А само по еден или два месеци отвораат уште поголемото ултра чудовиште што до сега се гради под кодово име "Хермес Парк" во Софија
Молот, кој ќе е со површина од 66 илјади квадратни метри и е опкружен од повеќе од 150 000 квадратни метри канцелариски простор. Лоциран е на вкупно шест нивоа - три подземни и три надземни (трговски) спрата.
За олеснување на пристапот е изграден посебен тунел под "Цариградско шосе", кој изнесува до подземни паркинги со 2800 паркоместа.
Хипермаркетот на "Карфур" во трговскиот центар ќе нуди над 50 илјади производи на 14 000 квадратни метри под концептот "Сите под еден покрив". Хипермаркетот ќе лансира нови за бугарскиот пазар концепти и производи, фокусирајќи се на диетални и био-производи, кафе, чоколадо и бебешки производи. Продавницата ќе вклучува Гурман секција со избор од над 600 видови вина, сирена и Деликатеси, како и над 7000 производи од сите категории со марката "Карфур".
Во хипермаркетот во Софија, за првпат во Бугарија ќе нуди Reflets de France - сопствена марка на "Карфур", која вклучува произведени во Франција производи.
Меѓу водечките меѓународни модни марки, кои влегуваат со свои продавници за прв пат во Бугарија, се пет од брандовете на Inditex Group - Zara, чија продавница се протега на 1680 квадратни метри, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius и Pull and Bear. Peek & Cloppenburg отвора најголемиот моден магазин кај нас, лоциран на 3600 квадратни метри Овде е и GAP, австриската компанија за трговија со обувки Humanic, фирмата за парфјумеријни и козметички производи Sephora.
Меѓу клучните наематели во мола се уште Technopolis, грчката компанија Public, фирмата за спортски стоки Intersport.
Секторот за трговија со модни производи и козметика ќе биде претставен и од голем број познати бугарски и меѓународни знаци - Douglas, Marks & Spencer, Esprit, Nike, Adidas, Etam, Seven Seconds, Palmers, Benetton, Motivi, Elizabeth, Puma, Mango, Terranova , Oviesse, Calliope, Andrew's man, Mexx, Guess, Capasca, Sisley, Camel, Deichmann.
Меѓу водечките меѓународни брандове се исто така Furla, Max Mara, Geox, Lacoste, Marlboro Classic и Playlife.
Меѓу продавниците за детски производи во шопинг мола се: Hippoland, Carnival Kids, Okaidi, Prenatal. Свои места ќе се отворат и синџирите Multirama и Germanos. Во мола ќе биде лоциран и најголемиот во Бугарија продавница на Apple, како и објекти на Orange и Inmedio.
Зоната за забава вклучува кинокомплекс Арена со 10 салона, вклучувајќи 3D сали од последна генерација и над 1795 места. Забавни Playground Bowling Centre вклучува боулинг со 16 патеки, центар за електронски игри, 4D Симулатор XD Theatre, коктел бар и билијард маси. Ќе има фитнес центар 2 Fit од синџирот "Боевски" со сали за скуош, бокс и спининг; детски катче GYMBOREE, лоциран на 450 кв.м. Меѓу рестораните и објекти за брза храна може да бидат наведени Fancy, Archiv, Nordsee, Burger King, KFC, BMS, Subway, Afreddo, како и новите за бугарскиот пазар Patafritas, Gyros и Olive Oil & Oregano, Kate, Due Cavalieri.
Два објекта отвара Starbucks; кафе установи отвораат исто така, Lavazza, Caffeine, Flo Café и Fashion Victims.
Целокупната реализација на трговскиот центар на "Карфур". Инвеститор е Assos Capital. Архитектурниот проект е дело на Арх. Илиан Илиев (студио "Планинг"). Ексклузивен консултант за изнајмување на површина е Colliers International, Б'лгарија.Водештата меѓународна консултантска фирма ќе ја спроведува и целокупното управување на шопинг мола