, ако промениш клипници. А со нив, ќе промениш и лагери на радилица, диктони, карики, ќе ја израмниш деклата.... да неречам ремонт. Појасно?


едит: заборајв да напоменам, ова погоре не важи за Гољф, пошто тие се извонредни машини и за нив сите закони на физиката неважат. Гарантирано, испробано.
 
Како што ти ветив вчера сега сакам да ти напишам нешто.
Ако си во план да земаш Golf 4 TDI гледај да биде максимум стар 2002 година ништо подоле и гледај да има најмногу 200-000 ваков тешко дека ке најдеш испод 200-000к.м. затоа што кога купуваш возило сакаш да го купиш и веднаш да седнеш во него и да го возиш а кај дизел греачите на толку време мора да се сменат+Улје и каиши никогаш не можеш да бидеш сигурен нели.А Голф 4 TDI тешко дека ваков ке најдеш да ти испадни на наши табли 6.500 евра затоа што се плака а прашање е дали и ке можеш ваков да најдеш.А ако најдеш гледај да не е ударан и ке тиа кажам дека е добра зделка не троши кој знае колку многу можам да кажам малку трошат.
Кај мене во селото 4ТДИ имаше еден таксист го продаде со 600000к.м. ништо немаше сменето голфот одеше но многу тропаше и бучно работеше мислам во Битола или Прилеп го продаде па сега ти рачунај не е само да земиш возило гледај да земеш што е можно подобар и најбитно НЕ ШТЕДИ ПАРИ.
 
potpolno se slozuvam so tebe.So istata filozofija odev koga i barav (nekoj 6 meseci). Golfot vece go kupiv i me kosta nesto pomalku od 7000 e ali e vo top forma so site nisani so bi se reklo. motorot e so jacina od 66kw. te 90ks
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom