А сега нешто сосема поинакво....

Ова второво веќе личи на возно моторче :) А за Гоки-Сан Андроник доволно напиша. Инаку само би додал... Запримети појаките брзински мотори напред имаат по 2 дискови... (а назад еден зашто има моторно кочење). На обичен мотор од 1.000 кубици кога му се потребни 2 диска напред за сопирање, ваков прототип со толкава ѕверка под него замисли што треба за да запре. Можеби падобран да се отвара од позади.
 
Не е кизнај колку јак оној звездест мотор (првата слика) е 100 КС што е помалку од некои вообичаени мотори што се возат низ улиците во Македонија.
 
Не ја гледај коњажата... Гледај кубикажа и њутон-метри т.е. силата која ја има на повлекување и забрзување. А и тежината на 6 или 8 цилиндарскиот ѕвездест мотор (незнам колку е точно) гарант е поголема од 4 цилиндарскиот реден.
 
Тежината обично е во “корист“ на линиски мотори, значи звездет мотор е полесен од линискиот, е сега кочење има врска со брзина и маса но не и њутн метри, така да овие со звездасти мотори ако се по тежина тука негде со обичните не би имало некои посебни потреби за додатни механизми или кочиони системи. Ова е чопер со 100 коња и веројатно е “дотеран“ за тој стил на возење (не ми се верува дека достигнува и 200 на сат максимално)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom