Се крчка ли и промена на Уставот?

  • Креатор на темата Креатор на темата marsovka
  • Време на започнување Време на започнување
Хахаха... the butterfly effect.

Руфи Османи зборува за делење на Македонија и формирање на квази држава на два народа, а вие за менување на уставот од страна на ВМРО-ДПМНЕ во врска со веронауката. :tapp:
 
:oftopic:

Garfielde, dali pronaodjanjeto Ganjovci ti e vo opisot na rabotnite zadachi. Ili si patish po korenite, pa ti doadja ubavo na dushata koga barem i zborot GANJO go upotrebuvash.

Kako gledam, taka pisuvam, tebe ti preci?

Хахаха... the butterfly effect.

Руфи Османи зборува за делење на Македонија и формирање на квази држава на два народа, а вие за менување на уставот од страна на ВМРО-ДПМНЕ во врска со веронауката. :tapp:

Edno so drugo si odi...jas rekov, Ustavniot e partiziran, a ne smee da bide, toa e edno, no drugiot kraj na surojcata e sto ako se cepne po nego, ke ima zaebani i golemi posledici na koi krajot ne ke im se najde i fati.
Edno so drugo odi.

Cepkas u Ustav za veronauka, dobivas i dvonarodna drzava ili slicno.
 
Укината одредбата за задолжителен притвор
Затоа сите „крчкања„ се јавија пет минути по објавувањето на веста дека се укинува задолжителниот притвор...
 
Edno so drugo si odi...jas rekov, Ustavniot e partiziran, a ne smee da bide, toa e edno, no drugiot kraj na surojcata e sto ako se cepne po nego, ke ima zaebani i golemi posledici na koi krajot ne ke im se najde i fati.
Edno so drugo odi.

Cepkas u Ustav za veronauka, dobivas i dvonarodna drzava ili slicno.


е после нема Устав туку желботека

кој како сака за дневни потреби ќе си пишува допишува

во беззначајното парче хартија наречено устав

после нема застанување
 
весник Дневник 22 април 2009 год

Власта станува суд над судовите

Немате проблем со Уставниот суд, туку со Уставот, и' порачаа вчера уставните судии на владејачката ВМРО-ДПМНЕ

Политичка некултура, непочитувањето на авторитетните државотворни институции и непознавање на уставното начело на поделба на власта во демократските општества, е оценката на експертската јавност за последните ставови на партијата на власт на сметка на Уставниот суд. Последните навреди од ВМРО-ДПМНЕ се само кулминација на партиските напади од сите бои врз врвната судска институција, која е задолжена да го штити највисокиот државен акт - Уставот. Од слични, но многу поумерени и „попрефинети“ напади врз Судот не е имуна ни опозицијата.

Сите институции, особено судството во целина, постојано се под опсада од партиите, кои сакаат своите програми сосила да ги истуркаат. Тоа најмногу го почувствува третата власт, која всушност треба да ги контролира другите две. Првин од политичкиот врв судството ги доби епитетите корумпирано, неефикасно, нестручно. Главната поента на „реформата“ со која „ликот на судијата треба да стане европски“ се сведе на избор на судии од списокот на партијата на власт.

КОМЕНТАРИ НА ОДЛУКИТЕ

Како никогаш досега, Уставниот суд стана институција за поткусурување. Не се руши ли со тоа авторитетот на оваа институција? Не е ли тоа повик да не се почитуваат нејзините одлуки? Или можеби е повик и отворање пат уставните судии предвреме да бидат сменети? Сега е од суштинско значење Владата да ги насочи сите свои напори во повторно воспоставување јавна доверба во соодветното функционирање на државните институции. Оние што ги ставаат под знак прашалник одлуките на Уставниот суд треба да се прашаат себеси дали со тоа ќе се постигне и нешто друго освен што ќе се поткопа авторитетот на една од најважните институции во земјата - изјави вчера евроамбасадорот Ерван Фуере.И македонските експерти се со сличен став.

- Ние сме млада држава, со очигледно мала традиција во однос на државотворноста и пиететот кон државните институции. Тоа се одразува на политичката култура. која е со примеси на лутање и непознавање, изразена преку можноста да се коментира секоја ситуација. Кај нас секој може, што не значи и дека има право, туку си зема право. да коментира одлуки на Уставен суд. Тажно е за една држава што институцијата Уставен суд веќе неколкупати е во ваква ситуација. Уставниот суд треба да се раководи од уставните решенија, па ако треба во нешто да се интервенира, тоа треба да се направи во Уставот. Одлуките на Уставниот суд во државите со поголема демократска традиција не се коментираат - вели политикологот Ѓорѓи Тоновски, декан на Правниот факултет на ФОН.
Во демократска држава одлуките на Уставниот суд не смее да ги критикуваат ни партиите ни научната јавност, смета професорот по социологија на Филозофскиот факултет Зоран Матевски.

- Кај нас тој стадиум на развиток не е постигнат и политичката демократија се'уште ги прележува овие детски болести на општеството. Уставниот суд е натпартиско тело и е коректив на извршната власт. Самите членови на Судот треба да бидат аполитични и да го бранат Уставот. Некоментирањето на одлуките на судот влегува во кодексот на однесување во едно политички демократско општество. Кај нас демократијата не е развиена, па преку коментарите партиите меѓусебно политички се пресметуваат - вели Матевски.

ТЕОКРАТСКА ДРЖАВА

Според него, причина за лавината реакции од владејачката партија е што не може да го протурка проектот за веронауката. Ако се смени членот 19 од Уставот, кој ја гарантира секуларноста на државата, ќе станеме теократска држава - вели професор Матевски.

Наспроти тоа, пратеникот на ВМРО-ДПМНЕ Илија Димовски вели:

- Одлуката на Уставниот суд е политичка и донесена помеѓу два изборни круга. Нема да дозволиме да се чепка во правата на граѓаните, а Уставниот суд да се става над сите власти.

Владејачката партија има проблем со Уставот, а не со Уставниот суд, порачуваат уставните судии. Во вчерашното соопштение, Уставниот суд посочува дека директна основа за донесувањето на укинувачката одлука е Амандманот 7 точките 1 и 2 според кои „верски заедници и религиозни групи се одвоени од државата“ и „верски заедници и религиозни групи се слободни во основањето верски училишта“. „Уставниот суд ги штити уставноста и законитоста, а неговите одлуки се конечни и извршни, не може да се оспоруваат и мора да се спроведат. Имајќи ја предвид уставната положба и надлежност на Судот, изнесените реакции за одлуката за верското образование во основните училишта, како и за други одлуки на Судот (фискалните ‘патриотски’ сметки, родителски додаток за второ, трето и четврто дете...) се непримерен притисок и обид за дискредитација на Уставниот суд како највисока правна институција во државата. Тоа е обид за обезвреднување на уставните определби, па и на уставното начело на владеењето на правото“, се вели во соопштението од Судот.

Проблем со Уставот и Уставниот суд има и ДУИ. Потпретседателот на оваа партија и на Собранието, Рафиз Алити, вчера повторно ја реафирмира идејата за промена на Уставот и за воведување на Бадентеровиот принцип. Андреј Жерновски, потпретседателот на ЛДП, партијата што иницираше пред Уставниот суд оценка на уставноста на веронауката во основните училишта, вели оти нема да биде изненаден ако „уште денеска на работната маса најде предлог за измени на Уставот“. Пратеникот на СДСМ Емилијан Станковиќ вели: Сега кога ВМРО-ДПМНЕ ја има целата власт како во фашистичките држави, нема да не' зачуди ако побараат промена на Уставот.

Новата црква, место за сликање

Граѓаните ќе може да се СЛИКААТ пред новата црква на плоштадот Македонија е една од ПРИДОБИВКИТЕ од изградбата на црква на плоштадот во Скопје, смета ВМРО-ДПМНЕ. Со самото тоа што граѓаните гласале за неа, ВМРО-ДПМНЕ смета дека сите нејзини проекти имаат зелено светло од гласачите.

- Околу црквата на плоштадот ќе се случуваат општествени и приватни настани. Секој ТУРИСТ нема да пропушти можност за ФОТОГРАФИРАЊЕ пред неа. Таа ќе стане дел од препознатливоста и симбол на градот и дел од РАЗГЛЕДНИЦА или книга за Скопје. Добивме поддршка од половина милион гласа, кои се поддршка и за издвојување пари од буџетот за изградба на црквата - пишува во партиското соопштение. Иако жестоко критикуваше за одлуката за веронауката, ВМРО-ДПМНЕ за новата црква се повикува ТОКМУ НА ОДЛУКАТА на Уставниот суд да ја отфрли иницијативата за „Малиот ринг“. Никаде во Уставот или законите нема експлицитна забрана за обновување цркви. Во Општина Центар над 99 отсто од граѓаните се христијани, и природно е Советот на општината да го поддржи проектот. Именуваната црква е срушена од државата, по земјотресот и останува обврската и државата да ја изгради - се вели во соопштението

Црвенковски: Атак врз независноста

Директен атак врз независноста на Уставниот суд, е оценката на шефот на државата Бранко Црвенковски за жестоките напади на ВМРО-ДПМНЕ врз Уставниот суд, во кои беше посочен како „налогодавач“ за укинување на веронауката.

- Ако Владата се јавува како поттикнувач и рушител на уставниот поредок, таа држава не е правна држава. Груевски подолг период ја врши функцијата и на извршна и на законодавна власт, а по претседателските избори ја презеде и улогата на претседател. Сега сака да ги присвои и ингеренциите на Уставниот суд. Тоа, според сите теории и светски искуства, се нарекува тоталитарна власт. Неговата политика се заснова на постојано продуцирање нови внатрешни поделби и конфронтации во македонското општество. Поделбите на патриоти и предавници, на преродбеници и кочничари, на антички и словенски Македонци, на верници и неверници, сега само го достигнаа својот врв со наметнување на изборот послушност кон Груевски или почитување на Уставот. Убеден сум дека овој пат тоа нема да помине и дека нашите граѓани, како и секогаш, ќе знаат да го направат вистинскиот избор“, се вели во соопштението од Кабинетот на шефот на државата.

Натали Н.Сотировска, Анета Тодевска
Фото Слободан Ѓуриќ
stavaj linkovi be dete


http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=D0E767B05558B144A3E31F4471E1316D
 
Божјата држава во библиската земја

Билјана Ванковска

Ако ја дефинираат Македонија како несекуларна држава, барем ќе знаеме на што сме. Можеби тогаш и Иран ќе ни изгледа како секуларна држава
Една од најсериозните кризи во поновата политичка историја на Република Македонија беше поврзана со непочитување одлука на Уставниот суд (за употреба на знамињата) во 1997 година, по што следуваше бојкот, полициска акција, насилство по улиците на Гостивар и на Тетово. Повторно за Законот за употреба на знамињата, десет години подоцна, се случи уште една криза - во знак на протест, судиите-Албанци си дадоа оставка на функцијата, а партиските интелектуалци на ДУИ (тогаш во опозиција) почнаа со тиради и барање на воведување на т.н. Бадинтеров принцип во донесувањето на одлуките на судот. Во таа прилика, Теута Арифи напиша колумна полна со бисери од типот: Уставниот суд бил највисок судски орган, не давал придонес во јакнењето на меѓуетничките односи и евроатлантските интеграции. Врвот на незнаењето, да не речам глупоста, беше дека Уставниот суд (цитирам): не покажал минимум чувство на државност. Тогаш ги напишав следниве реченици: „Нивото на правна култура е извонредно ниско, застрашувачки дури... Според написите и едиторијалите во медиумите, произлегува дека Уставниот суд има смисла само ако донесува одлуки адекватни на политичкиот (и безбедносниот) миг, а и дека тие треба да се разбирливи и прифатливи за моменталното политичко мнозинство кое, наводно, единствено има монопол да дефинира што е интерес на пошироката заедница. За авторите на ваквите текстови нема никакво значење дали правните образложенија на Уставниот суд „држат“ или не, од аспект на Уставот, туку единствено од аспект на нивната опортуност.

Следејќи ги реакциите по донесувањето на последната одлука на Уставниот суд во врска со укинувањето на веронауката во училиштата, не ми останува да кажам ништо ново, освен дека правната култура или дури и елементарно знаење за институциите е катастрофално! Не само што не стануваме држава заснована на правото, туку и регресираме. Не можам сериозно да ги третирам запалените изјави или колумни на едно (не баш така младо) момче, незавршен студент по право и јуришник на владејачката партија. Но, кога неговите колумнистички бисери стануваат официјално соопштение на најмоќната партија, тоа е веќе „друг падеж“. Со својата запалена глава, тој не сфаќа дека му е доделена улога да ја извршува валканата работа во својата партија кога му е дадена „честа“ да деградира една цела институција и да зборува за „политичко-партиски мотивирани одлуки на Уставниот суд“, како и да тврди дека одлуките што ги донела Владата (а Уставниот суд ги укинал) биле уставни (сиц!). Се прашал ли некој зошто вакви чувствителни и сериозни работи (за кои не може компетентно да зборува еден Влатко Ѓорчев, па и сто пати да е пратеник во Собранието) не застапуваат отворено „тешкашите“ во ВМРО, доктори на науки и професори по право или по филозофија на правото, Поповски, Саркањац или Лазарески? Зошто го пуштаат да се истрча Влатко, а Владо (Поповски) мудро си молчи? Затоа што Владо не би си дозволил луксуз да тресе зелени, додека Влатко ја има моќта „да допре до масите“, да го разберат и да ги запали...

Секако, тука е и хајката од верските заедници кои се директно засегнати од одлуката на Уставниот суд. Не само што „во духот на верата“ фрлаат анатеми на уставните судии туку велат дека судиите не биле верски едуцирани и немале чувство за Бога!? Значи, еднаш немаа чувство за држава, а сега немаат чувство за Бога. Потоа, следува „стручното упатство“ директно од врвот на светиот архијерејски Синод, кој вели дека Уставниот суд не ја почитува волјата на мнозинството граѓани (децата и нивните родители). Кулминацијата му припаѓа веројатно на Тодор Петров, кој смета дека само добрите верници се лојални државјани (иако не сум сигурна дека тука ги вклучува и добрите муслимани, католици, итн.). Срамота е воопшто и да се пишуваат овие редови, но кога по 20 години практикување демократија, ниту Владата не ја сфатила абецедата на уставниот систем, а за пошироката јавност и да не зборувам, тогаш мораме да почнеме од она што е елементарно:

Прво, Уставниот суд НЕ Е дел на третата (судската) власт, па затоа е тотално игнорантство да се зборува и да се пишува дека тој сега, ете, носи одлуки против оваа (народна) власт, а премолчувал криминална приватизација, коруптивни случаи и слично. Уставниот суд е НЕЗАВИСНА УСТАВНА институција, која е надвор од законодавната, извршната, ама и од судската власт. Затоа, глупост е да се тврди дека е тој „највисоката судска инстанција“.

Второ, Уставниот суд НЕ СМЕЕ да води сметка за расположението на јавното мислење, за тоа што ветила Владата во својата предизборна кампања, за демократската (или конфесионалната) волја на мнозинството. Но, незавршениот студент по право тресе зелени кога вели дека судиите „сакаат континуирано да ја рушат програмата на стотици илјади луѓе“. Тој вели: „И, џабе се 63 или 80 пратеници, не вредат 55 градоначалници, не вредат 30.000 родители кои се определиле нивните деца да одат на веронаука.“ Да, Влатко! Џабе се, бидејќи за да може Уставниот суд да ја остварува својата функција, МОРА да го игнорира тоа мнозинство.

Трето, Уставниот суд единствено мора да се води од словото и од духот на Уставот и затоа е сосема логично судиите да седат во својата „кула од слонова коска“ како гаранција за недопирливост и независност. (Во јавноста се шири и една друга глупост од типот „никаде во уставниот текст не се споменува зборот секуларност, па затоа донел погрешна одлука во врска со веронауката“. Во Уставот не пишува и дека постои принцип на цивилна супрематија, ама таа е втемелена во идејата на конституционализмот и демократијата.) Можеби Влатко е познат, сме го виделе и има моќ да притиска на копчето кога се донесуваат законите во Собранието, ама нема поим од уставно право. Уставните судии и нема потреба да ги знаеме и да ги гледаме, најдобро е и воопшто да немаат многу работа, што ќе се случи само ако владејачката елита води политика во границите на правото (Уставот).

Четврто, одлуките на Уставниот суд се конечни и извршни, а повиците за протести, за „барање начини да се обжали неговата одлука“ или за непочитување на неговите одлуки се многу блиску до она што се случуваше во 1997 година. Руфи Османи ја капитализираше својата маченичка улога од тоа време, но неверојатно е интересно кога владејачка партија ги урива темелите на уставноста на државата што ја води. Хипотетички, дури и Уставниот суд да донесе погрешна оцена, властите мораат да ги почитуваат правилата на игра.

Точно е дека со двотретинското мнозинство во парламентот и со волјата на сите верници, Владата може лесно да пристапи кон промена на Уставот, а со време Иванов (онака благоугоден и благословен) ќе донесе уставни судии по мерак на Груевски. Тој и онака веќе манифестира амнезија - заборави дека власта му ја дадоа граѓаните, а не Господ. Но, дотогаш барем нека се обидат да изигруваат европски политичари и демократи. Потоа, ако ја дефинираат Македонија како несекуларна држава, барем ќе знаеме на што сме и кон што се движиме: кон воспоставување божја држава во земјата библиска, нели?! Можеби тогаш и Иран ќе ни изгледа како секуларна држава.

(Авторката е универзитетски професор)

utrinski.com.mk

Ми се допајџа типкава, особено коа е во право, и критикува вечни ученици...
 
Ми се допајџа типкава, особено коа е во право, и критикува вечни ученици...
Како да не критикуваш студент кој ќе го линчува Уставниот суд оти истиот не се согласил со дел од нечија предизборна програма(иако истата се коси со Уставот)...уште посмешни се најавите за обжалување на одлуката...штета...мислам дека после толку поделби(меѓу нас)...добивме уште една..
 
Божјата држава во библиската земја

Билјана Ванковска

Ако ја дефинираат Македонија како несекуларна држава, барем ќе знаеме на што сме. Можеби тогаш и Иран ќе ни изгледа како секуларна држава
Една од најсериозните кризи во поновата политичка историја на Република Македонија беше поврзана со непочитување одлука на Уставниот суд (за употреба на знамињата) во 1997 година, по што следуваше бојкот, полициска акција, насилство по улиците на Гостивар и на Тетово. Повторно за Законот за употреба на знамињата, десет години подоцна, се случи уште една криза - во знак на протест, судиите-Албанци си дадоа оставка на функцијата, а партиските интелектуалци на ДУИ (тогаш во опозиција) почнаа со тиради и барање на воведување на т.н. Бадинтеров принцип во донесувањето на одлуките на судот. Во таа прилика, Теута Арифи напиша колумна полна со бисери од типот: Уставниот суд бил највисок судски орган, не давал придонес во јакнењето на меѓуетничките односи и евроатлантските интеграции. Врвот на незнаењето, да не речам глупоста, беше дека Уставниот суд (цитирам): не покажал минимум чувство на државност. Тогаш ги напишав следниве реченици: „Нивото на правна култура е извонредно ниско, застрашувачки дури... Според написите и едиторијалите во медиумите, произлегува дека Уставниот суд има смисла само ако донесува одлуки адекватни на политичкиот (и безбедносниот) миг, а и дека тие треба да се разбирливи и прифатливи за моменталното политичко мнозинство кое, наводно, единствено има монопол да дефинира што е интерес на пошироката заедница. За авторите на ваквите текстови нема никакво значење дали правните образложенија на Уставниот суд „држат“ или не, од аспект на Уставот, туку единствено од аспект на нивната опортуност.

Следејќи ги реакциите по донесувањето на последната одлука на Уставниот суд во врска со укинувањето на веронауката во училиштата, не ми останува да кажам ништо ново, освен дека правната култура или дури и елементарно знаење за институциите е катастрофално! Не само што не стануваме држава заснована на правото, туку и регресираме. Не можам сериозно да ги третирам запалените изјави или колумни на едно (не баш така младо) момче, незавршен студент по право и јуришник на владејачката партија. Но, кога неговите колумнистички бисери стануваат официјално соопштение на најмоќната партија, тоа е веќе „друг падеж“. Со својата запалена глава, тој не сфаќа дека му е доделена улога да ја извршува валканата работа во својата партија кога му е дадена „честа“ да деградира една цела институција и да зборува за „политичко-партиски мотивирани одлуки на Уставниот суд“, како и да тврди дека одлуките што ги донела Владата (а Уставниот суд ги укинал) биле уставни (сиц!). Се прашал ли некој зошто вакви чувствителни и сериозни работи (за кои не може компетентно да зборува еден Влатко Ѓорчев, па и сто пати да е пратеник во Собранието) не застапуваат отворено „тешкашите“ во ВМРО, доктори на науки и професори по право или по филозофија на правото, Поповски, Саркањац или Лазарески? Зошто го пуштаат да се истрча Влатко, а Владо (Поповски) мудро си молчи? Затоа што Владо не би си дозволил луксуз да тресе зелени, додека Влатко ја има моќта „да допре до масите“, да го разберат и да ги запали...

Секако, тука е и хајката од верските заедници кои се директно засегнати од одлуката на Уставниот суд. Не само што „во духот на верата“ фрлаат анатеми на уставните судии туку велат дека судиите не биле верски едуцирани и немале чувство за Бога!? Значи, еднаш немаа чувство за држава, а сега немаат чувство за Бога. Потоа, следува „стручното упатство“ директно од врвот на светиот архијерејски Синод, кој вели дека Уставниот суд не ја почитува волјата на мнозинството граѓани (децата и нивните родители). Кулминацијата му припаѓа веројатно на Тодор Петров, кој смета дека само добрите верници се лојални државјани (иако не сум сигурна дека тука ги вклучува и добрите муслимани, католици, итн.). Срамота е воопшто и да се пишуваат овие редови, но кога по 20 години практикување демократија, ниту Владата не ја сфатила абецедата на уставниот систем, а за пошироката јавност и да не зборувам, тогаш мораме да почнеме од она што е елементарно:

Прво, Уставниот суд НЕ Е дел на третата (судската) власт, па затоа е тотално игнорантство да се зборува и да се пишува дека тој сега, ете, носи одлуки против оваа (народна) власт, а премолчувал криминална приватизација, коруптивни случаи и слично. Уставниот суд е НЕЗАВИСНА УСТАВНА институција, која е надвор од законодавната, извршната, ама и од судската власт. Затоа, глупост е да се тврди дека е тој „највисоката судска инстанција“.

Второ, Уставниот суд НЕ СМЕЕ да води сметка за расположението на јавното мислење, за тоа што ветила Владата во својата предизборна кампања, за демократската (или конфесионалната) волја на мнозинството. Но, незавршениот студент по право тресе зелени кога вели дека судиите „сакаат континуирано да ја рушат програмата на стотици илјади луѓе“. Тој вели: „И, џабе се 63 или 80 пратеници, не вредат 55 градоначалници, не вредат 30.000 родители кои се определиле нивните деца да одат на веронаука.“ Да, Влатко! Џабе се, бидејќи за да може Уставниот суд да ја остварува својата функција, МОРА да го игнорира тоа мнозинство.

Трето, Уставниот суд единствено мора да се води од словото и од духот на Уставот и затоа е сосема логично судиите да седат во својата „кула од слонова коска“ како гаранција за недопирливост и независност. (Во јавноста се шири и една друга глупост од типот „никаде во уставниот текст не се споменува зборот секуларност, па затоа донел погрешна одлука во врска со веронауката“. Во Уставот не пишува и дека постои принцип на цивилна супрематија, ама таа е втемелена во идејата на конституционализмот и демократијата.) Можеби Влатко е познат, сме го виделе и има моќ да притиска на копчето кога се донесуваат законите во Собранието, ама нема поим од уставно право. Уставните судии и нема потреба да ги знаеме и да ги гледаме, најдобро е и воопшто да немаат многу работа, што ќе се случи само ако владејачката елита води политика во границите на правото (Уставот).

Четврто, одлуките на Уставниот суд се конечни и извршни, а повиците за протести, за „барање начини да се обжали неговата одлука“ или за непочитување на неговите одлуки се многу блиску до она што се случуваше во 1997 година. Руфи Османи ја капитализираше својата маченичка улога од тоа време, но неверојатно е интересно кога владејачка партија ги урива темелите на уставноста на државата што ја води. Хипотетички, дури и Уставниот суд да донесе погрешна оцена, властите мораат да ги почитуваат правилата на игра.

Точно е дека со двотретинското мнозинство во парламентот и со волјата на сите верници, Владата може лесно да пристапи кон промена на Уставот, а со време Иванов (онака благоугоден и благословен) ќе донесе уставни судии по мерак на Груевски. Тој и онака веќе манифестира амнезија - заборави дека власта му ја дадоа граѓаните, а не Господ. Но, дотогаш барем нека се обидат да изигруваат европски политичари и демократи. Потоа, ако ја дефинираат Македонија како несекуларна држава, барем ќе знаеме на што сме и кон што се движиме: кон воспоставување божја држава во земјата библиска, нели?! Можеби тогаш и Иран ќе ни изгледа како секуларна држава.

(Авторката е универзитетски професор)

utrinski.com.mk

Ми се допајџа типкава, особено коа е во право, и критикува вечни ученици...


И мене.
 
ДА БЕВТЕ ВАКВИ и КОГА СЕ МЕНУВАШЕ УСТАВОТ во 2001 ќе го разберев ОВАА ТЕМА!!!!:toe:
 
Kako gledam, taka pisuvam.....?


Jas te prashav za "prichinata" na takvoto tvoe gledanje.


:oftopic:

Garfielde, dali pronaodjanjeto Ganjovci ti e vo opisot na rabotnite zadachi. Ili si patish po korenite, pa ti doadja ubavo na dushata koga barem i zborot GANJO go upotrebuvash.

.....tebe ti preci?

Voopshto ne mi prechi, no pusta ljubopitnost a i zagrizenost da propadja takov talent, ke poglednesh i znaesh se, a ovie od UDBe glupi, celi sluzbi angazirale, prislushkuvale snimale, sledele pa nishto.
No da ne te jade jadza neshto od ovaa lustracijava. Da te uspokojam, se ochekuva Ustavniot sud naskoro po inicijativa na Vlade Milchin i Stamen Filipovski da go ukine i zakonot za lustracija. I toa decata i vnucite na Mojsovci, Chashulevci, Milchinovci preku "nezavisnite" novinari Gero, Erol, Sasho ke go proglasat za vrv na demokratijata.
 
Mene ne me plasi nikakva ustracija, naprotiv, bi lustriral sve zivo i divo.

A deca i vnuci...pa ako ja pravime drzavata po terk n baj Gwujo tapoto, jebiga, kako rece Ivanov, do sedmo koleno, a?

Ke smenat Ustav za da moze predizbornata kletva na Ivanov da se ispolni.

A da ima koj da si igra i natamu drzava.

Tebe barem ti cue u Kanadata...ubo ti e tamu, ne znam sto si zapnal da se zalis.

ДА БЕВТЕ ВАКВИ и КОГА СЕ МЕНУВАШЕ УСТАВОТ во 2001 ќе го разберев ОВАА ТЕМА!!!!:toe:
Sm'kle, koga menuva Ustav, a koga i DPMNE-ofci laeja deka nema da glasaat za promena na ustavot, na demonstraciite ne izlgoa poveke od 300nlica.
Jebiga, kakov narod, takvi vladi.

Ti kaj bese 2001?? Vo granapce po litro presno mlekce ili makucka si postaricno pa ti dadoa edna posebna salama, pivce i na gajba pred koperacija terase politika??
 
Mene ne me plasi nikakva ustracija, naprotiv, bi lustriral sve zivo i divo.

A deca i vnuci...pa ako ja pravime drzavata po terk n baj Gwujo tapoto, jebiga, kako rece Ivanov, do sedmo koleno, a?

Ke smenat Ustav za da moze predizbornata kletva na Ivanov da se ispolni.

A da ima koj da si igra i natamu drzava.

Tebe barem ti cue u Kanadata...ubo ti e tamu, ne znam sto si zapnal da se zalis.


Sm'kle, koga menuva Ustav, a koga i DPMNE-ofci laeja deka nema da glasaat za promena na ustavot, na demonstraciite ne izlgoa poveke od 300nlica.
Jebiga, kakov narod, takvi vladi.

Ti kaj bese 2001?? Vo granapce po litro presno mlekce ili makucka si postaricno pa ti dadoa edna posebna salama, pivce i na gajba pred koperacija terase politika??
па се ГЛЕДА каква глуперда ПИШУВА такви ЛУЃЕ ќе му веруваат.Епа фала богу нема да излезат ни 300 лица кога ОД ТАКВИ како тебе што солат памет и пишуваат некакви политички демагогии.
значи ДПМНЕ кога сака(а нема никакви шанси) да го смени уставот тогаш СЕ ПЛУКА,се пцуе,па дури може и тепачки да дојдат ЗАРАДИ тоа што ОНИ ќе го менуваат уставот.А КОГА се смени во 2001 НИКОЈ НИ ААААААА не рече!!!!
-Ја како што знам НИ САЛАМ видов ОД СДС ни БРАШНО од ДПМНЕ,а ти како што гледам си постар од мене СТО ПОСТО си се криел кај НЕКОИ твои роднини НИЗ СРБИЈА или пак си бил дел од ПОЛИТИЧКАТА ГАРНИТУРА(дали СДС или ДПМНЕ не е важно) си ЛАПАЛ ДРЖАВНИ ПАРИ и КУР ТЕ БОЛЕЛО дали ЌЕ СЕ СМЕНИ УСТАВ,дали ЌЕ СТАНЕМ МАЛЦИНСТВО во сопстѕвената држава итн.МИ СЕ ГАДИ ОД ТАКВИ КАКО ТЕБЕ САМО ШТО КРИТИКУВА и ПЛУКА СЕ!!!!!!!!(и немој случајно да си ми кажал дека сум член на дпмне или сдс)
 
Mene ne me plasi nikakva ustracija, naprotiv, bi lustriral sve zivo i divo.

A deca i vnuci...pa ako ja pravime drzavata po terk n baj Gwujo tapoto, jebiga, kako rece Ivanov, do sedmo koleno, a?

Garfielde, vo Makedonija site se za lustracijata ama na zborovi. Taka i ti. Prodiskutiravme jas i ti po ovaa prashanje, sigurno se sekjavash na temata zboruvav za Chento i Chashule , tamu tvoite vistinski poimanja za lustracijata bea mnogu jasno iskazani.
I Grujo kako tebe e za lustracija-samo na zborovi.

Tebe barem ti cue u Kanadata...ubo ti e tamu, ne znam sto si zapnal da se zalis.

Ke ti odgovoram so onaa shto go izjavil Dragan Bogdanovski na slichno razmisluvanje od negovite islednici:

"Ne mozea da zamislat deka eden chovek moze da se tolku zrtvuva bez interes. Tie iako se, komunistite idealisti, tie vo dushata se materijalisti."

ps. da ne me razberesh pogreshno, jas ne se poistovetuvam so D.Bogdanovski nitu pak pomisluvam deka sum storil i 1% od toa shto toj go storil.
pss.ovaa ke mi e iljaditi post, sepak si pochesten.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom