Увоз и возење на евтини половни коли со отворање фирма во Бугарија?

  • Креатор на темата Креатор на темата Turrican
  • Време на започнување Време на започнување
Немој така бе друже , не сум пубертетлија , ниту пак има зашто да те лажам :toe:.Таква Самара не можеш да најдеш , пошто е произведена во Финска , и со еко 3 мотор , а му ја донесов на стариот за мерак , и ја земав за 400 еу со поминати 75 000.За мене доле си имам однесено крајслер неон кој и не ме интересира да го ставам на мк таблици затоа што вака ми одговара повеќе.
Сакав да ти кажам дека сега доколку сакаш истото возило да го увезиш, ќе видиш дека поефтино ќе те фати од тука да купиш, иако немаат еко3 мотори. За квалитетот не правиме муабет бидејќи возило за источно европски пазар и истото за западноевропски има голема разлика.

Инаку неонот го возеш на странски таблици? Баш ме интересира како оди регистрацијата. Да речеме дека тој стои во Мк, за да имаш што да возиш кога си тука. Откако ќе му помине регистрацијата после? Треба пак назад да го вратиш во матичната држава да го регистрираш или...
 
Сакав да ти кажам дека сега доколку сакаш истото возило да го увезиш, ќе видиш дека поефтино ќе те фати од тука да купиш, иако немаат еко3 мотори. За квалитетот не правиме муабет бидејќи возило за источно европски пазар и истото за западноевропски има голема разлика.

Инаку неонот го возеш на странски таблици? Баш ме интересира како оди регистрацијата. Да речеме дека тој стои во Мк, за да имаш што да возиш кога си тука. Откако ќе му помине регистрацијата после? Треба пак назад да го вратиш во матичната држава да го регистрираш или...
За неонот вака да ти кажам.На шведски таблички е , истечена му е регистрација , може да го возам без проблем во мк затоа што важно е да биде осигуран и да има зелен картон , процедура која ја завршувам по телефон за 1 минута , а картонот зелен ми доаѓа по пошта за макс 3 дена , ако одам директно во осигурителната компанија го добивам веднаш.Е сега , шведскиот закон кажува дека колата можеш да ја возиш нерегистрирана но задолжително осигурана ,али кога ке влезеш во шведска должен си да одиш до првата станица за технички преглед и да го поминеш.Инаку регистрација на возило овде не се заведува во сообраќајна книшка пошто таква скоро и да не постои.Имаш еден документ на кој има податоци за возилото и кој е во облик на поштенско плико со место за маркичка и служи за промена на сопственост .Новиот газда се потпишува на тој токумент се лепи маркица и се става во сандуче.Од тој момент ти не си сопственик на возилото.Дали колата е регистрирана или не се проверува само преку копјутер и освен полицијата може да провери секој преку смс на мобилен телефон , просто го пишуваш бројот и добиваш повратен смс со сите податоци.Инаку неонот го продавам и го има на пазар 3 :helou:
 
Хмммм...ај да ви се мочам у тоа кантите на БГ и сл. табли...
1. Не е УВОЗ на возило, туку само ВОЗЕЊЕ на истото, т.е. кршот наоколу низ Македонија.
Шо бе, ќе се шетате по македонски патишта, а ќе плаќате на Бугарија???
За да го имаш тоа, треба да си бугарски државјанин, а тоа значи предавник...Вреди ли за една канта тоа?
2. Регистрацијата во Бугарија е иста колку и тука, со таа разлика што за тие пари таму имаш и зелен картон.
Правев муабет со еден кој има Астра со 1.4 бензинец машина и рече човекот дека таму излегувало околу 10000 ден. регистрација...
3. Имате среќа што не сум власт...
Да бев власт, таквите возила, сопственост на македонски и нечии други државјани, а не се на МК таблички ќе плаќаа по 10 евра за секој ден во Македонија.
Во спротивно, конфискација на кантата и преса.
Во 95% од случаите таквите возила се издркотини од Италија, Австрија и Германија по кои будала народ се лаже дека е добра кола.

Дечко је мало нервозан :pos:
 
Епа за да не ни се дешава тоа со бугарските коли, треба да се олабави ременот за увоз. Барем да биде 15 години. 1995 година навака има и еуро 3 коли така што не би плаќал 3000 евра за Голф 2!:tapp:
 
Епа за да не ни се дешава тоа со бугарските коли, треба да се олабави ременот за увоз. Барем да биде 15 години. 1995 година навака има и еуро 3 коли така што не би плаќал 3000 евра за Голф 2!:tapp:
Му смислија решение и на тоа.... секоја странска кола повеќе од 6 месеци не смее да престојува/да се вози во Македонија.

Така да сите што имате возила од Бг, думајте му се каде ќе ги носите 6 месеци.
 
Тие што возат на БГ лесна работа кај ке ги носат, ама тие што возат на Американски таблици да видам кај ке ги носат и дали ке ги носат воопшто ;)
 
a koj vi kazal deka godinata igra uloga za da uvezes kola?
ne igra voopsto godinata igra ne gi slusajte glupite novinari tuku ima propisi koi kolata mora da gi zadovoli za da vleze vo zemjava ima slusai koga koli od 1999 zadovoluvaat i se vlezeni i se vozat
 
Firma vo bugarija moze da otvori koj saka davackite se okolu 300-400 evra za otvarane na firma vo slucaj ako se poveke luge vo firmata inaku e poskapo sam da ja otvoris kolite mozat da se vozat vo Makedonija bez problem ti treba samo ispratnica ama retko koj ke ti ja pobara, inaku registracijata i zelen karton za kola od 1400 kubika i 55 kw e 85 evra problemot e sto treba sekoj mesed najmalku da izleguva nadvor od Makedonija t.e da ides do Bugarija a vinjeta va 5 dena iznesuva 5 evra taka da sekoj mesec ke treba da kupuvas i vinjeta od po 5 evra vkupno 60 evra godisno ama mozete i da kupite godisna vinjeta neznam kolku kosta.
Ama ne vi preporacuvam da kupuvate bidejki nesto se suska deka kola na stranski tanblici ke mozat da se vozat samo 6 meseci godisno, taka da ne te spasuva ni firma ni pasos.
 
Му смислија решение и на тоа.... секоја странска кола повеќе од 6 месеци не смее да престојува/да се вози во Македонија.

Така да сите што имате возила од Бг, думајте му се каде ќе ги носите 6 месеци.

Џиш, колата мора ли да се изнесе од државава или може само да не се вози 6 месеци?
 
Џиш, колата мора ли да се изнесе од државава или може само да не се вози 6 месеци?
Треба да се направи излез/влез или промена на сопственост. Патем, во игра се врати и возењето на автомобили со полномошно, Бугарите почнаа да даваат некакви полномошни кои што Македонија мора да ги признае, па и возењето на фирма е дозволено.


Како што разбрав, испадна дека најдоа лек и за излезот од државата. Најлесно е двајца да си ги заменат автомобилите т.е. ако ја промени сопственоста автомобилот, законот нема увид. Така да, ако имаш 2 автомобили на Бг, едниот на тебе, другиот на брат ти, само формално продадете си ги еден на друг (т.е. направете промена на сопственоста) и толку. Пак можеш да си го возиш автомобилот раат.
 
Vaka maksimum stranska kola ke moze da ostane vo makedonija najmnogu 6 meseci vo godinata pa ti kolku sakas izleguvaj nadvor od granicata, vo sprotivno ke ostanes bez kola. A za toa da se prefrla kolata od eden na drug ne znam dali ke moze bidejki se gleda kolku kolata ke ostane vo makedonija a ne vo cija sopstvenost ke bide, mislam deka na toj nacin nema da mozes. Taka samo ke go izigras zakonot, a izigruvanjeto zakon e krivicno delo. A ne veruvam deka ke ti se isplati da ja prefrlas kolata na drugo ime sekoi ses meseci, a veke koga imas pari da si kupis dve koli od bugarija kupi eden na mak tablici i vozi bez da se zamaras so nisto, najsigurno.
 
more treba maksimum 1 mesec ali aj. nemoze da plakjate site davacki tamo a tuka da vozite i posle neame patishta ebago ne deka e samo do vas kradat ovie pari ali sepak
 
more treba maksimum 1 mesec ali aj. nemoze da plakjate site davacki tamo a tuka da vozite i posle neame patishta ebago ne deka e samo do vas kradat ovie pari ali sepak

Nema problem, neka se cenite na vozilata i na godisnite davacki kako sto se vo stranstvo i jas ke ja registriram na MK tablici. So razlikata vo parite na registracijata i zeleniot karton (nekade okolu 250 evra) izrazeno vo gorivo mi idi deka ja vozam kolata bezpari :helou:
 
abe se slagam ja da moze sekoja kola da se uvezi i da ima pomale davacki ali toa e sto e
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom