S
smart ass
Гостин
Како прво ако мислите дека стелт е ова
[/URL][/IMG]
тогаш не читајте понатаму:wink:
Сега првен треба се разбира да дадам краток вовед во истата,имено стелт технологијата не значи само намалување на радарскиот одраз,туку и акустичниот,и топлотниот исто така.
Истата е користена уште во втора светска војна се разбира за тоа придонесе развојот на радарите.
Забелешка стелт авионите ги нарекуваат и LOA=Low observable aircraft.Или во превод тежок за детекција а според џејнс дифенс се вери лоу обзервабл(тоа важи само за Б-2)
Стелт авионите имаат одредени предности,имено еве да го земеме за пример Б-2 кој имајте предвид е стратегиски бомбардер(значи не Ф-35 ил 22ка) истиот има предност незабележан да пенетрира во воздушниот простор на непријателот и да удри таму каде што најмалку очекуваат-а недај боже пак да пушти нуклеарка...ќе испаруваат цели дивизии...
Или во ревод
-Брз и изненадувачки напад.
-нанесување тешка штета на непријателот.
-максимално користење на оружјето(прецизност).
-И се разбира можноста за безбедно враќање назад.(т.е Survivability rate).
Б-2 досега не е забележан на ниеден радар а тоа се должи на РАМ,понатаму,дизајнот,намаленатиот акустичен и топлотен одраз но и најголема заслуга за ова има т.н carbonyl iron ferrite ова и објаснува зошто и никогаш не бил забележан(колку за појаснување карбонилот всушност кога доаѓа во контакт со ЕМ бран,во случајов радарски-бранот тогаш се претвара во топлина) сега и овде имаме една негативност,имено Б-2 мора да биде стациониран во посебни хангари,на специјална температура или што би се рекло авионов сака клима уреди ахах...туку многу е скап навстина над 2 милијарди долари,а за одржување...нема потреба за коментар.
Missouri flew only three percent of the allied
combat sorties but destroyed 33% of the targets.
Using the JDAM
and augmenting that weapon’s through-theweather
accuracy with its on board GPS-aided
radar, B-2s hit 84% of their targets on the first
strike and averaged 15 targets attacked per sortie.
Not only were no B-2s lost; there is no evidence
that they were even detected, much less tracked
Ја го Б-2
Забележете кај Б-2 каде е инлетот,а за моторот...пишува има посебен систем за ладење(а еве и русите и официјално признаваат дека сега има само ЕДЕН официјален Стелт
(иако не е стратегиски бомбардер-и немаше ајрон бол пеинт) но веќе не важи,а јасно ви е зошто,и како,имено има тема за него(на која имам забранет пристап untill 2012
).
Да го оставиме Б-2,и да видиме малце што е тоа на што толку се радуваат дечките од џејнс дифенс и кои тврдат дека Ф-22
(П.С забележете како инлетот е би рекол постелт од ПАК-ФА,а и аголо е еднаков).веќе е способен да уништи пола светска авијација-нејсе иако има добри маневарски способности-рапторот е ОГРАНИЧЕН на само една конфигурација со оружје, 2 ЈДАМ бомби и АМРААМ ракети6(воздух-воздух),што го прави крајно непрактичен за офанзивни мисии(доколку се постави муниција на крилата авионот ја губи “невидливоста”,оваа грешка(или не) е поправена кај Ф-35-ката
кој машала носи доволно оружје,има добри маневарски способности,понатаму е поврзан електронски со останатите авиони...и.т.н.
За почит...
Арно ама не е се така едноставно како што изгледа.
Затоа накратко би објаснил што е им е маката на стелтовите,имено имаме еден два главни проблема,едниот е рефлексијата на радарскиот бран,а другиот е дифракцијата,еве на пример проблемот со рефлексијата делумно е решен(ќе објаснам зошто делумно) со помош на дизајнот на леталото(еве Ф-117 за пример..па и 22 ката),имено специфичните т.н ранливи делови се посебно дизајнирани да не рефлектираат радарски бран-ова се однесува на инлетот на моторот посебно,ова е пример кај повеќе авиони,оти вдете стелт технологијата е комбинирана примена на различни технологии и материјали како би се постигнал посакуваниот ефект.
Кај Ф-117 специфичен е дизајнот кој го намалува одразот односно радарскиот бран кој е емитуван од радарот се разбира дека повратниот бран ќе биде послаб,но кај Ф-117 не само што е послаб туку истиот не дава основ ни да се посомневате дека станува збор за авион.
Потоа на дизајнот на крилата, исто така е важен
Конкретно еве кај Ф-22 под ист агол се поставени крилата и опашката,како би се намалил одразот.
Вториот проблем дифракцијата на брановите е решена со самите композитни дифракциони материјали(но и дизајно има удел и тоа поважен) кои покрај што вршат дифракција дури и успешно го апсорбираат бранот.
(последното важи само за Б-2 и за истиот нема никаков податок дека бил уопште следен радарски или пак откриен-прв пат таков материјал т.н ајрон болс е користен кај СР-71...ама другиве кхммм..)
Следни се апсорбирачките материјали(понатаму РАМ-Radar absorbing materials),ова не е магија ниту пак ништо НОВО,имено германските У подморници користеа карбон на нивните подморници за да го намали радарскиот одраз од сојузничките противподморнички авиони,како и да е на краток рок ова се покажа успешно,но потоа карбонот реагираше(посебно со солта и останати елементи)па така после првичниот успех за намален радарски одраз-испадна феил(но се разбира ова беше зародиш-от).
Понатаму еве за пример ќе го земам Б-2,инлетот на млазниот мотор е од горната страна на авионот(се гледа на сликата),а моторот исто така користи cooling system кој драстично го намалува топлотниот израз.
Ќе дадам низа примери за употреба на стелт технологија и кај авиони кои не се баш “стелт” на пример Ф-18 хорнет,има имплементирано РАМ материјали,а пак додека најновата верзија на Ф-15(F-15 Silent eagle)
името кажува нели е всушност исто така имплементирани РАМ материјали но и специјално дизајниран и со посебни материјали инлет односно вшмукувач на воздух за млазниот мотор(може да речеме дека е намален вшмукувачот),а и
Од промоцијата
&
Еве го радарот одRaytheon-десниот дел) ,како и останатите виновници за подобрената невидливост
(забелешка-кај ПАК-ФА инлет-от не е под ист аголо со трупот на авионот).
Е сега лека полека ќе видиме како стелт технологијата успејаа Русите да ја победат,односно истата да биде failure.
Имено русите имаат радар наречен 1L13 NEBO SVU,овој радар беше обелоденет 1986 година и навистина стелт технологијата е отпорна на Х бенд радарите,ама ова е нешто друго...можеме да го наречеме старо-нов радар,а има и замена 1L19 NEBO SVU ..
Зошто еден радар би бил тооолкава закана??
Одговорот е покрај дометот кој на висина од 27 000 метри дометот е 330 километри.
Мо ова не е толку страшно,туку тек сега доаѓа ударот,имено Трансмитерот го може следново:
-метрички бенд или по наше VHF(сметан за примитивен од америте).
-Истиот е адаптибилен,програмиран да може мануелно и автоматски да ја менува фреквенцијата на бранот.
-екстремна стабилност
-и ендотрон кој всушност е кој термин да го употребам....како појачало-amplifier а има и ладење..мора мора,имено
ова е целокупна моќност но-еве ако се случи да речеме дефект кај 1 генератор-пак тука е ендотронот(со cooling System).
значи оперативноста речиси и да не е загрозена
Сега веќе е јасно што работи амплифајерот ендотрон(не Мегатрон!!:pos2
.
Ова се разбира сеуште не изгледа сериозно НО истиот радар има опција да стане интеропеперабилен со С-300 и С-400,а оваа опција е можна и со С-200(ова .
Обработката на податоците е дигитална.
А системот може како да се изразам да се самотестира и да учи троа...
еве
[/URL][/IMG]
И ПРОГРАМЕРИ ЧИТАЈТЕ!!!!
да ве мотивирам троа
Еве
[/URL][/IMG]
И после во русија немало програмери...
(забелешка ова не е извозната варијанта-иако се идентични..камионите се тие Урал 4320).
Сега ќе ви претставам(бидејќи радаров има извозна варијанта) како С-300ПМУ2 поврзан со Небо открива невидлив,а потоа го средува,односно како може да направи разлика од LO aircraft и обичен(на пример Ф-16,Ф-14,А-10...).
Имено С-300(и 400-ката можи..) има радар 64N6E
кој работи на дециметарски бенд АКО леталото е невидливо за овој радар,а е видлив кај VHF Nebo SVU радарот,тогаш логично е дека станува збор за стелт т.е LO Aircraft,ова дава многу добра шанса за погодок бидејќи нема потреба од класично лок ап,имено преку даталинк инфото од НЕБО се праќа до командно возило,а ова дава инструкции до ракетата која што е уште поинтересно ќе има искривена(Curved) траекторија,односно ракетата нема да оди директно кон “невидливиот”(frontal) туку на одредено растојание од метата стапува на сцена и термалното наведување,башка податоците од НЕБО а и ракетата ќе цели кон веќе видливите делови на леталото,
каде пилотот нема да биде свесен дека е откриен,а ќе дознае некоја секунда пред погодокот ту лејт F-35(или одзади,или по трупот.).
ве како и Х бенд 30N6E
радарот ќе ја среди работата-забележете дека е интегриран со 1Л119 НЕБО СВУ
[/URL][/IMG]

тогаш не читајте понатаму:wink:
Сега првен треба се разбира да дадам краток вовед во истата,имено стелт технологијата не значи само намалување на радарскиот одраз,туку и акустичниот,и топлотниот исто така.
Истата е користена уште во втора светска војна се разбира за тоа придонесе развојот на радарите.
Забелешка стелт авионите ги нарекуваат и LOA=Low observable aircraft.Или во превод тежок за детекција а според џејнс дифенс се вери лоу обзервабл(тоа важи само за Б-2)
Стелт авионите имаат одредени предности,имено еве да го земеме за пример Б-2 кој имајте предвид е стратегиски бомбардер(значи не Ф-35 ил 22ка) истиот има предност незабележан да пенетрира во воздушниот простор на непријателот и да удри таму каде што најмалку очекуваат-а недај боже пак да пушти нуклеарка...ќе испаруваат цели дивизии...
Или во ревод
-Брз и изненадувачки напад.
-нанесување тешка штета на непријателот.
-максимално користење на оружјето(прецизност).
-И се разбира можноста за безбедно враќање назад.(т.е Survivability rate).
Б-2 досега не е забележан на ниеден радар а тоа се должи на РАМ,понатаму,дизајнот,намаленатиот акустичен и топлотен одраз но и најголема заслуга за ова има т.н carbonyl iron ferrite ова и објаснува зошто и никогаш не бил забележан(колку за појаснување карбонилот всушност кога доаѓа во контакт со ЕМ бран,во случајов радарски-бранот тогаш се претвара во топлина) сега и овде имаме една негативност,имено Б-2 мора да биде стациониран во посебни хангари,на специјална температура или што би се рекло авионов сака клима уреди ахах...туку многу е скап навстина над 2 милијарди долари,а за одржување...нема потреба за коментар.
Missouri flew only three percent of the allied
combat sorties but destroyed 33% of the targets.
Using the JDAM
and augmenting that weapon’s through-theweather
accuracy with its on board GPS-aided
radar, B-2s hit 84% of their targets on the first
strike and averaged 15 targets attacked per sortie.
Not only were no B-2s lost; there is no evidence
that they were even detected, much less tracked
Ја го Б-2

Забележете кај Б-2 каде е инлетот,а за моторот...пишува има посебен систем за ладење(а еве и русите и официјално признаваат дека сега има само ЕДЕН официјален Стелт
Ова се однесуваше и за Ф-117(Images Rosoboronexport, RuMoD, NNIIRT, US DoD, Other)
The Northrop-Grumman B-2A 'Batwing' is sufficiently large that its shaping remains effective against lower band radars. The same is not true for fighters with LO shaping .


Да го оставиме Б-2,и да видиме малце што е тоа на што толку се радуваат дечките од џејнс дифенс и кои тврдат дека Ф-22


За почит...

Арно ама не е се така едноставно како што изгледа.
Затоа накратко би објаснил што е им е маката на стелтовите,имено имаме еден два главни проблема,едниот е рефлексијата на радарскиот бран,а другиот е дифракцијата,еве на пример проблемот со рефлексијата делумно е решен(ќе објаснам зошто делумно) со помош на дизајнот на леталото(еве Ф-117 за пример..па и 22 ката),имено специфичните т.н ранливи делови се посебно дизајнирани да не рефлектираат радарски бран-ова се однесува на инлетот на моторот посебно,ова е пример кај повеќе авиони,оти вдете стелт технологијата е комбинирана примена на различни технологии и материјали како би се постигнал посакуваниот ефект.
Кај Ф-117 специфичен е дизајнот кој го намалува одразот односно радарскиот бран кој е емитуван од радарот се разбира дека повратниот бран ќе биде послаб,но кај Ф-117 не само што е послаб туку истиот не дава основ ни да се посомневате дека станува збор за авион.
Потоа на дизајнот на крилата, исто така е важен
Конкретно еве кај Ф-22 под ист агол се поставени крилата и опашката,како би се намалил одразот.
Вториот проблем дифракцијата на брановите е решена со самите композитни дифракциони материјали(но и дизајно има удел и тоа поважен) кои покрај што вршат дифракција дури и успешно го апсорбираат бранот.
(последното важи само за Б-2 и за истиот нема никаков податок дека бил уопште следен радарски или пак откриен-прв пат таков материјал т.н ајрон болс е користен кај СР-71...ама другиве кхммм..)
Следни се апсорбирачките материјали(понатаму РАМ-Radar absorbing materials),ова не е магија ниту пак ништо НОВО,имено германските У подморници користеа карбон на нивните подморници за да го намали радарскиот одраз од сојузничките противподморнички авиони,како и да е на краток рок ова се покажа успешно,но потоа карбонот реагираше(посебно со солта и останати елементи)па така после првичниот успех за намален радарски одраз-испадна феил(но се разбира ова беше зародиш-от).
Понатаму еве за пример ќе го земам Б-2,инлетот на млазниот мотор е од горната страна на авионот(се гледа на сликата),а моторот исто така користи cooling system кој драстично го намалува топлотниот израз.
Ќе дадам низа примери за употреба на стелт технологија и кај авиони кои не се баш “стелт” на пример Ф-18 хорнет,има имплементирано РАМ материјали,а пак додека најновата верзија на Ф-15(F-15 Silent eagle)
името кажува нели е всушност исто така имплементирани РАМ материјали но и специјално дизајниран и со посебни материјали инлет односно вшмукувач на воздух за млазниот мотор(може да речеме дека е намален вшмукувачот),а и
Од промоцијата

&

ST. LOUIS, March 17, 2009 — The Boeing Company today in St. Louis unveiled the F-15 Silent Eagle (F-15SE), a new F-15 configuration designed to meet the future needs of international customers.
“The F-15 Silent Eagle is designed to meet our international customers’ anticipated need for cost-effective stealth technologies, as well as for large and diverse weapons payloads,” said Mark Bass, F-15 Program vice president for Boeing. “The innovative Silent Eagle is a balanced, affordable approach designed to meet future survivability needs.”
Improvements in stealth include coatings and treatments on the aircraft. With the added advantage of redesigned conformal fuel tanks (CFTs) that allow for internal weapons carriage, the Silent Eagle becomes a very attractive fighter for Boeing’s international customers.
The aircraft’s canted vertical tails improve aerodynamic efficiency, provide lift, and reduce airframe weight. Another aerodynamic improvement is the Digital Flight Control System, which improves the aircraft’s reliability and reduces airframe weight.
Survivability improvements include a BAES Digital Electronic Warfare System (DEWS) working in concert with the Raytheon Advanced Electronic Scanning Array (AESA) radar.
Еве го радарот одRaytheon-десниот дел) ,како и останатите виновници за подобрената невидливост

(забелешка-кај ПАК-ФА инлет-от не е под ист аголо со трупот на авионот).

Е сега лека полека ќе видиме како стелт технологијата успејаа Русите да ја победат,односно истата да биде failure.
Имено русите имаат радар наречен 1L13 NEBO SVU,овој радар беше обелоденет 1986 година и навистина стелт технологијата е отпорна на Х бенд радарите,ама ова е нешто друго...можеме да го наречеме старо-нов радар,а има и замена 1L19 NEBO SVU ..

Зошто еден радар би бил тооолкава закана??
Одговорот е покрај дометот кој на висина од 27 000 метри дометот е 330 километри.
Мо ова не е толку страшно,туку тек сега доаѓа ударот,имено Трансмитерот го може следново:
-метрички бенд или по наше VHF(сметан за примитивен од америте).
-Истиот е адаптибилен,програмиран да може мануелно и автоматски да ја менува фреквенцијата на бранот.
-екстремна стабилност
-и ендотрон кој всушност е кој термин да го употребам....како појачало-amplifier а има и ладење..мора мора,имено
Power Plant
Four Diesel electrical generators with output power 100 kW
ова е целокупна моќност но-еве ако се случи да речеме дефект кај 1 генератор-пак тука е ендотронот(со cooling System).
значи оперативноста речиси и да не е загрозена

Transmit Power, pulse 500 kW
Сега веќе е јасно што работи амплифајерот ендотрон(не Мегатрон!!:pos2

Ова се разбира сеуште не изгледа сериозно НО истиот радар има опција да стане интеропеперабилен со С-300 и С-400,а оваа опција е можна и со С-200(ова .
Обработката на податоците е дигитална.

А системот може како да се изразам да се самотестира и да учи троа...
еве

И ПРОГРАМЕРИ ЧИТАЈТЕ!!!!
да ве мотивирам троа

The display system software for the operator consoles and interfacing to the array management processor (array control) was developed initially in the 2000 to 2002 timeframe, using COTS software and hardware, specifically Intel architecture, Linux and С/С++ high level languages
Еве

И после во русија немало програмери...

(забелешка ова не е извозната варијанта-иако се идентични..камионите се тие Урал 4320).

Сега ќе ви претставам(бидејќи радаров има извозна варијанта) како С-300ПМУ2 поврзан со Небо открива невидлив,а потоа го средува,односно како може да направи разлика од LO aircraft и обичен(на пример Ф-16,Ф-14,А-10...).
Имено С-300(и 400-ката можи..) има радар 64N6E


ве како и Х бенд 30N6E


