15 Things You Should Know Before Traveling to Macedonia

Член од
22 јули 2010
Мислења
Поени од реакции
Странскиот блог „The Blonde Gypsy“ има стории за повеќето земји од светот, меѓу кои и за Македонија. Девојката која го води блогот, Лариса ака „Blonde Gypsy“ (Русата Ромка), напишала сторија за 15-те работи кои мора да ги знаете ако патувате во Македонија.
Таа Македонија ја опишува како земја во која се чуствувала преудобно, каде и да била, и дека била многу поподготвена за туристи за разлика од нашите соседи Косово и Албанија. Според неа, прашање на време е само кога Македонија ќе биде „нападната“ од џет-сетерите. Исто така пишува дека има многу работи кои мора и вредат да се видат.
Посебен акцент наметнува на убавината на Скопје, односно на проектот „Скопје 2014“, а исто така го споменува и Битола, како вториот по големина град и град кој не смее да се одмине. Секако не избегнува да се спомене и Балканскиот бисер, Охрид, местото каде, според неа, може да се види едно од најубавите зајдисонца.
Имено, не само градовите оставиле голем впечаток кај Лариса. Храната и виното се нешто што таа го оценува како одлично, а исто така фасцинирана е од нашето природно богатство, од тоа колку богата природа имаме.
Извор: denesen.mk

Целата статија напишана на англиски можете да ја прочитате тука

Дава интересен осврт на нашата држава иако во еден од коментарите оставени на статијата напоменува дека планира да дојде и на лето затоа што верува дека тогаш ќе ја начека истата во сосема ново руво.

OMGWTFBBQ

Bone for Tuna
Член од
3 февруари 2007
Мислења
Поени од реакции
Најдобро е англиската верзија да си ја прочитате

From a traveler’s perspective and politics aside, I have to say I do feel like they are overdoing it a bit. With 1/3 of the country still living below the poverty line, one can’t help but be baffled and even annoyed by the excessive amount of new statues and monuments that have gone up or are going up every which way you turn. Its comparison to Las Vegas is dead on and my only fear is that this crazy project is going to overshadow the inherent attractiveness of the place. It’s hard to deny that it is a strange situation, but overall it shouldn’t take away from what really matters here and that is Skopje is a cool city to visit and is full of cool people. You’ll just have to mind the government’s (hopefully) temporary mess.

Член од
22 јули 2010
Мислења
Поени од реакции

From a traveler’s perspective and politics aside, I have to say I do feel like they are overdoing it a bit. With 1/3 of the country still living below the poverty line, one can’t help but be baffled and even annoyed by the excessive amount of new statues and monuments that have gone up or are going up every which way you turn. Its comparison to Las Vegas is dead on and my only fear is that this crazy project is going to overshadow the inherent attractiveness of the place. It’s hard to deny that it is a strange situation, but overall it shouldn’t take away from what really matters here and that is Skopje is a cool city to visit and is full of cool people. You’ll just have to mind the government’s (hopefully) temporary mess.

Епа убаво. Сега и тука нека се развие политичка дискусија.

Наместо да се општи за туризам и слично, ќе се прави муабет дали е платеник на едните или другите со оглед на тоа каква била статијата.

Член од
14 ноември 2009
Мислења
Поени од реакции

Кој фејл :pos:

Во ера на гугл овие не сметаат за неписмени...

H

HoT IcE

Гостин
Јок, ова е шпиунот на најголемиот масон у Македонија - Бранко! ОНА Е ПЛАТЕНА ДА ШИРИ ПРОПАГАНДА ПО ИНТЕРЕТ ПРОТИВ В Е М Е РО !

Член од
28 декември 2011
Мислења
Поени од реакции
I was just told by a Macedonian dude that he wouldn’t look twice at a girl if she wasn’t wearing them, he’d probably even call her “ugly”. Something to think about for all the ladies out there headed to Macedonia looking to attract local men….
Thanks for ruining my shot, jerk.

smihajlo

Superposition, Relentless
Член од
11 август 2010
Мислења
Поени од реакции

Ја читам македонската верзија и сомнителна ми беше некако и си викам ај да ја читнам и англиската и налетувам на твојов коментар.

Да ти се смачи од вакви полу-вистини барем инстинктов не ме изневерува. :)

Шкорпион

Corvus oculum corvi non eruit?
Член од
16 октомври 2009
Мислења
Поени од реакции
Што се чудите не знам? Имало ли приказна за Македонија која барем малку не ја извртеле владините медиуми? Ова веќе им стана пракса. Double-check, triple-check било кои извори. Очигледно преставата за тоа како не гледа светот и што мисли за нас е извитоперена од овдешните власти, ова е само еден пример.

Пропалица

Мртов/а
Член од
25 јуни 2011
Мислења
Поени од реакции
Добра плавуша блогеркава, сеа ќе прочитам англиска верзија :vozbud:

Pinkie Pie

and Deedee
Член од
25 ноември 2009
Мислења
Поени од реакции
Абе лажи , џупка е , не и верувајте , посебно ако лажи дека е џупка.

Член од
15 август 2012
Мислења
Поени од реакции
Како тоа сте пропуштинела да пакажинуела тоа дека Блонди раскажинуела за главниот град на ромите?

Hanging Out in Shutka – Gypsy Capital of the World

Еве и highlights:
Thought what I captured in the video above might have been the dance party I was looking for, but actually the owner of this house just wanted everyone to know that they were the champion of having the loudest speakers in Shutka. I’m pretty sure as the music was ON, but no people or dancing. This also happened.

Definitely have a Gypsy Burger (really just a Shutka pljeskavica) from this joint right on the main road – it’s not far from where you catch the bus back to Skopje. These guys were awesome and the younger one spoke English very well. I think one of the first things he asked me was if I was from Miami. Do I look like I am from Miami?
Ајт сеа поздравинела.:)

Член од
23 јануари 2012
Мислења
Поени од реакции
12. People smoke everywhere
People smoke everywhere, and when I say everywhere, I mean everywhere. A lot of places do have designated smoking areas (most restaurants), but the effectiveness of that has always been lost on me. Welcome to the Balkans. :pos:

Kajgana Shop

На врв Bottom