Ipsissimus
P.I.
Епа за мене тоа не е спасение, кој сака нека се "спасува" слободно!Да токму така... Секоја болест од Бога а за спасение на човекот. Човекот ќе се спасува преку болести и страданија. Ова го пишуван од духовно гледна страна.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Епа за мене тоа не е спасение, кој сака нека се "спасува" слободно!Да токму така... Секоја болест од Бога а за спасение на човекот. Човекот ќе се спасува преку болести и страданија. Ова го пишуван од духовно гледна страна.
Све сами шовинисти...Бог постои....да ама кој е Тој или Тоа ?
Све сами шовинисти...
А за кој ку*ац не може да биде ТАА?
На прашање како на темава, не можам а да не го поставам следново прашање: За кој Бог станува збор поточно? (Има повеќе, нели?)
А, со самото вакво прашање, веќе било каков кредибилитет кај сите религии во светот (ако некогаш и го имале), исчезнува. Бидејќи сите пропагираат за постоење на само еден и вистински Бог.
Све сами шовинисти...
А за кој ку*ац не може да биде ТАА?
Бог да ти прости!!!
Хахах прашај го, може ќе ти каже.
Со кој бог, поточно?Не се играјте со Бога!
Еден е Бог,и Тој е и машко и женско,и добро и зло,и мајка и татко,Тој е СЕ!Не се заплеткувајте во термините.Ако Бог/Аллах/Севишниот итн ГО именувам со ’’тој’’,’’него’’,’’нему’’ и сл. тоа не значи дека под поимот ’’бог’’ се подразбира ентитет од машки род.Терминот е само јазична основа на поимот,а поимот е разумската форма на познанието.Бог не може да се опише со зборови,залудно е.Може само да се спознае,да се доживее,почувствува.И секој го доживува на свој начин.Со кој бог, поточно?
Еден е Бог,и Тој е и машко и женско,и добро и зло,и мајка и татко,Тој е СЕ!Не се заплеткувајте во термините.Ако Бог/Аллах/Севишниот итн ГО именувам со ’’тој’’,’’него’’,’’нему’’ и сл. тоа не значи дека под поимот ’’бог’’ се подразбира ентитет од машки род.Терминот е само јазична основа на поимот,а поимот е разумската форма на познанието.Бог не може да се опише со зборови,залудно е.Може само да се спознае,да се доживее,почувствува.И секој го доживува на свој начин.
Не само во Исламот,и во сите пагански древни религии боговите се само атрибути или хипостаси на Апсолутот.Хипостас е одредена функција (улога) во одреден временски интервал.Tokmu taka. Vo Islamot,Sozdatelot ima 99 iminja toa se negovite atributi. Toj e nasekade prisuten so negovite atributi...
Подобро неможе да биде кажано! Јас само би додал дека Апсолутот не е нешто одвоено од неговата креација, туку таа е нешто слично на негатив од фотоапарат....таа е просторна, тој не е, таа е ограничена од рамките на времето а тој не е,(времето е нус производ на генезата - креирањето), таа е релативна а тој е апсолутен, таа е материјална а тој не, таа е чиста објективност а тој е чиста субјективност....итн, итн! Но во краен аспект, креацијата и креаторот се едно. Таа спротивност е "образот" според кој е создаден универзумот, врз тој принцип се засноваат сите физички закони: акција - реакција, топло - ладно, мало - големо.....Токму затоа припишување на човечки особини како што е суета, гнев, гордост, љубов, омраза...е смешно и наивно! Тоа се човечки емотивни состојби, кој на апсолутно ниво се надминати и безначајни.Не само во Исламот,и во сите пагански древни религии боговите се само атрибути или хипостаси на Апсолутот.Хипостас е одредена функција (улога) во одреден временски интервал.
Тоа е најдобро да се објасни со аналогија.Човекот е човек.Но човекот зеде плуг - и постана орач,не престанувајќи да биде човек.Почна да сее - тој е сејач,почна да кова - тој е ковач,свири на гитара - тој е гитарист,чита книга - тој е читач.Орач,сејач,читач - тоа се хипостаси на еден ист човек.
Така се и сите богови хипостаси на Севишниот Апсолут.Разликата е во тоа,што човекот не може истовремено да обавува повеќе работи и да биде истовремено и орач и бравар и пекар,додека Севишниот Апсолут може.
--- надополнето ---
и да надополнам...
Севишниот не е Апсолутно добро.Тој обединува се’:и добро и зло,и љубов и омраза,и живот и смрт,и градење и рушење,и се’,целиот Космос,сите богови(неговите атрибути).Тој е Апсолутен.Тој е над поимите добро и зло.Доброто и злото за Него се само субличности,Негови средства за управување.За Севишниот злото е неизбежен елемент без кој не е можен хармоничен развој.Но Тој го следи односот на доброто и злото и циклично ја регулира таа состојба.
Не се играјте со Бога!
Не само во Исламот,и во сите пагански древни религии боговите се само атрибути или хипостаси на Апсолутот.Хипостас е одредена функција (улога) во одреден временски интервал.
Тоа е најдобро да се објасни со аналогија.Човекот е човек.Но човекот зеде плуг - и постана орач,не престанувајќи да биде човек.Почна да сее - тој е сејач,почна да кова - тој е ковач,свири на гитара - тој е гитарист,чита книга - тој е читач.Орач,сејач,читач - тоа се хипостаси на еден ист човек.
Така се и сите богови хипостаси на Севишниот Апсолут.Разликата е во тоа,што човекот не може истовремено да обавува повеќе работи и да биде истовремено и орач и бравар и пекар,додека Севишниот Апсолут може.
--- надополнето ---
и да надополнам...
Севишниот не е Апсолутно добро.Тој обединува се’:и добро и зло,и љубов и омраза,и живот и смрт,и градење и рушење,и се’,целиот Космос,сите богови(неговите атрибути).Тој е Апсолутен.Тој е над поимите добро и зло.Доброто и злото за Него се само субличности,Негови средства за управување.За Севишниот злото е неизбежен елемент без кој не е можен хармоничен развој.Но Тој го следи односот на доброто и злото и циклично ја регулира таа состојба.