- Член од
- 21 октомври 2007
- Мислења
- 46
- Поени од реакции
- 2
Франшиза е договор или лиценца помеѓу две независни страни (фирми) со кој се регулира:
Франшизата е начин за започнување на свој бизнис, без да имате искуство во областа на деловното работење на франшизата, но и маркетингот, адвертајзингот, деловното работење и другите дисциплини кои се потребни да ги поседувате за водење на еден деловен процес, односно бизнис.
Давателот на Франшизата е должен да ве обучи, научи, информира и контролира за целото време на вашето работење. Со тоа се осигурува дека вашиот бизнис ќе има поголема шанса да опстои и да донесе профит. Овој начин на работење е најпопуларен во САД, но го има скоро во сите земји на светот.
Од друга страна Корисникот на франшизата му плаќа на Давателот однапред и/или во текот на своето работење определен процент или фиксна сума за горенаведените услуги и поддршка.
Најбанален (најпознат) пример за франшиза е МекДоналдс, а во Македонија Корисник на Франшизата е Скопска Пивара.
Многу популарни франшизи во САД се за Спа центри, Фитнес клубови, Клучарски работилници, Сервис за селење(!!!), Дигитални печатници, Ноќни клубови, Турстички агенции и слично, но ги има скоро од сите области на деловното работење.
Повеќе за франшизи на:
http://franchise2007.blogspot.com/
- Лице или фирма може да работи и маркетира продукт или услуга користеќи го искуството како и брендот на давателот на франшизата.
- Лицето или фирмата корисник на франшизата ги користи оперативните методи на давателот на франшизата.
- Корисникот на франшизата има обврска да му плаќа на давателот на истата за правата на користење на франшизата.
- Давателот на франшизата се обврзува да му ги обезбеди правата и да го поддржува корисникот.
Франшизата е начин за започнување на свој бизнис, без да имате искуство во областа на деловното работење на франшизата, но и маркетингот, адвертајзингот, деловното работење и другите дисциплини кои се потребни да ги поседувате за водење на еден деловен процес, односно бизнис.
Давателот на Франшизата е должен да ве обучи, научи, информира и контролира за целото време на вашето работење. Со тоа се осигурува дека вашиот бизнис ќе има поголема шанса да опстои и да донесе профит. Овој начин на работење е најпопуларен во САД, но го има скоро во сите земји на светот.
Од друга страна Корисникот на франшизата му плаќа на Давателот однапред и/или во текот на своето работење определен процент или фиксна сума за горенаведените услуги и поддршка.
Најбанален (најпознат) пример за франшиза е МекДоналдс, а во Македонија Корисник на Франшизата е Скопска Пивара.
Многу популарни франшизи во САД се за Спа центри, Фитнес клубови, Клучарски работилници, Сервис за селење(!!!), Дигитални печатници, Ноќни клубови, Турстички агенции и слично, но ги има скоро од сите области на деловното работење.
Повеќе за франшизи на:
http://franchise2007.blogspot.com/