Преварантски мобилари и сервиси за мобилни?

  • Креатор на темата Креатор на темата zverka
  • Време на започнување Време на започнување
Ај нека каже некој со која мобилара имал добро искуство, па да знаеме од каде да купуваме а од каде не?
Kaj caircanka pozadi donerdzijata ( girodzijata :), onoj de giro sto pravi , veruvam deka poveketemina znaat za kade zboruvam ) ima mobilara (do dusa dve se, edniot e so cosmofon drugiot so mobimak, ja za onoj so mobimak govoram), zaboraviv kako se vikase. Puno telefona imam odneseno i nikogas sum nemal problemi. A i prodava i novi i polovni telefoni po dosta solidni ceni.
 
Mоби Жег - кај Олимписки, среќа што не работи веќе. Ми продаде користен телефон како нов. Кога ми ја кажаа шифрата како се проверува, видов 5 саати зборено повеќе. Му отидов и му кажав вака и вака и среќа што имаше муштерии, па ми го смени за нов.
 
Германос - му го поправаа телефонот на братучедот цели 2 месеци и на крај со пазарна инспекција им отиде и зеде нов. Нека биде ова совет и за други.
Преваранти невидени , нов телефон три пати ми го сервисираа (Не сакаа да ми го заменат за нов бидејќи фискалната била постара од три дена)! И на крај , откако ја кренав продавницата у воздух , видоа не видоа , мораа нов да ми дадат т.е ми рекоа да си одберам друг модел !!! :nesum:
И , ако не им се раздереш убаво т.е ако не им ги избркаш муштериите шо се во моментот у дуќанот, ништо не правиш , па дури ни телефон на користење нема да ти дадат додека твојот е на поправка . Значи , ако сте незадоволни од услугата , бидете агресивни и дерете се ако треба . За свои пари треба да ви се клањаат а не да глумат лудило !
НИКОГАШ ПОВЕЌЕ ОД ГЕРМАНОС НЕМА ДА КУПАМ НЕШТО :nenene:

 
Преваранти невидени , нов телефон три пати ми го сервисираа (Не сакаа да ми го заменат за нов бидејќи фискалната била постара од три дена)! И на крај , откако ја кренав продавницата у воздух , видоа не видоа , мораа нов да ми дадат т.е ми рекоа да си одберам друг модел !!! :nesum:
Читај за мојот случај, исто :)
 
леле... со постовиве што ги прочитав, да не бев еден од Македонците кои ги знае 70% од мобиларите а повеќе од пола ми се најдобри пријатели - дефинитивно ќе ми беше страв да купам мобилен од Македонија.

ова не е реклама да купувате телефони од Србија, Бугарија или "Дубаи".

знам дека малце тешко ќе ве убедам затоа што јас сум сервисер во мобилара во едно и веќе 13 години имам мобилара, но сепак - електроника, сфаќате. Не се виновни продавачите ако ви се зезне телефонот, а за да бидете задоволни треба да бидете коректни спрема муштериите.

или поука од целово ова и што би рекол татко ми скоро на секој новопечен колега:
подобро губи од џебот, одколку од образот
како и да е, сфатете дека големиве компании мораат малце повеќе да го задржат телефонот на сервис, знам дека германос отворија нешто како fast service customers - значи на лице место или за пола саат да ги решаваат брзите сервиси, но сервисите под гаранција мора да бидат минимум 1 недела задржени а максимум 40 дена, според новиот закон 20 работни дена.

тоа е затоа што мораат прво они да го проверат - да видат дали дефектот подлежи под гаранција, незнам дали сте ја прочитале темата - Гаранција на мобилен телефон, но ако убаво ја прочитате гаранцијата - ќе видите дека скоро на ништо немате гаранција, почнувајќи од микрофон/звучник/џоистик завршувајќи на флет кабел, дислеј и слично. :D

поентата ми беше одкако германос ќе увидат дека не е лесен дефектот и дека може да им признаат гаранција - го носат во дотичниот сервис т.е. претставништво, ако е моторола или сониериксоно во Мобико, ако е нокиа во алфа копи, ако е елџи во риверсофт итн... и тие таму некое време го задржуваат и се разбира дека потрошувачот ќе биде нервозен, но немојте да мислите дека на "запад" кога ќе ви се расипе телефон одма ве чека ново телефонче спакувано со панделка, може и да ве отераат во пичку матер - искуство од хрватска.

морам да додадам, на татко ми еден пријател кој е доктор во америка, купил ај фон, му паднал во вода - и им кажал во сервисот дека му е паднат во вода, луѓето за помалку од 10 минути му дале нов ај фон :D без да доплати, ама кај нас... :(
 
но немојте да мислите дека на "запад" кога ќе ви се расипе телефон одма ве чека ново телефонче спакувано со панделка, може и да ве отераат во пичку матер - искуство од хрватска.

морам да додадам, на татко ми еден пријател кој е доктор во америка, купил ај фон, му паднал во вода - и им кажал во сервисот дека му е паднат во вода, луѓето за помалку од 10 минути му дале нов ај фон :D без да доплати, ама кај нас... :(
Без контрадикторности ќе ве молам :pos2:
Значи , "На Запад" т.е во земји каде функционира законот ,муштеријата е господ , и тука нема дискусија . И тоа не само кога станува збор за мобилни , ту за се друго ! Значи , тамошните трговци имаат сватено дека лошата пропаганда не можат да ја надминат никако и затоа муштеријата е секогаш у право .
Пр. Нов Зеланд ; купуваш патики , месец дена ги носиш и им ги враќаш во продавница и им викаш : " Извинете ама јас не сум задоволен од патиките ". И без збор ќе ти бидат заменети :nesvest:
 
Без контрадикторности ќе ве молам :pos2:
Значи , "На Запад" т.е во земји каде функционира законот ,муштеријата е господ , и тука нема дискусија . И тоа не само кога станува збор за мобилни , ту за се друго ! Значи , тамошните трговци имаат сватено дека лошата пропаганда не можат да ја надминат никако и затоа муштеријата е секогаш у право .
Пр. Нов Зеланд ; купуваш патики , месец дена ги носиш и им ги враќаш во продавница и им викаш : " Извинете ама јас не сум задоволен од патиките ". И без збор ќе ти бидат заменети :nesvest:

Хе хе. Секој месец нови патики :vozbud:
 
Без контрадикторности ќе ве молам :pos2:
Значи , "На Запад" т.е во земји каде функционира законот ,муштеријата е господ , и тука нема дискусија . И тоа не само кога станува збор за мобилни , ту за се друго ! Значи , тамошните трговци имаат сватено дека лошата пропаганда не можат да ја надминат никако и затоа муштеријата е секогаш у право .
Пр. Нов Зеланд ; купуваш патики , месец дена ги носиш и им ги враќаш во продавница и им викаш : " Извинете ама јас не сум задоволен од патиките ". И без збор ќе ти бидат заменети :nesvest:

Да,ама кај нив има основна култура.
Не иде секој втор циган,па да ги враќа патиките.Слушам фантазираат,во USA купувале шатор,иделе на пикник и го враќале.
Они имаат култура и не прават дубари како нас.

Ние сами сме си криви,не е Мобиклик или кој било друг.
Освен 2-3 поштени на кој стварно им се расипал,им одат уште 20 души спремни за превара.И нормално дека нема да верува на никој.

Не фантазирајте за Сад,глеате типот таму сам си признал дека му паднал во вода,кај нас мислите ќе признае некој?:helou:
 
Ако нема култура и кај народот и кај продавачот, тогаш само јак закон помага. Се разбира ако истиот се спроведува и почитува.
Ако се точно дефинирани условите за гаранција, сервис, работа итн, тогаш и не би имало никаков проблем.

Неможе на некој му текнало да се занимава со мобилни, па си купил еден пц, две три штрафцигерчиња, едно биро, читнал нешто на интернет и сервисира.
На масата пие пиво јаде бурек и после отвара мобилни. На што личи тоа. Да се испозатворат тие, и да се остават само тие што вложиле во бизнисот да работат и тогаш се ке биде во ред. Но се додека овие хоштаплери работат, работоте ке си останат по старо.

Да беше така само кај мобилариве добро ке беше но скоро кај се е така.

Јес да нема врска со мобилни, до сега добро искуство имам со Анхоч. Имав хард од лаптоп земено, кој цркна во гарантниот рок, и отидов да го сменам, одма го истестираа и ми дадоа нов без да ме испрашуваат што и како цркнал.
Е така се работи.
 
na arsenije samo mu imam ostaveno 6 telefoni.posledniot koa mi go menuvase ekranot me motase 5-6 meseci za da donel ekran od turcija i plus 3 nedeli da go stavi aj u p.m.koa kupuvav nov od prodavnica trae so godini eden go kupiv pred 7 god 5 dusi go koristea sea i majkami o koristi ko nov e!
 
Неможе на некој му текнало да се занимава со мобилни, па си купил еден пц, две три штрафцигерчиња, едно биро, читнал нешто на интернет и сервисира.
На масата пие пиво јаде бурек и после отвара мобилни. На што личи тоа. Да се испозатворат тие, и да се остават само тие што вложиле во бизнисот да работат и тогаш се ке биде во ред. Но се додека овие хоштаплери работат, работоте ке си останат по старо.

Да беше така само кај мобилариве добро ке беше но скоро кај се е така.
што има врска јадењето со сервисирањето мобилни? јас може на иста маса и да дупам па после да ти го сервисирам мобилниот :D

а во врска со јадењето, некад доручкувам и накај 15/16 часот a btw не е се до тоа кој колку вложил, туку и репутацијата колкава му е и пред се знаење.

јас имам опрема од преку 4000 евра во мојот сервис само за софтвер а во 70% од случаевите не ја користам воопшто.

и еве уште една приказна одкако газдата на Д3 мобил го прочита ова синоќа, затоа што беше на еден деловен состанок кај мене го кажа следново:

иде еден муштерија кај мене да декодира самсунг Д900и му кажувам 600 денари, човекот се мислеше нешто и си излезе (ханс си помислил дека му било скапо) газдата на д3 мобил е овластен сервисер и на Моби клик, после некое време ханс отишол до кај моби клик да земе телефоните за сервис и да остави тоа што средил и го гледа истиот човек со д900и како продавачката во моби клик му кажува цена од 900 денари и човеков без размилување го остава.

се прашува до што е фрката, кога и во д3 мобил истиот човек ке му го декодира и во моби клик, само што во д3 мобил му понудил за 20 минути а во моби клик му кажале за неколку часа. :D

тоа ти е онаа несигурност кај луѓево, затоа што некои трговци видоа дека кај нас луѓето едно време гледаа само цени, не гледаа што купуваат, па одкако научија дека нема ништо квалитетно - сега им е страв да купуваат од приватњаци, т.е. незнам како да ги наречам ситни дуќанчиња.


но како и да е, несакам никого да убедам дека неможе да се најде поквалитетно нешто кај некој што продава на тезга одколку кај некој што има продавница од 50метри квадратни во рамстор или гтц :D
 
Abe ne se site moblari kako sto treba.koj si raboti domakinski znae deka treba da pruzi 100% usluga bez nikakvi zabeleski.Za toa da funkcionira treba pred se zakonot da garantira bezbednost.Ne se pravat takvi mucki samo kaj mobilnite.I kaj kolite e isto.Na eden prijatel na tatko mi na nova kola mu pukna blokot a covekot e 55 godini i nema sansi masta da i ja vadi a ovie od serrvisot mu odgovorile deka tie ne se dolzni da go sredat toa:)I coekov popizduva i zima advokat i ja brka rabotata.Kaj mu dadoa nova kola mu platija i steta.So ovoj primer sakav samo da dadam sporedba.Isto e i kaj mobilnite.Bez razlika na cenata treba da se bide objektiven ne moze ako e golem defekt da vi go napravat za 20 minuti ama ne treba ni da cekate 2 meseci.Samo so dobar zakon i so cesni luge ke napravis dobar biznis.
 
што има врска јадењето со сервисирањето мобилни? јас може на иста маса и да дупам па после да ти го сервисирам мобилниот :D
:D

Па може и прво да го сервисираш а после да дупиш. Така ке може да се искористи мобилниот поради вибрациите како секс играчка.
А тоа што после јас ке го ставам на лице нема врска. :-)

Мора да бидат запазени некои основни правила за работа. Кадешто се работи се работи, а кадешто се јаде се јаде.
 
Па може и прво да го сервисираш а после да дупиш. Така ке може да се искористи мобилниот поради вибрациите како секс играчка.
А тоа што после јас ке го ставам на лице нема врска. :-)

Мора да бидат запазени некои основни правила за работа. Кадешто се работи се работи, а кадешто се јаде се јаде.
Па ти свесен ли си колку ти е прљав телефонот? Што се немаш во џебовите кај што го ставаш, со какви се раце го фаќаш, каде се го оставаш, додека збориш подолго време ти се поти дланката и увото па какви се бактерии се создаваат... да не донабројувам што уште не.
Мислиш ќе му смета ако седи на иста маса со еден хамбургер покрај се што прошол дур стигне на сервис?
Знаеш дека тастатурата и маусот имаат повеќе бактерии од WC шолја? Тука негде е и мобилниот. Може не до толку ама сепак е слична ситуација.
 
Па ти свесен ли си колку ти е прљав телефонот? Што се немаш во џебовите кај што го ставаш, со какви се раце го фаќаш, каде се го оставаш, додека збориш подолго време ти се поти дланката и увото па какви се бактерии се создаваат... да не донабројувам што уште не.

Да али од време на време, облеката се пере во машина, обично гледам рацете да ми се чисти а и на мобилниот маската му ја чистам со марамчиња за чистење.

Мислиш ќе му смета ако седи на иста маса со еден хамбургер покрај се што прошол дур стигне на сервис?

Ако тој седнал да јаде на истата маса каде и сервисира тогаш сигурно нема и да си ги измие рацете, него со тие мрсни раце ке земе да сервисира.
Ако неможе да си одвои место за сервис, него се работи на иста маса тогаш можам и да замислам и колку стручен е во неговата работа, или колку внимание посветува на истата.

Знаеш дека тастатурата и маусот имаат повеќе бактерии од WC шолја?

Извини али јас не си го чешам газот со тастатурата. :vozbud:

Не беше муабетот за бактерии или нешто слично, туку муабетот беше тоа дека треба да се има посебно место за сервис кое ке задоволува некои стандарди.
Ако некој сака да работи нешто, треба да го работи како што треба а не да импровизира.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom