Исаија Мажовски

  • Креатор на темата Креатор на темата Borg_Drone
  • Време на започнување Време на започнување
B

Borg_Drone

Гостин
Wednesday, November 22, 2006

ИСАјја РАДЕВ МАЖОВСКИ (Исаија Радев Мажовски, Isaja Radev Mazovski, Mazovski, Isaja Mazovski, Исаија Мажовски, Исаја Мажовски, Исајја Мажовски)

"В'зпоминанија", Софија, 1922 г., 56 стр.

ДЕТИНСТВОТО МИ

Когато нав'рших осем годишната си в'зраст, запо*чнах да ходја на училиште. В това време ни учеха свештени*ците на черковно учение, а именно да четем часослова и пса*лтири и да изучаваме молитви на изуст. Такава беше тога*ва науката. Когато нав'рших 12-та си година, аз вече бех усвоил и часослова и псалтирја и напуснах учили*штето, като се залових да изучавам занјатието на иконопи*сец, заедно с братјата си јосифа и јакова. Три години наред изучавах иконопиството и като нав'рших петнадесетата си година отп'тувах за Света-Гора, гдето престојах цели два месеца в монастирја Зограф, а именно от 1 март до краја на месец април. В този монастир се запознах с отца јеромо*наха Натанајл, којто беше родом от скопското село Кучевишта и ме бе много обикнал. В 18б7 година през пролетта, имено на 11 мај в Петербург-Русија се празднуваше т'ржественно паметта на нашите просветители .Свети Кирил и Ме*тодиј—и отец Натанајл един прекрасен ден ми каза: — Исаија, готви се за п'т, заштото на 24 април ште отп'туваме наед*но за руската столица, за да прис'стваме на т'ржествено*то отпразнуване паметта на нашите просветители-солунските братја Св. Кирил и Методи. Това с'обштение ме твдрде много зарадва, па имах и нови бели деб'рски дрехи—долама от бел шаек, везана с широк гајтан и сукнен минтан и елек с'што везан. Тија ми дрехи много се харесваха на отца јеромонаха Натанајл. На другија ден след сбора на Гергјовден, а именно на 24 април отп'тувахме за Русија с един австрјскј параход по Бело море, и след като минахме през Цариград, пристигнахме в Одеса, отгдето се качихме в един железноп'тен влак на 6 мај. На 8 ј 9 мај големо множество се бе стекло в столицата на братска Русија; всичките славјан*ски народи беха пратили свои представители б'лгари, с'рби, полјаци, чехи и словаци б'рзаха да се побратимјат с ру*сите. В прис'тствието на представители от целија славјански свјат бе отпразднуван праздника на светите славјански про*светители Кирил и Методиј с отслужване на божествена литургија в Исаковскјја С'бор. Лицтта на представителите на славјанството просто сијаеха от радост и штастие при кон-

3

статирането солидарноста на великата славјанска раса, а осо*бено штастливи беха представителите на т'нештија и изм'чван в робство б'лгарски народ. След отслужването на боже*ствената служба и след т'ржественија молебен, неизброимото множество напусна Исакиевската с'борна ц'рква и потегли к'м Царскре село, за да приветствува Негово Величество Им*ператора Александра II и августејшето му семејство, от ус*тата на когото представителите на славјанството беха штастли*ви да чујат следните думи:
„ Здраствујте, господа, ја рад видет вас славјанских братев на родној славјанској земле; над-вјус ви остантес доволнн премом, как' здес, так и особенно в Москва. Тија царски думи предизвикаха неописуема радост всред целија славјански мир в Европа. -— (И .нека припомним при това, че тија царски знаменателни думи са били произнесе*ни от императора Александра ІІ преди десет години от руско-турската војна в 1877 година, когато тој не е пожалил нито себе си, нито живота на многобројните си војници, за да избави б'лгарскија славјански народ от тежкото турско иго). .
Тија думи бидоха изслушани с неописуема радост от всички. приес'ствувашти славјански братја и императорскија царски дворец просто се бе разтреперил от гр'могласно ура! Великата славјанска Русија при царуването на рускија, император Александра II —Освободител на Б'лгарија и на другото поробено славјанство, в 1854 година е била изпратила ученија руски писател М. П. Погодина да споходи всички*те поробени славјански народил за да узнае от к'де са ро*дом славјанските просветители светите братја Кирили Методиј. Този бележит руски писател Погодин посетил едно след друго Австрија, Галиција, Чехија, Славонија, Далмација, Х'рватско, запознал се с всичките славјани, населјавашти ав*стријската империја. След като с'бирал сведенија през тече*ние на цели четири години от славјаните, населјавашти разли*чните страни, зав'рнал се обратно в Русија пак през Австрија като успел да се нап'лно увери, че двете велики славјански светила, нашите просветители светите Кирил и Методиј са б'лгари и родом от б'лгарскија град в Македонија Солун. Зав'рнал се в Русија рускија учен списател Погодин се пред*ставил пред тогавашнија руски канцлер кнјаз Горчаков за да му с'обшти с'браните сведенија относно родното место на славјанските просветители и да го помоли да се заст'пи за поробеното славјанство. Като се, представил пред кнјаз Горчаков, Погодин му с'обштил, че благодарение на старанијата си и на п'тешествието си из поробените славјански страни успел положително да узнае, че светите братја Ки*рил и Методиј са родени в Солун и са б'лгари. След узнава*нето на всичко това, кнјаз Горчаков с оште по голема рев-








РЕЧ
произнесена на 18 јули 1888 година в парахода „Рицар” всред
реката Днеп'р, в град Киев Русија от Исајја Радев Мажовски
от село Лазарополе, Деб'рско Македонија.


Многоуважаеми господа и славјански братја, преди 40 дена се научихме во нашија крај Македонија во Деб'р и Кичево за великото радостно с'битие—900-годишнината от покр'ст*ването братскија руски народ от великија руски кнјаз Св. Вла*димир и се приготвихме неколко человеци да дојдем во славјанската велика Русија за да прис'тствуваме на този т'ржествен велик руски праздник, но за големо с'жаление не могохме да получим паспорти за Русија. Но аз се осмелих и реших да дојда сам и народјат ноштем ме изпрати со с'лзи на очи, с'желјавајки че повече хора немогат да дојдат в Русија. Аз се реших, повтарјам и потеглих ноштно време и цели 30 дена одих, криешт се от преследването на Турците, и нај сетне успех да дојда в славната славјанска велика Ру*сија. И много по видни от мене лица от славјанска Македо*нија желаеха да дојдат в велика братска Русија и да прис'тствуват на т'ржественија праздник на 900-та годишнина от покр'стването на рускија велик братски народ, којто е на*деждата на всички поробени славјански народи но не смееха и се боеха да дојдат, заштото добре знаеха че ште б'дат за*ловени, бити и проводени в Азиатските пустини. Многоуважаеми господа, македонскијат старославјански народ оште преди 2500 години е доведен в Македонија от цар Карана, којто както цар Филипа и цар Александ'р е бил чист славја*нин;
но повече от 500 години с' се изминали откакто Ма*кедонија и македонскијат стар славјански народ с потиснати и се намират под тежкија турски јарем. Ние, клетите маке*донци п'шкаме и плачем, но никој не штет и да чует, па даже и самите наши братја ни пречат. Братја славјани, маке*донскијат славјански народ е обвит от нај лјути и отровни змии, тој се дави и изм'чва от нај лјути и неумолими зве*рове. Достат'чно .е некој м'ж, некоја жена или п'к некое дете само да спомене за велика Русија, за да б'дат веднага бити и псувани на вера и наричани москов гјауру та от друга страна у нас в Македонија с' се наплодили протестантите и католиците, които по всеки начин се старајат да ни нап*равјат протестанти или да ни покатоличат. В нашија Деб'р имаме екзархијски наместник — Архимандрит, но и на това ни завидеха враговете ни.. Така, например гр'цкијат владика подкупи турските зверове и ги накара да го убијат, но кол-




http://macedonia-history.blogspot.com/2006_11_22_archive.html
 

Има други извадоци од овие спомени кои се доста интересни.

На пример дискусијата со некој Албански големец.По сетне, шејх'т започна да разказва за старите латински крале и за народите римски и латински и за некогашните им боеве. Всичко што разправјаше шејх'т тв'р-де мал'к интерес будеше в мене, но когато започна да разправја за цар Александра Македонски, аз започнах по внимателно да го слушам. За този македонски цар, шејх'т започна да говори така: „Кога се појави великијат и силен македонски славјански цар Алекса, албанскијат крал Корел изпратил двама от своите капитани за да го посрештнат: Последните се представили пред великија славјански цар Алекса, поздравили го, поклонили му се и му казали по албански: “Мисердне маднеј форт крал Алексе". Добре дош'л великиј и силниј крал Алексе". — Заповедај в нашата бедна и малка Албанија, при нашија беден и мал'к крал Корела. Тогава цар Александ'р, поласкан и доволен от това дружелјубно и пријателско посрештане, отговорил на пратениците на албанскија крал: „Поздравете вашија албански крал Корела, и кажете му че с'м много доволен от посрештането му. След известно време, пак според албанската историја, цар Александжр потеглил с војската си за Азија, гдето и умрел. Гани беј се об'рна тогава к'м шејха и го попита: кој народ по-напред се е заселил по бреговете на Бјало море, албанскијат ли или славјанскијат македонски народ? Шејх'т отговори, че по напред се е заселил македонскијат славјански народ и от заселването на този народ имало цјали 2600 години, с други думи 200 години преди заселването на албанскија народ до езерото Кастур (Костур) и до реката Черни Дрин. Оште от старо време като граница между Албанија и Македонија са служили двете езера Костурско и Охридско и реката Черни Дрин.-

След см'ртта на великија македонски цар Александ'р, умрел в Азија и след поделбата на азијатските царства между македонските војводи, определените според завештанието на великија завоевател за управлението на Македонија, војводи се зав'рнали в Македонија, и д'лго време управлјавали таја славјанска страна.
За тија војводи, особено за солунските, и до ден днешен се пее следнјата песен в Македон
ија :


Застојал ми се војвода,
Над големи град Солуна
До него стојат два брата,
Два брата, два бајрактара
Високо бајрак д'ржаха
Тихијат вет'р вееше
Широко знаме ширеше
Широка сенка д'ржеше.
Све Солун града покрило
И солунските чаршчи
В чар
шии има седлари
И оште млади златари
Седлари седла правеха
Златари јузди лееха
За тија силни ајг'ри
На македонските војводи


Потоа продолжува

В 1885 година, когато се празднуваше в Петербург 1000 годишнината на б'лгарските солунски светила свети Кирил и Методиј, снабден с една молба от страна на западнија крај на Македонија, в којато беха изложени всичките в'ршени от турците зверства над славјано-б'лгарскија народ в Македонија, аз отп'тувах за столицата на Русија и благодарение на помоштта и препор'ките на рускија представител в Букурешт г-н. Хитрово и на негово сијателство граф Игнатиев, бидох удостоен с голјамата чест да б'да приет от Негово Императорско величество цар Александра ІІІ-ј в Царское село на 12 мај 1885 година.


Господин Хитрово ме потупа до г'рба и ми каза: господин Радулов, ти ште б'деш штастлив, тогава се сетих и попитах Хитрово за славјанските народности. Тој ми каза: Целото славјанство е едно велико племе и народностите, които принадлежат на това племе само малко се различават по езика си : Б'лгарите, с'рбите, македонските б'лгаро-славјани, са всички от едно племе, от великото и славно славјанско племе и са дошли в страните които обитават от Русија, от којато са дошли с'што х'рватите, черногорците, галицијците, далматинците, словаците, чехите и полјаците. Само македонските б'лгаро-славјани са преселени на балканскија полуостров много от старо време, преди г'рците, романите, б'лгарите и с'рбите. След това, поклоних се на господина Хитрово, сбогувах се е него, напуснах столицата на Ром'нија, отп'тувах за Б'лгарија и се озовах в Софија.


Според тв'рденијата на Солунскија евреин, основани в'рху еврејската историја, преселението на евреите по бреговете на Бело море е било изв'ршено преди 2650 години, а според доказателствата и уверенијата на јанинскија албански шејх, основани на албанската латинска стара историја, б'лгаро-славјаните са се преселили в Солун и другите брегове на Бело море оште преди 2658 години. Тв'рденијата на рускиј посланик в Букурешт г-н Хитрово с'што казват, че славјано-б'лгарите македонци п'рви са заселили Солун и бреговете на Бело море; ако обаче се с'ди от леточислението изложено в вечнија календар на господина Ив К. Божинов, родом от Деб'р — Македонија, издател на книги и притежател на печатница в Софија, б'лгаро-славјанските македонци са се преселили в Солун и са заселили бреговете на Бело море оште преди 2762 години. От това следва да се заклјучи че славјано-б'лгарите са заселили бреговете на Бело море, па и самија град Солун преди евреите и преди г'рците. С други думи те са п'рвите преселенци по бреговете на Бело море.



Започнаха да ме питат от каква народност сме — с'рби или б'лгари, и кого считаме за наш духовен началник. Отговорих им, чн ние сме старославјански народ, прдселени от мајка Велика Русија в Македонија много по-напред от б'лгарите и от с'рбите, ( цело време многу јасно се разграничува од бугарите и србите ) но говорја ни е по-близо до б'лгарскија, па освен това, ние считаме себе си за духовни чада на светата б'лгарска Екзархија, па и затова сме подали молба на Негово Императорско Величество за да ни помогне с моштното си покровителство да се сдобием с екзархијски владика. Тогава с'рбскијат посланик г-н. Сава Груич се об'рна к'м мене и ми каза: вие не знаете ништо, вие сте старо-с'рби, обичаите ви и носијата ви са старо-ср'бски, вие славите слава, както и с'рбите. Сетне Груич се об'рна к'м Синода и каза, че славјаните в Македонија са с'брани от много народности, па и затова и самите те не знајат на каква народност принадлежат. Тој каза тија думи по руски.
Тогава и аз започнах да говорја, като се об'рнах к'м Негово Високопреосвештенство митрополита и к'м другите членово на Светија Синод: Вие сами знаете, па освен това и ние ви с'обштаваме, че ние служим служби на Св. Никола, на Св. Атанасија, на светците Георгија и Димитрија, та и затова не казваме, че славим слава, но че служим служба. Малко с'рдито ми отговори ср'бскијат посланик Груич с думите: вие ништо по това не знаете и вие сте старос'рби. Тогава аз отново заговорих като се об'рнах к'м митрополита: Такава грозна е с'дбата на вековната робинја Македонија и на изтоштенија и изм'чен македонски славјано-б'лгарски народ, којто п'шка и се терзае от пет века насам под ужаснија и теж'к турски јарем, па оште се намират наши братија православни, които на всека ст'пка ни пречат, като че искат да ни сгазјат и да погребат за винаги и самото име на нашата вековна м'ченица робинја Македонија
.






Инаку целиот текст вреди да се прочита.
 
Да
Инаку тоа време зборот бугар имал контроверзно значење
Значело ПРОСТ!
Додуша за типов прочитав на македонската википедија па се решив да копам и понатака......и го најдов ова :)
 
5454_1202401775883_1103747184_30615675_5432655_n.jpg


5454_1202401815884_1103747184_30615676_7711904_n.jpg
 
Го имам ова, ова било обраќањето на Исаија кон руската елита што била присутна на тој брод.Инаку Исаија се има сретнато во рускиот конзулат во Цариград лично со рускиот цар....
 
Kasnakoski ова како ќе го објасниш, и овој ли би блгарин.

Започнаха да ме питат от каква народност сме — с'рби или б'лгари, и кого считаме за наш духовен началник. Отговорих им, чн ние сме старославјански народ, прдселени от мајка Велика Русија в Македонија много по-напред от б'лгарите и от с'рбите, [/QUOTE]
 
дај го и продолжението

Започнаха да ме питат от каква народност сме-с'рби или б'лгари, и кого считаме за наш духовен началник. Отговорих им, чн ние сме старославјански народ, преселени от мајка Велика Русија в Македонија много по-напред от б'лгарите и от с'рбите, но говорја ни е по-близо до б'лгарскија, па освен това, ние считаме себе си за духовни чада на светата б'лгарска Екзархија, па и затова сме подали молба на Негово Императорско Величество за да ни помогне с моштното си покровителство да се сдобием с екзархијски владика. Тогава с'рбскијат посланик г-н. Сава Груич се об'рна к'м мене и ми каза: вие не знаете ништо, вие сте старос'рби, обичаите ви и носијата ви са старо-


46

ср'бски, вие славите слава, както и с'рбите. Сетне Груич се об'рна к'м Синода и каза, че славјаните в Македонија са с'брани от много народности, па и затова и самите те не знајат на каква народност принадлежат. Тој каза тија думи по руски.

Тогава и аз започнах да говорја, като се об'рнах к'м Негово Високопреосвештенство митрополита и к'м другите членово на Светија Синод: Вие сами знаете, па освен това и ние ви с'обштаваме, че ние служим служби на Св. Никола, на Св. Атанасија, на светците Георгија и Димитрија, та и затова не казваме, че славим слава, но че служим служба. Малко с'рдито ми отговори ср'бскијат посланик Груич с думите: вие ништо по това не знаете и вие сте старос'рби. Тогава аз отново заговорих като се об'рнах к'м митрополита: Такава грозна е с'дбата на вековната робинја Македонија и на изтоштенија и изм'чен македонски славјано-б'лгарски народ, којто п'шка и се терзае от пет века насам под ужаснија и теж'к турски јарем, па оште се намират наши братија православни, които на всека ст'пка ни пречат, като че искат да ни сгазјат и да погребат за винаги и самото име на нашата вековна м'ченица робинја Македонија. Ето например, Г'рција беше погазила и даже погребала паметта на нашите братија и славјано-б'лгарски просветители свети Кирил и Методи, не стига това, но в злобата си, гр'цкото духовно началство си беше позволило ос'дителната пост'пка да изгори всичките ц'рковни славјански книги в Македонија и в Б'лгарија.
--- надополнето: 15 септември 2013 во 16:56 ---
Ете го и одговорот на твоето прашање од самиот Мажовски

Подадох молбата на графа Саблер, тој взе таја молба, прочете ја пред членовете на Славјанското благотворително обштество и ме попита от каква народност с'м, с'рбин или б'лгарин, и кој ми е духовнијат началник, патриарх'т ли или екзарх'т. Отговорих им, че ние сме македонски славјано-б'лгари, а не с'рби, та затова считаме за свој духовен глава екзарха, а не патриарха. Та именно за това сме останали цели двадесет години без владика, та и за това у нас православието рискува нап'лно да изчезне.
 
Го има линкот до целиот текст, се е дадено. Може слободно да се каже дека имаш огромни проблеми со логика и тераш татарска пропаганда. Точно е дека употребува, славјано-бугари, македонски славјани, македонци. Меѓутоа јасно е како ден дека ги одделува од србите и бугарите. Значи кога го прашуваат за потеклото вели дека се дојдени порано на балканот и од Србите и од Бугарите. Ептен си бил слеп, т.е. се правиш таков кога си фатен во тесно и нема што повеќе да лажеш .
 
от каква народност с'м, с'рбин или б'лгарин, и кој ми е духовнијат началник, патриарх'т ли или екзарх'т. Отговорих им, че ние сме македонски славјано-б'лгари, а не с'рби, та затова считаме за свој духовен глава екзарха, а не патриарха.
 
от каква народност с'м, с'рбин или б'лгарин, и кој ми е духовнијат началник, патриарх'т ли или екзарх'т. Отговорих им, че ние сме македонски славјано-б'лгари, а не с'рби, та затова считаме за свој духовен глава екзарха, а не патриарха.
Џабе е да сакаш нешто да е така кога не е. Знам дека многу ти се сака да е како што си напишал, ама со манипулации, кратење и вадење од контекст нема лагата да ја направиш вистина. Ајде сега пополека почни да читаш.

: Б'лгарите, с'рбите, македонските б'лгаро-славјани, са всички от едно племе, от великото и славно славјанско племе и са дошли в страните които обитават от Русија, от којато са дошли с'што х'рватите, черногорците, галицијците, далматинците, словаците, чехите и полјаците.Само македонските б'лгаро-славјани са преселени на балканскија полуостров много от старо време, преди г'рците, романите, б'лгарите и с'рбите

Започнаха да ме питат от каква народност сме-с'рби или б'лгари, и кого считаме за наш духовен началник. Отговорих им, чн ние сме старославјански народ, преселени от мајка Велика Русија в Македонија много по-напред от б'лгарите и от с'рбите, но говорја ни е по-близо до б'лгарскија, па освен това, ние считаме себе си за духовни чада на светата б'лгарска Екзархија, па и затова сме подали молба на Негово Императорско Величество за да ни помогне с моштното си покровителство да се сдобием с екзархијски владика.

1.Значи, го прашуваат од каква народност се Македонците, Срби или Бугари . Тој не одговорил ни тоа ни тоа, туку кажал сосема трето, и дека сме народ многу постар од Бугарите и Србите.
2. Вели говорот ни е поблизок до Бугарскиот, значи повторно вели дека не е ист само е близок до Бугарскиот. Сосема јасни 2 поенти за секој што не е опседнат од македонофобија.

Там, те били обсадени и се д'ржали дели два месеца, но когато храната им започнала да се св'ршва, македонските војводи като видели, че било необходимо да се предадат, с'брали се на заседание, за да решат с какви условија требва да се предадат. Тогава те написали писмо до римскија крал Агрита, с което му с'обштили, че целата славјанска Македонија се предава в неговите милостиви р'це, и да не забрава милостта на македонскија велик крал Алексе, којто след като навлезал в римското кралство се ограничил само да го поздрави и се зав'рнал обратно в Македонија заедно с целата си војска. На това писмо крал Агрипа отговорил писменно така: До македонските војводи, предводители и капитани, с'обштавам ви, че македонскијат народ е силен на бој и верен на своја господар, та затова с'м убеден, че ште станете мои верни подданици, наедно с целија македонски славјански народ, којто и занапред ште б'де п'лен господар на имотите си; народните игри, песни и веселби са свободни и нека всеки б'де спокоен. След получаването на това писмо, македонските предводители и војводи се предали с всичката си војска на римскија цар Агрипа, којто разпуснал солунската македонска војска, а зад'ржах битолската, охридската, деб'рската, кичевската, прилепската и костурската, като ја размесил с албанската. Војводите на таја војска знајали да говорјат албански. Римскијат крал бил много доб'р и разумен. Албанската и римска војска е била 310 хил. души, гр'цката 230 хилјади, а трите тија војски са били 590 хилјади души, а п'к македонската 310 хилјади души.

П.С. знам зошто не смееш да го прогласиш и Мажовски за платеник, шпиун, влав, гркоман и слично ама мора кога тогаш и да прогледаш. :)
 
Ако се согласуваш со тврдењето на Мажовски

Отговорих им, че ние сме македонски славјано-б'лгари, а не с'рби, та затова считаме за свој духовен глава екзарха, а не патриарха.


ќе имам поени.

Напиши
„Јас Емиссион сум македонски славјано-б'лгарин, а не с'рбин“
и да продолжиме.
 
Ако се согласуваш со тврдењето на Мажовски

Отговорих им, че ние сме македонски славјано-б'лгари, а не с'рби, та затова считаме за свој духовен глава екзарха, а не патриарха.

Ајде повтори ми го ова наглас:

Само македонските б'лгаро-славјани са преселени на балканскија полуостров много от старо време, преди г'рците, романите, б'лгарите и с'рбите

Терминот со кој тој ги означува Македонците е од второстепено значење.
Тој прецизно ги става пред сите други народи на Балканот и еднозначно ги одвојува од другите народи. Пред се’, пред самите Б’лгари.

Прецизноста во определувањето на нивното историско потекло, не остава сомнеж во континуитетот на Македонците од најстари времиња, сегнувајќи до далечната антика.

 
Ако се согласуваш со тврдењето на Мажовски

Отговорих им, че ние сме македонски славјано-б'лгари, а не с'рби, та затова считаме за свој духовен глава екзарха, а не патриарха.

... blablabla...

Се согласувам како не се согласувам. Ниту сме Срби или Бугари туку друго различно и од Србите и Бугарите. Тој не нарекува

-македонци
- македонски славјани
-македонски старославјани
- славјано-блгарски македонци
-блгаро-славјански македонци
- македонски славјано-блгари


и во секој контекст различни од Бугарите, со различен говор и многу постар народ од нив
Многоуважаеми господа, македонскијат старославјански народ оште преди 2500 години е доведен в Македонија от цар Карана
.
Само македонските б'лгаро-славјани са преселени на балканскија полуостров много от старо време, преди г'рците, романите, б'лгарите и с'рбите.

Дали ти се согласуваш со тоа тврдење? Ако е така ти се сј**а целиот измислен татаро-хермафродитски идентитет. Сигурен сум и дека ти е измешан идентитетот само не сакаш да признаеш.
 
Се согласувам како не се согласувам.
Sega veke znaeme deka si makedonski SLAVJANO-B`LGARIN.

Blagodaram.
Mozeme da prodozime i ponatamu.

Dali si siguren vo toa sto si go napisal
и во секој контекст различни од Бугарите, со различен говор и многу постар народ од нив

Samo pazi sto ke odgovoris, zosto mi se utrojuvaat poenite za sekoj tvoj antimakedonisticki odgovor.
Ke odam na Bansko zimava blagodarenie na tvoite nepremereni izjavi.
 
Sega veke znaeme deka si makedonski SLAVJANO-B`LGARIN.

Blagodaram.
Mozeme da prodozime i ponatamu.

Dali si siguren vo toa sto si go napisal


Samo pazi sto ke odgovoris, zosto mi se utrojuvaat poenite za sekoj tvoj antimakedonisticki odgovor.
Ke odam na Bansko zimava blagodarenie na tvoite nepremereni izjavi.

Ако ти се толкави слепци работодавците како тебе, па од сите поими само последниот да го видат иако се гледа дека тоа блгарин повеќе е додавка за егзархист, може и да те пратат до соседното село кај што живееш , за банско малку другпат :) . Јас се согласувам со Мажовски за најголем дел од неговите ставови како и за најголем дел од поимите што тој ги употребува за Македонците. Ги преферирам Македонци и макеонски славјани, па може да се каже дека сум таков.

Значи и ти се согласуваш со Мажовски па прифаќаш дека Македонците (Македонските Славјани) се раличен народ од татарите, како што тој напишал, имаат различен говор исто како што тој напишал и се дојдени овде многу порано од татарланата и се потомци на македонците Филип и Александар како што тој напишал, кога татарите уште со коњи се расправале ? На ред си да одговориш дали се согласуваш?

П.С. тие што си замислуваш дека ќе те пратат некаде, дали знаат колку пати си фатен во лага и дека си го менуваш полот и сам на себе си реплицираш по форуми ? :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom