Крај на верското образование во училиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата igor108367
  • Време на започнување Време на започнување
Ако е вистина тоа што го тврди Bratot дека наставата за тие два предмета е неконфесионална, тогаш паѓа во вода одлуката на судот како неоснована.

Не си ме разбрал.

Веронауката е конфесионална, додека Историјата/Запознавањето со религиите е неконфесионална.

Меѓутоа и двата се модели/облици на верското образование.

Членот кој што го укина Уставниот суд гласеше:
Во основното училиште може да се остварува и верско образование како изборен предмет

Со укинување на овој член во целост, судот го забрани и НЕКОНФЕСИОНАЛНОТО верско образование.

Текстот кој што ти го постираше за наводното непочитување на одлуката на Уставниот суд со продолжувањето на наставата Историја на религиите, беше целта на мојот коментар и затоа велам дека имаме работа со лаици од “експерти“ и коментатори мотивирани од политичка позадина да се спротивставуваат на секоја владина одлука, наместо фактички да размислат кои се последиците и дали сепак членот кој беше укинат вистина ја рушел секуларноста на начин како што опозицијата го толкуваше.
Јас сметам дека членот 26 е многу добро конструиран и воопшто не ја задира секуларноста.

Неконфесионалното верско образование ( кое исто претставува учење или запознавање со религиите, меѓутоа и со други освен сопствената ) мора да биде прифатливо за сите без разлика на конфесионалната припадност и неутралното формирање на ставовите во однос на другите религии.

Ова е во склоп со препораките на Советот на Европа во однос на системот на образование, каде децидно велат дека ВЛАДИТЕ се тие кои треба да ја негуваат верската едукација.

Е сега, дали во заложбите на Македонија, без разлика која влада, доколку еден од условите за усогласување на образовните програми со ЕУ налага и неконфесионално верско образование во училиштата, ќе го смениме ли Уставот за да ги исполниме стандардите на Е.У. ?


Не е вистина. Секој час започнува со ритуал. Во неконфексна анстава немаш изучување на ритуали. Мислам дека барем овој дел е јасен. Ни еден филозоф нема да ти бара да се молиш кога ќе влезеш во училница.

Изгледа си премногу арогантен, но и прилично голем игнорантус.

Неконфесионална настава подразбира настава водена од професори, историчари, теолози, филозофи, социолози кои за разлика од веронауката на една одредена конфесија тие ги запознаваат учениците со сите општи религии, вклучувајќи ги секако и верските ритуали на секоја одделно.

Преку конфесионалното религиско образование се дава акцент на зацврстување на конкретниот религиски став и чувство за припадност.

Дека позади оваа одлука на судот не стои чувањето на секуларноста туку политичкото поентирање, може да се долови со примерот што секое едно училиште во земјава е осветено од свештено лице.

И не само школите, туку и најголемиот број на објекти пред се од јавен карактер како болници, фабрики, спортски сали и сл.
Меѓутоа никој не го оспорува тој факт, како што никој не го оспоруваше благословувањето на нашите војници и бацување крст пред да тргнат на фронт во 2001. Или можеби и тоа некому му сметало и ќе се обиде да го забрани?

Се работи за чисто политички интерес кој има за цел да ја претстави сегашнава влада оспорена од Уставниот суд како орган кој мора да се почитува без приговор, иако е во партиска функција уште од неговото основање.

Еден од папагалските коментари на опозиционерите е дека оваа Македонска влада е рекордер во светот по оспорени одлуки од страна на Уставниот суд.

И тоа е она што се брои за нив, а дали укинатиот закон бил квалитетен и противуставен нема никаква допирна точка со нивниот интерес.

Никој нема критикувано одлука на уставен суд во америка во ниедна дебата. Се коментира што тоа значи но не се напаѓа. Никогаш не било кажано одлуката на Врховниот Суд во УСА нема законска основа или дека е тој исполитизиран и под водство на некои постари гарнитури и дека работи против македонскиот народ.

Затоа што можеби и не работи против Американските интереси... знаеш и тоа е опција.

Што доколку Уставниот суд работи спротивно на нашите интереси, хипотетички земено, а има реални аргументи за тоа, ќе му се покориш на одлуките и ќе ги спроведуваш без приговор?

Врати се во минатото (не толку далечно) и види како по судски пат ( легално правно ) беа осудувани на затвор политички неистомисленици, па продолжи да ми баеш за судска “праведност“.
 
Не си ме разбрал.

Веронауката е конфесионална, додека Историјата/Запознавањето со религиите е неконфесионална.

Меѓутоа и двата се модели/облици на верското образование.

Членот кој што го укина Уставниот суд гласеше:
Во основното училиште може да се остварува и верско образование како изборен предмет

Со укинување на овој член во целост, судот го забрани и НЕКОНФЕСИОНАЛНОТО верско образование.

Текстот кој што ти го постираше за наводното непочитување на одлуката на Уставниот суд со продолжувањето на наставата Историја на религиите, беше целта на мојот коментар и затоа велам дека имаме работа со лаици од “експерти“ и коментатори мотивирани од политичка позадина да се спротивставуваат на секоја владина одлука, наместо фактички да размислат кои се последиците и дали сепак членот кој беше укинат вистина ја рушел секуларноста на начин како што опозицијата го толкуваше.
Јас сметам дека членот 26 е многу добро конструиран и воопшто не ја задира секуларноста.

Неконфесионалното верско образование ( кое исто претставува учење или запознавање со религиите, меѓутоа и со други освен сопствената ) мора да биде прифатливо за сите без разлика на конфесионалната припадност и неутралното формирање на ставовите во однос на другите религии.

Ова е во склоп со препораките на Советот на Европа во однос на системот на образование, каде децидно велат дека ВЛАДИТЕ се тие кои треба да ја негуваат верската едукација.

Е сега, дали во заложбите на Македонија, без разлика која влада, доколку еден од условите за усогласување на образовните програми со ЕУ налага и неконфесионално верско образование во училиштата, ќе го смениме ли Уставот за да ги исполниме стандардите на Е.У. ?




Изгледа си премногу арогантен, но и прилично голем игнорантус.

Неконфесионална настава подразбира настава водена од професори, историчари, теолози, филозофи, социолози кои за разлика од веронауката на една одредена конфесија тие ги запознаваат учениците со сите општи религии, вклучувајќи ги секако и верските ритуали на секоја одделно.

Преку конфесионалното религиско образование се дава акцент на зацврстување на конкретниот религиски став и чувство за припадност.

Дека позади оваа одлука на судот не стои чувањето на секуларноста туку политичкото поентирање, може да се долови со примерот што секое едно училиште во земјава е осветено од свештено лице.

И не само школите, туку и најголемиот број на објекти пред се од јавен карактер како болници, фабрики, спортски сали и сл.
Меѓутоа никој не го оспорува тој факт, како што никој не го оспоруваше благословувањето на нашите војници и бацување крст пред да тргнат на фронт во 2001. Или можеби и тоа некому му сметало и ќе се обиде да го забрани?

Се работи за чисто политички интерес кој има за цел да ја претстави сегашнава влада оспорена од Уставниот суд како орган кој мора да се почитува без приговор, иако е во партиска функција уште од неговото основање.

Еден од папагалските коментари на опозиционерите е дека оваа Македонска влада е рекордер во светот по оспорени одлуки од страна на Уставниот суд.

И тоа е она што се брои за нив, а дали укинатиот закон бил квалитетен и противуставен нема никаква допирна точка со нивниот интерес.

Не е битно кој предава туку што се предава. Ти ако најдеш некој да ти предава Хемија, а има диплома од биологија не го менува фактот дека учиш хемија. Колку ќе научиш е друго. Се е во наставната програма. И едниот предмет беше конфесионален а другиот не.

Извини ама примерот со просветлувањето е глуп. Апсурдно е да се споредува образование на деца со тоа дали треба да се просветлуваат објектите на државата по градењето. Дури и да е противуставно е толку небитно што не можело повеќе да биде. Тоа не е случај со ова другово. Барем за мене.

Е сега за членот кој го укина. Точно е дека со него ги укинува и двете предмети. Ама сепак тој член беше напишан така да не може да се укине само дел од него. Мораше цел. А уставниот суд знаеме нема сила да носи или менува членови.

Владата нега го промени нека го ориентира само кон предметот за изучување на религиите нека падне тој пакна уставен па тогаш ќе можеме дакажеме дека уставниот суд навистина е виновен за тоа.

Затоа што можеби и не работи против Американските интереси... знаеш и тоа е опција.

Што доколку Уставниот суд работи спротивно на нашите интереси, хипотетички земено, а има реални аргументи за тоа, ќе му се покориш на одлуките и ќе ги спроведуваш без приговор?

Врати се во минатото (не толку далечно) и види како по судски пат ( легално правно ) беа осудувани на затвор политички неистомисленици, па продолжи да ми баеш за судска “праведност“.

Не е задача на никој уставен или врховен суд да ги штити интересите на државата туку да го спроведува уставот и да го одредува вистинското тумачење на истиот.
 
Уставниот суд го оспорува неконфесионалното верско образование, читај текстот постиран од Мисирков.

Неможе да се внесе повторно како предлог ниту може да се внесе жалба, сторено е веќе.

И доколку македонските интереси се интегрирање во Е.У. тогаш со своето толкување на противуставноста на членот 26, директно ги попречуваат Македонските интереси за членство во Е.У. преку воведувањето на нивните образовни стандарди.

Толкувањето на Уставот во овој случај е тенденциозно и селективно, ти дадов погоре примери за тоа.

Неможеш да ми гарантираш што е “вистинско“ тумачење на Уставот, во ситуација кога судските одлуки се крајно политизирани.

Еден од критериумите за двата вида на верско образование се лицата кои ги предаваат и тие се всушност го одредуваат и самиот модел на верско образование.
 
Уставниот суд го оспорува неконфесионалното верско образование, читај текстот постиран од Мисирков.

Неможе да се внесе повторно како предлог ниту може да се внесе жалба, сторено е веќе.

И доколку македонските интереси се интегрирање во Е.У. тогаш со своето толкување на противуставноста на членот 26, директно ги попречуваат Македонските интереси за членство во Е.У. преку воведувањето на нивните образовни стандарди.

Толкувањето на Уставот во овој случај е тенденциозно и селективно, ти дадов погоре примери за тоа.

Неможеш да ми гарантираш што е “вистинско“ тумачење на Уставот, во ситуација кога судските одлуки се крајно политизирани.

Еден од критериумите за двата вида на верско образование се лицата кои ги предаваат и тие се всушност го одредуваат и самиот модел на верско образование.

Членот 26 да ама мора да се види целиот закон и да се види дали тоа можело да биде одбегнато или не. Вака еден цитат е премногу малку за да се заклучи. Како што кажав уставниот суд нема право да менува закони туку само да укинува и ако смета дека нешто не е исправно или изводливо има право да го прекине, а тоа во овој случај се прави со укинување на членови. Мора да се види дали во законот постои некое место кое ќе дозволи укинување само на предметот веронаука инаку е само лаички да се критикува.
Исто неможе да се поднесе жалба но може нов закон. Тоа не е толку тешко да се изведе. Во секој случај недозволивое тоа што се бара едните деца да го учат едниот предмет, а другиот да не го учат тие што го одбрале. Вака испаѓа едните да бидат привелигирани.
Европските членови препорачуваат но никој не може да присили какво и да било верско образование врз друга држава така да тоа нема да влијае врз одлуката за европа.
 
Уставниот суд и веронауката

Митрополит повардарски, Агатангел (Станковски)

Македонија и македонските граѓани, и покрај страшните и силни навреди, заплашувања и притисоци, слободно и демократски, како и што доликува, одлучија да живеат една нова општествена реалност. Македонците, сосема свесни за зададената ситуација, овој пат самите избраа каков да биде обликот на образованието и воспитанието на своите деца......

Судиите од Уставниот суд на Р. Македонија донесоа типична фарисејска одлука во однос на веронауката, прво ја укинаа нејзината примена во образовниот систем на државата, направија раздор меѓу народот, а потоа не' убедуваа дека укинувањето било само привид. Ваквата нивна одлука (како по ноти) ги раздвижи сите можни пропаднати транзициони политичари во државата, потоа специјалистите за научен марксизам, леснопотплатливите „независни“ експерти на кои единствената клаузула од купопродажбениот договор им е да не дозволат народот македонски да се почувствува слободно, среќно и задоволно и, се разбира, некои сомнителни невладини организации, кои по којзнае кој пат играјќи ја опасната игра на меѓунационалните и меѓуверските односи, здружени во хорска изведба, надмено ни заповедаа како ќе требало во иднина да живееме и да се однесуваме сите ние останатите.......

Десетина луѓе, чии одлуки не се коментирале, во политбировски стил, немаа здраворазумно објаснување за рестриктивната директива, која во време на најголемото христијанско торжество, бесрамно се обидоа да ни ја наметнат.....

Ваквата нивна одлука, напишана токму со буквите создадени од нашите славни вероучители (колку иронично!), од страна на ним сродните, експерти по марксизам, беше дочекана со огромен триумфализам. Тие добија уште една можност оние кои мислат поинаку од нив да ги наречат овчички и магариња со подзинати усти, потоа да држат долги апологетски тиради за тоа како Маркс не бил сфатен од неговите крволочни апостоли и, на крајот, покажувајќи го јавно својот интелектуален и духовен капацитет, да посеат празна слама, заплашувајќи го народот со талибанизација и Хомеини....

Училиштата им припаѓаат и на верниците и на атеистите и на сите треба да им се даде можност, односно да им се понуди квалитетно образование. Под привидот на секуларизацијата не треба да се спроведува тиранска атеизација на општеството. Време е да се запре со своеволието на малкутемина добро позиционирани бирократи. Зашто ако сега смерно и достоинствено не им се укаже на грешката, тогаш од овој состав на Уставниот суд може да се очекува промена и на логото на Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“, потоа укинување на зборот „свети“ пред нивното име и на крајот можеби и забрана на лекциите за вероучителите св. Кирил и Методиј, св. Климент и Наум Охридски, за Партениј Зографски, Јоаким Крчовски и Кирил Пејчинович, па сегашнава состојба да биде победна од комунистичкото време.
На крајот би сакал да го утешам главниот марксистички апологет во македонското општество, да не се плаши толку од теократија и талибанизација, зашто како што тргнала работата, попрво не' чека севернокореизација и кубанизација, што судејќи по неговиот ментален склоп, секако, тоа е одлична вест.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A420B702685D894EBAC4585C7EF82BD0
 
Ako nekoj saka da go izucuva Verskoto obrazovanie,neka toa go pravi nadvor od ucilistata.Crkvite i dzamiite neka oddelat prostorii kade ova ke se izucuva i koj saka neka gi posetuva tie casovi.Vo Osnovnoto obrazovanie ima predmet Gragansko opstestvo,pa vo nego neka se vmetne i Istorijata na religiite,kako ucenicite bi se zapoznale i so religijata kako opst poim.
 
Еден од папагалските коментари на опозиционерите е дека оваа Македонска влада е рекордер во светот по оспорени одлуки од страна на Уставниот суд.

Jas samo kje ja koregiram opozicijata i tebe,ovaa vlada ne e rekorder vo svetot po osporeni odluki od strana na Ustaven sud tuku e rekorder po glupiranje pa ochigledno e zoshto i pagjaat nekolku shlaknati zakoni na Ustaven.Pochnuva brichenjeto na dpBne.Imeno Brat,sho ne praite protest tamu od dpBne na chelo so Trnorushka i ganchev protiv Ustaven be?

Ako nekoj saka da go izucuva Verskoto obrazovanie,neka toa go pravi nadvor od ucilistata.Crkvite i dzamiite neka oddelat prostorii kade ova ke se izucuva i koj saka neka gi posetuva tie casovi.Vo Osnovnoto obrazovanie ima predmet Gragansko opstestvo,pa vo nego neka se vmetne i Istorijata na religiite,kako ucenicite bi se zapoznale i so religijata kako opst poim.

Pa ako saka nekoj da izuchuva veronauka ima Teoloshki fakultet po sredno neka se zapishi na teologija i kraj.Koja glupost na godinata decata vo Istorija gi uchat deka choekot nastanal od majmun a vo veronauka kje gi uchat deka Bog gi sozdal a potoa pak od tret kje doznaat shto vika eden prethoden forumdzija tuka deka shtrkot gi donesol ili komshijata,konfuzija i nedorazbiranja eden kup,gluposti kolku saka choek.

Уставниот суд и веронауката

Митрополит повардарски, Агатангел (Станковски)
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A420B702685D894EBAC4585C7EF82BD0

Nemozhete da se pomirite Ganchev a?Toa e mame li mu ebem ja B.C. rabota na chelo so komunjarite.Jas koga vi vikav ne go chepkajte B.C. vie pak po nego,epa kje si go dobiete za brzo.
 
Како бе ти толку паметен ги мериш улиците по Прилеп? Многу чудно! Вака ти талентиран треба некаде во првиот ешалон на функционери да те стават.

Алал ти вера за тоа како децата ќе се конфузни ако им се предава веронаука. Значи тие деца сега се конфузни, дали штркот, дали мајмунот, дали комшијата :)

Следува Уставен треба да ја укине биологијата за да не се конфузираат :) децата

Бисер :)
Jas samo kje ja koregiram opozicijata i tebe,ovaa vlada ne e rekorder vo svetot po osporeni odluki od strana na Ustaven sud tuku e rekorder po glupiranje pa ochigledno e zoshto i pagjaat nekolku shlaknati zakoni na Ustaven.Pochnuva brichenjeto na dpBne.Imeno Brat,sho ne praite protest tamu od dpBne na chelo so Trnorushka i ganchev protiv Ustaven be?

Pa ako saka nekoj da izuchuva veronauka ima Teoloshki fakultet po sredno neka se zapishi na teologija i kraj.Koja glupost na godinata decata vo Istorija gi uchat deka choekot nastanal od majmun a vo veronauka kje gi uchat deka Bog gi sozdal a potoa pak od tret kje doznaat shto vika eden prethoden forumdzija tuka deka shtrkot gi donesol ili komshijata,konfuzija i nedorazbiranja eden kup,gluposti kolku saka choek.
 
Abre ako treba i Biologija kje se ukini i Istorija nema da ima povekje ama Veronauka mora a?A Ace Makedonski?A Goce Delchev?A antichkite makedonci? :tapp:

Dejan];2507838 напиша:
Како бе ти толку паметен ги мериш улиците по Прилеп?


Na grav da ne gleash ti deka jas gi meram ulicite ili ne?
 
Nemozhete da se pomirite Ganchev a?Toa e mame li mu ebem ja B.C. rabota na chelo so komunjarite.Jas koga vi vikav ne go chepkajte B.C. vie pak po nego,epa kje si go dobiete za brzo.


Aj ushte ednash, mozebi ke razberesh neshto:

Уставниот суд и веронауката

Митрополит повардарски, Агатангел (Станковски)

Судиите од Уставниот суд на Р. Македонија донесоа типична фарисејска одлука во однос на веронауката, прво ја укинаа нејзината примена во образовниот систем на државата, направија раздор меѓу народот, а потоа не' убедуваа дека укинувањето било само привид. Ваквата нивна одлука (како по ноти) ги раздвижи сите можни пропаднати транзициони политичари во државата, потоа специјалистите за научен марксизам, леснопотплатливите „независни“ експерти на кои единствената клаузула од купопродажбениот договор им е да не дозволат народот македонски да се почувствува слободно, среќно и задоволно и, се разбира, некои сомнителни невладини организации, кои по којзнае кој пат играјќи ја опасната игра на меѓунационалните и меѓуверските односи, здружени во хорска изведба, надмено ни заповедаа како ќе требало во иднина да живееме и да се однесуваме сите ние останатите.......


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A420B702685D894EBAC4585C7EF82BD0


Jas koga vi vikav ne go chepkajte B.C. vie pak po nego,epa kje si go dobiete za brzo.

Po se ke go dobie Branche, zaedno so negoviot predsedatelski kandidat Frchkovski.!!!!!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom