Сакам да научам Maya, ми треба за дизајн на ентериери , продукти и слично...
Има некој искуство со на Семос курсевите? Или да ми препорачате некои други каде што ќе добијам океј знаење конкретно за областа погоре што ја пишав.
За ентериери најважно ти е да знаеш осветлување, реалистично осветлување со реалистичен falloff. Второ е да знаеш да работиш во гама 2.2 и да користиш реалистичен fresnel за рефлективност.
Јас лично ја баталив Маја пред 3-4 години, затоа што ментал реј ми дојде преку глава, сега работам во Cinema 4D и од послендата верзија им многу одличен нов систем за рефлективност и fresnel, со малку труд резултатите се многу слично со v-ray а поедноставно за работа. Моделирање во најголема мера ќе се сведе на ѕидови и сл, се друго ќе користиш готови модели, затоа што ќе мора да ги завршуваш проектите на време, нема да можеш да трошиш 20 саата моделирање на добра гарнитура или кревет, како прво многу време ќе изгубиш, а второ реално клиентите нема шанси да ти платат за такво нешто.
Еве неколку од мене направени во Cinema 4D. Првите две се целсоно од мене правени, моделирање и рендерирање. Следните 3 се Evermotion ентериери за 3дс макс, рендерирани во c4d.
Друго треба да знеаш колку разлика Photoshop може да направи, и да знаеш колку време да потрошиш во штелање на осветлувањето и боите, а што ќе можеш да направиш во пост.
Еве еден пример, првата слика е директно од рендер, втората е после пост во Photoshop.
[DOUBLEPOST=1434914608][/DOUBLEPOST]ПС. заборавив во претходниот пост, за вежбање, најди реален ентериер што ти се допаѓа и пробај да го копираш во 3д. Ова е важно затоа што иако можеби тенички се ти е убаво средено(модели, светла, материјали) ако целиот концепт и избор на бои не е добар, ќе завршиш со шит рендер. Одбери ентериер што ти се допаѓа од страна како houzz и пробај да го ископираш што поблиску до реалната верзија, овака целиот дизајн ти е веќе среден, и ќе можеш да се фокусираш на она што е важното за тебе.
Двата рендери горе, се правени така, еве ги оригиналните верзии. Пробај да го копираш аголот на камерата светлувањето и се. Исто така добра вежба е и за размислување во 3д во размер, затоа што ќе имаш само една слика а сите работи треба да се вклопат заедно.