Увоз и возење на евтини половни коли со отворање фирма во Бугарија?

  • Креатор на темата Креатор на темата Turrican
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
7 март 2009
Мислења
1.203
Поени од реакции
887
Дајте сугестии и мислења,совети и препораки како да се направи тоа и да не заборавам ова е можно бидејќи е дозволено со закон,затоа навалете

п.с.регистрацијата во Бугарија е 20 евра за цела година па размислете дали вреди
 
Прво си голема грешка. Регистрацијата во Бугарија е 50 евра, но тоа е само регистрација. Кога на тоа ке додадеш зелен картон, и осигурување (нели возилото ке го возиш во Македонија, не во Бугарија па мора да ти биде и осигурано) доаѓа околу 200-250 евра годишно= за тие пари ке ја регистрирам колата тука. Мене за Форд Ескорт регистрација ми е 9.000 денари годишно. Зелен картон и слични срања не ми треба ионака никаде од Мкд не одам, па од шо мака да давам уште 50-100 евра појке на Бугарите?

А за тоа со фирма, братче умре, законите се изменаа во Македонија. Возилото и да е регистрирано на фирма, тебе ти треба бугарски пасош и полномошно од фирмата дека смееш да го возиш возилото во странство. А ако го имаш пасошот, не гледам зошто би го регистрирал возилото на фирма?

Ако го немаш пасошот бугарски, а го возиш возилото на бугарски табли со полномошно, при првата контрола ти го одземаат бидејки тоа во Македонија веќе 2 години е забрането.
 
Da moze i da e zabraneto veke 2 godini vo Makedonija,ama zabraneto e da ja vozis kolata so polnomosno na ime na onoj koj ja osnoval firmata,a mislam deka onie koi imaat veke registrirano firma vo Bg seuste moze da si gi vozat kolive na bg-tabli ovde kaj nas.A za toa so registracijata 200-250 evra??? vo Bg pa mora da si greska,sorry :helou:
 
У Бг регистрација со зелен картон е 75 евра ништо повеќе.А у Македонија да возиш кола на Бг табли треба да имаш пасош, не даваат ни со Бг лична карта ни со полномошно.А за да отвориш фирма во Бг мислам дека треба да си Бг државјанин и ти треба Бг пасош.
:pos2:
 
Кад сте већ споменули зелени картон, чуо сам да је у МК преко 100е, јел ово тачно? Нисам могао да верујем. Иначе код нас је 10е, пре неколико дана извадио кад сам регистровао ауто.
 
Кад сте већ споменули зелени картон, чуо сам да је у МК преко 100е, јел ово тачно? Нисам могао да верујем. Иначе код нас је 10е, пре неколико дана извадио кад сам регистровао ауто.

Да точно е многу е скап зелениот картон во Македонија.Ма не само тој се е скапо рег. осигурување итн. итн. а платите за никаде.Со 1 просечна плата во МК не можеш да рег. кола и да извадиш зелен картон.
 
Значи зато јако слабо виђам МК табле по Србији :nesvest:, чешће могу да чујем МК језик. Рецимо од НГ до данас видео сам само 2 аута на Мк табле.

Јбт па то је стварно много :nesvest:, 100е за картон аууу деру. Немој да и ови наши чују па да скочи зелени картон на 100е, надам се да не посећују МК форуме, јер мени треба зелени картон.
 
Хмммм...ај да ви се мочам у тоа кантите на БГ и сл. табли...
1. Не е УВОЗ на возило, туку само ВОЗЕЊЕ на истото, т.е. кршот наоколу низ Македонија.
Шо бе, ќе се шетате по македонски патишта, а ќе плаќате на Бугарија???
За да го имаш тоа, треба да си бугарски државјанин, а тоа значи предавник...Вреди ли за една канта тоа?
2. Регистрацијата во Бугарија е иста колку и тука, со таа разлика што за тие пари таму имаш и зелен картон.
Правев муабет со еден кој има Астра со 1.4 бензинец машина и рече човекот дека таму излегувало околу 10000 ден. регистрација...
3. Имате среќа што не сум власт...
Да бев власт, таквите возила, сопственост на македонски и нечии други државјани, а не се на МК таблички ќе плаќаа по 10 евра за секој ден во Македонија.
Во спротивно, конфискација на кантата и преса.
Во 95% од случаите таквите возила се издркотини од Италија, Австрија и Германија по кои будала народ се лаже дека е добра кола.
 
подобро издркотина од 2000год од италија австрија германија и тн отколку издркотина од 80 и некоја од тука, да јас ги сакам старите возила но ова по патиштава се стварно издркотини ке почнат да се распаѓаат по пат а тоа сигурно нема да му се случи на поново возило(кое сепак нема да го возиш какво што си го зел од бугарија туку ке помини на сервис како и секое друго половно возило земено од било каде) а и бугарскиот пасош не е само за возило (добро сеа се надеваме ке пуштат без визи секаде но сепак ЕУ си е ЕУ) а и колку да е издркано возилото(само да не е удрено па правено пошто кој и да го правел не бива возило од тоа) се средува за помалку пари одколку што кошта тоа возило во МК да се купи а и на тоа од МК ке треба да се средува.

патриотизам си е патриотизам али не може да ми скрати право да имам бугарско или кое било друго државјанство(нормално без да се одкажам од Македонското)
 
Хмммм...ај да ви се мочам у тоа кантите на БГ и сл. табли...
1. Не е УВОЗ на возило, туку само ВОЗЕЊЕ на истото, т.е. кршот наоколу низ Македонија.
Шо бе, ќе се шетате по македонски патишта, а ќе плаќате на Бугарија???
За да го имаш тоа, треба да си бугарски државјанин, а тоа значи предавник...Вреди ли за една канта тоа?
2. Регистрацијата во Бугарија е иста колку и тука, со таа разлика што за тие пари таму имаш и зелен картон.
Правев муабет со еден кој има Астра со 1.4 бензинец машина и рече човекот дека таму излегувало околу 10000 ден. регистрација...
3. Имате среќа што не сум власт...
Да бев власт, таквите возила, сопственост на македонски и нечии други државјани, а не се на МК таблички ќе плаќаа по 10 евра за секој ден во Македонија.
Во спротивно, конфискација на кантата и преса.
Во 95% од случаите таквите возила се издркотини од Италија, Австрија и Германија по кои будала народ се лаже дека е добра кола.
Грешиш.Зошто?Еве зошто:
1.За да отвориш фирма во БГ ти е 400 евра,и не треба да си БГ државјанин за да ја отвориш истата
2.Во случај да сакаш да ја ликвидираш,плаќаш само 100 евра(а јас во МК не сакаш да знаеш колкав ѓавол и пол ме фати со ликвидирање на фирмата,ебате државичкава наша ебате)
3.Не е точно дека регистрацијата е 20 евра,туку 100 е.најевтина па се до 150 макс.зависи од коњажата...
4.Колата можат да ја возат повеќе од едно лице,ама давачките за фирмата се други(поголеми)
5.Верувај дека се исплаќа,цената на колата + 1000 евра ти се фаќа се на се...И оти канти?Ти ако сакаш донеси си и БМВ 5 2009 година,шо пари имаш,таква кола зимаш :):)
6.Кажи ми ти мене,реални ли ни се цениве на половни возила во МК????-Ако се,тогаш повлекувам ја се шо кажав погоре,и стварно не вреди да отвараш фирма во БГ(шо нема блага веза со побугарчување)


САМА си е крива државичкава...место да се полни буџетот со регистрација на увезени возила со одредени граници и правила,она "Не,акциза и царина да те одерам прво,па оди на регистрација"
-Епа чорба чим стојат така работите...
 
Аманте со овие идеи, пасош бугарски најубаво да си земеш :)
 
Дајте сугестии и мислења,совети и препораки како да се направи тоа и да не заборавам ова е можно бидејќи е дозволено со закон,затоа навалете

п.с.регистрацијата во Бугарија е 20 евра за цела година па размислете дали вреди
Твојот муабет е чиста реклама за Бугаризмот, ги тераш луѓето за една мочана кола да се пишат Бугари, нели ти е срам море магаре едно :tapp:.
90 % од тие коли се крадени или добро чукнати па потоа преправани во Бугарија, кога не си видел некои работи не трескај глупости и не врши реклама за џабе!
Оној што сакакола ќе си ја купи во Македонија и ќе си ја регистрира овде, ти не можеш да му го промениш мислењето некому со отварање на една тема и со 2 напишани збора кои не се поврзани!!!
 
Грешиш.Зошто?Еве зошто:
1.За да отвориш фирма во БГ ти е 400 евра,и не треба да си БГ државјанин за да ја отвориш истата
2.Во случај да сакаш да ја ликвидираш,плаќаш само 100 евра(а јас во МК не сакаш да знаеш колкав ѓавол и пол ме фати со ликвидирање на фирмата,ебате државичкава наша ебате)
3.Не е точно дека регистрацијата е 20 евра,туку 100 е.најевтина па се до 150 макс.зависи од коњажата...
4.Колата можат да ја возат повеќе од едно лице,ама давачките за фирмата се други(поголеми)
5.Верувај дека се исплаќа,цената на колата + 1000 евра ти се фаќа се на се...И оти канти?Ти ако сакаш донеси си и БМВ 5 2009 година,шо пари имаш,таква кола зимаш :):)
6.Кажи ми ти мене,реални ли ни се цениве на половни возила во МК????-Ако се,тогаш повлекувам ја се шо кажав погоре,и стварно не вреди да отвараш фирма во БГ(шо нема блага веза со побугарчување)


САМА си е крива државичкава...место да се полни буџетот со регистрација на увезени возила со одредени граници и правила,она "Не,акциза и царина да те одерам прво,па оди на регистрација"
-Епа чорба чим стојат така работите...
Сега јас ке ти кажам зошто ти грешиш... колку ти се фаќа месечно да имаш 1 вработен во фирмата? Бидејки според европскиот закон (што на сила стапи и кај нас) фирма без вработен е фантомска и неможи да постои. Така да ти треба да плаќаш осигурување + пензиско за еден вработен ако сакаш фирмата да ти опстои. Земајки предвид дека минималната европска плата е 400 евра (можи е и појке) ти ако треба да платиш 10% од тоа, на годишно ниво ти доаѓа 480 евра осигурување и пензија (мада е појке 100%). Па ако ти се исплати, повели вози кола на бугарска фирма.
 
Сега јас ке ти кажам зошто ти грешиш... колку ти се фаќа месечно да имаш 1 вработен во фирмата? Бидејки според европскиот закон (што на сила стапи и кај нас) фирма без вработен е фантомска и неможи да постои. Така да ти треба да плаќаш осигурување + пензиско за еден вработен ако сакаш фирмата да ти опстои. Земајки предвид дека минималната европска плата е 400 евра (можи е и појке) ти ако треба да платиш 10% од тоа, на годишно ниво ти доаѓа 480 евра осигурување и пензија (мада е појке 100%). Па ако ти се исплати, повели вози кола на бугарска фирма.
Фантомска?Ти текнува дека порано кога немаше акцизи колите се купуваа на име на фирма?Вујко ми голфче си донесе на име на фирма,и оти тогаш немаше давачки си го префрли на МК...Ни се пиша бугарин ни остана во БГ повеќе од еден ден...јас колку што знам не се плаќа никакво осигурување,а и незнам како може ти да си плаќаш осигурување во туѓа држава,каде што не си државјанин...Да не дојде до забуни,фирма може да отвори странски државјанин,и кај нас е тоа дозволено...Со блгарин шо контактирав за возење кола на фирма(чисто ме интересираше која е процедурата) ми кажа дека 400 евра е за отварање и средување папирологија,после тоа фирмата ја ставаш во мирување,не ти се таложи данок,а за ликвидирање се плаќало само 100 евра...
 
Фантомска?Ти текнува дека порано кога немаше акцизи колите се купуваа на име на фирма?Вујко ми голфче си донесе на име на фирма,и оти тогаш немаше давачки си го префрли на МК...Ни се пиша бугарин ни остана во БГ повеќе од еден ден...јас колку што знам не се плаќа никакво осигурување,а и незнам како може ти да си плаќаш осигурување во туѓа држава,каде што не си државјанин...Да не дојде до забуни,фирма може да отвори странски државјанин,и кај нас е тоа дозволено...Со блгарин шо контактирав за возење кола на фирма(чисто ме интересираше која е процедурата) ми кажа дека 400 евра е за отварање и средување папирологија,после тоа фирмата ја ставаш во мирување,не ти се таложи данок,а за ликвидирање се плаќало само 100 евра...
Е видиш не си го разбрал средниот дел... Фирма не се става во мирување. Или ја отвараш и имаш минимум еден вработен (според сегашните европски закони) или ако сакаш да ја мируваш ке ја ликвидираш.

Тоа умре со ставање во мирување (тие што се веќе ставени си стојат ама новите неможат да се стават), така да должен си на еден вработен да му подмируваш трошоци за пензиско и осигурување.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom