Авионски несреќи

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Последните информации се дека можно е да станува збор за здравствен проблем на еден од пилотите, двајца се внатре во кабина, едниот излегол и кога се вратил тропнал на вратата и никој не отворил, па потоа појако тропал а на крајот пробал да влезе насилно ...
Ова се слуша од аудиото кое е најдено, е сега дали станува збор за некаков медицински проблем или суицидна мисија не се знае точно, претходно најнормално си разговарале двајцата пилоти, али како што читам низ нетов во ситуација кога еден од пилотите ја напушта кабината, внатре треба да влезе стјуардеса баш ради ова бидејќи вратата по автоматизам се заклучува.
 
Многу чудна ситуација. Стварно е мистерија што се десило, читав дека вратата у секој случај можела да се отвори со пин-код ако не ја отвори тој од внатре. Ваљда тој код требало да го знае тој другиот кој излегол од кабината, освен ако пилотот не го сменил во меѓувреме.

Ептен многу прашања нејасни.
 
Многу чудна ситуација. Стварно е мистерија што се десило, читав дека вратата у секој случај можела да се отвори со пин-код ако не ја отвори тој од внатре. Ваљда тој код требало да го знае тој другиот кој излегол од кабината, освен ако пилотот не го сменил во меѓувреме.

Ептен многу прашања нејасни.
Брејкинг њуз има моментално, најверојатно намерно го направил ова ко-пилотот.

8:20 a.m.:The name of the co-pilot was Andreas Lubitz, and he was 28 years old, Robin said.

• 7:55 a.m.: The co-pilot of the doomed Germanwings flight "activated the descent" of the plane when he was alone in the cockpit, Robin said Thursday. That can only be done deliberately, he said.

• 7:55 a.m: The co-pilot was alive until impact, Robin said, citing the sound of steady breathing in the cockpit.

• 7:55 a.m: There was a "deliberate attempt to destroy the aircraft," Robin said.
 
Ау, ако е точно, некоја намерно да сака да сруши авион со 150 патници, каков психопат.

Но има некои нејаснотии, зошто пак пилотот воопшто излегол од кабината, само 20-тина минути по полетувањето, не верувам дека баш тогаш му се примочало.
 
Епа ако не кажат така, кој ќе лета во иднина со џермануингс ако излезе дека имало дефект на авионот?
Грешка си.
Ова е од обвинителството од Марсеј, каква врска имаат они со некоја авио компанија од Германија која и не е некаков релевантен фактор во авио сообраќајот.
 
Грешка си.
Ова е од обвинителството од Марсеј, каква врска имаат они со некоја авио компанија од Германија која и не е некаков релевантен фактор во авио сообраќајот.
А не кажуваат дека можеби копилотот бил неискусен
 
А не кажуваат дека можеби копилотот бил неискусен
Na taa visina bi trebalo i auto pilotot da e vklucen. Kopilotot kolku i da e neskusen bi primitel deka auto pilotot e off i avinot gubi visina skoro 18 min. Veke imal okol 600 casa trening i flight iskustvo.
 
А не кажуваат дека можеби копилотот бил неискусен
Се што направил копилотот било со намера, вклучвајќи го и заклучувањето на вратата, тоа биле процедури кој ти у прв ден ко пилот ги учиш, немаат дилема дека се што следело по излегувањето на главниот пилот од кабината, било направено со намера. Лета од 2013 година ( со тренинг од 2008 ) со главен пилот кој има преку 6000 часови на лет, копилотот преку 600 часа летови има, тренингот му бил фул, успешен и бил 100% подготвен да лета ...
Не одат они на варијантите Можеби кога изнесуваат вакви работи пред јавноста, веднаш по излегувањето на главниот пилот обезбедил простор главниот пилот да нема пристап во кабината и се дрзнал да го спушта авионот нагло, бил жив и добро знаел што прави.
 
Психопат. Ништо чудно да му била дијагностицирана и некоја неизлечива болест , и од мака со себе однел плус 149 луѓе. Имало вакви случаеви во многу области , не само пилоти.

Прво прогнозирав на некој мозочен/срцев удар во кабината , и затоа не му отворил врата на пилотот. Но ова дефинитивно ме остави запрепастен.
 
Вратата се отвора со код кој што пилотите ко оче наш го знаат. Единствен случај да не се отвори вратата ако пилотот го внеси кодот е доколку тој во кокпитот вклучи bypass команда која оневозможува отклучување на вратата во траење од 5 минути... што и најверојатно е случајот.
 
Абе и таму мачкале очи.

Какво заклучување врата од копилотот,какво искачање на пилотот.
Цркнало нешто у авионот па фирмата да не ги изгуби патниците и не плаќа дебели отштети тресе зелени и го криви коплилотот.

Најлесно е да обвиниш човек што не може да се брани
 
Абе и таму мачкале очи.

Какво заклучување врата од копилотот,какво искачање на пилотот.
Цркнало нешто у авионот па фирмата да не ги изгуби патниците и не плаќа дебели отштети тресе зелени и го криви коплилотот.

Најлесно е да обвиниш човек што не може да се брани
А уште полесно е да обвинуваш и заговараш теории без никакви докази.
 
Абе и таму мачкале очи.

Какво заклучување врата од копилотот,какво искачање на пилотот.
Цркнало нешто у авионот па фирмата да не ги изгуби патниците и не плаќа дебели отштети тресе зелени и го криви коплилотот.

Најлесно е да обвиниш човек што не може да се брани
Истрагата не е водена од фирмата. Црната кутија ја испратија веднаш во Париз и изјавата и заклучоците не се дадени од страна на челниците на фирмата. Прочитај малце по интернет пред да донесиш безвезни заклучоци.
 
Истрагата не е водена од фирмата. Црната кутија ја испратија веднаш во Париз и изјавата и заклучоците не се дадени од страна на челниците на фирмата. Прочитај малце по интернет пред да донесиш безвезни заклучоци.
И да е така ама во интерес на компаниите секаде и секогаш страдаат најслабите.
И со кингерот имаше интернационална истрага ама по црните кутии загинатите пилотот и колилотот под неразјаснети околности беа прогласени виновни[DOUBLEPOST=1427400151][/DOUBLEPOST]
А уште полесно е да обвинуваш и заговараш теории без никакви докази.
Е да нема докази за тоа го кажувам,најверојатно за нечиј интерес има само дека копилотот бил крив
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom